Şimdi Ara

Sahibinden.com GET -- Sorun!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
3.444
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamun aleyküm..
    Henüz buralarda yeniyim, bende Net üzerinden alışveriş yapıyorum.

    Olay biraz karışık ama, inşallah anlatabilirim ve siz deneyimli arkadaşlardan bi kaç fikir alabilirim..Bende GET üzerinden bi çok alış veriş yaptım ama, bu tür bişey ilkkez başıma geliyor.
    Direk konuya (sorun sanırsam) gireyim;

    Kutulu-Garantili-Aksesuarlı N95 8GB telefonumu Sahibinden.com'a GET İlanı olarak verdim. Bi kaç gün sonra arkadaş telefonla ilgili bi kaç soru sordu ve alacağını söyledi, ve ödemeyi yaptı.Ödeme de onaylandı, kargo bilgisini girmem istendi, ertesi gün MNG Kargo ile ürünü verilen adrese yolladım.

    Herneyse; 2 gün sonra Kargo adresine ulaştı ve Teslimatı yapıldı.Sözüm-Ona Alıcı, KARGO TUTANAĞI TUTTURMADAN Ürünü teslim aldı.İnternet üzeri Kargo takibindede ürün teslim edildi gözüküyor.

    Buraya kadar herşey yolunda ve normal.

    Sonrası işin başı;

    Alıcı, çeşitli bahaneler uydurarak, ( Garanti Belgesinin kutusunda olmadığını - Ne kadar ahmak insanlarımız var; Garanti belgesi Kullanma klavuzunun sonunda kaşelenmiş halde -, telefonun kutusunda IMEI Numarasının bulunduğu etiketin eksik olduğunu kutunun hangi telefona ait olduğunun belli olmadığını - Halbuki Oradaki 3 Etiket Garanti Belgesine,Faturasına v.s yapıştırılıyor) vs. v.s vs. Bahane ederek, ürünü iade ettiğini söyledi.

    PTT kargo ile ürünü kargoladım dedi, ve sisteme PTT Kargo Barkod numarasını girdi.Aradan 15 dakika sonra; "PTT ile kargonun geç gideceğini öğrendim, paketi geri aldım, MNG ile yolladım, bu da Fatura (Takip) numarası *** (Burada vermiyorum) ".

    Şuan sistemde PTT Kargo Barkon numarası gözüküyor.Fakat MNG Kargo ile yolladığını sahibinden.com Yetkililerini arayarak/ticket açarak MNG ile yolladığını belirtmiş .

    Kargo Dün sisteme girildi ve şuan yolda gözüküyor (07.04.2009)


    Ve bugün; Sahibinden.com 'dan (Açtığım Ticket desteği üzerine) "Osman" adında bi yetkili beni aradı.Bayağı konuştuk.Durumu aynen anlattım. (Yukardaki gibi) .Sorumu açık ve net sordum.Yokuşa sürdüler. İlk başlarda ; "Savcılığa gidip suç duyurusunda bulunabilirsiniz, Site, kargonun içerğine bakmaz v.s."...

    Fakat sonlara doğru, ses tonumu biraz sertleştirdim.Ve sonuç;
    " Eğer öyle bişey olursa; tutanak tutturup geri iade ettirin, bizde ücretinizi ödeyelim." ima eder gibi oldu ama, Bana kesin ve net olarak böyle olacağını da söylemedi.Burada anlatamıyorum ama, gerçekten çok çelişkili konuştu.


    Şimdi Başımdan geçen bu..Geleyim soruma, açık ve net olarak;


    Gönderdiğim ürünü Kargo tutanağı(zabıt) tutturarak iade etseydi, buna tamam derdim.Çünkü bildiğiniz gibi, kullanıcı ürünü incelerken kargo görevlisi gözetimi yapıyor, içinden parça v.s çarpmasın diye.


    Oysaki alıcı; paketi almış ve formu imzalamış durumda.

    Ya Bana gelen paketin içinden eksik bir parça (Kulaklık v.s.) çıkarsa?? dahada kötüsü, alakasız bişey çıkarsa ?? Veyahutta; Sonuçta adam ürünü evine kadar sokabilmiş.İçinden bir parça alınmış, IMEI'si kopyalanmış olabilirse ??

    Geri iade'yi kabul etmemeyi düşünüyorum ama nasıl..

    Kargo şuan yolda, Geldiğinde, paketi tutanak tutturup geri iade etmeyi düşünüyorum.Düşünüyorum ama, bi yanımda geri al diyor.Nedeni ise;

    İade sonucunda; ödenilen ücreti Sahibinden.Com havuz hesaptan alamassam ?

    Vallahi, çok stres yaptım kendime.Kafam allak bullak, Bu artık son alışverişim olur net üzerinden.



    Şu kargo paketim gelmeden, Öneri ve fikirlerinizi bekliyorum.



    Saygılarla; DH.








  • quote:

    Orijinalden alıntı: Numb!-

    Selamun aleyküm..
    Henüz buralarda yeniyim, bende Net üzerinden alışveriş yapıyorum.

    Olay biraz karışık ama, inşallah anlatabilirim ve siz deneyimli arkadaşlardan bi kaç fikir alabilirim..Bende GET üzerinden bi çok alış veriş yaptım ama, bu tür bişey ilkkez başıma geliyor.
    Direk konuya (sorun sanırsam) gireyim;

    Kutulu-Garantili-Aksesuarlı N95 8GB telefonumu Sahibinden.com'a GET İlanı olarak verdim. Bi kaç gün sonra arkadaş telefonla ilgili bi kaç soru sordu ve alacağını söyledi, ve ödemeyi yaptı.Ödeme de onaylandı, kargo bilgisini girmem istendi, ertesi gün MNG Kargo ile ürünü verilen adrese yolladım.

    Herneyse; 2 gün sonra Kargo adresine ulaştı ve Teslimatı yapıldı.Sözüm-Ona Alıcı, KARGO TUTANAĞI TUTTURMADAN Ürünü teslim aldı.İnternet üzeri Kargo takibindede ürün teslim edildi gözüküyor.

    Buraya kadar herşey yolunda ve normal.

    Sonrası işin başı;

    Alıcı, çeşitli bahaneler uydurarak, ( Garanti Belgesinin kutusunda olmadığını - Ne kadar ahmak insanlarımız var; Garanti belgesi Kullanma klavuzunun sonunda kaşelenmiş halde -, telefonun kutusunda IMEI Numarasının bulunduğu etiketin eksik olduğunu kutunun hangi telefona ait olduğunun belli olmadığını - Halbuki Oradaki 3 Etiket Garanti Belgesine,Faturasına v.s yapıştırılıyor) vs. v.s vs. Bahane ederek, ürünü iade ettiğini söyledi.

    PTT kargo ile ürünü kargoladım dedi, ve sisteme PTT Kargo Barkod numarasını girdi.Aradan 15 dakika sonra; "PTT ile kargonun geç gideceğini öğrendim, paketi geri aldım, MNG ile yolladım, bu da Fatura (Takip) numarası *** (Burada vermiyorum) ".

    Şuan sistemde PTT Kargo Barkon numarası gözüküyor.Fakat MNG Kargo ile yolladığını sahibinden.com Yetkililerini arayarak/ticket açarak MNG ile yolladığını belirtmiş .

    Kargo Dün sisteme girildi ve şuan yolda gözüküyor (07.04.2009)


    Ve bugün; Sahibinden.com 'dan (Açtığım Ticket desteği üzerine) "Osman" adında bi yetkili beni aradı.Bayağı konuştuk.Durumu aynen anlattım. (Yukardaki gibi) .Sorumu açık ve net sordum.Yokuşa sürdüler. İlk başlarda ; "Savcılığa gidip suç duyurusunda bulunabilirsiniz, Site, kargonun içerğine bakmaz v.s."...

    Fakat sonlara doğru, ses tonumu biraz sertleştirdim.Ve sonuç;
    " Eğer öyle bişey olursa; tutanak tutturup geri iade ettirin, bizde ücretinizi ödeyelim." ima eder gibi oldu ama, Bana kesin ve net olarak böyle olacağını da söylemedi.Burada anlatamıyorum ama, gerçekten çok çelişkili konuştu.


    Şimdi Başımdan geçen bu..Geleyim soruma, açık ve net olarak;


    Gönderdiğim ürünü Kargo tutanağı(zabıt) tutturarak iade etseydi, buna tamam derdim.Çünkü bildiğiniz gibi, kullanıcı ürünü incelerken kargo görevlisi gözetimi yapıyor, içinden parça v.s çarpmasın diye.


    Oysaki alıcı; paketi almış ve formu imzalamış durumda.

    Ya Bana gelen paketin içinden eksik bir parça (Kulaklık v.s.) çıkarsa?? dahada kötüsü, alakasız bişey çıkarsa ?? Veyahutta; Sonuçta adam ürünü evine kadar sokabilmiş.İçinden bir parça alınmış, IMEI'si kopyalanmış olabilirse ??

    Geri iade'yi kabul etmemeyi düşünüyorum ama nasıl..

    Kargo şuan yolda, Geldiğinde, paketi tutanak tutturup geri iade etmeyi düşünüyorum.Düşünüyorum ama, bi yanımda geri al diyor.Nedeni ise;

    İade sonucunda; ödenilen ücreti Sahibinden.Com havuz hesaptan alamassam ?

    Vallahi, çok stres yaptım kendime.Kafam allak bullak, Bu artık son alışverişim olur net üzerinden.



    Şu kargo paketim gelmeden, Öneri ve fikirlerinizi bekliyorum.



    Saygılarla; DH.




    hocam bi alışveriş yapalım dedik 1000 tane meğdur topiği.

    sonuç ne oldu girmiyorsun foruma ama merak ettim




  • kargoyu teslim alma...kargo adama geri gitsin...adam kargoyu geri alınca siteye bilgi ver..paran yatsın...ayıptır sorması kaça vermiştin cihazı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wehby -- 20 Ekim 2010; 8:03:34 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.