Şimdi Ara

Samsung serviste başıma gelenler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
693
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Samsung note 20 sahibiyim bu zamana kadar da imate jam dahil olmak üzere hep stylus lu telefon kullandım dolayısıyla köyü bir note serisi fanı idim. Note 20 telefonumu şebeke problemleri ile ilgili olarak yetkili servise gönderdim garanti kapsamında anakart ve IMEI değişimi yapıldığı belirtildi ama problem giderilmedi daha sonra bütün hesapları yeniden yükleyip kullanmaya başladım daha sonra şebeke problemleri devam etti 2. Ve 3. Ye servise gitti 3. Ye servise gittiğinde yenisi ile birebir değişim talep ettiğimi belirten bir pusula koydum içerisine (kanuni hakkım uyarınca) ama uyaniklar aynı problemden başka bir problem ile servis girişi yapıp hakkımı kullanmamı engellediler. Bu konuda Samsung alırken verdiğiniz fazla ücrete deyip deymedigini iki defa düşünmenizi tavsiye ederim. Ben mağdur oldum siz olmayin hattı ve hesapları taşıyıp durmaktan dolayı ne mesajlarım nede WhatsApp geçmişim doğru düzgün değil görüşemediklerimde cabası.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bu ülkede maalesef garanti dediğimiz şey firmaların insafına kalmış durumda. Onlar nasıl isterse öyle oluyor. Size de geçmiş olsun eğer elinizde bu konuda kanıtlar var ise tüketici hakem heyetine başvurun belki bir ihtimal haklı bulunursunuz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.