Bende alırken 8000 8500 yan yana baktığımda aynı şeyi farkedip 8000 almıştım. |
Samsung 55TU8000/TU8500/Q60T (10. sayfa)





-
-
-
55 inc bir tv istiyordum sanırım kasım ayında 55tu8000 aldım (maddiyat ona yetti)
Bu işlerden rnnn kadar anlamasamda amatör olarak kendimce birşeyler yazayım dedim.
S9 plus telefon kullanıyorum ve telefondan kafayı kaldırıp tv ye bakınca bana vasat geliyor ama direk tv izlediğim zamanlarda,
Normal tv ve youtube izlemesi bence gayet iyi
Ancak iş amazon prime izlemeye gelince sıkıntı
Hdr10 olması lazım amazonda. Amazondan bir film ya da dizi izlediğim zaman hdr si yetmiyor. En parlak konuma alıyorum (dinamik mod) hatta bazı içeriklerde dinamik mod bile yeterli kalmıyor.
Belki youtube ya da tv de de böyledir ama ben özellikle amazonda fark ediyorum bu durumu. Durum ne derseniz hdr içeriklerde renklerin yapay oldugu renk sayısının yetmeğini fark edebiliyorum.
Uydu alıcısı üzerinden tv de maç izlerken daha az olsa da maç izlerken ya da aşırı hızlı sahnelerde sanırım bulutlanma deniyot bu duruma acayip oluyor.
Manuel olarak ayarlarla oynamayı deniyorum ama bi tık azalıyor ancak.
Sonuç olarak bütçeniz başka modellere yetiyorsa bu modeli [i]almamanızı tavsiye ederim.
Bütçeniz bu modele yetiyorsa maç izlemenin bulutlanma yüzünden zevk vermeyeceğini bilin. (Kavhelerdeki dandik tv lerde bile bu bulutlanma yok)
Ek: 2 resim çektim hdr içerik. Telefondan ne kadar anlaşılabilmiştir bilmiyorum ama.
Dinamik modda idare eder bir aydınlık sunarken standart mod felaket
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi w_ante_d -- 20 Ağustos 2021; 0:50:44 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
TU8500 kullanan arkadaşlar ne düşünüyorsunuz?
tu7000 den çıka çıka buraya geldim..
dual led vs. daha iyi gözüküyor alınır mı 8500?
-
zamaninda tu serisi almayin demistik.samsung elemanlari linç etmisti beni. cekirdegimi aldim bekliyorum bu konuda
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tu 8500 serisi için Olumsuz yazan arkadaşların hepsine katılıyorum. Doğru söylüyorlar. Bende de Samsung 43TU 8500 var. 2 ay oldu alalı Samsung 40ju6470 4k smart tv vardı önce bozulunca internet yorumları ile görmeden almıştım. Bir numara.com sitesinden. Site iyi , lakin kolay iade var olduğu halde ısrar ettiğim halde salladılar 14 gün bugün arayacağız yarın geri döneceğiz diye. Son gün kaymakamlığa gittim hakem heyetine. Bugün 24:00 e kadar vaktin var bi mail at çıktısını al gel uzaktan mesafeli satış sözleşmesi var geri alacaklar dediler yaptım bana servis gönderelim gelip bi baksın dediler servis 2 ayda geldi 3 kez 65 km Nazilli ye ayaklarına gittim. 100TL alırız bizi ilgilendirmez dediler 200TL vereyim sorunu görüp çözün dedim 2 ayda geldiler birkaç fotoğraf biraz video çekti eleman tlf ile bu tv görüntüsü böyle yapacak bişey yok dedi 100 TL yi 10 dk da aldı gitti. Sonuç peşlerinden ben koşturdum. Müşteri Hizmetleri servis bize bilgi vermedi kayıt yok derken bir hafta geçti. Geri bilgilendirmede uygunsuz bir durum yokmuş herşey normalmiş. Merkezdeki Sözde Teknik ekip böyle karar vermiş.
Tv deki sorun ise beyaz ışık yetersiz. Ekran ışık şiddeti 50maksimum da sahneler koyu duruyor. Dahada artıracak nir imkan yok. Beyazlar sarımsı kirli beyz bir renk tonunda. Bembeyaz yok. Maçlarda dizilerde insanların koyu saçları yeşil bir tonda görülüyor. Denizler koyu mavi değil ise açık maviler yeşil ton olarak çıkıyor. Tribünler duvarlar yeşilimsi görülüyor. Tam bir yeşilci tv. Kendi videoları beyaz renklerde beyazlar sarımsı kirli beyaz. Eski tvmde arka aydınlatma olayı vardı 20birim. Çok işe yarıyordu. Bu tv de yok. Işık şiddeti maksimumda 50 yetersiz. Kontrast maksimum 50 canlılık net değil yetersiz. Ekran müşteri hizmetleri va panel demişti ısrarla. Parmakla basıyorum renk dağılması falan olmuyor. Cat6 kablom var wifi modem den bağlıyorum sık sık kopma oluyor. Aynı kablo bilgisayarda kopma yapmıyor. Wifi ile bağlanıyorum artık.
