Şimdi Ara

Samsung Galaxy A33 Ana Konu (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
463
Cevap
18
Favori
51.664
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MaiqTheLiar kullanıcısına yanıt

    En nefret ettiğim şey servislerle muhattap olmak, bu kadar pahalı bir ürün alıyoruz,bozuk çıkıyor onlarin özür dileyip hatalarını telafi etmeleri gerekirken biz sinir stres ve moral bozukluğuyla bir de ugraşmamiz gerekecek.Guzel ülkemin güzel sorunları...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KemalHoca1 K kullanıcısına yanıt
    Size sonuna kadar katılıyorum bu işlerle ne kadar uğraştığımı bilseniz...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Şikayetvar da bu ses gitmeme sorununu bir çok kişi yazmış. Forumda yazan olmamıştı şimdiye kadar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ses gitmeme olayının çözümü nedir arkadaşlar? Bir de çekimde sorun yokken atıyorum evde konuşurken mi gitmiyor yoksa mesela uzak bir yerde sahilde vs. çekimin düşük olduğu yerlerde mi ses gitmemeye başlıyor?

  • gesture G kullanıcısına yanıt

    Çözüm yok,servisle uğraşıp değişim yapmaları için zorlayacagiz,evde ya da uzakta farketmeksizin wes gitmiyor karşı tarafa.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samsung Galaxy A33 Ana Konu

    Ben mesaj attım AOD için sizde yazın. Ciddiye alırlar belki


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba, telefon alırken bir kısmı ödeyip geri kalan (2-2.5k civarı) kısmı taksitlendirme gibi bi seçenek mevcut mudur?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Mcsayin M kullanıcısına yanıt

    Ben de gönderdim. Mutlaka yazmak lazım. Lütfen okuyan herkes yazsın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KemalHoca1 K kullanıcısına yanıt

    Süreci buradan paylaşmak istiyorum.

    Bugün Konak Samsung servisine 4 gün önce aldığım telefonu konuşma sorunu yüzünden bıraktım.Birakmam bile olaylı oldu, Herkes a33'ün kronik sorunu olduğunun bilgisine sahipti yazılım güncellemesiyle çözülecek bir sorun olduğu için alamayiz alsak bile serviste bekler tarzında konuşuldu.Ben de servise alacaksiniz 20 iş gününüz var, bana eninde sonunda bir belge vereceksiniz.Sorunumu cozmezseniz tüketici hakem heyetine gideceğimi söyledim.Benim problemimi çözmekten ziyade samsung ,kendi politikasinca telefonda donanim değilde yazılım problemi olduğu için değişim ya da para iadesine sıcak bakmiyormuş.Müşteri temsilcisi yanımda birisini arayıp bana dönüp telefonu servise alırsak 20 gün bekleyeğinizi kabul ediyor musunuz diye sordu...Amaç sorunu çözmek değil telefonu servise birakmamam.

    İlk kez Samsung aldım ve sözde kurumsal bir firmanın kendi hatasını müşterilerinden çıkarıyor olması içler acısı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • KemalHoca1 K kullanıcısına yanıt
    Valla hocam üzüldüm benim cihazda bir problem yok çok memnunum elektronik şans işi derler ya öyle denk gelmiş size umarım kayıp yaşamadan sorununziuz çözülür

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • KemalHoca1 K kullanıcısına yanıt

    Dün bıraktığım telefonu bugün probleminiz çözüldü diye mesaj attılar.Telefonu almaya gittiğimde müşteri temsilcisinin yanında 5 6 kişiyi arayıp sorunun giderildiğini gördüm.Tekrar ederse servisle uğraşmadan tüketici hakem heyetine başvuracağım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KemalHoca1 K kullanıcısına yanıt

    Nasıl bir işlem yaptılar? Yazılım mı donanım mı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • genç muallim G kullanıcısına yanıt

    Yazılımsal, benim yapmış olduğum güncellemeyi telefonu sıfırlayıp tekrardan kurmuşlar.Haricinde yaptıkları bir şey yok.Ama sorun şimdilik çözülmüş gibi duruyor ilginç bir şekilde.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son güncellemede farkettiniz mi bilmiyorum ama cihaz çok çok hafif ve akıyor resmen.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustafa_(87) kullanıcısına yanıt
    Şelale dediğiniz üzere ✌️✌️✌️

    Çok memnunum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar a52 mi a33 mü sizce hangisi daha iyi? fiyatları aynı güncellemeyi benim için önemli değil performansı yüksek olması ve erkanı iyi olması önemli

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • dogan.aslan0 D kullanıcısına yanıt

    Merhabalar , Performans olarak net A33 5G daha güncel ve daha güçlü . Ekran olarak ikisi de amoled fakat A52 nin neredeyse çerçevesiz ekranı nokta çektiği tek cezbeden tek yanı. Ben tercihimi A33 5G den yana kullandım, karar verecek olan sizsiniz tabiki.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iPhone X'ten A33'e geçmeyi düşünüyorum. Memnun eder mi?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • privess P kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle üzülmeyecek, ne iyi ettim diyeceksiniz. A52s 5G modeline göre çok daha ince, yalnız ekran çok kötü değil ama daha iyi olabilir diyeceksiniz o kadar. Kılıfı ve ekran koruyucuyu kalın seçmeyin yeter, benim cömert kardeşim hediye olarak pahalı bir ekran koruyucu aldı, süper oldu parmak lekesi tutmuyor ama kalın oluyorlarmış...

    Damla çentik bıyık gibi çentiği olan iPhone'lara göre canınızı sıkmayacaktır, çok da kötü durmuyor. Telefon değiştirirken yerinde sayan tek özelliğim damla çentik oldu. Sırf nokta O çentik için A53 5G'ye de çok fark vermezdim şahsen...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • tubytube kullanıcısına yanıt
    Öncelikle cevap için teşekkürler. Zaten A53'ü hiç düşünmedim, şu an X'in 2. el değeri 7bin gibi bi sayı, üstüne çok koymadan değiştirmek istediğim için öncelik A33 olmuştu zaten A53 ile de aralarında çok fark yokmuş. X'in kamerasının iyice eski kalması ve berbat batarya performansı iyice bezdirdi. Bugün Samsung'a gidip son bir kez daha incelemeyi düşünüyorum. Kafama yatarsa A33 alacağım gibi..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.