Şimdi Ara

Samsung - THH Usulen Red

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
8
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 24.04.2023 de Samsung Tv aldım.


    Ölü piksel sebebi ile;

    - 30.04.2024 de panel değişimi sağlandı.

    - 04.05.2024 tarihinde ölü piksel ve bulutlanma şikayetiyle tekrar servis kaydı açıldı Servis fişi içeriği özet ; 3 adet ölü piksel ve bulutlanmalardan şikayetçi.. normal olduğu bilgisi verildi.


    - Ayrıca TV nin üzerindeki yamukluk için normal dediler. Panel değişmeden önce böyle değildi.


    Bu bilgilerle Fatura sahibi edevletindenTHH başvurdum. (Fatura Babamın adına - Servis Fişleri benim adıma)


    Bu aşamada ne yapmam gerekiyor? Nerede hata yaptım. Yeniden doğru şekilde nasıl yapabilirim

    Samsung - THH Usulen Red


    Samsung - THH Usulen Red


    Samsung - THH Usulen Red


    Samsung - THH Usulen Red


    Samsung - THH Usulen Red


    Samsung - THH Usulen Red


    Samsung - THH Usulen Red



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bakirci53 -- 16 Ekim 2024; 1:0:19 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.