< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Samsung, çamaşır makinelerini geri çağırıyor: Yangın vakaları yaşanıyor (4. sayfa)
-
-
quote:
Samsungta şöyle hileler var, iste bubble teknolojisi, köpükte bekletmedir vs, bunlar bence fasafiso zaten programlar genelde özellikle pamuklular için çok uzun sürüyor. 4 saate yakın olunca illa ki kısa program seçmek istiyorsunuz.
Benim gözlemlerim, Samsung lekeler konusunda çok kötü, ki ben aldigim dönemdeki makine şu an 16 bin lira olmuş, benzer modeli yani. Şu an o makineyi alsam heralde içime otururdu.
Yazdığınızı okuyunca inanamadım; suyumuz çok kötü buna rağmen köpük özelliği o kadar başarılı çalışıyor ki Bosch grubundan ürün alsam özler miyim diye düşünüyorum, kesinlikle bir noktada hatanız var. Program seçimi tamamen sizin deneyiminize bağlı, biz her kombinasyonu test ediyoruz...
Kurutmalı Samsung çamaşır makinemizden çok ama çok memnunuz, eski Almanya üretimi makineye göre tek üzen şey kazanın ve kapağın eski makine gibi sağlamlık hissi vermemesi oldu. Anneme birçok kez test edilmiştir rahat ol belki enerji tasarrufu veya maliyeti düşürmek için bu şekilde dizayn edilmiştir diyorum. Leke asla bırakmadığı gibi özellikle köpüklü yıkamanın çamaşır üzerindeki başarılı etkisini kullanan bilir, son kuruşuna kadar hak ediyor parasını. Kurutmada da yerli üretimler gibi çalıştığı yeri sıcak yapmıyor, tam vaktinde satın aldık fiyatı ağlatır artık
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Ne mutlu size o vakit, benim kayda değer hiçbir lekemi çıkarmadı maalesef. Programlar üzerinde yazıyor zira ilk defa hayatımda çamaşır yıkamadım tabi ki ancak verim almadım. Sonradan çamaşır ekleme bir tek güzel özelliği bence, bubble teknolojisini defalarca denedikten sonra artık kullanmıyorum. Sadece kısa programlara yönelik yıkamalar yapıyorum. Elektrik sarfiyatından başka bir şey değil benim nazarımda. Sanırım bu noktada, düşünce farklılıklarımız; ya beklentiler nedeniyle ya da makinelerin modellerine göre kalite farkından ötedir diye düşünüyorum.
Samsung şu teknolojisiyle bana 40 yıl önceki makinede yaşamadığım deneyimleri yaşattı ve ben hayal kırıkklığına uğradım. Neyse ki 4-5 sene kullandıktan sonra yine ihtiyaç gereği Beko aldım. Şükür o beni üzmedi.
-
Mesela Bu üründe böyle bir şey oldu diyelim ki değil mi. Samsun'da o kadar büyük bir para cezası uygulanmalı ki. Bir daha çamaşır makinesi yapma yetkisi de elinden alınmalı. Yoksa böyle dünyayı yönetmeye devam edecek tekelleşmiş şirketler. O kadar mühendis çalışıyor o kadar ar-ge çalışması yapılıyor 660 bin çamaşır makinesi geri çağrılması ne demek ya böyle bir şeyi akıl alıyor mu. Neymiş yangın çıkıyormuş. ÇIKAMAZ KARDEŞİM ÇIKAMAZ sen bunu hayrına dağıtmıyorsun fahiş fiyatlara satıyorsun.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
şikayetvara baktım Arçelik grubu bulaşık ve buzdolablarında yangın çıkartıyormuş. Bir kişi zararını tanzim edilmesini istemiş 6 aydır oyalıyorlarmış. Ha bugün ha yarın diye.
ekşi sözlük6 temmuz 2020 arçelik buzdolabı yangınıhttps://eksisozluk.com/6-temmuz-2020-arcelik-buzdolabi-yangini--6590326
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliveli90 -- 27 Aralık 2022; 22:26:18 >
-
Araç mı la bu geri çağırdı filan? Makine kendi mi gidecek? Evlere gidip tek tek halledecek ya da alacak kendileri.
-
Araçlar çağırıldığında süreç nasıl işliyor?
Araçlar "biz çağırıldık" deyip kendileri mi gidiyor?
Merak ettim şimdi. Aracım hiç çağırılmadı da..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bizde 2004 corolla vardı ve 3. Sahibiydik. 2018 de bize tebligat gibi bir şey geldi. Airbag değişimi yaptılar ve ücret almadılar. Firma yapmak istesin yeterki 15 yılda geçse seni buluyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yok wifilisi yok ledlisi yok şunlusu bunlusu... Kılı tüyü bitmiyor.
Çok elektronik aksamlı her şey bozulma riski yüksek oluyor. Bazı şeyleri mekanik ağırlıklı üretmekte fayda var.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Benim sormak istediğim o değildi.
Tebligat size geldikten sonra servis size mi geldi yoksa aracınız kendi kendine servise mi gitti?
Muhtemelen siz aracınızı servise götürmüsünüzdür diye düşünüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Her firmanın uzmanlık alanı farklıdır. Samsung'tan tv alırım, buzdolabı alırım. Bunlar uzmanlığı iyi olduğu alanlar.
Ama Samsung bulaşık, çamaşır almam. Bu alandaki uzmanlığı zayıf.
-
Yazınızı dalga mahiyetinde yazdınız sanırım. Araç ile çamaşır makinesi farklı. Taşı, nakliye tut, geri al vs vs. Dahası kaç günde tamir olacak. Parçayı cebine koysun, evlerde bizzat değişsin dedim ben.
-
Sanırım dalgayı siz geçmişiniz.
"Araç mı la bu geri çağırdı filan? Makine kendi mi gidecek? "
Makine kendi mi gidecek? Sorunuza istinaden "araçlar kendi mi gidiyor" diye sordum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yahu orada demek istediğimi belirttim. Anlamıyorsanız sizin idrak sorununuzla alakalı. Öküzün altında buz ağı aramaya gerek yok. Ne demek istediğim belli.
-
olm sen telefoncusun öyle kal senin neyine çamaşır makinesi. TV bile yapamıyorsun iki seneye panel hatası veriyor bi de kullanıcıya kitliyosunuz yetmezmiş gibi milleti patlatıyosunuz
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X