yaklaşık 1 ay önce media markt tan kontratsız (sim kilitsiz) samsung wave aldım.
Telefonu aldığımda hattım turkcell di. daha sonra numaramı vodafone a taşıdım. ve samsung wave de kullanmaya başladım
Ama dün akşam ne olduysa artık telefonu vodafone hat ile kullanamıyorum. vodafone hattımı başka telefona takıyorum sorunsuz çalışıyor.
Diğer turkcell hattımı samsung wave e takıyorum o da sorunsuz çalışıyor. ama wave de vodafone çalışmıyor.
sizce sorun nerede olabilir. Aynı sorun abimde de var. onunla beraber almıştık telefonu. onda da vodafone çalışmıyor.
Bu şekilde bir sorunla karşılaşan varmı ?
çözüm önerebilecek birileri varmı acaba?
Şimdiden teşekkürler.
Çevrenizde başka wave sahibi biri varsa onda deneyin.Eğer aynı sorun varsa operatörünüzle irtibata geçin ve sorunun onlardan kaynaklandığını belirtin.
Eğer başka bir wave de aynı sorun yoksa telefonuzu aldığnız yere götürün.Yenisiyle iadesini isteyin.
Ancak 1 ayı geçtiği için değişimi kabul etceklerini sanmıyorum.Zayıf bir ihtimal.
Büyül ihtinmal servis yolu gözükür.
başka wave de denedim onda da vodafone çalışmıyor ama vodafone hattım başka telefonda çalışıyor. problem nerde onu bulamadım. telefonmu problemli hatmı problemli anlayamadım
Sinir bozucu bir durum.
Bayinize gidip hattınızı yenileyin.Büyük ihtimal sorun çözülecektir.
sorun sadece benim sim kartımda değilki. annemin de vodafone hattı var onu taktım oda görmüyo. ayrıca sim kartta problem olsa başka telefonda da çekmemesi gerekmezmi ?
şimdi vodafone a diyecem başka telefona takın çalışacaktır diyecek
samsunga gidecem başka hat takın çalışır diyecek.
kime suç atacağımı bulamadım. hard formatmı atsam acaba ?
quote:
Orijinalden alıntı: erenpullukcu
sorun sadece benim sim kartımda değilki. annemin de vodafone hattı var onu taktım oda görmüyo. ayrıca sim kartta problem olsa başka telefonda da çekmemesi gerekmezmi ?
şimdi vodafone a diyecem başka telefona takın çalışacaktır diyecek
samsunga gidecem başka hat takın çalışır diyecek.
kime suç atacağımı bulamadım. hard formatmı atsam acaba ?
Bir deneyin.Düzelmezse mecbur servis yolu gözükücek.
sorun düzeldi. sanırsam imei kayıt yapılırken sıkıntı çıkmış dün akşam media markta uğradım. oraya imei numaramı bıraktım. onlar distributor ile görüşüp kayıdı düzelltireceklerini söylediler.
bu sabah denediğimde vodafone hattı çalışıyordu.
zaten telefon ve hatta problem olmadığı belliydi. problem bilgi teknolojileri kurumu ve distrubitordeymiş
Bu başlığı gördüğümde çok şaşırdım... Aaa.. Sadece ben değilmişim dedim. Ama şimdi benden başka herkesin sorunu çözülmüş diyorum...
Başkalarının da benim yaşadığım sıkıntıyı yaşamaması için Samsung Elektroniks' e yazdığım yazıyı burada da tekrarlıyorum. Her nereden alırsanız alın imei sorgulatmadan lütfen herhangi bir cep telefonu almayın.
11/11/2010 tarihinde MedyaMarkt / Etlik mağazasından Samsung Wave marka bir cep telefonu aldım. aradan 1-2 gün geçince "telefonunuz kayıt dışı olduğundan gereğini yapmadığınız taktirde bloke olacaktır" diye özetlenebilecek bir yasal uyarı mesajı aldım. Satıcı firma ile görüştüğümde gereğini yaptıklarını bir sorun olmayacağını söylediler. Fakat akabinde telefonum bloke oldu. Binbir güçlükten sonra telefonu değiştirtmeyi başardım fakat aynı şey değiştirdiğim cihazda da oldu. Öğrendim ki Firmanız ithal etttiği cihazları kaydettirmeden önce satışa çıkartıyor ve benim gibi pek çok insanı mağdur ediyormuş. Çağrı merkezinizi aradığımda görüştüğüm görevli gerekli işlemleri yaptıklarını bir iki gün içinde görüşmeye açılacağını söylüyor ve fakat aradan günler geçmesine rağmen cihazın görüşmeye açılması mümkün olamıyordu. Çağrı merkeziniz ile en az 3-4 kez görüştüm ve fakat sonuç değişmedi. Nihayet 03/04/2010 tarihinde imei numarasını sorgulattığımda kaydedilmiş olduğunu gördüm fakat cihaz ile hala görüşme yapamadığımdan farklı bir hat takarak denedim. Anladım ki cihaz vodafon harici tüm operatörlerle çalışıyor fakat benim kullanmakta olduğum Vodafon ile çalışmıyor. Bu durum için çağrı merkezinizi aradığımda öyle bir şeyin olamayacağını söylediler. Satıcı firma (MediaMarkt) Vodafon ile görüşmemi, Vodafon onlarla ilgili bir problem olmadığını söyledi..... Ben 04/12/2010 tarihinde cihazı, Necatibey / Ankara adresindeki yetkili servise bıraktım ve hala bana haber vermelerini bekliyorum. Bugün 08 /12 / 2010 yani cihazı alışımın üzerinden bir ay geçti ve ne yazık ki ben, firmanızın kayıt dışı cihazları piyasaya sürmeniz nedeni ile başlayan maduriyet sürecini hala yaşamaktayım. En azından hala neden bu cihazı kullanamadığımı öğrenmeyi çok isterim. Kiminle konuşsam ( satıcı / çağrı merkezi çalışanı / servis elemanı / vodafon yetkilisi ), hepsi de olmaz öyle şey sadece vodafon a kapalı olması gibi bir durum olmaması lazım, ilk defa duyuyoruz diyorlar. Satıcı firma yetkilisine " bana neden kayıt dışı cihaz sattınız ? dediğimde "ithalatçı firmanın yaptığı bir hata bu" diyorlar... istemiyorum artık bu cihazı dediğimde ise " zaten bir kez değiştirdik servise götürün" dediler. Benim bu cihazla ilgili bütün hevesim, kullanma isteğim, bitmiş durumda....
Umarım benim bu tecrübem, başkaları için faydalı olur. Saygılarımla Ersin Öztürk
quote:
Orijinalden alıntı: eturk9
Bu başlığı gördüğümde çok şaşırdım... Aaa.. Sadece ben değilmişim dedim. Ama şimdi benden başka herkesin sorunu çözülmüş diyorum...
Başkalarının da benim yaşadığım sıkıntıyı yaşamaması için Samsung Elektroniks' e yazdığım yazıyı burada da tekrarlıyorum. Her nereden alırsanız alın imei sorgulatmadan lütfen herhangi bir cep telefonu almayın.
11/11/2010 tarihinde MedyaMarkt / Etlik mağazasından Samsung Wave marka bir cep telefonu aldım. aradan 1-2 gün geçince "telefonunuz kayıt dışı olduğundan gereğini yapmadığınız taktirde bloke olacaktır" diye özetlenebilecek bir yasal uyarı mesajı aldım. Satıcı firma ile görüştüğümde gereğini yaptıklarını bir sorun olmayacağını söylediler. Fakat akabinde telefonum bloke oldu. Binbir güçlükten sonra telefonu değiştirtmeyi başardım fakat aynı şey değiştirdiğim cihazda da oldu. Öğrendim ki Firmanız ithal etttiği cihazları kaydettirmeden önce satışa çıkartıyor ve benim gibi pek çok insanı mağdur ediyormuş. Çağrı merkezinizi aradığımda görüştüğüm görevli gerekli işlemleri yaptıklarını bir iki gün içinde görüşmeye açılacağını söylüyor ve fakat aradan günler geçmesine rağmen cihazın görüşmeye açılması mümkün olamıyordu. Çağrı merkeziniz ile en az 3-4 kez görüştüm ve fakat sonuç değişmedi. Nihayet 03/04/2010 tarihinde imei numarasını sorgulattığımda kaydedilmiş olduğunu gördüm fakat cihaz ile hala görüşme yapamadığımdan farklı bir hat takarak denedim. Anladım ki cihaz vodafon harici tüm operatörlerle çalışıyor fakat benim kullanmakta olduğum Vodafon ile çalışmıyor. Bu durum için çağrı merkezinizi aradığımda öyle bir şeyin olamayacağını söylediler. Satıcı firma (MediaMarkt) Vodafon ile görüşmemi, Vodafon onlarla ilgili bir problem olmadığını söyledi..... Ben 04/12/2010 tarihinde cihazı, Necatibey / Ankara adresindeki yetkili servise bıraktım ve hala bana haber vermelerini bekliyorum. Bugün 08 /12 / 2010 yani cihazı alışımın üzerinden bir ay geçti ve ne yazık ki ben, firmanızın kayıt dışı cihazları piyasaya sürmeniz nedeni ile başlayan maduriyet sürecini hala yaşamaktayım. En azından hala neden bu cihazı kullanamadığımı öğrenmeyi çok isterim. Kiminle konuşsam ( satıcı / çağrı merkezi çalışanı / servis elemanı / vodafon yetkilisi ), hepsi de olmaz öyle şey sadece vodafon a kapalı olması gibi bir durum olmaması lazım, ilk defa duyuyoruz diyorlar. Satıcı firma yetkilisine " bana neden kayıt dışı cihaz sattınız ? dediğimde "ithalatçı firmanın yaptığı bir hata bu" diyorlar... istemiyorum artık bu cihazı dediğimde ise " zaten bir kez değiştirdik servise götürün" dediler. Benim bu cihazla ilgili bütün hevesim, kullanma isteğim, bitmiş durumda....
Umarım benim bu tecrübem, başkaları için faydalı olur. Saygılarımla Ersin Öztürk
Çok geçmiş olsun.Böyle sıkıntılar olması gerçekten can sıkıcı.
Umarım en kısa zamanda telefonunuza kavuşursunuz.MErak etmeyin telefonu elinize aldığınızda , kullandıkça o hevesiniz yerine gelecektir :)
Çok teşekkür ederim. Ben Wave i şu andaki mevcut telefonların en başarılısı olarak gördüğüm için tercih etmiştim. Her şeye rağmen hala farklı düşünmüyorum. Ama Koskoca Samsung Elektronics firmasının cihazlar kaydını yaptırmadan önce piyasaya sürmesi ve MediaMarkt gibi bir mağazanın kayıt dışı cihazları hiç bir uyarıda bulunmadan rahat rahat satabilmesi.... Ülkemizde ne hukuk ne de kanunun hiç bir değerinin olmadığını o kadar açık bir şekilde gösteriyor ki şaşırmamak elde değil. Tüm bunlar ayrıca SAMSUNG ve MEDIAMARKT markalarının (en azından Türkiyede ) değerinin aslında ne kadar düşük ve ne kadar güvenilmez olduğunun da açık bir göstergesi.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme