Şimdi Ara

SAKIN LENOVO ALMAYIN! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
3.283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Şu zamana kadar 'filanca markanın servisi çok iyi, harika' diyen toplasan 5 kişi duymamışımdır. Servislerin çok büyük bir çoğunluğu zaten çöp, rezil. Markalarda tüketici kanunu kapsamında zarara girmemek için mahalleden topladıkları 3-4 teknisyenle tamamen göstermelik servisler kuruyorlar. Bu strateji kapsamında tüm dünyada servisler aynı kalitede hizmet veriyor. Yabancı forumlarda da birçok bilgili müşteri isyan ediyor.

    Lenovo'nun dandikliği konusu için ise kullanmadığım için birşey demem hatalı olur ama IBM özellikle ThinkPad serisiyle sağlamlık ve kalite unsurlarıyla yaptığı ünü ÇİN'li Lenovo'ya satılarak birçok kişininin gözünde zaten kaybetti. Teknoloji şans işi, işi şansa bırakan markalar; Lenovo, Acer, hatta son birkaç yıldır Asus. O yüzden malesef artık hiçbir markanın kusursuz ürünü yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ülkemizde her zaman durum böyledir. bir kişi çıkar firma ile yaşadığı sorunu ince detaylarına varana kadar anlatır. ama bir diğer sırf o marka ürün kullandığı için hemen firma avukatlığına soyunur.

    iddialı mı buldunuz başlığı? alın benden de aynısı.

    SAKIN LENOVO ALMAYIN. SATIŞ SONRASI TEKNİK SERVİSLERİ SORUN YUMAĞI.

    firmadan çalıştığım kurum için aldığımız dizüstü bilgisayarın şarj cihazı 3-4 ay içinde bozuldu. aldığım yere gittiğimde lenovo firmasının şarj cihazının garanti kapsamında değişimi için ürünü de şarj aletiyle birlikte geri gönderilmesini şart koştuğunu söyledi. ne alaka yahu? sıfır araba alsam lastiği patlasa arabayı mı geri isteycekler yani?

    aldığım yerle bu konuda tartıştım. bana söyledikleri diğer firmaların böyle bir istekte bulunmadığı ama lenovonun bunda ısrar ettiği yönünde.

    firmayı aradım. teknik yetkili bana aynı yönlendirmeyi yaptı.

    şikayetvar sitesine şikayette bulundum. cevap yazdılar. en kısa zamanda geri dönülecektir dendi. 2 hafta oldu dönen yok.

    şimdi ben bir daha dizüstü bilgisayar alırken lenovo alır mıyım? ne şahsım adına ne de çalıştığım kurum adına kesinlikle lenovo firmasından ürün almam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Speed_Passion

    1 senedir Lenovo z580 kullanıyorum hiç bir şikayetim yok.
    Yanıltıcı bir başlık olmuş kronik bir sorun varsa almadan araştırma yapsaydiniz ona göre hareket ederdiniz.
    Ha diyelim 1 model sorunlu diye bütün markaya çamur atmaya hiç gerek yok.

    Servisi bo...tansa camur atmaya hakki var kardesim biz laptopun herseyini incelemek zorunda degiliz onlar saglam vermek zorunda sifir cihaz aliyorsun muz almiyorsun elektronik urunlerde herseyi goremezsin bir an bunu onlar gorecek biz degil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kötü_ben -- 16 Aralık 2013; 6:49:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ucuz etin yahnisi hesabı. Lenovo' nun genel olarak servis kalitesinin nasıl olduğunu bilemeyeceğim ama Türkiye de berbat durumda oldukları şüphe götürmez. Şu z500 lerde yaşanılan dünya kadar sorun görüyorum hergün. Kendi bilgisayarımda çok şükür kronik sorunlarından başka birşey yok ama o kadar kişi döne aktara aynı sorunu yaşıyorsa var demek ki bunda bir dandiklik. En basitinden wifi kopmaları daha sonra şu ekran kartı ve FN tuşu problemi. Kaç ay uğraştırdılar bizi bir kıytırık bios güncellemesi için bile 6 ay sonra anca yaptılar onuda. Gelen güncellemede sadece fn tuşu içindi üstelik. Wifi ve ekran kartı problemi devam ediyor. O kadar bilgisiz teknik servis elemanları var ki anlatamam yani şu foruma üye olup 1 ay boyunca harici bileşenlerde takılsan lenovonun teknik servisinde çok rahat iş yaparsın öyle söyleyeyim. Adamların ne wididen ne boosttan hiç birşeyden haberleri yok. Boost dediğinde akıllarına gelen tek şey intel işlemcilerde kullanılan turbo boost zımbırtısı. Sonra açıklıyorsun açıklıyorsun bir bilgimiz yok beyefendi diyor. Yazılmla gösteriyorsun 3. parti uygulamalarının sonuçlarını kabul edemiyoruz beyefendi diyor.

    Donanım olarak müşterinin algısını yanıltarak çalışma prensibinde oldukları da doğrudur. Mesela ekran kartında olması gereken boost olayı bütün markalarda varken bu lenovoda yok. He ama kağıt üzerinde bakarsan ekran kartı 645M ama muadillerinin verdiği performansı alamıyorsunuz. Tabi ben overclock yaparak yine bi yerden kurtarıyorum ama vaziyet böyle. Şu yeni nesil diz üstülerde kullandıkları 740M ler mesela 64 bit olan dandik versiyonu ve eski serilerde kullandıkları ekran kartından daha kötü performansı. Benim bildiğim donanım update edildiğinde daha kötüsü değil bir üst versiyonu eklenerek yeni sürüm satışa sunulur ama bu arkadaşlar sanki 740M olunca daha iyisini vaad ediyorlarmış gibi gösterip esasen daha kötüsünü müşterilerine itelemiş oluyorlar. Daha buraya çok şey yazarım da gerek yok.

    Ayrıca unutmadan piyasada ki bütün 740M' ler 64 bit uyanık olun paranızı sokağa atmayın iyi araştırın.

    Hadi selametle.




  • laptop çoğunlukla taşınmak için değil, oturma odasında da, yatakta da, tv izlerken de vs. kullanmak için alınır. Elinde laptop sağa soğa ayda bir çıkarılır. Masaüstü al bakalım rahat edebilecekmisin. Bunca zaman masaüstü aldım, bellerim ağrıyordu masasına oturmaktan. Performansı daha düşük olsa da laptop rahatlıktır.
  • Fiyat/Performans olayı koca bir yalan.
  • 11 ay önce aldığım lenovo z510 i7 dizüstü bilgisayarımın bataryası zayıflamadan aniden sıfırlandı. Garanti belgeme baktım 2 yıl pil garantisi vardır yazıyor. hepsiburada.com aracılığıyla mecidiyeköy lenovo teknik servisine verdim ve garanti belgemi yok sayarak bana 250 tl pil değiştirme faturası çıkardılar. Lenovo almadan önce bu hukuksuzluğu bilmenizi istiyorum pil ömrü çok düşük. keşke 250 tl daha fazla verip asus toshiba alsaydım. Siz siz olun lenovo almayın aldırmayın. garanti belgemi gösteriyorum. bu hukuksuzluk karşısında nereye başvurabiilirim?
     SAKIN LENOVO ALMAYIN!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiesta46

    11 ay önce aldığım lenovo z510 i7 dizüstü bilgisayarımın bataryası zayıflamadan aniden sıfırlandı. Garanti belgeme baktım 2 yıl pil garantisi vardır yazıyor. hepsiburada.com aracılığıyla mecidiyeköy lenovo teknik servisine verdim ve garanti belgemi yok sayarak bana 250 tl pil değiştirme faturası çıkardılar. Lenovo almadan önce bu hukuksuzluğu bilmenizi istiyorum pil ömrü çok düşük. keşke 250 tl daha fazla verip asus toshiba alsaydım. Siz siz olun lenovo almayın aldırmayın. garanti belgemi gösteriyorum. bu hukuksuzluk karşısında nereye başvurabiilirim?
     SAKIN LENOVO ALMAYIN!

    Hocam fiyatını vermeyin, garanti belgesindeki 2 yıllık pil garantisini gösterin yani sizin hakkınız sonuçta garantinin onu ücretiz yapması.




  • Lenovo pil garantisini fabrika çıkışlarında olan sorunlarda kullanabilirmişim. kafasına göre garanti şartı üretiyorlar. Gerçekten uzak durulması gereken bir marka. 2bin tl verdim makineye 11. ay 250 tl batarya parası isteniyor. Lenovo almayın aldırmayın.
  • Genelde bataryalar tüketim (sarf) ürünü olduğundan bakanlıkça en fazla 1 yıl diye biliyorum. Makina ise 2 yıl. Ha şu var; servisler rezalet ve hepinizden bilgisizler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben lenovonun kasa kalitesini açıkcası hiç beğenmiyorum çok acayip bir şekilde elde kalacak hissi veriyor.
  • aynılarının daha beterini bende yaşadım kesinlikle 200-300 tl daha fazla verin adam gibi bi laptop alın.
  • Google da lenovo aratınca bu sayfaya bakmış olabilirsiniz. Şunu bilin ki lenovo almak tam bir saçmalık. 11 ay sonra bataryam bozuldu ve pil garanti belgem olmasına rağmen 250TL para istediler. Bilgisayar alacaklara tavsiye: bu parayı en başta verin, 11 aylık makineyi benim gibi prize bağlı kullanmayın. Araştırın göreceksiniz ne kadar adi bir marka olduğunu
  • IBM'in Pc bölümü Çin'lilere geçtikten sonra herkes telaşlanmıştı. Demek kaygılar boşa değilmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de fareyi 10 dk falan oynatmayınca çat diye kapanıyor. Son birkaç gündür bu sorunla uğraşıyorum update yaptım ama düzelmedi. Format atma şansım yok. Update'ten sonra geri yükleme noktaları silindiği için son geri yükleme noktasını dün oluşturdum. Yardımcı olabilirseniz iyi olur konu açtım ama kimse dönmedi.Z560 kullanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-82AD9505E -- 18 Kasım 2015; 21:47:18 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.