20 Nisan'ı 21 Nisan tarihine bağlayan gece saat 01.00 civarı internetim gitti. Kontrol ettiğimde DSL ışığımın yanmadığını gördüm. Malum TurkNet'de böyle sorunları iletebileceğimiz bir Müşteri Hizmetleri birimi yok. Ben de saat 01.02'de online işlemler kısmına girip sorunumu yazdım. Sonra bakıyoruz diye standart bir cevap geldi. Daha sonra saat 11:30'da daha öncekine oldukça benzer bir cevap geldi ve o günden sonra başka cevap alamadım. Bugün 22 Nisan. Ayrıca eşim evden çalışıyor yani internet olmazsa işini yapamayacak. Ve yarından itibaren sokağa çıkma yasağı var. Bunları belirtmeme rağmen 22 Nisan saat 20:27 itibari ile hala cevap yok, ilgilenen yok maalesef. Müşterilerini böylesi çaresiz ve yüz üstü bırakan bu firmayı ben de bundan sonra kullanmamaya karar verdim. Sokağa çıkma yasağı bittiği anda benim de aldığı parayı hak etmeyen bu firma ile işim biter. Yazıklar olsun...
RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN
quote:
Orijinalden alıntı: YellowBase
RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN
Gerçekten öyleymiş. Biz yeni anladık bunu ama zararın neresinden dönersen kardır diyerek kendimi avutayım.
Aynen öyle, geçmiş olsun.
quote:
Orijinalden alıntı: YellowBase
Aynen öyle, geçmiş olsun.
Çok teşekkür ederim:)
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme