24.04.2023 de Samsung Tv aldım. Ölü piksel sebebi ile; - 30.04.2024 de panel değişimi sağlandı. - 04.05.2024 tarihinde ölü piksel ve bulutlanma şikayetiyle tekrar servis kaydı açıldı Servis fişi içeriği özet ; 3 adet ölü piksel ve bulutlanmalardan şikayetçi.. normal olduğu bilgisi verildi. - Ayrıca TV nin üzerindeki yamukluk için normal dediler. Panel değişmeden önce böyle değildi. Bu bilgilerle Fatura sahibi edevletindenTHH başvurdum. (Fatura Babamın adına - Servis Fişleri benim adıma) sizce Fotoğraflardaki SORUNLAR normal mi? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bakirci53 -- 18 Ekim 2024; 19:59:5 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Samsung QN90C Yamuk Çerçeve ve daha fazlası
-
-
Maalesef firmalar, THH üyelerinin çoğunlukla yetersiz olduğunu keşfetmiş, küçük ayarlamalarla rahatlıkla aldatabiliyorlar.
Burdaki sorun, raportörün cahilliği. Faturanın sizin adınıza olmadığından hareketle tüketici olmadığınıza karar vermiş, hiç bir dayanağı yok. Bu durumda ikinci el ürünlerin tamamında üretici-aracı-satıcı sorumluluğu tamamen biter.
Servis fişleri sizin adınıza olduğundan, kendi adınızla başvuru yapsanız bile yine fatura adınıza değil diye reddederler. Her şeyi düzeltip yapsanız bile, elinizde aslında Samsung Türkiye ile ilgili hiç bir belge yok diye reddederler. Zira servis fişlerinizde muhtemelen Samsung Türkiye'nin yetkili servisi olan başka bir şirketin adı vardır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qzwxec -- 18 Ekim 2024; 10:31:31 > -
Konuyla ilgili birkaç Samsung yetkili merkezine mail attım. Bugün Samsung Türkiye tarafından arandım. bana sorunları tekrar Edip bunların normal olduğunu söylediler . hiçbir şekilde kabul etmediğimi belirttim. Tekrar servis kaydı açıldı gelip tekrar kontrol edecekler.
ayrıca tüketici hakem heyetine birkaç düzenleme yaparak tekrar başvuruda bulundum. Bu sefer ilçe değil il tüketici hakem Heyeti’nin sectim başvuru yaparken.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güncelleme 6 adet piksel hatası saydım şuan
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gerekli kontroller sağlandı. Gelen servis sorunların mevcut olduğunu belirtti. Değişim talebini ileteceklerini söylediler. 10 gün sonra samsungdan arandım ve paneldeki yamukluğun kullanıcı kaynaklı olduğunu ve tv nin garanti dışı olduğunu belirtti.itiraz ettim bu durumu kabul etmediğimi belirtmedim. Tekrar talep iletildi bakalım sonuç ne olacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçmiş olsun. Gelişmeleri aktarırsanız bizler de bilgi sahibi oluruz
-
Samsung hiçbir şekilde sorunu kabul etmedi. Güya müşteri memnuniyeti adına sorun mühendislerce tekrar tekrar incelenmiş net şekilde kullanıcı hatası olduğu tespit edilmiş. 35.500 TL ücretli panel değişimi sunuldu. THH başvuracağımı belirttim. Öylece konu kapandı samsungla. Alırken BNP sigorta yaptırmıştım.oraya kayıt açtım bakayım bir sonuç çıkacak mı oradan. Duruma göre thh - tüketici mahkemesi başvuracağım kapsamlı şekilde . Yanlarına kar kalmasın. Şikayetvarda herkese aynı şekilde demişler tek tük kutudan daha yeni çıkan cihazları zorda olsa değişim yapmışlar diğerleri hep kullanıcı kaynaklı denmiş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X