Şimdi Ara

Samsung Servis Değişim Süreci Hakkında Yardımlarınızı Bekliyorum (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
12.870
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    18/10/2016 tarihinde servise ölü piksel yüzünden teslim ettiğim s7 edge telefon (daha ürün birinci ayının içerisinde idi) değişim sürecine güya girdi. 4 Kasım itibari ile değişim onaylandı diye söylediler. tabi defalarca aradıktan sonra öğrenebildim. 29 Kasım tarihinde de yine bir gün öncesinde bolca şikayetlendiğimden midir nedir 444 77 11 nolu samsung müşteri hizmetlerinden arandım ve cihazın değişim için renk seçimini yapmam istendi. (ben o zaman için pink gold ya da gold pink neydiyse adı pembe rengi almıştım) Telefon görüşmesi esnasında serviste kayıtlı rengin gold olduğunu da öğrendim bu da ayrı problem ama onu geçtim mecbur kaldığım için gold renk tercihinde bulundum. bir hafta on gün içerisinde telefonun servise ulaşacağı bilgisi verildi. 10 Aralık tarihinde servisi tekrar aradım hala daha gelen giden yok. tekrar 444'lü noyu arayınca daha kargoya çıkmadığını söylediler ki zaten acayip oyalıyorlar. Her neyse bugün tekrar hem servisi hem 444'lü noyu arayınca servisten yine ses yok tabi, diğer çağrı merkezinde bugün görüştüğüm kişiye kargoya verilmiş mi kontrol eder misiniz dedim. bunu yapamıyorum ben deyince sigortam attı. demek ki orada birileri yalan söylüyor. Hukuki işlem başlatacağımı vs söyledim. güya beni geri arayacaklar. Sizce ne kadar daha beklemeliyim? ya da beklemeden artık bir ihtarname göndermeli miyim? ihtarname için örnek olacak bir site vs. önerebilir misiniz? Bir de servis merkezinin faks nosu elimdeki servis fişinde var. ama biz faks kullanmıyoruz diyor. onda da yalan mı var nedir? hem faksla hem iadeli taahhütlü ihtarname çekmeyi düşünüyorum ne yapayım?




  • beyler benimde sorunum 5 gün önce aldığım galaxy s7 telefonum , yere düşme sebeiyle iki adet darbe sonucu küçük ezilmeler oluştu , değiştirme gibi bir hakkımız mı var acaba ? varsa aldığımız yere mi gidicez yoksa direk ilgli garantiye mi ?

    yada bu sorunu garanti hallediyormu >? yada götürdüğümüz yerde bunun tamiri oluyor mu belirli bir ücret ödesekte ?
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.