Samsung note 20 sahibiyim bu zamana kadar da imate jam dahil olmak üzere hep stylus lu telefon kullandım dolayısıyla köyü bir note serisi fanı idim. Note 20 telefonumu şebeke problemleri ile ilgili olarak yetkili servise gönderdim garanti kapsamında anakart ve IMEI değişimi yapıldığı belirtildi ama problem giderilmedi daha sonra bütün hesapları yeniden yükleyip kullanmaya başladım daha sonra şebeke problemleri devam etti 2. Ve 3. Ye servise gitti 3. Ye servise gittiğinde yenisi ile birebir değişim talep ettiğimi belirten bir pusula koydum içerisine (kanuni hakkım uyarınca) ama uyaniklar aynı problemden başka bir problem ile servis girişi yapıp hakkımı kullanmamı engellediler. Bu konuda Samsung alırken verdiğiniz fazla ücrete deyip deymedigini iki defa düşünmenizi tavsiye ederim. Ben mağdur oldum siz olmayin hattı ve hesapları taşıyıp durmaktan dolayı ne mesajlarım nede WhatsApp geçmişim doğru düzgün değil görüşemediklerimde cabası. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim