Resimde görülen bir kararma var ekranın sol ve sağ köşelerinde servisi aradım geldiler baktılar panelin içerisinde biriken toz bu dediler ve garanti bunu karşılamaz dediler. Bu arada cihaz ocak ayında alındı yani daha 4 ay kullanım süresi oldu artı ev öyle cok toz alan bir şekildede kullanılmıyor. Tekrar merkezi aradım toz sorunu bizim dışımızda olan bişey deyip geçiştiriyorlar servis olumlu bir rapor vermediği taktirde bizim yapıcagımız birşey yok diyorlar. Bu durumda ne yapmalıyım şimdi ben samsung servisini bombalamak üzereyim artık.
merhaba başka servisi arasan diyorum başka bir semt.tr olan belki fikirleri değişik olur
Ben samsung merkezi arıyorum onlar beni oturdugum semte göre servis yönlendiriyorlar. Şu an dunya kupasından dolayı üstelemedim bu şekilde kullanıyorum ama hem merkez hem servis tozsa garanti dışı diyor çok saçma cihaz daha 3 4 aylık toz oluşak bir ortamda da bulunmuyor
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme