Arkadaşlar özellikle Samsung'un bu RSA1STSL Gardırop tipi buzdolabı hakkında forumda çok fazla yorum bulamadım, yeni sayılabilecek de bir ürün, hem geniş iç hacmi var hem de fiyatı buradaki bayide 2250-TL gibi uygun bir fiyat hatta nette de 2000 TL ye kadar iniyor fiyatı, yani şaşırıyorum, gardrop tipi buzdolapları arasında en uygunu,
diğer yandan Bosch gibi kalitesini kanıtlamış bir markanın KGN57AL24N kombi tipi buzdolabının da yine geniş sayılabilecek iç hacmi var kalitesini de atamıyorum, onun fiyatı da 2500-TL civarı, yani sizce fiyat farkına değer mi kaliteden şaşmayıp Bosch mu tercih edeyim, yoksa samsung da kalitelidir bu işte, hele ki bu modeli gerçekten iyi mi, tavsiyeleriniz yorumlarınız tecrübeleriniz çok yardımcı olacaktır, şimdiden teşekkürler..
samsungun dolabı kore üretimi ise onu alın değil çin ya da tayland ise, şener şenin bir filminde allahhhh diye bir koşması vardı o şekilde dolaptan uzaklaşın
Sizi etkilemeye çalışıyorum evet. Herkesi de etkileyebilmek isterim Yine de Samsung alırsanız ek garanti dediklerinde neler olacağı kafanızda canlansın.
sayın yigit105,
evet okudum başlığınızı, dediğiniz gibi samsung servisinin böyle üç kağıtları olabiliyor evet, yalnız yine de elektronik biraz şans işidir diye düşünüyorum, tabiki de teknik servis önemli bir kriter, peki başka samsung beyaz eşyanız var mı, kalitesi nasıldır, yukarıda belirttiğim modeller hakkında tecrübeniz var mı acaba?
RSA1STSL kullanıcısıyım, 3 gün sonra tam bir yıl olacak, Allah tan servislik işimiz olmadı yoksa ne yapardık bilmiyorum, samsung'un o konusuna da yazmıştım, serviste ek garanti belgesi bulamadık diye, neyse kavga döğüs ek garantimizi yaptırdık, dolap şimdiye kadar bir sorun çıkartmadı, ancak Çin malı bunu bilmelisiniz, iç plastik kalitesi çok iyi değil, hacim yeterli, soğutma iyi, en önemlisi de aldığım günden bu yana priz tipi enerji ölçüm cihazına bağlı bu sabah itibarı ile 457 KW elektrik tüketmiş, etiket bilgisinde yazan 469 KW/yıl değerini tutturacak demek ki , biraz sesli çalışıyor, belkide daha önce bosch'un statik iki kapılısını kullandığımız için bana öyle gelmiştir çünkü o dolabın çalıştığını anlamak için dolaba kulak dayamak gerekiyordu (orjinal alman ürün 1990 yılında alınmıştı)
Elektronik şans işidir kısmı arızada geçerli olabilir. Zaten benim arıza olmasına lafım olmadı. Ben Samsung servisi ve en önemli 4447711 telefonu ile ulaşılabilen bütün hizmetlerden şikayetçiyim. Samsung'un müşteriye kurumsal davranışı düzgün değil.
Modeller ile ilgili bir tecrübem yok. Başka beyaz eşyam da yok. DVD yazıcı ve cep telefonu var. Neyseki ucuz mallar hepsi. Evleneceğim için Bosch aldım kendim. Ama deneme şansım olmadı. Evi tutunca teslim alacağım. Fakat Samsung'dan aldığım dolabım için malzeme kalitesinin Bosch'dan aldığımın yanına dahi yaklaşamayacağını söyleyebilirim.
Ben davranış şeklini gördükten sonra Samsung'u fiyat farklarına rağmen asla düşünmeyeceğim. Hayırlısını seçersiniz umarım.