Şimdi Ara

samsung'mu? bosch'mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
4.671
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar buzdolabi alicam bu konuda bilgim cok az forumdaki yorumlardan yola ciktim bosch veya samsung almaya karar verdim. Teknosa outlet magazasinda samsung rt59qmsw/xtr yandan hafif vuruk sorun teskil etceni zannetmiyorum fiyatida1.034.00 cok ekonomik bu ürünu tavsiye edermisiniz. kullanan arkadaslar memnun mu? Bosch markasida ilgimi cekiyo candogan62 bey'de tavsiye ediyor bu üc modelde kafam karisik bilgisizlikten dolayi tabi kge58aw30n,kge58aw40n,kgn56w22n hem uzun ömürlü tasarruflu ekonomik olsun diyorum yardiminiza ihtiyacim var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hgbzo -- 19 Mart 2013; 18:34:46 >



  • Modelleri bilmiyorum. Ama bosch daima iyidir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -)KraL(-

    Modelleri bilmiyorum. Ama bosch daima iyidir
    genel kanı bosch no-frost almamalı yönünde. bosch alacaksan low-frost al.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hgbzo

    Merhaba arkadaslar buzdolabi alicam bu konuda bilgim cok az forumdaki yorumlardan yola ciktim bosch veya samsung almaya karar verdim. Teknosa outlet magazasinda samsung rt59qmsw/xtr yandan hafif vuruk sorun teskil etceni zannetmiyorum fiyatida1.034.00 cok ekonomik bu ürünu tavsiye edermisiniz. kullanan arkadaslar memnun mu? Bosch markasida ilgimi cekiyo candogan62 bey'de tavsiye ediyor bu üc modelde kafam karisik bilgisizlikten dolayi tabi kge58aw30n,kge58aw40n,kgn56w22n hem uzun ömürlü tasarruflu ekonomik olsun diyorum yardiminiza ihtiyacim var

    alıcaksanız bosch kge58aw40n modeli iyidir onun dışında bosch tan low frost dışı bir ürün önermek istemem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can kırıkları.

    quote:

    Orijinalden alıntı: hgbzo

    Merhaba arkadaslar buzdolabi alicam bu konuda bilgim cok az forumdaki yorumlardan yola ciktim bosch veya samsung almaya karar verdim. Teknosa outlet magazasinda samsung rt59qmsw/xtr yandan hafif vuruk sorun teskil etceni zannetmiyorum fiyatida1.034.00 cok ekonomik bu ürünu tavsiye edermisiniz. kullanan arkadaslar memnun mu? Bosch markasida ilgimi cekiyo candogan62 bey'de tavsiye ediyor bu üc modelde kafam karisik bilgisizlikten dolayi tabi kge58aw30n,kge58aw40n,kgn56w22n hem uzun ömürlü tasarruflu ekonomik olsun diyorum yardiminiza ihtiyacim var

    alıcaksanız bosch kge58aw40n modeli iyidir onun dışında bosch tan low frost dışı bir ürün önermek istemem

    Karar verdim bu modeli alicam fiyat arastirmasi yapiyorum tesekkur ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hgbzo


    quote:

    Orijinalden alıntı: can kırıkları.

    quote:

    Orijinalden alıntı: hgbzo

    Merhaba arkadaslar buzdolabi alicam bu konuda bilgim cok az forumdaki yorumlardan yola ciktim bosch veya samsung almaya karar verdim. Teknosa outlet magazasinda samsung rt59qmsw/xtr yandan hafif vuruk sorun teskil etceni zannetmiyorum fiyatida1.034.00 cok ekonomik bu ürünu tavsiye edermisiniz. kullanan arkadaslar memnun mu? Bosch markasida ilgimi cekiyo candogan62 bey'de tavsiye ediyor bu üc modelde kafam karisik bilgisizlikten dolayi tabi kge58aw30n,kge58aw40n,kgn56w22n hem uzun ömürlü tasarruflu ekonomik olsun diyorum yardiminiza ihtiyacim var

    alıcaksanız bosch kge58aw40n modeli iyidir onun dışında bosch tan low frost dışı bir ürün önermek istemem

    Karar verdim bu modeli alicam fiyat arastirmasi yapiyorum tesekkur ederim

    önemli değil.




  • samsungun dediğiniz modeli hacim olarak sizin için yeterliyse bence gayet iyi. Ben vuruk mal almazdım ama sizn için sorun yoksa smsungu alın. Boscha o kadar fark vermeyin.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bosch mu?Arçelik mi?
    10 yıl önce açıldı
    Buzdolabı Samsung mu Sharp mı?
    18 yıl önce açıldı
    Arçelik mi Beko mu
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrahsnr

    samsungun dediğiniz modeli hacim olarak sizin için yeterliyse bence gayet iyi. Ben vuruk mal almazdım ama sizn için sorun yoksa smsungu alın. Boscha o kadar fark vermeyin.

    DÜSÜNDUGUNUZ COK MANTIKLI BENFE SİZİN GIBI DUSUNDUM BOSch'un bu modelini tercih etmemin sebeblerinden biri tasarruflu olmasi yoksa samsung almayi düsunuyordum suan fiyat arastirmasi yapiyorum electro world'e 1.739.00 candogan62 hocam bu fiyati paylasmisti musait bi zamanda gidip alicam tesekkr ederim yorumun icin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hgbzo

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrahsnr

    samsungun dediğiniz modeli hacim olarak sizin için yeterliyse bence gayet iyi. Ben vuruk mal almazdım ama sizn için sorun yoksa smsungu alın. Boscha o kadar fark vermeyin.

    DÜSÜNDUGUNUZ COK MANTIKLI BENFE SİZİN GIBI DUSUNDUM BOSch'un bu modelini tercih etmemin sebeblerinden biri tasarruflu olmasi yoksa samsung almayi düsunuyordum suan fiyat arastirmasi yapiyorum electro world'e 1.739.00 candogan62 hocam bu fiyati paylasmisti musait bi zamanda gidip alicam tesekkr ederim yorumun icin

    Alıntıları Göster
    hocam ben 59qmsw1 kullanıyorum. hanım şimdiye kadar şikayet etmedi. ama pazarlık şansınız varsa biraz daha indirmeye çalışın, zaten 1200 lira civarında ürün bulunuyor. defolu ürün biraz daha düşük olmalı kanımca,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zebetosu

    hocam ben 59qmsw1 kullanıyorum. hanım şimdiye kadar şikayet etmedi. ama pazarlık şansınız varsa biraz daha indirmeye çalışın, zaten 1200 lira civarında ürün bulunuyor. defolu ürün biraz daha düşük olmalı kanımca,

    Alıntıları Göster
    yeni evliyim.bosh now frost kombi tipi buzdolabı aldık.Biz çokkkkçokkkk memnunuz.annemin evinde de bütün beyaz eşyalarımız boshtu.çok memnunduk.bir kez bile arıca vermemişti.o yüzden bende seçimimi boshtan yana kullandım.ankastrem de bsh.sadece çamaşır makinam arçelik.Onun da tipine vurulduğum için almıştı kocacım.in love serisi.Ben bosh öneririm.




  • Bugun electro world'en bosch kge58aw40n modelini aldim evime gecmeme 1ay var kullanmaya basladigimda olumlu veya olumsuz durumda paylasmaya devam edicem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hgbzo

    Bugun electro world'en bosch kge58aw40n modelini aldim evime gecmeme 1ay var kullanmaya basladigimda olumlu veya olumsuz durumda paylasmaya devam edicem
    SAMSUNG DA iyidir ama Bosch diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheAltuns

    SAMSUNG DA iyidir ama Bosch diyorum

    Alıntıları Göster
    biz yeni samsung buzdolabı aldık. inşallah üzülmeyiz
  • Hayirli olsun gule gule kullanin size sorun cikartcani dusunmuyorum genel kanı samsung iyi pisman olmassiniz insallah. Bosch'un bu modeli olmasaydi kesinlikle samsung alirdim aradaki fark samsung ekonomik bosch ise tasarruflu oldugu icin sectim.
  • Hayirli olsun gule gule kullanin size sorun cikartcani dusunmuyorum genel kanı samsung iyi pisman olmassiniz insallah. Bosch'un bu modeli olmasaydi kesinlikle samsung alirdim aradaki fark samsung ekonomik bosch ise tasarruflu oldugu icin sectim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hgbzo

    Hayirli olsun gule gule kullanin size sorun cikartcani dusunmuyorum genel kanı samsung iyi pisman olmassiniz insallah. Bosch'un bu modeli olmasaydi kesinlikle samsung alirdim aradaki fark samsung ekonomik bosch ise tasarruflu oldugu icin sectim.
    walla elamanın birisi yazmış, 2 senede 1000 samsung buzdolabı montajı yaptık, daha servise gelmemiş demiş, inşallah doğruysa samsung alanlar yaşadı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zebetosu

    walla elamanın birisi yazmış, 2 senede 1000 samsung buzdolabı montajı yaptık, daha servise gelmemiş demiş, inşallah doğruysa samsung alanlar yaşadı

    Alıntıları Göster
    Biz 3 yıldır RT62 KAMT model dolap 2 yılı aşkın bir süredir de Samsung wf0804w8e çamaşır makinesini kullanmaktayız şimdiye kadar bir sorun olmadı.
  • 10.10.12 de aldığım buzdolabımın 12.10.12 de çok gürültülü çalıştığı gerekçeşiyle servis çağırdım.Gelen ekip,gürültünün fandan kaynaklandığını söyleyip fan değişikliği için tamir kaydı açtı ancak 55 gün sonra fan ı getirip(stokta fan olmadığı için) takabildiler.Ben 20 iş gününde tamirim tamamlanmadığı için hakem heyetinize başvurmama rağmen beni haksız buldunuz.
    Buzdolabımdaki gürültü problemim ile ilgili 4 defa servis çağırdım.
    ilk gelişlerinde ürünün ses seviyesini ölçüp 55 desibel (db) tespit ettiler ve bunun normal olduğunu iddia ettiler,oysa benim satın aldığım ürünün belgesinde ürünün ses seviyesi 42 db olarak yazılı.
    2. servis gelişinde 65 db olarak ölçüldü ve yine normal olduğu iddia edilip yapacak birşey olmadığı söylendi.
    3. servis gelişinde komple fanları söküp kontrol ettiler ve motordan kaynaklanan uğultu tespit ettiler.Motor değişikliği kararı aldılar.Günlerce beklemem rağmen motor değişikliği için ses çıkmayınca,Samsung Ekmen servisi aradığımda ,Samsung merkezin bu tamire izin vermediğini,bir şey yapamayacaklarını söyledi.
    Dördüncü kez servis çağırdığımda gelen ekip yine sadece ses seviyesi ölçümü yapıp hiçbirşey yapmadan gitti.
    Ben Samsung Ekmen servis merkezi ile görüştüğümde,kendilerinin 2 defa benim ürünümü değişmeleri için başvuruda bulundukları,aslında benim ürünümün değişmesi gerektiği ama Samsung merkezin bunu kabul etmediğini belirtti.Samsung merkez ilede defalarca görüşmeme ragmen benim ürünümde problem olmadığını belirtip iadeye yanaşmıyorlar.Ama ürünün ses seviyesi 65 db sese kadar yükseliyor,buna ragmen ürünü normal kabul ediyorlar.Biz ise özellikle geceleri dolabın çalıştığı mutfağın kapısını kapatmadan gürültüden uyuyamıyoruz.
    Aldığım günün 2. gününden beri ürünü iade etmeye çalışıyorum ama derdimi kimseye anlatamıyorum.




  • Beyler bence 20 günlük tamir süresi düzgün ve kurumsal çalışan firmalar için geçerli.Çoğu firma var ki kurumsal gözüküpde bu tür garanti şartlarında hep sistemin açıklarını gözeten,bazen salağa yatan bazen de yavuz hırsız misali baskın çıkanlar.Buna en güzel örnek SAMSUNG. Belki hikayemi biliyorsunuzdur,Samsung RT59QBPN buzdolabı almıştım ama çok gürültülü çalıştığı için servis çağırdım vs.fan değişikliği ile sorunun çözüleceğini söylediler,55 gün sonra ancak fanı değiştirebildiler.Kendileri 20 günlük garantinin sartlarının oluşmadığını iddia edip değştirmediler..Hakem heyetine başvurdu,onlarda nasıl bir heyetten oluşuyor anlamadım ama benim şikayetime karşılık samsungun "müşterinin fanı değiştirilmiştir" savunmasını dikkate alıp benim 55 gün için iade talebimi reddettiler.Burnuma kötü kokular geliyor ama neyse...Eeee ne yapabilirm şimdi,hadi buyrun burdan yakın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dvtkara

    10.10.12 de aldığım buzdolabımın 12.10.12 de çok gürültülü çalıştığı gerekçeşiyle servis çağırdım.Gelen ekip,gürültünün fandan kaynaklandığını söyleyip fan değişikliği için tamir kaydı açtı ancak 55 gün sonra fan ı getirip(stokta fan olmadığı için) takabildiler.Ben 20 iş gününde tamirim tamamlanmadığı için hakem heyetinize başvurmama rağmen beni haksız buldunuz.
    Buzdolabımdaki gürültü problemim ile ilgili 4 defa servis çağırdım.
    ilk gelişlerinde ürünün ses seviyesini ölçüp 55 desibel (db) tespit ettiler ve bunun normal olduğunu iddia ettiler,oysa benim satın aldığım ürünün belgesinde ürünün ses seviyesi 42 db olarak yazılı.
    2. servis gelişinde 65 db olarak ölçüldü ve yine normal olduğu iddia edilip yapacak birşey olmadığı söylendi.
    3. servis gelişinde komple fanları söküp kontrol ettiler ve motordan kaynaklanan uğultu tespit ettiler.Motor değişikliği kararı aldılar.Günlerce beklemem rağmen motor değişikliği için ses çıkmayınca,Samsung Ekmen servisi aradığımda ,Samsung merkezin bu tamire izin vermediğini,bir şey yapamayacaklarını söyledi.
    Dördüncü kez servis çağırdığımda gelen ekip yine sadece ses seviyesi ölçümü yapıp hiçbirşey yapmadan gitti.
    Ben Samsung Ekmen servis merkezi ile görüştüğümde,kendilerinin 2 defa benim ürünümü değişmeleri için başvuruda bulundukları,aslında benim ürünümün değişmesi gerektiği ama Samsung merkezin bunu kabul etmediğini belirtti.Samsung merkez ilede defalarca görüşmeme ragmen benim ürünümde problem olmadığını belirtip iadeye yanaşmıyorlar.Ama ürünün ses seviyesi 65 db sese kadar yükseliyor,buna ragmen ürünü normal kabul ediyorlar.Biz ise özellikle geceleri dolabın çalıştığı mutfağın kapısını kapatmadan gürültüden uyuyamıyoruz.
    Aldığım günün 2. gününden beri ürünü iade etmeye çalışıyorum ama derdimi kimseye anlatamıyorum.


    Hakem heyetine yaptığım 2. başvurum lehime sonuçlandı,samsung merkez ile görüştüm,tutar 1191 tl nin üzerinde olduğundan bu karar bizi bağlamaz,sana yardımcı olamayız dediler,dün itibariyle çağlayan adliyesi tüketici mahkemesinde samsung a dava açtım,gelişmeleri yazmaya devam edeceğim,edeceğimki milletin gözü açılsın,insanları aptal yerine koyamasınlar...




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.