Şimdi Ara

Rölantide titreme problemi! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
4
Favori
143.882
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prokizya

    @Denzel Emme manifolt contasından kaynaklanma durumu olabilir.Bi baktırmanda fayda var.

    Conta yanık olursa emmede dışardan hava alacağından aşırı sarsıntı yapabilir.



    Kaynak: Sevgili babam.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: prokizya

    @Denzel Emme manifolt contasından kaynaklanma durumu olabilir.Bi baktırmanda fayda var.

    Conta yanık olursa emmede dışardan hava alacağından aşırı sarsıntı yapabilir.



    Kaynak: Sevgili babam.


    Bunu da soyleyim ustaya da baksın :) Teşekkürler.


    quote:

    Orjinalden alıntı: roverci

    TİTREME DEDİĞİN OLAY, MOTOR YERİNDEN ÇIKACAK GİBİ BİR SALLANMA MI; YOKSA, 3-4 SN DE BİR KESİKLİK ŞEKLİNDE Mİ OLUYOR?
    BENİM TAHMİNİM,
    BUJİ YA DA BUJİ KABLOLARINDA SORUN VAR...
    2 HAFTA ÖNCE BUJİLERİN DEĞİŞTİĞİNİ SÖYLÜYORSUN. TAKILAN BUJİLER ORJİNALMİYDİ. TIRNAK ARALIĞI, OLMASI GEREKENDEN DAHA AZ YA DA ÇOK İSE BUNU YAPABİLİR... VE SADECE RÖLANTİDE HİSSEDERSİN. GAZA BASINCA BİŞEY ANLAŞILMAZ...





    Abi bakım icin doğuşotoya gittim , orjinal takmışlardır heralde.Perşembe gününe randevu aldım bakalım ne cıkacak sorun.Benden kaynaklanan 1sey olmasında ne olursa olsun , garantiden değiştirsinler

    Bu arada motor yerinden cıkacak kadar degil ama kaputu acınca sallandıgı bariz belli oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huseaz -- 24 Nisan 2007; 23:41:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: huseaz

    quote:

    Orjinalden alıntı: prokizya

    @Denzel Emme manifolt contasından kaynaklanma durumu olabilir.Bi baktırmanda fayda var.

    Conta yanık olursa emmede dışardan hava alacağından aşırı sarsıntı yapabilir.



    Kaynak: Sevgili babam.


    Bunu da soyleyim ustaya da baksın :) Teşekkürler.


    quote:

    Orjinalden alıntı: roverci

    TİTREME DEDİĞİN OLAY, MOTOR YERİNDEN ÇIKACAK GİBİ BİR SALLANMA MI; YOKSA, 3-4 SN DE BİR KESİKLİK ŞEKLİNDE Mİ OLUYOR?
    BENİM TAHMİNİM,
    BUJİ YA DA BUJİ KABLOLARINDA SORUN VAR...
    2 HAFTA ÖNCE BUJİLERİN DEĞİŞTİĞİNİ SÖYLÜYORSUN. TAKILAN BUJİLER ORJİNALMİYDİ. TIRNAK ARALIĞI, OLMASI GEREKENDEN DAHA AZ YA DA ÇOK İSE BUNU YAPABİLİR... VE SADECE RÖLANTİDE HİSSEDERSİN. GAZA BASINCA BİŞEY ANLAŞILMAZ...





    Abi bakım icin doğuşotoya gittim , orjinal takmışlardır heralde.Perşembe gününe randevu aldım bakalım ne cıkacak sorun.Benden kaynaklanan 1sey olmasında ne olursa olsun , garantiden değiştirsinler

    Bu arada motor yerinden cıkacak kadar degil ama kaputu acınca sallandıgı bariz belli oluyor.

    Alıntıları Göster
    motor takozları kulakları vs tıtreşim azaltıcı parçalar bunlar.veya ateşleme sorunu 2 ihtimalden biri buyuk olasılıkla tabıkı görmek lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PRODRİVER

    motor takozları kulakları vs tıtreşim azaltıcı parçalar bunlar.veya ateşleme sorunu 2 ihtimalden biri buyuk olasılıkla tabıkı görmek lazım.

    Alıntıları Göster
    Sonuç ne
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deniz

    Sonuç ne

    Alıntıları Göster
    Ya bu sabah randevu almıştım ama uyuya kaldık Dün gece biraz işim vardı da




  • quote:

    Orijinalden alıntı: huseaz

    Ya bu sabah randevu almıştım ama uyuya kaldık Dün gece biraz işim vardı da

    Alıntıları Göster
    ben de sübap ayarlarının yanlış yapılmasından diyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: archaeologist

    ben de sübap ayarlarının yanlış yapılmasından diyorum.

    Alıntıları Göster
    bujinin birisinin kablosu yerinden oynamıştırrrrr .. yeni 1-2 yaşında audide ne sorun çıkabilir ..en fazla yakıt yapma yakıttır o .. diğerlerini sanmıyorum olsun
    bmw den sonra en iyi 2. marka nede olsa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altin-orfoz

    bujinin birisinin kablosu yerinden oynamıştırrrrr .. yeni 1-2 yaşında audide ne sorun çıkabilir ..en fazla yakıt yapma yakıttır o .. diğerlerini sanmıyorum olsun
    bmw den sonra en iyi 2. marka nede olsa

    Alıntıları Göster
    merhaba. aracım 2007 clio 1.4 benzinli. 2 senedir lpg li. araba rolantideyken hem lpg de hemde benzinde 2-3 sn de bir hafif titriyor. aracın çekişinde ve yol ttutuşunda bir sorun yok. servise götürdüm. olası tüm ihtimalleri denediler ama bir sorun çıkmadı. kelebek kutusu, buji kabloları ve bobini, enjektörler, bunların hiçbirinde sorun yok. en sonunda rolantisi düşük dedi. kötü yakıttan olabileceğini söyledi. bir müddet benzinde kullanmamı önerdi. sanayideki bazı ustalar sübapların sıkışık olduğunu söyledi. sizce sorun sübaplarda mı? şimdiden teşekkürler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akyirmi8

    merhaba. aracım 2007 clio 1.4 benzinli. 2 senedir lpg li. araba rolantideyken hem lpg de hemde benzinde 2-3 sn de bir hafif titriyor. aracın çekişinde ve yol ttutuşunda bir sorun yok. servise götürdüm. olası tüm ihtimalleri denediler ama bir sorun çıkmadı. kelebek kutusu, buji kabloları ve bobini, enjektörler, bunların hiçbirinde sorun yok. en sonunda rolantisi düşük dedi. kötü yakıttan olabileceğini söyledi. bir müddet benzinde kullanmamı önerdi. sanayideki bazı ustalar sübapların sıkışık olduğunu söyledi. sizce sorun sübaplarda mı? şimdiden teşekkürler..

    Alıntıları Göster
    Eğer rölanti devri arttırıldığında kesiliyorsa rölanti ayarlayıcısında da olabilir problem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Eğer rölanti devri arttırıldığında kesiliyorsa rölanti ayarlayıcısında da olabilir problem.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bende de aynı problem var. Aracım golf daha 27000 de rölanti devirinde oynama yok. Sadece 3-4 sn de bir içeride titreme hissediyorum aşırı değil ama hissedilen olmaması gereken bir titreme. Performansta da bi gariplik görmedim. Acaba 30000 bakımı yaklaştı ve bu bakımda bujiler değişiyor ondan olabilir mi?
  • SELAMLAR.. BENDE 1993 3,18İA BMW VAR ARAÇ OTOMATİK VİTES ,VİTES KONUMU D DE İKEN ROLANTİ 800 İLE 1400 ARASINDA GEZİYOR AYAĞIM FRENDE OLMASA ARABA ÖNDEKİ ARACA ÇARPACAK ARAÇ LPGLİ AMA BENZİNDEDE AYNISINI YAPIYOR. BİLGİLERİNE GÜVENEN USTALARDAN CEVAP BEKLİYORUM ÇÜNKÜ BULUNDUĞUM YERDEKİ USTALARI GÜVENMİYORUM 2 LİRALIK LASTİK İÇİN BOŞUNA 200 LİRA MASRAF YAPTIRDILAR. AYRICA ARABAMIN ALRMINI BOZDULAR YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YOUGUR

    SELAMLAR.. BENDE 1993 3,18İA BMW VAR ARAÇ OTOMATİK VİTES ,VİTES KONUMU D DE İKEN ROLANTİ 800 İLE 1400 ARASINDA GEZİYOR AYAĞIM FRENDE OLMASA ARABA ÖNDEKİ ARACA ÇARPACAK ARAÇ LPGLİ AMA BENZİNDEDE AYNISINI YAPIYOR. BİLGİLERİNE GÜVENEN USTALARDAN CEVAP BEKLİYORUM ÇÜNKÜ BULUNDUĞUM YERDEKİ USTALARI GÜVENMİYORUM 2 LİRALIK LASTİK İÇİN BOŞUNA 200 LİRA MASRAF YAPTIRDILAR. AYRICA ARABAMIN ALRMINI BOZDULAR YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...

    En kuvvetli ihtimal rölanti motoru veya rölanti sensörü arızası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YOUGUR

    SELAMLAR.. BENDE 1993 3,18İA BMW VAR ARAÇ OTOMATİK VİTES ,VİTES KONUMU D DE İKEN ROLANTİ 800 İLE 1400 ARASINDA GEZİYOR AYAĞIM FRENDE OLMASA ARABA ÖNDEKİ ARACA ÇARPACAK ARAÇ LPGLİ AMA BENZİNDEDE AYNISINI YAPIYOR. BİLGİLERİNE GÜVENEN USTALARDAN CEVAP BEKLİYORUM ÇÜNKÜ BULUNDUĞUM YERDEKİ USTALARI GÜVENMİYORUM 2 LİRALIK LASTİK İÇİN BOŞUNA 200 LİRA MASRAF YAPTIRDILAR. AYRICA ARABAMIN ALRMINI BOZDULAR YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...

    Abi arabadaki hava akışmetresine baktırın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZoomStar

    quote:

    Orijinalden alıntı: YOUGUR

    SELAMLAR.. BENDE 1993 3,18İA BMW VAR ARAÇ OTOMATİK VİTES ,VİTES KONUMU D DE İKEN ROLANTİ 800 İLE 1400 ARASINDA GEZİYOR AYAĞIM FRENDE OLMASA ARABA ÖNDEKİ ARACA ÇARPACAK ARAÇ LPGLİ AMA BENZİNDEDE AYNISINI YAPIYOR. BİLGİLERİNE GÜVENEN USTALARDAN CEVAP BEKLİYORUM ÇÜNKÜ BULUNDUĞUM YERDEKİ USTALARI GÜVENMİYORUM 2 LİRALIK LASTİK İÇİN BOŞUNA 200 LİRA MASRAF YAPTIRDILAR. AYRICA ARABAMIN ALRMINI BOZDULAR YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...

    Abi arabadaki hava akışmetresine baktırın.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar rolanti motorunu temizlettim ama araba durunca yani devri 900 e düşünce başlıyor sallanmaya rolanti motorunun kablosunu çekince devir düzeliyor. acaba rolanti motorunun bir özelliği varmı kablosunu takmasam ne olur...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YOUGUR

    arkadaşlar rolanti motorunu temizlettim ama araba durunca yani devri 900 e düşünce başlıyor sallanmaya rolanti motorunun kablosunu çekince devir düzeliyor. acaba rolanti motorunun bir özelliği varmı kablosunu takmasam ne olur...

    Kablosunu çekince düzeliyorsa ya rölanti motorunuz bozuk yada ısı sensörünüz bozuk problemi bulmuşsunuz zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZoomStar

    quote:

    Orijinalden alıntı: YOUGUR

    arkadaşlar rolanti motorunu temizlettim ama araba durunca yani devri 900 e düşünce başlıyor sallanmaya rolanti motorunun kablosunu çekince devir düzeliyor. acaba rolanti motorunun bir özelliği varmı kablosunu takmasam ne olur...

    Kablosunu çekince düzeliyorsa ya rölanti motorunuz bozuk yada ısı sensörünüz bozuk problemi bulmuşsunuz zaten.

    Alıntıları Göster
    ısı sensörü nerede acaba biliyorsanız yardımcı olursanız sevinirim. çünkü motor soğukken yapmıyor motor ısınınca yapıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YOUGUR

    ısı sensörü nerede acaba biliyorsanız yardımcı olursanız sevinirim. çünkü motor soğukken yapmıyor motor ısınınca yapıyor

    Alıntıları Göster
    selamlar bu sorunun birebirini yaşadım. arkadaşım senin dediğin gibi motor bir garip sallanıyor devir saati değişiyor. oynuyor ve sürekli yükseğe çıkıyor. 1100-1200 gibi ve özellikle rolanti ayar motorunun fişini çekince herşey güzel olyordu. Bende senin gibi düşündüm firma fazladan parça takmış olmasada olur dedim ve rolanti ayar motoruna kulağa mudahale edemiyecek şekilde altına somunla uzaklaştırdık. sonra kış geldi araba yürümez oldu 15 dk arabayı ısıtmak için bekler oldum. Araba çalıştır yürümeye çelış hop istop ediyor. Araba yürüyünce bende hararet ibresi düşüyordu. Yani baya bi düşüyordu durunca araba ısınıyordu. aralarında ne bağlantı vardır bilmem ama rolanti ayar moturyla aracın termostatı arasında ciddi bir bağ var ben bunu yaşadım. su soğuk olunce rolanti motoru aptallaşıyor. termostatı en son kendim tespit ettim ve ustaya değiştir dedim ve o somunları çıkarttık. aracı tekrar çalıştırdık bak dedi olmadı dedi bana bende beyne hemen reset attım inan orjinali gibi düzeldi. Bence bir dene...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zupermen1971

    selamlar bu sorunun birebirini yaşadım. arkadaşım senin dediğin gibi motor bir garip sallanıyor devir saati değişiyor. oynuyor ve sürekli yükseğe çıkıyor. 1100-1200 gibi ve özellikle rolanti ayar motorunun fişini çekince herşey güzel olyordu. Bende senin gibi düşündüm firma fazladan parça takmış olmasada olur dedim ve rolanti ayar motoruna kulağa mudahale edemiyecek şekilde altına somunla uzaklaştırdık. sonra kış geldi araba yürümez oldu 15 dk arabayı ısıtmak için bekler oldum. Araba çalıştır yürümeye çelış hop istop ediyor. Araba yürüyünce bende hararet ibresi düşüyordu. Yani baya bi düşüyordu durunca araba ısınıyordu. aralarında ne bağlantı vardır bilmem ama rolanti ayar moturyla aracın termostatı arasında ciddi bir bağ var ben bunu yaşadım. su soğuk olunce rolanti motoru aptallaşıyor. termostatı en son kendim tespit ettim ve ustaya değiştir dedim ve o somunları çıkarttık. aracı tekrar çalıştırdık bak dedi olmadı dedi bana bende beyne hemen reset attım inan orjinali gibi düzeldi. Bence bir dene...

    Alıntıları Göster
    aracınızın marka modeli neydi acaba.. anladığım kadar hiçbir parça değiştirmediniz. beyni resetlediniz vede düzeldi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YOUGUR

    aracınızın marka modeli neydi acaba.. anladığım kadar hiçbir parça değiştirmediniz. beyni resetlediniz vede düzeldi...

    Alıntıları Göster
    sanırım anlattıklarım biraz karışık olmuş. Toparlıyayım. ilk önce aracın rolantisi düzgün değildi. devir saatim 1100-1200 devirlerde seyrediyor bir anda bazen devir düşüyordu bu düşmede motorda aşırı bir sallantı vardı. Rolanti motorunun usta fişini çekti ve rolanti ibresi tam 900 devire oturdu. Hatta fabrika fazladan parça takmış diye gülüştük. Sonra biz bu rolanti ayar motorunun arkada üç vidasına somun takarak seviyeyi arttırıp o gaz kelebeğine müdahale eden yerinin o kısma değmesini engelledik. Ancak kışın işler değişti. Arabayı çalıştırıyorsun ama gaz pedalından ayağını çekince istop ediyor ve ısıtmak için 15-20 dakika bekliyorsun. eee bir yere gezmeye gidiyorsun sen 20 dakika önce çıkmalısın ki araayı ısıtasın yani tam bir işkence oldu ama dikkatimi çeken raba ışıklarda durunca motor normal ısısına ulaşıyor hareket haline geçince de ısı hemen düşüyordu. Sonra araştırdım ve bana termostat açık kalıyor dediler onu değiştir. dediler bende o termostatı alıp ustaya gittim ve direkt değiştir şunu dedim o da bana senin rolanti motorun arızalı dedi. olsun dedim sen değiştir kardeşim araç benim para benim. işte usta sonra tekrarladı dediki arızalı ve ben kızdım. ustam bak gider o parçayı 200 tl ye alırım ama olmazsa onun yerine seni oraya takarım dedim. Oda bana usta sensin madem dediğini yaparım işe karışmam dedi. bunun üzerine termostat değişti ve aracı çalıştır dedi. bende çalıştırdım hiçbir değişiklik olmadı ve usta bana ben dedim sana o parça arızalı dedi tabii bu arada taktığımız pulları parçadan söktük yani rolanti motorunu eski pozisyonuna getirdik. bende ustaya dedim ki olmaz tabiki beyne reset te atacağız dedim ve akünün kontak açık halde artı kutbunu çıkartıp 15 dakika bekledik ve tekrar akünün kutbunu takıp çalıştırdık. araç o dakika normale döndü ve usta tık diyemedi. tabii bunun üstüne bende sen bana borçlusun sana meslek öğretiyorum dedim. Hani bir laf vardır tam hatırlamıyorum ama acemi nalbant insana diye devam eden işte bizim iş buna döndü yani. Ayrıca bu sarsıntı işinde öğrendiğim kadarıyla motorun kaportaya bağlanan kulaklar var plastik bunlar girmiş olabilir. ama sorun şu ki bunlar araçlarda iki türde değişiyor. biri motor inmeden biride motor indiripte değişiyor. Ama önce basitten başlmak lazım önemli olan bir konuda motor yağı motor yağın iyiyse kaliteli ise motorun sarsıntısına çooook etkili oluyor. Dahada sebepleri var ama umarım sizin ki basittir. bunu paylaşmak istedim. motorla çok uğraştığım için şu an benim fiyen motorcuya kafa tutacak kadar valla sağolsun bu araç bana öğretti. İnanırmısınız araçların bujilerini bile yanlış numara takıyorlar sıcak soğuk bujiyi sanayide bilen yok. ama adamlar haksız değiller neden mi? bosh firmasının kitapçığında numaralar farklı, fiatın katoloğunda farklı parçacıya söylüyorsun onun ki çok daha farklı yani bu araç işi çok karışık ustasını bulmak zor iş. Şimdi sanayide en eski kimse ona gitmenizi öneririm. Onlar daha bilgililer ama bu elektronik devreler beyinler filan devreye girince iş tıkanıyor. Saygılarımla umarım çözersiniz. unutmadan ben termostatı değiştirdim. araca birde castrol magnetic yağ koydurdum bu yağ akıllı molekül teknolojisi olduğu için motor için daha korumalı. yanlız biraz pahalı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zupermen1971

    sanırım anlattıklarım biraz karışık olmuş. Toparlıyayım. ilk önce aracın rolantisi düzgün değildi. devir saatim 1100-1200 devirlerde seyrediyor bir anda bazen devir düşüyordu bu düşmede motorda aşırı bir sallantı vardı. Rolanti motorunun usta fişini çekti ve rolanti ibresi tam 900 devire oturdu. Hatta fabrika fazladan parça takmış diye gülüştük. Sonra biz bu rolanti ayar motorunun arkada üç vidasına somun takarak seviyeyi arttırıp o gaz kelebeğine müdahale eden yerinin o kısma değmesini engelledik. Ancak kışın işler değişti. Arabayı çalıştırıyorsun ama gaz pedalından ayağını çekince istop ediyor ve ısıtmak için 15-20 dakika bekliyorsun. eee bir yere gezmeye gidiyorsun sen 20 dakika önce çıkmalısın ki araayı ısıtasın yani tam bir işkence oldu ama dikkatimi çeken raba ışıklarda durunca motor normal ısısına ulaşıyor hareket haline geçince de ısı hemen düşüyordu. Sonra araştırdım ve bana termostat açık kalıyor dediler onu değiştir. dediler bende o termostatı alıp ustaya gittim ve direkt değiştir şunu dedim o da bana senin rolanti motorun arızalı dedi. olsun dedim sen değiştir kardeşim araç benim para benim. işte usta sonra tekrarladı dediki arızalı ve ben kızdım. ustam bak gider o parçayı 200 tl ye alırım ama olmazsa onun yerine seni oraya takarım dedim. Oda bana usta sensin madem dediğini yaparım işe karışmam dedi. bunun üzerine termostat değişti ve aracı çalıştır dedi. bende çalıştırdım hiçbir değişiklik olmadı ve usta bana ben dedim sana o parça arızalı dedi tabii bu arada taktığımız pulları parçadan söktük yani rolanti motorunu eski pozisyonuna getirdik. bende ustaya dedim ki olmaz tabiki beyne reset te atacağız dedim ve akünün kontak açık halde artı kutbunu çıkartıp 15 dakika bekledik ve tekrar akünün kutbunu takıp çalıştırdık. araç o dakika normale döndü ve usta tık diyemedi. tabii bunun üstüne bende sen bana borçlusun sana meslek öğretiyorum dedim. Hani bir laf vardır tam hatırlamıyorum ama acemi nalbant insana diye devam eden işte bizim iş buna döndü yani. Ayrıca bu sarsıntı işinde öğrendiğim kadarıyla motorun kaportaya bağlanan kulaklar var plastik bunlar girmiş olabilir. ama sorun şu ki bunlar araçlarda iki türde değişiyor. biri motor inmeden biride motor indiripte değişiyor. Ama önce basitten başlmak lazım önemli olan bir konuda motor yağı motor yağın iyiyse kaliteli ise motorun sarsıntısına çooook etkili oluyor. Dahada sebepleri var ama umarım sizin ki basittir. bunu paylaşmak istedim. motorla çok uğraştığım için şu an benim fiyen motorcuya kafa tutacak kadar valla sağolsun bu araç bana öğretti. İnanırmısınız araçların bujilerini bile yanlış numara takıyorlar sıcak soğuk bujiyi sanayide bilen yok. ama adamlar haksız değiller neden mi? bosh firmasının kitapçığında numaralar farklı, fiatın katoloğunda farklı parçacıya söylüyorsun onun ki çok daha farklı yani bu araç işi çok karışık ustasını bulmak zor iş. Şimdi sanayide en eski kimse ona gitmenizi öneririm. Onlar daha bilgililer ama bu elektronik devreler beyinler filan devreye girince iş tıkanıyor. Saygılarımla umarım çözersiniz. unutmadan ben termostatı değiştirdim. araca birde castrol magnetic yağ koydurdum bu yağ akıllı molekül teknolojisi olduğu için motor için daha korumalı. yanlız biraz pahalı.

    Alıntıları Göster
    zupermen1971 in söylediklerine katılıyorum. madem ki denemiş ve etkili olmu, önce kutup başını çıkartıp resetlemeyi dene.

    eğer olmazsa rolanti motorunun şase ucunu kontrol et. şasedeki zayıflık, oksitleme ya da temassızlık durumunda bu problemi yaşatabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesokulu

    zupermen1971 in söylediklerine katılıyorum. madem ki denemiş ve etkili olmu, önce kutup başını çıkartıp resetlemeyi dene.

    eğer olmazsa rolanti motorunun şase ucunu kontrol et. şasedeki zayıflık, oksitleme ya da temassızlık durumunda bu problemi yaşatabilir.

    Alıntıları Göster
    YARDIMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞLAR BİLGİLERİNİZE İHTİYACIM VARDI ANLATTIKLARINIZI EN KISA ZAAMANDA DENİCEM DERİN BİLGİLERİNİZİ BEKLERİM TEKRAR TEŞEKKÜRLER...
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.