Şimdi Ara

SAAB 9-5 alınır mı(sıfır) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
126
Cevap
1
Favori
16.703
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkankaanuygur

    @ berk984

    Sizin makyajdan kastınız nedir ? Başka bir araçla örnek verebilir misiniz ? Bence söyledikleriniz birbirini tutmuyor malesef. Makyaj demekle içinden mi kastediyorsunuz anlamadım ki... Biraz daha açarsanız bilgilerimi sizlerle paylaşabilirim. 9-3 ve 9-5'in kasa değişikliklerini yukarıda da yazdım. Ben makyajdan dış kasa anladım. Farklı düşünüyorsak yazabilirsiniz. İnan arabaya verecek 90bin liram olsa direk alırım. Ama malesef şuan için 20bin lira ayırabilirim bir araç için. Sizinle birlik olduğumuz tek konu GM konusu. Ama malesef diğer konularda birlikte hareket etmiyoruz. Makyaj konusunun açılımını bekliyorum.

    Benim anlamdigim nokta siz de bu sirtketin kotu yonetildigine inaniyorsunuz ama bu kotu yonetimden cikan aracin iyi bir arac oldugunu dusunuyorsunuz. Buna sebep olarak da 2000 yilindaki Saabi gosteriyorsunuz. Hadi bu araba cok guzel bir araba olsa bile uretimi durmus bir arac 2 yil bayinin satamadigi bir arac, firmasi batmis bir arac bunlarin fiyata hic mi etkisi yok sizin gozunuzde. Zaten 90 bin etmeyecegi 2 yil kimsenin almamasindan belli. Sonucta bir urunun ederi musterinin almayi kabul ettigi fiyattir. Eger kimse almiyorsa o fiyati haketmiyor demektir.

    Makyajda aracin dis gorunusu degisir ama farlar tampon vs. degisir. Icinde bazi degisiklikler olabilir tuslar falan degisir ama genel olarak arabain alt yapisi teknolojisi aynidir. Yeni motorlar yeni sanziman gelebilir ama kullanilan platform degismez fabrikada hatta buyuk degisiklikler gerektirmez ayni hat ufak degisiklikler ile kullanilir. MEsela aracin iz acikligi aks araligi falana makyajda degisemez Bazi seylerin yerleri sabittir degistirilemez.

    Araba yenilendiginde ise genelde farkli bir platform kullanilir(bazen ayni platformda kullanilabilir ama nadirdir, hatta kimileri bunu yeni arabdan saymaz bu durumda) Degisiklikler cok daha buyuktur, aracin boyutlari vs. her seyi degisebilir tabi istenirse. Mesela VW pek degisiklik yapmaz aracin gorunusunde, bmw yine oyledir cok buyuk degisiklikler yapmaz ama altinda yatan platform yenidir, teknoloji yenidir.

    En iyi kaynak olmasa da Wikipedia`ya bakabilirsiniz. Genelde otomobil konusundaki bilgiler dogrudur (en fazla 1 yil oynar). Orada araclari 1st generation 2nd generation diye gosterir. Generation dedigi aracin yeni modelidir. Makyajlar yeni modelden sayilmaz ve facelift olarak gecer. Sektorde ise genelde Mid life/cycle action veya lifecycle impulse olarak adlandirilir. Yabanci dergilerde falan LCI diye gecer genelde.

    Araclar 5-6 yilda bir yenilenir ortada bir yerde de genelde makyaj yapilir. Premiumlarda biraz daha uzayabilir.

    Mesela bmw 3 serisine bakalim
    1998: e46 cikisi
    2003: e46 makyaj
    2005: e90 cikisi
    2008: e90 makyaj
    2012: F30 cikisi

    Resimlerle anlatmak icin biraz daha fazla zaman harcamam lazim. Ama bos bir zamanimda yaparim.




  • Sizin bir söylediğiniz diğerini tutmuyor canım arkadaşım. Yukarıda hem 9-3 için hem 9-5 için yıllarla belirttim. Nesilden bahsediyorsan eğer 9-5 için 1998 - 2009 ikinci nesil 2009'dan başlar. 9-3 için ise 1994 - 2003 birinci nesil, ikinci nesil ise 2003'den sonra başlar. Yazıyorum ama SAAB bilgisizliğini benimle tartmaya çalışıyorsun. Yazdıklarımın doğruluğunu birşeylerle başka yönlere çekmeye çalışıyorsun. Tek bir yol üzerinde yürümüyorsun. Eğer bahsettiklerin iç makyaj ise onları da yazabilirim. Problem yok. Ama onlara da bir kulp bulacaksın. Bir SAAB sever olarak ben kalkıp Volvo ile çekişmiyorum. Mercedes ile çekişmiyorum. BMW ile SAAB'ın son araçları için de çekişemem. Ama her arabanın bir yeri var. SAAB'ı kalkıp da Opel'in Chevrolet'in Renault'un arkasına konması saçma. SAAB'ın en kötüsü olarak bahsettiğiniz 2012 9-5 bile bunların üstündedir. Türkiye'ye bakarsan en mükemmel araç Fiat'tır. Doğan Şahin Türk malıdır. Kulaktan duymalar işte bizi burlara getiren sebeplerdir. Hollanda - Almanya kendi insanlarını düşünüp Çin arabalarını (bazı markalar) ülkelerine bile sokmazken Türkiye'de cirit atıyorlar. Tata gibi bir araç 25bin lira ücreti var. Hyundai Plaza bir git istersen araçlar kaçtan başlıyor ve SAAB gibi (beğenmediğin) donanımlısını kaç liraya alıyorsun. Bizim arkadaş VW cc aldı 200bin verdi. Hiç baktın mı donanımlarına ? Sence 200 eder mi ? BMW aracı 90bin liradan başlıyor içinde park sensörü bile yok. (Bunu netten araştırdım) SAAB Türkiye'de niye tutulmadı; İşte buradaki arkadaşlar gibi araştırmadan kulaktan duyma sözler yüzünden. Niye tutulmadı; gereken önem verilmediği için. Neden tutulmadı ; Servis ağının olmaması nedenlerinden dolayı. SAAB ile ilgili başka bir sorun varsa söyleyeyim. Ama makyaj konusunda forumu çarpıtıyorsun. İlk yazdığın yazı ile sonradan yazdıkların birbirini tutmuyor. Bu arada çok merak ettim. SAAB'a bindin mi ? En son hangi SAAB'ı sürdün ? Bence bu kasa hikayesi burada sonlandı ama bilmiyorum resim falan demişsin. Ben de eklerim resim. Gerçi yılları yazdım. Nette aratsan rahat bulursun ama... Bu insanlarımız niye kabullenmeyi bilmezler anlamıyorum. Bence başka bir tezde tartışmaya açılalım. Bana göre bu teziniz çürüdü.




  • turbo göstergelerin olduğu bölüme bayıldım::::))))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkankaanuygur

    Sizin bir söylediğiniz diğerini tutmuyor canım arkadaşım. Yukarıda hem 9-3 için hem 9-5 için yıllarla belirttim. Nesilden bahsediyorsan eğer 9-5 için 1998 - 2009 ikinci nesil 2009'dan başlar. 9-3 için ise 1994 - 2003 birinci nesil, ikinci nesil ise 2003'den sonra başlar. Yazıyorum ama SAAB bilgisizliğini benimle tartmaya çalışıyorsun. Yazdıklarımın doğruluğunu birşeylerle başka yönlere çekmeye çalışıyorsun. Tek bir yol üzerinde yürümüyorsun. Eğer bahsettiklerin iç makyaj ise onları da yazabilirim. Problem yok. Ama onlara da bir kulp bulacaksın. Bir SAAB sever olarak ben kalkıp Volvo ile çekişmiyorum. Mercedes ile çekişmiyorum. BMW ile SAAB'ın son araçları için de çekişemem. Ama her arabanın bir yeri var. SAAB'ı kalkıp da Opel'in Chevrolet'in Renault'un arkasına konması saçma. SAAB'ın en kötüsü olarak bahsettiğiniz 2012 9-5 bile bunların üstündedir. Türkiye'ye bakarsan en mükemmel araç Fiat'tır. Doğan Şahin Türk malıdır. Kulaktan duymalar işte bizi burlara getiren sebeplerdir. Hollanda - Almanya kendi insanlarını düşünüp Çin arabalarını (bazı markalar) ülkelerine bile sokmazken Türkiye'de cirit atıyorlar. Tata gibi bir araç 25bin lira ücreti var. Hyundai Plaza bir git istersen araçlar kaçtan başlıyor ve SAAB gibi (beğenmediğin) donanımlısını kaç liraya alıyorsun. Bizim arkadaş VW cc aldı 200bin verdi. Hiç baktın mı donanımlarına ? Sence 200 eder mi ? BMW aracı 90bin liradan başlıyor içinde park sensörü bile yok. (Bunu netten araştırdım) SAAB Türkiye'de niye tutulmadı; İşte buradaki arkadaşlar gibi araştırmadan kulaktan duyma sözler yüzünden. Niye tutulmadı; gereken önem verilmediği için. Neden tutulmadı ; Servis ağının olmaması nedenlerinden dolayı. SAAB ile ilgili başka bir sorun varsa söyleyeyim. Ama makyaj konusunda forumu çarpıtıyorsun. İlk yazdığın yazı ile sonradan yazdıkların birbirini tutmuyor. Bu arada çok merak ettim. SAAB'a bindin mi ? En son hangi SAAB'ı sürdün ? Bence bu kasa hikayesi burada sonlandı ama bilmiyorum resim falan demişsin. Ben de eklerim resim. Gerçi yılları yazdım. Nette aratsan rahat bulursun ama... Bu insanlarımız niye kabullenmeyi bilmezler anlamıyorum. Bence başka bir tezde tartışmaya açılalım. Bana göre bu teziniz çürüdü.

    Siz bence bastan benim yazdiklarimi okuyun lutfen. Ben hic farkli bri sey soylemedim. Siz daha makyajin ne oldugunu bilmiyorsunuz sonra da kalkmis karisnizdakine bilgisiz diyorsunuz. Hala daha ic dis bir seyler soyluyorsunuz. Ben de salak gibi kalkmis size makyajin ne oldugunu anlatmaya calisiyorum. Sorun nesil kelimesiyse o zaman oyle anlatayim.

    Saab 10 yil boyunca ayni nesil 9-3u satti
    13 yil boyunca ayni nesil 9-5i satti.

    Diger butun firmalar 5-6 yilda bir yeni nesile gecer. 3uncu yilda da makyaj yapar.


    Simdi anladiniz mi acaba??? O kadar da zor bir sey degil halbuki.

    Hic bir sey carpitmiyorum gercek budur. Nereye bakarsan bak bu bilgiyi bulabilirsin. Senin verdigin yillar yeni nesil degildir. Sadece makyajdir. Yukarda ornek verdim bak bakalim bmw kac yilda bir nesil degistirmis. SOnra ac bak bakalim Opel, Renault vs. kac yilda bir nesil degistirmis. Bulmasi zor bir bilgi degildir.

    Ben de tarih veriyorum siz bence biraz acin okuyun. Saab sevgisi gozunuzu kor etmis herhalde okuduklarini anlayamiyorsunuz. Hep ayni seyleri tekrar edip duruyorsunuz. Bir soru sordum cevaplayamadiniz. Hala Ople Chevrolet vs diyorsunuz hepsi uretimleri devam eden firmalar. Sizin bahsettiginiz firma ise uretimi durmus bir firma. Arada fark var. Saab 9-5 tabiiki Hyundaiden iyi arabadir ama bu daha fazla para edecegi anlamina gelmez.

    Neyse size Saab sevginizle mutluluklar dilerim. Ben de Bu da son mesajimdir.




  • Yanlış anlamayında boşuna tartışıyorsunuz SAAB Denen markayı burda öğrendim hayatımda duymamıştım. (türkiye alcak vs.) neyse arabanın tipine bakıyorsun eh idare eder, tamam motor vs oda tamam sağlam. Arkadaş bu araba az bir para değil 90 bin tl bu paraya onca bmw varken neden 1 sene boyunca 1 Allahın kulu almadı , 2. eli ölü olan bir araç alıyım bu arabanın bana bmw veremeyipte saab verdi olay nedir ? he yok ben tasarım olarak orta düzey tasasarımı olan caddede sadece bende olan bir araç almak istiyorum dersin onu anlarım. Ama bunun dışında saab al demek mantıklı bir yanı yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berk984

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkankaanuygur

    Sizin bir söylediğiniz diğerini tutmuyor canım arkadaşım. Yukarıda hem 9-3 için hem 9-5 için yıllarla belirttim. Nesilden bahsediyorsan eğer 9-5 için 1998 - 2009 ikinci nesil 2009'dan başlar. 9-3 için ise 1994 - 2003 birinci nesil, ikinci nesil ise 2003'den sonra başlar. Yazıyorum ama SAAB bilgisizliğini benimle tartmaya çalışıyorsun. Yazdıklarımın doğruluğunu birşeylerle başka yönlere çekmeye çalışıyorsun. Tek bir yol üzerinde yürümüyorsun. Eğer bahsettiklerin iç makyaj ise onları da yazabilirim. Problem yok. Ama onlara da bir kulp bulacaksın. Bir SAAB sever olarak ben kalkıp Volvo ile çekişmiyorum. Mercedes ile çekişmiyorum. BMW ile SAAB'ın son araçları için de çekişemem. Ama her arabanın bir yeri var. SAAB'ı kalkıp da Opel'in Chevrolet'in Renault'un arkasına konması saçma. SAAB'ın en kötüsü olarak bahsettiğiniz 2012 9-5 bile bunların üstündedir. Türkiye'ye bakarsan en mükemmel araç Fiat'tır. Doğan Şahin Türk malıdır. Kulaktan duymalar işte bizi burlara getiren sebeplerdir. Hollanda - Almanya kendi insanlarını düşünüp Çin arabalarını (bazı markalar) ülkelerine bile sokmazken Türkiye'de cirit atıyorlar. Tata gibi bir araç 25bin lira ücreti var. Hyundai Plaza bir git istersen araçlar kaçtan başlıyor ve SAAB gibi (beğenmediğin) donanımlısını kaç liraya alıyorsun. Bizim arkadaş VW cc aldı 200bin verdi. Hiç baktın mı donanımlarına ? Sence 200 eder mi ? BMW aracı 90bin liradan başlıyor içinde park sensörü bile yok. (Bunu netten araştırdım) SAAB Türkiye'de niye tutulmadı; İşte buradaki arkadaşlar gibi araştırmadan kulaktan duyma sözler yüzünden. Niye tutulmadı; gereken önem verilmediği için. Neden tutulmadı ; Servis ağının olmaması nedenlerinden dolayı. SAAB ile ilgili başka bir sorun varsa söyleyeyim. Ama makyaj konusunda forumu çarpıtıyorsun. İlk yazdığın yazı ile sonradan yazdıkların birbirini tutmuyor. Bu arada çok merak ettim. SAAB'a bindin mi ? En son hangi SAAB'ı sürdün ? Bence bu kasa hikayesi burada sonlandı ama bilmiyorum resim falan demişsin. Ben de eklerim resim. Gerçi yılları yazdım. Nette aratsan rahat bulursun ama... Bu insanlarımız niye kabullenmeyi bilmezler anlamıyorum. Bence başka bir tezde tartışmaya açılalım. Bana göre bu teziniz çürüdü.

    Siz bence bastan benim yazdiklarimi okuyun lutfen. Ben hic farkli bri sey soylemedim. Siz daha makyajin ne oldugunu bilmiyorsunuz sonra da kalkmis karisnizdakine bilgisiz diyorsunuz. Hala daha ic dis bir seyler soyluyorsunuz. Ben de salak gibi kalkmis size makyajin ne oldugunu anlatmaya calisiyorum. Sorun nesil kelimesiyse o zaman oyle anlatayim.

    Saab 10 yil boyunca ayni nesil 9-3u satti
    13 yil boyunca ayni nesil 9-5i satti.

    Diger butun firmalar 5-6 yilda bir yeni nesile gecer. 3uncu yilda da makyaj yapar.


    Simdi anladiniz mi acaba??? O kadar da zor bir sey degil halbuki.

    Hic bir sey carpitmiyorum gercek budur. Nereye bakarsan bak bu bilgiyi bulabilirsin. Senin verdigin yillar yeni nesil degildir. Sadece makyajdir. Yukarda ornek verdim bak bakalim bmw kac yilda bir nesil degistirmis. SOnra ac bak bakalim Opel, Renault vs. kac yilda bir nesil degistirmis. Bulmasi zor bir bilgi degildir.

    Ben de tarih veriyorum siz bence biraz acin okuyun. Saab sevgisi gozunuzu kor etmis herhalde okuduklarini anlayamiyorsunuz. Hep ayni seyleri tekrar edip duruyorsunuz. Bir soru sordum cevaplayamadiniz. Hala Ople Chevrolet vs diyorsunuz hepsi uretimleri devam eden firmalar. Sizin bahsettiginiz firma ise uretimi durmus bir firma. Arada fark var. Saab 9-5 tabiiki Hyundaiden iyi arabadir ama bu daha fazla para edecegi anlamina gelmez.

    Neyse size Saab sevginizle mutluluklar dilerim. Ben de Bu da son mesajimdir.


    Ya arkadaş yazmayacaktım yine yazdırdın bana. Ben nesilleri yukarıda yazdım ya. Daha neyin neslinden bahsediyorsun. 9-3 ve 9-5 1998 yılından itibaren 2 nesil gerçekleştirdi diyorum. Bu nedir böyle ya. Wiki'den BMW bakıyorsun da niye SAAB'a bakmıyorsun. Makyaj diyorsun neyin makyajından bahsediyorsun belli değil. Volvo S80 mesela; 1998 - 2006 birinci jenerasyon. 2007den sonrası ikinci jenerasyon. Noldu şimdi. Volvo dandik bir araç mı ? Volvo'yu hangi sınıfa koymamız lazım? Saçmalıyorsun. Yok premium olursa 3-5 senede bir makyaj yapacakmış. Neye makyaj yapacak. Soruyorum makyaj ne demek diye birşey yazmıyorsun. Bak şimdi.

    Eğer kastın DIŞ TASARIM ise ; YUKARIDA BELİRTTİM.
    Eğer kastın JENERASYON ise ; YUKARIDA BELİRTTİM.


    Daha ne istiyorsun ? Saçma sapan konuşuyorsun. Yine saçma sapan hala hiç jenerasyon yapmadığını belirtmişsin. Sen okuduğunu ya anlamıyorsun yada unutkanlık var. Acaba sitede bir sorun mu var diye düşünmeye başladım. Senin saçma yazılarını cevap vermek istemiyorum ama elimden birşey gelmiyor. Son söz ; bu foruma yazdığın ilk yazı ve sonrasını okur musun...

    Senden ricam yazıları koyultmadan yazman. Ve eğer bu jenerasyon hikayesi gibi olmayacaksa seninle tartışmaya devam etmek. Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkankaanuygur -- 7 Eylül 2012; 11:05:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PAŞA&ESES

    Yanlış anlamayında boşuna tartışıyorsunuz SAAB Denen markayı burda öğrendim hayatımda duymamıştım. (türkiye alcak vs.) neyse arabanın tipine bakıyorsun eh idare eder, tamam motor vs oda tamam sağlam. Arkadaş bu araba az bir para değil 90 bin tl bu paraya onca bmw varken neden 1 sene boyunca 1 Allahın kulu almadı , 2. eli ölü olan bir araç alıyım bu arabanın bana bmw veremeyipte saab verdi olay nedir ? he yok ben tasarım olarak orta düzey tasasarımı olan caddede sadece bende olan bir araç almak istiyorum dersin onu anlarım. Ama bunun dışında saab al demek mantıklı bir yanı yok.

    Kardeş muhabbet paradan çıktı arkadaşla jenerasyon hikayesine geldi. Yazıyorum yazıyorum anlatamıyorum. 90bin verilir verilmez başka bir konu. Eğer servis ağı çok olsa inan alan olur. Ama malesef servis ağı yok. Yukarıda da belirttim buradaki 2012 model SAAB ile 2012 model BMW kıyaslanamaz. Ama şunu da yazayım. BMW 115binden başlıyor ve park senörü bile yok. Yokuş kalkış desteği yok. Daha SAAB'dan eksisini o kadar araştırmadım. Bunlar bana yeter dedim. Eğer karşımızda 2.0 SAAB olsaydı BMW ile tartışmaya yine girerdim. Bazen SAAB öne geçer bazen BMW geçerdi. Ama 1.5 SAAB ile BMW karşılaştırılamaz. Arada şöyle bir de fark var. SAAB 1.5, BMW 2.0. Neyse arkadaşlar fazla uzatmaya gerek yok. Benim amacım SAAB'ı tanımayanlara SAAB'ı tanıtmak. Ama herkes hala bildiğini okuyor. Neyse...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Saabı bilmeyen,içine oturup kullanmayan,üretim tekniği ve çoğu teknolojinin mucidi olduğunu araştırmadan sallayanlara cevap verelim,sadece son dönem krizden etkilendi diye bir malı kötüleyemezsiniz,aynı durum volvonunda başında ve çinli geryy de şuan,onada aynısını yazın bakalım,saabın müzesinde 1 milyon 800 kusur bin km yol katetmiş ve motorunun sadece normal bakım dışında hiç anahtar değmediğinden bi haber arkadaşlaradır lafım,marka fanatikliği yapmak sadece sizi yorar,satışlara gelince evet 2.eli burada olmayabilir ama amerika ve almanyada ki satışlarını bi araştırın derim,audi,wolkswagen,bmw,opel gibi araçların üretilip satıldığı hatta almanların kendi markalarına öncelik verdiğinide düşünürsek bu en iyi cevap olacaktır,satılması güç dediğimiz araç ilanlarına bakın derim sahibinden sitesine,3 günde giden saab ları görünce şok olursunuz :) bu biraz kısmet işidir normalden daha yavaş gidebilir ama asla elde kalmaz,torunlara çocuklara kalır diyen arkadaş çok haklı o konuda ama elde kaldığı için deği,alanın bir türlü satmak istemediği için,hatta aynı ailede 2 adet olanlar dahi var,parçaların çoğu opelle aynı motoru kendine özeldi şuan değişik formasyonlarda kullanıyorlar ancak bakımları zamanında yapıldığı sürece sizi asla üzmez,araç üreticilerine 15 test zorunluluğu varken saabta 75 test yapılır,daha birçok şey yazılabilir ama o araca binen zaten 10 yıl satmayı düşünmez çünkü içindeki teknolojisi ona hayli hayli yeter,kimse kırılmasın darılmasın ama önce iyi araştırsın herkese saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaptanx -- 21 Eylül 2012; 11:31:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PAŞA&ESES

    Yanlış anlamayında boşuna tartışıyorsunuz SAAB Denen markayı burda öğrendim hayatımda duymamıştım. (türkiye alcak vs.) neyse arabanın tipine bakıyorsun eh idare eder, tamam motor vs oda tamam sağlam. Arkadaş bu araba az bir para değil 90 bin tl bu paraya onca bmw varken neden 1 sene boyunca 1 Allahın kulu almadı , 2. eli ölü olan bir araç alıyım bu arabanın bana bmw veremeyipte saab verdi olay nedir ? he yok ben tasarım olarak orta düzey tasasarımı olan caddede sadece bende olan bir araç almak istiyorum dersin onu anlarım. Ama bunun dışında saab al demek mantıklı bir yanı yok.

    Sizde yanlış anlamayında SAAB markasının adını bile duymamış olan bir forum kullanıcısının yorumunu kimsenin ciddiye almayacağını bilmenizi isterim.SAAB'ın adını duymamış biri otomobillerle ne kadar alakalı olabilirki.Saab'ın tutulmamasının tek sebebi markanın ne yazıkki çökmüş olmasıdır.Şu saatten sonra eski günlerine dönme ihtimalinin bulunmadığını düşünüyorum bu yüzden gidip Saab almam.Çok param olur ikinci arabam v.s olur alırım.Ama insanlık hali alırsın satamazsın, çok zarar edersin bu yüzden alınmaz.Yalnız şunu belirteyim, ful bir saab 9-5 resmini altta görebilirsiniz fiyatı 65 bin euro dur ve sonuna kadar hak eder ne kadar mutasyona uğramış olsada..

    Bu arada biri yazmış havalandırmaları hoş değil falan diye.Saab'ın temel karakteristik özelliklerinden biridir o. ( Beğenirsin beğenmezsin ona birşey demiyorum bilgi amaçlı yazdım )Her modelinde aynıdır ve uçak kokpiti anlayışı mevcuttur modellerin tamamında.

     SAAB 9-5 alınır mı(sıfır)


     SAAB 9-5 alınır mı(sıfır)


    Edit: Harf hatası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LanciaDeltacı -- 21 Eylül 2012; 13:03:17 >




  • Arkadaslar konuyu gec gordum oncelikle sunu ogrenmelitiz alacak arkadasin beklentisi nedir aractan guvenlik mi? Hiz mi? Sekli mi? Disariya verecegi zengin havasi mi? Cevaplara geleyim guvenlikte 1 numaradir (goklere cikardiginiz ford focusun 200km crash testine bir bakin) hiz olarak sizi uzmez tr deki yollar malum hyundai ile bmw kafa kafaya gidiyor yakit tuketimi de cok gorunmuyor. Sekli size kalmis ama disardaki havasina gelince evet kimsede yoktur ama olmadigi icin baktirir kendine soruyorum bir rolls royce gordunuz mu goruncede tanimazsiniz ama bakarsiniz ulan bu ne diye :) neyse alacak arkadasim test etmesi lazim gidip ikinci elede kafa takma bmw audi daha cok dusuyor 2008 9-3lere 60 mlyr istiyolar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arti olarak son haberlere gore spyker markayi phoenix konsepti catisi altinda yeniden duzenleyecek suan belki riskli gorunuyor almak ama ilerde bu is olursa fazlasina bile satabilirsiniz ikinci elinizi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mete445

    Arti olarak son haberlere gore spyker markayi phoenix konsepti catisi altinda yeniden duzenleyecek suan belki riskli gorunuyor almak ama ilerde bu is olursa fazlasina bile satabilirsiniz ikinci elinizi

    Adamı gandırma olum son saab ı olacak dur yav

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    quote:

    Orijinalden alıntı: PAŞA&ESES

    Yanlış anlamayında boşuna tartışıyorsunuz SAAB Denen markayı burda öğrendim hayatımda duymamıştım. (türkiye alcak vs.) neyse arabanın tipine bakıyorsun eh idare eder, tamam motor vs oda tamam sağlam. Arkadaş bu araba az bir para değil 90 bin tl bu paraya onca bmw varken neden 1 sene boyunca 1 Allahın kulu almadı , 2. eli ölü olan bir araç alıyım bu arabanın bana bmw veremeyipte saab verdi olay nedir ? he yok ben tasarım olarak orta düzey tasasarımı olan caddede sadece bende olan bir araç almak istiyorum dersin onu anlarım. Ama bunun dışında saab al demek mantıklı bir yanı yok.

    Sizde yanlış anlamayında SAAB markasının adını bile duymamış olan bir forum kullanıcısının yorumunu kimsenin ciddiye almayacağını bilmenizi isterim.SAAB'ın adını duymamış biri otomobillerle ne kadar alakalı olabilirki.Saab'ın tutulmamasının tek sebebi markanın ne yazıkki çökmüş olmasıdır.Şu saatten sonra eski günlerine dönme ihtimalinin bulunmadığını düşünüyorum bu yüzden gidip Saab almam.Çok param olur ikinci arabam v.s olur alırım.Ama insanlık hali alırsın satamazsın, çok zarar edersin bu yüzden alınmaz.Yalnız şunu belirteyim, ful bir saab 9-5 resmini altta görebilirsiniz fiyatı 65 bin euro dur ve sonuna kadar hak eder ne kadar mutasyona uğramış olsada..

    Bu arada biri yazmış havalandırmaları hoş değil falan diye.Saab'ın temel karakteristik özelliklerinden biridir o. ( Beğenirsin beğenmezsin ona birşey demiyorum bilgi amaçlı yazdım )Her modelinde aynıdır ve uçak kokpiti anlayışı mevcuttur modellerin tamamında.

     SAAB 9-5 alınır mı(sıfır)


     SAAB 9-5 alınır mı(sıfır)


    Edit: Harf hatası.

    Bilmeyen Bilmez Boşverin bence Böyle Resimler Paylaşmayın çatlıyorum full + full gerçekten müthiş tek geçerim.. E sınıfında
    E sınıfındadır kendisi bilmeyenler öğrenebilir insignia ıle aynı platformu kullanır sınıfı bi üst sınıfttır
    Audi A6 Mercedes E Class BMW 5 Volvo S80 vs vs ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-saab-yeni-kasa-saab-9-5-aeuro-2-0-t-awd-goksenler-98413302/detay#
    su model biraz daha dolu o başlığı açan arkdaşın gösterdiğinden 55.000 €

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 90 bin liralık fiyat diğer araçların fiyatlarına bakıldığı zaman inanın gayet uygun bir fiyattır. Ben bu aracı inceledim. Son derece kaliteli ve güzel bir araç. Bir araca ayırabileceğim 90 bin TL param olsa ikinci elini, yedek parçasını düşünmeden alacağım arabadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hokka

    90 bin liralık fiyat diğer araçların fiyatlarına bakıldığı zaman inanın gayet uygun bir fiyattır. Ben bu aracı inceledim. Son derece kaliteli ve güzel bir araç. Bir araca ayırabileceğim 90 bin TL param olsa ikinci elini, yedek parçasını düşünmeden alacağım arabadır.

    İşte arkadaşa anlatamadığım konu da bu. Gidip bir Hyundai'ye, WV'ne, Opel'e sormamış. Ya git bir Fiat'a bir sor ama sormamış araba fiyatını. WV CC 'ye bizim arkadaş 200.000verdi. Ne var arabada. Girin özelliklerine bir bakın eder mi sizce ? Anlamıyorum....
  • Başka araç mı yok kardeşim. Volvo S60 al veya S40 SAAB tan çok daha iyi gelir..
  • macera arıyorsan başka mecralar var...
  • Kaçınız bindi lan Saab'a?

    Neyse efenim, 0.1 ton ağırlığımı koymaya geldim...

    Yıllarca Saab kullandım. İlk fırsatım olduğunda, kendi paramla kendi aracımı alacağım anda da bir saab almayı düşünüyorum. Kısaca ilgiliyim. Ancak yeni modeller benim ilgi alanım değil. 2003'e kadar üretilmiş hatchbackler ilgi alanım. Ancak genel hatlarıyla tüm Saab'lardan anlarım.

    Öncelikle 9-5 çok zor satılmaz. Ederinden fiyat verirseniz 3-4 ayda alıcısını bulur. O yüzden satacağınız sene ilana önceden koyarsınız, şans bu ya müşterisi çıkarsa planladığınızdan erken satarsınız. Satışı düşünmeyin. Değer kaybı çok olacaktır. Ancak aracı öldürüp satarsanız koymayacaktır. 3-4 yaşındayken satarsanız değer kaybı hafif koyar.

    Arabaya gelecek olursak:
    Bu aracın ucuz olmasının sebebi 1.6 olması. Bir alt vergi diliminde. 90.000TL bu araba için iyi fiyat gibi gözükmekle birlikte, ben almazdım. Bu araç aşırı hantal olacak ve az yakmayacak. Şöyle söyleyeyim, bu araçların 2.0T'si bana hantal geliyor. Gerçi onlar klasik otomatik; ama gene de onlar bile bundan daha atak olur. Kısaca performanssız bir Saab aldığınızı bilerek alın eğer alacaksanız.

    Yedek parçaya gelince, yeni modellerden çok satmadığı için kaporta ve araca özel parçalar konusunda sıkıntı yaşarsınız. Allah korusun bir kaza durumunda farı, kaputu İsveç'ten gelebilir, aracı 20 gün yatırabilirsiniz. Ancak Doğuş'un teslim süresinin 20 günü bulduğunu düşünürsek bir Audi almaktan farklı değil. Zira Saab servisleri parça geldiği an en kısa sürede aracı size teslim ederler. Kesin araç yatacak diye birşey yok. Şans işi bu. Adamın elinde sağ far kalmıştır, siz sol far kırmışsınızdır gibi şanssızlıklarda 20 gün civarı yatar.

    Saab'ın şu anki koşullarda Çin'li bir firma tarafından satın alındığı ve yok edilmeyeceği tahmin ediliyor. İşin bu kısmı halen belirsizliğini koruyor. O yüzden yedek parça üretiminin Rover'da olduğu gibi durma ihtimali var. Ancak halen bir sürü Rover geziyor piyasada. Aracın birçok ortak parçası var. Birçok parçasında sıkıntı yaşamazsınız. Tek tük parça ve komple kaporta Saab. Öyle düşünün. Rutin işlemlerde hiç sıkıntınız olmaz kısaca.

    Insignia evet belki bununla kıyas kabul etmez. Ancak araç 70.000TL. Bununla arasında 20.000TL var. Çok büyük para. Bunu da sonra ikinci el Insignia parasına ya satarsınız, ya satamazsınız. Ben keyif ve performans odaklı baktığı için, bu arabayı düşünmezdim. İkisi arasında gider Insignia'yı alırdım.

    Saab'larla ilgilendiyseniz, ikinci el bakın derim. Genel olarak iyi kullanılmış olurlar, temiz ve düşük kilometrelerde çok ucuza bulabilirsiniz. Saab ikinci el alınır. Jetta ile aynı maliyetle keyifle binilir. Ölü fiyatına alır ölü fiyatına satarsınız. Az zarar ettirir. Cebinizden de daha az para çıkar... 5 yaşından küçüğünü bulursanız kredi de kullanabilirsiniz. 9-3'ün parça sıkıntısı hiç olmaz. 2.0 205hp'lik 9-3 tavsiye ederim. 1.6T'deki 180hp sütçü beygiri kalır. 25 beygir bu kadar mı fark eder demeyin. 205hp sütçü beygiri değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Kaçınız bindi lan Saab'a?

    Neyse efenim, 0.1 ton ağırlığımı koymaya geldim...

    Yıllarca Saab kullandım. İlk fırsatım olduğunda, kendi paramla kendi aracımı alacağım anda da bir saab almayı düşünüyorum. Kısaca ilgiliyim. Ancak yeni modeller benim ilgi alanım değil. 2003'e kadar üretilmiş hatchbackler ilgi alanım. Ancak genel hatlarıyla tüm Saab'lardan anlarım.

    Öncelikle 9-5 çok zor satılmaz. Ederinden fiyat verirseniz 3-4 ayda alıcısını bulur. O yüzden satacağınız sene ilana önceden koyarsınız, şans bu ya müşterisi çıkarsa planladığınızdan erken satarsınız. Satışı düşünmeyin. Değer kaybı çok olacaktır. Ancak aracı öldürüp satarsanız koymayacaktır. 3-4 yaşındayken satarsanız değer kaybı hafif koyar.

    Arabaya gelecek olursak:
    Bu aracın ucuz olmasının sebebi 1.6 olması. Bir alt vergi diliminde. 90.000TL bu araba için iyi fiyat gibi gözükmekle birlikte, ben almazdım. Bu araç aşırı hantal olacak ve az yakmayacak. Şöyle söyleyeyim, bu araçların 2.0T'si bana hantal geliyor. Gerçi onlar klasik otomatik; ama gene de onlar bile bundan daha atak olur. Kısaca performanssız bir Saab aldığınızı bilerek alın eğer alacaksanız.

    Yedek parçaya gelince, yeni modellerden çok satmadığı için kaporta ve araca özel parçalar konusunda sıkıntı yaşarsınız. Allah korusun bir kaza durumunda farı, kaputu İsveç'ten gelebilir, aracı 20 gün yatırabilirsiniz. Ancak Doğuş'un teslim süresinin 20 günü bulduğunu düşünürsek bir Audi almaktan farklı değil. Zira Saab servisleri parça geldiği an en kısa sürede aracı size teslim ederler. Kesin araç yatacak diye birşey yok. Şans işi bu. Adamın elinde sağ far kalmıştır, siz sol far kırmışsınızdır gibi şanssızlıklarda 20 gün civarı yatar.

    Saab'ın şu anki koşullarda Çin'li bir firma tarafından satın alındığı ve yok edilmeyeceği tahmin ediliyor. İşin bu kısmı halen belirsizliğini koruyor. O yüzden yedek parça üretiminin Rover'da olduğu gibi durma ihtimali var. Ancak halen bir sürü Rover geziyor piyasada. Aracın birçok ortak parçası var. Birçok parçasında sıkıntı yaşamazsınız. Tek tük parça ve komple kaporta Saab. Öyle düşünün. Rutin işlemlerde hiç sıkıntınız olmaz kısaca.

    Insignia evet belki bununla kıyas kabul etmez. Ancak araç 70.000TL. Bununla arasında 20.000TL var. Çok büyük para. Bunu da sonra ikinci el Insignia parasına ya satarsınız, ya satamazsınız. Ben keyif ve performans odaklı baktığı için, bu arabayı düşünmezdim. İkisi arasında gider Insignia'yı alırdım.

    Saab'larla ilgilendiyseniz, ikinci el bakın derim. Genel olarak iyi kullanılmış olurlar, temiz ve düşük kilometrelerde çok ucuza bulabilirsiniz. Saab ikinci el alınır. Jetta ile aynı maliyetle keyifle binilir. Ölü fiyatına alır ölü fiyatına satarsınız. Az zarar ettirir. Cebinizden de daha az para çıkar... 5 yaşından küçüğünü bulursanız kredi de kullanabilirsiniz. 9-3'ün parça sıkıntısı hiç olmaz. 2.0 205hp'lik 9-3 tavsiye ederim. 1.6T'deki 180hp sütçü beygiri kalır. 25 beygir bu kadar mı fark eder demeyin. 205hp sütçü beygiri değil.

    9-3 205 hp bende bende var, roket gibi bi kalkışı var, deli motor




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.