Allah Rızası için beni tvdeki yeşil renk tonu fazlalığından ve alt fondaki sarımsı ton kirli beyazlıktan kurtarabilecek bir arkadaşımız var ise yardım etsin. Tv nin servis ayarlarından anlayan arka ışık parametresini getirebilecek yeşil rengi azaltıp beyazı çoğaltabilecek biri varsa lütfen yardım etsin. Ücret isterse de gönderebilirim. Yeşil rengten bu kadar nefret edebileceğimi inanın düşünmemiştim. İnsan saçımı , kurbağamı yoksa amazonun yeşilliğim anlayamadım gitti.
Bu tv yi almayı düşünen arkadaşlarda yazdıklarımı okuyup lütfen dikkate alsınlar. Bu tv yi bence almasınlar. Az bi para değil. Ben 4500TL ye almıştım. İsteyen varsa verebilirim de. İnanın diğer oda da tüplü tv seyrediyorum yada tabletten cep telden balkonda izliyorum.
Olurya belki hata bizim tv dedir. Aynı tvden olup bana katılmayan arkadaşlar var ise ışık, renk , kontrast gibi diğer tüm parametre değerlerini buradan paylaşırlarsa memnun olurum. Lakin denemediğm kalmadı bi servis menüsü var. O n dan da anlamadığım için bilmiyorum. Yardım ederseniz memnun olurum.
Bilgi paylaşımı yaparsanız memnun olurum.
Aydın Bozdoğan dan Selam ve Saygılar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CCAB -- 4 Eylül 2021; 1:10:18 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: nuwanda87
75tu8000 ilk alındığında -yaklaşık 1 sene oldu- ışık sızmaları filan vardı ama artık onu kusur olarak görmüyorlar tamam dedik. Ama son günlerde 3 yerde siyahlık/karartı var. Bu nedir, neden oldu. Fotoğrafta altta 2 yerde karartı gözüküyor diğeride orta-sağda gözükmüyor. Fotoğraftakinden daha belirgin bu karartı. Servisi arayacağım da ne diyecekler acaba?
Servis geldi. Fotoğraf çekti ya panel değişir ya da içindeki ledler değişecek şeklinde karar çıkar dedi ve gitti. 2 gün sonra aradılar panel değişecek dediler. 1 gün sonra geldiler söktüler anakartı filan takarken getirdikleri panelin versiyonu farklıymış. Tekrar geri taktılar. 2 gün sonra tekrar geldiler taktılar gittiler. Hatta ilk arka kapağı çıkartırlarken köşeden çatlatmışlar. Servis çalışanı onu fark edip onun da siparişini vermiş. Yani aldıktan 1 sene sonra anakart ve hoparlörü hariç tamamen yenilendi.
3-5 sene evvel arkadaşım philips tv’sinde sorun olmuştu. Servis almış götürmüş düzletmeden geri getirmişlerdi. Üstüne de tv’nin arka kapağını çizmişler. Sırf servisin hatası olduğunu ispatlamak ve değiştirmek için çok uğraşmıştı. yani servis olarak samsung birçok markadan iyi hizmet vermekte. Çalışanlarının da böyle özen göstermesi çok güzel. Şehirden şehire değişiyorsa bilemem tabi..
——
tu8000 ben kablolu-kablosuz bir sorun yaşamadım. Diğer odadaki q60 modelin wifisinde sorun olmuştu onunda anakartını 2 günde değiştirdilerdi ve düzelmişti. Bir sorun varsa servisi çözer.
Doğrudur,arka ışık diğer tvlere göre yetersiz kalıyor. Yükseltmek istiyorsun ama ayarlada yok. Gerçi servise sormak da aklıma gelmedi. Ama servis menüsünde bu ayar var mı, varsa açılıyordur da işe yarar mı bilemiyorum. Görüntü kalitesi bu fiyata bu kadar olduğunu bilerek aldığım için çok dertlenmiyorum. Bir üst model 75” de 5-6 bin ilavesi oluyordu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: nuwanda87Servis geldi. Fotoğraf çekti ya panel değişir ya da içindeki ledler değişecek şeklinde karar çıkar dedi ve gitti. 2 gün sonra aradılar panel değişecek dediler. 1 gün sonra geldiler söktüler anakartı filan takarken getirdikleri panelin versiyonu farklıymış. Tekrar geri taktılar. 2 gün sonra tekrar geldiler taktılar gittiler. Hatta ilk arka kapağı çıkartırlarken köşeden çatlatmışlar. Servis çalışanı onu fark edip onun da siparişini vermiş. Yani aldıktan 1 sene sonra anakart ve hoparlörü hariç tamamen yenilendi.
3-5 sene evvel arkadaşım philips tv’sinde sorun olmuştu. Servis almış götürmüş düzletmeden geri getirmişlerdi. Üstüne de tv’nin arka kapağını çizmişler. Sırf servisin hatası olduğunu ispatlamak ve değiştirmek için çok uğraşmıştı. yani servis olarak samsung birçok markadan iyi hizmet vermekte. Çalışanlarının da böyle özen göstermesi çok güzel. Şehirden şehire değişiyorsa bilemem tabi..
——
tu8000 ben kablolu-kablosuz bir sorun yaşamadım. Diğer odadaki q60 modelin wifisinde sorun olmuştu onunda anakartını 2 günde değiştirdilerdi ve düzelmişti. Bir sorun varsa servisi çözer.
Doğrudur,arka ışık diğer tvlere göre yetersiz kalıyor. Yükseltmek istiyorsun ama ayarlada yok. Gerçi servise sormak da aklıma gelmedi. Ama servis menüsünde bu ayar var mı, varsa açılıyordur da işe yarar mı bilemiyorum. Görüntü kalitesi bu fiyata bu kadar olduğunu bilerek aldığım için çok dertlenmiyorum. Bir üst model 75” de 5-6 bin ilavesi oluyordu.
Alıntıları GösterPaneli değiştirmeleri normal çünkü her ne kadar servis size ledler de değişebilir dese de değişemezdi. Uzun iş o çünkü ve üretici servisleri o işe bulaşmıyor günümüzde. TV baya bir sökmeleri filan geriyor. Lehim işi filanda yapmaları gerekecek. Üretici servisleri artık lehim gibi işlerle uğraşmıyorlar. Tak çıkar soket sistemleriyle uğraştıkları için TV ve telefon ekranlarında sıkıntı olduklarında direk panelleri değiştiriyorlar.
Normal bir tamircinin 100-200 TL yapacağı iş resmi servislere verince 10 hatta 20 katı fiyata patlıyor. Çünkü tamirciler donanımların tamamını söküp sadece arızalı parçayı değiştirirken resmi servisler lehimleme işi yapmadıkları için o parçayı söküp tamir etmeyecekleri için komple o parçanın bağlı olduğu üniteyi değiştiriyorlar. Donanımın en pahalı ve önemli parçaları da o bölümden olduğundan iş pahalıya patlıyor.
-
arkadaslar yardım... tu7000 8000 8500 hangisini alalım.. max 7bin tl cıkıyor
-
Üçünün arasında tu8000 bence
-
Biraz fazla verdim q70t aldım bakaçım nasıl olacak
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hayırlı olsun.
-
Merhabalar. 65TU8500 tvde youtube'da video izlemek istediğimde video öncesinde reklam çıktığında ekran ışığı azalıyor reklam bittikten sonra da ışık azalmış olarak videoyu oynatıyor. tv moduna geçtiğimde tvyi normal ışık seviyesinde izletmeye devam ediyor. tv ayarlarına girip baktım ama bir çözüm bulamadım. sorunun kaynağı ne olabilir?
-
55Q60A da dual led
55Q67A da çift LED var
Hangisi daha iyi acaba
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Güç tasarrufu ayarlarını kapatın hocam büyük ihtimal o açık
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar 1 hafta önce tu8500 aldım.Tv'de şuana kadar görüntü anlamında bir problemim yok.Görüntü ve kalite gayet iyi lakin uygulama yüklenmiyor.Uygulama yüklemek istediğimde kur diyorum %0 bekleyip iptal oluyor.Tv kapatıp açıp denedim olmadı.Wifi unut tekrar bağlan denedim gene aynı sonuç.İnternetim'de güvenli internet profilide yok.Sorun nedir anlamadım.
-
Ayarlardan smart hub'ı sıfırla tekrar dene.Bende de aynısı oldu bugün o şekilde çözdük ama şuan apps e girdiğimde donuyor işlem yapamıyorum yarın servis gelip bakıcak
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
TV dilini İngilizceye çevirin fişten çekip tekrar takın yükleyin. Düzelecektir. Sonra tekrar Türkçeye çevirebilirsiniz. Uygulama yükleyeceğiniz zaman tekrarlamanız gerekecek.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X