Şimdi Ara

Samsung 40es8000 Işık Sızması Normal mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
1
Favori
6.024
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • SAYIN ARKADAŞLAR BU KONU SAMSUNG TV ALACAKLAR için ÇOK ÖNEMLİ olduĞUNU DÜŞÜNÜYORUM ŞU VERDİĞİM LİKE BAKARSANIZ BENİ ANLAYACAKSINIZhttp://bmert.net/2011/05/29/samsung-lcd-tvlerdeki-acilma-sorunu-ve-tamiri/ KISACA ANLATAYIM ''İnternetten araştırınca bunun cihazın güç kaynağındaki bir sorundan kaynaklandığını öğrendim. Dünya çapında bir çok kişi aynı sorunu yaşıyordu. Hemen hepsinde de 2 senelik garanti süresi bittikten kısa süre sonra sorun ortaya çıkıyordu VE Sık karşılaşılan bir durum olduğunu ve servis ücretinin minimum 300 lira civarında olacağını söyledi ...VE BENİMDE BAŞIMA GELDİ SIRA SİZİNKileRDE OLMADIYSA ELİ KULAĞINDADIR DERİM ÇÖZÜMÜ LİKTE LÜTFEN OKUYAN TÜM ARKADAŞLAR DİĞER TOPİKLERDE PAYLAŞALIM




  • Samsung müşteri hizmetleri ile bugün görüştüm,dialog aynen şu şekilde

    Ben:Aldığım es7000 led tv de ışık sızması var
    Samsung müşteri hizmetleri:Samsung bunu bir sorun olarak görmüyor efendim,ancak isterseniz servisi yönlendirebilrim
    Ben:Ne demek bu kadar insan para iadesi alıyor,ürün değişimi talep ediyor ve bir şekilde gerçekleşiyor,ayrıca bu bir hata nasıl sorun olarak görülmez??
    Samsung müşteri hizmetleri:Dediğim gibi efendim durum bu ,servisi yönlendirebilirim ,ANCAK CİHAZDA BİR KUSUR BULAMAZLARSA SERVİS ÜCRETİ TALEP EDEBİLİRLER!!!
    Ben:O ne demek cihazı alalı ne kadar olmuş birde servis ücreti mi?? Dalga mı geçiyorsun benimle..Derhal tv yi iade ediyorum bir daha Samsung'un hiç bir ürününü asla almam..

    Şimdi alacak olan arkadaşlar böyle bir müşteri hizmetleri ile karşı karşıyasınız onun için bu durumu göze alarak Samsung alın yada almayın..Ben bunu yaşadım.


    Buyrun arkadaşlar buda normal sayılan tv

     Samsung 40es8000 Işık Sızması Normal mi?




  • Konuyu açan Arkadaş Panelin son durumu nedir ,İade yada değişim oldumu..Bilgi verin ,Teşekkürler.

    @IIIEvil_RyuIII Arkadaş geçmiş olsun Panel resmen patlamış mutlaka değişim yada İade et VE SONUNA kadar hakkını ara.Kolay gelsin.
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IIIEvil_RyuIII -- 29 Aralık 2012; 0:03:16 >
  • Büyük bir panelin köşelerinden az bir şey ışık sızması olabilir (fark edilmeyecek düzeyde)

    Samsung bu paneli değiştirmiyorsa ismini değiştirsin sızma tv koysun çoğu kişide bu sorun var ürün kontrol mekanizması kesinlikle yok (komik ama gerçek)

    aynı paneli philips takıyor daha az sorun oluyor tabi samsung dan alırken test ediliyor

    Ben notebook panelinin içini dağıttığım da toplarken ışık sızması oluştu sonra 2. kez dağıtım ışık sızmasını biraz önledim (15,4")

    kısaca işini düzgün yapan firmalarda bu sorun çok az



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yenerbalcı -- 29 Aralık 2012; 0:56:44 >
  • Valla geçmiş olsun demek istiyorum para kolay kazanılmıyor iyi bir şey alma hevese falan bunlardan dolayı üzücü. Ama öteki yandan da kızıyorum.

    Arkadaş herkes meraklı böyle konularda tavsiye vermeyi. Mahalledeki bakkal amca dioki samsung al lg al eminim sizede denmiştir.

    Allahın sabahtan akşama maliyet hesabı yapan korelisinden ne bekliyonki tatadan ne bekliyonki bence aldığın yere kızmada kendi kafana vur.

    100 fazla olaydı jepon olaydı de. O samsung al adamlar teknolojiyi çok geliştirdi yawww dien arkadaşlarına söyle bu iş böyle değil.

    Biriside demiş es serileri hatalı d serisi değilmiydi ben biliyom a da böyledi b de yrn z de böyle olcak Değiştirsen ne olacak aynısından verecekler plastik krom kamplama paneli tutarmı o tutmaz 3 ay sonra yine pırtlar.

    Tekrar geçmiş olsun kuzenimde aldı gizli gizli böyle birikmiş içimde valla kusmuş oldum kusura bakmayın




  • Sende kusura bakma da içini git başkasına dök ..Benim durumdan vazife çıkartıp,üzerimden stres atacak adama değil,tecrübe ve bilgisini paylaşacak adama şu an ihtiyacım var..Bunun insaniyet olarak çıkarımı bu olmamalı değil mi arkadaşım sonuçta yeterince bu durum beni strese sokmuş durumda..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IIIEvil_RyuIII -- 29 Aralık 2012; 1:17:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IIIEvil_RyuIII

    Sende kusura bakma da içini git başkasına dök ..Benim durumdan vazife çıkartıp,üzerimden stres atacak adama değil,tecrübe ve bilgisini paylaşacak adama şu an ihtiyacım var..Bunun insaniyet olarak çıkarımı bu olmamalı değil mi arkadaşım sonuçta yeterince bu durum beni strese sokmuş durumda..

    Gecmis olsun dostum,bir gelişme varnı?aldigin bayi ya da mağazaya ilettinmi durumu,biz yazın servisle çözeceğine mağazaya iade edip hediey ceki almıştık,belki sanada böyle birey önerirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eternity


    quote:

    Orijinalden alıntı: IIIEvil_RyuIII

    Sende kusura bakma da içini git başkasına dök ..Benim durumdan vazife çıkartıp,üzerimden stres atacak adama değil,tecrübe ve bilgisini paylaşacak adama şu an ihtiyacım var..Bunun insaniyet olarak çıkarımı bu olmamalı değil mi arkadaşım sonuçta yeterince bu durum beni strese sokmuş durumda..

    Gecmis olsun dostum,bir gelişme varnı?aldigin bayi ya da mağazaya ilettinmi durumu,biz yazın servisle çözeceğine mağazaya iade edip hediey ceki almıştık,belki sanada böyle birey önerirler.

    İlgilendiğin için teşekkür ederim dostum. Güne Teknosa müşteri temsilcilerinin son derece irite edici davranışları ile başladım.Ürünün iadesinin olmayacağını,servis ile bağlantıya geçmem gerektiğini söylediler. O satarken ki dalkavukluklarının fazla değil 10 da 1 satım sonrası destekte olsa ne ââlâ olurdu!.Daha sonra servis ile bağlantıya geçildi ve cihaz servise alındı.İşin tuhaf tarafı ilk etapta servis görevlisi ışık sızması olmadığını,bunun bütün ledlerde mevcut olduğunu iddia ettiği sırada birden ışık sızması olabilir demesiydi..Sonuç olarak durum bu..Aldığım irtiba değişime veyahut iadeye fazlasıyla pürüz çıkaracakları yönünde..Umarım Samsung beni hayal kırıklığına uğratır da değişimi gerçekleştirir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IIIEvil_RyuIII -- 29 Aralık 2012; 19:37:52 >




  • ışık açıkken bile bu derece rahatsız edenide ilk defa görüyorum
    benim philips karanlık ortamda bazen rahatsız ediyor diye hayıflanıyordum
    halimize şükredelim madem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IIIEvil_RyuIII

    quote:

    Orijinalden alıntı: eternity


    quote:

    Orijinalden alıntı: IIIEvil_RyuIII

    Sende kusura bakma da içini git başkasına dök ..Benim durumdan vazife çıkartıp,üzerimden stres atacak adama değil,tecrübe ve bilgisini paylaşacak adama şu an ihtiyacım var..Bunun insaniyet olarak çıkarımı bu olmamalı değil mi arkadaşım sonuçta yeterince bu durum beni strese sokmuş durumda..

    Gecmis olsun dostum,bir gelişme varnı?aldigin bayi ya da mağazaya ilettinmi durumu,biz yazın servisle çözeceğine mağazaya iade edip hediey ceki almıştık,belki sanada böyle birey önerirler.

    İlgilendiğin için teşekkür ederim dostum. Güne Teknosa müşteri temsilcilerinin son derece irite edici davranışları ile başladım.Ürünün iadesinin olmayacağını,servis ile bağlantıya geçmem gerektiğini söylediler. O satarken ki dalkavukluklarının fazla değil 10 da 1 satım sonrası destekte olsa ne ââlâ olurdu!.Daha sonra servis ile bağlantıya geçildi ve cihaz servise alındı.İşin tuhaf tarafı ilk etapta servis görevlisi ışık sızması olmadığını,bunun bütün ledlerde mevcut olduğunu iddia ettiği sırada birden ışık sızması olabilir demesiydi..Sonuç olarak durum bu..Aldığım irtiba değişime veyahut iadeye fazlasıyla pürüz çıkaracakları yönünde..Umarım Samsung beni hayal kırıklığına uğratır da değişimi gerçekleştirir..

    Arkadaşım tekrar geçmiş olsun, var mı bir gelişme? Bence bir taraftan da internetteki bütün şikayet sitelerine, dikkat çekici,suç niteliğine girmeden küçük düşürücü şikayetler gir. Samsung'u bilmem ama bu Teknosa'yı harekete geçirebilir. Umarım sorunun en kısa sürede çözülür....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkguler

    quote:

    Orijinalden alıntı: IIIEvil_RyuIII

    quote:

    Orijinalden alıntı: eternity


    quote:

    Orijinalden alıntı: IIIEvil_RyuIII

    Sende kusura bakma da içini git başkasına dök ..Benim durumdan vazife çıkartıp,üzerimden stres atacak adama değil,tecrübe ve bilgisini paylaşacak adama şu an ihtiyacım var..Bunun insaniyet olarak çıkarımı bu olmamalı değil mi arkadaşım sonuçta yeterince bu durum beni strese sokmuş durumda..

    Gecmis olsun dostum,bir gelişme varnı?aldigin bayi ya da mağazaya ilettinmi durumu,biz yazın servisle çözeceğine mağazaya iade edip hediey ceki almıştık,belki sanada böyle birey önerirler.

    İlgilendiğin için teşekkür ederim dostum. Güne Teknosa müşteri temsilcilerinin son derece irite edici davranışları ile başladım.Ürünün iadesinin olmayacağını,servis ile bağlantıya geçmem gerektiğini söylediler. O satarken ki dalkavukluklarının fazla değil 10 da 1 satım sonrası destekte olsa ne ââlâ olurdu!.Daha sonra servis ile bağlantıya geçildi ve cihaz servise alındı.İşin tuhaf tarafı ilk etapta servis görevlisi ışık sızması olmadığını,bunun bütün ledlerde mevcut olduğunu iddia ettiği sırada birden ışık sızması olabilir demesiydi..Sonuç olarak durum bu..Aldığım irtiba değişime veyahut iadeye fazlasıyla pürüz çıkaracakları yönünde..Umarım Samsung beni hayal kırıklığına uğratır da değişimi gerçekleştirir..

    Arkadaşım tekrar geçmiş olsun, var mı bir gelişme? Bence bir taraftan da internetteki bütün şikayet sitelerine, dikkat çekici,suç niteliğine girmeden küçük düşürücü şikayetler gir. Samsung'u bilmem ama bu Teknosa'yı harekete geçirebilir. Umarım sorunun en kısa sürede çözülür....

    Teşekkür ederim ilgi ve görüşlerin için..Şu an hiç ses yok 3 iş günü oldu.Yarın bir müşteri hizmetlerini arayıp bilgi alacağm.Biliyorsun bizim ülkemizde durumlar kabullendirtmeye,razı etmeye dayalı ancak peşini bırakmaya hiç niyetim yok.Sonuçlanmasını bekliyorum ve tüm çabaya rağmen negatif yönde bir netice çıkarsa elimden geleni yapacağm.Bir kişi dahi olsa vazgeçerse benim için başarıdır ki onlara da ders niteliğindedir gözümde.Sonuçta,iyi kötü dayanışmanın bir resimdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IIIEvil_RyuIII -- 5 Ocak 2013; 20:10:28 >




  • Boşa uğraşmayın arkadaşlar.
    Ben alıştım artık kullanıyorum TV'yi
    ışıklı ortamda sorun yapmıyor
    birde zaman geçtikçe bu fotoğraflatını koyduğum tv düzelir gibi oldu
    şimdi rahatsız olmuyorum
    Samsungla uğraşmaktansa
    kabullendim artık ne yapayım.
  • Yazık valla o kadar para ver normaldir de .. hayırlısı olsun
  • arçelik marka A40-LEG-6B modelli tv aldım kenalarında ışık sızması var.7 gün oldu alalı.sizce değiştirmeliyim?
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.