24.04.2023 de Samsung Tv aldım. Ölü piksel sebebi ile; - 30.04.2024 de panel değişimi sağlandı. - 04.05.2024 tarihinde ölü piksel ve bulutlanma şikayetiyle tekrar servis kaydı açıldı Servis fişi içeriği özet ; 3 adet ölü piksel ve bulutlanmalardan şikayetçi.. normal olduğu bilgisi verildi. - Ayrıca TV nin üzerindeki yamukluk için normal dediler. Panel değişmeden önce böyle değildi. Bu bilgilerle Fatura sahibi edevletindenTHH başvurdum. (Fatura Babamın adına - Servis Fişleri benim adıma) Bu aşamada ne yapmam gerekiyor? Nerede hata yaptım. Yeniden doğru şekilde nasıl yapabilirim < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bakirci53 -- 16 Ekim 2024; 1:0:19 > |
Bildirim