Şimdi Ara

SANDERO DİZEL (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
38.687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bunlarda oto vites yok sanırım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: desiya

    Şu arabanın reklamında kesilen araç neydi hala net bir cevap yok :)


    Chevrolet Kalos olabilir
     SANDERO DİZEL
  • quote:

    Orjinalden alıntı: M J


    quote:

    Orjinalden alıntı: desiya

    Şu arabanın reklamında kesilen araç neydi hala net bir cevap yok :)


    Chevrolet Kalos olabilir
     SANDERO DİZEL



    Bence herhangi bir markanın aracını koymazlar gibi geliyor ya da kendileri dizayn etmişlerdir reklam için




  • quote:

    Orjinalden alıntı: KaTiP_SoSe


    quote:

    Orjinalden alıntı: M J


    quote:

    Orjinalden alıntı: desiya

    Şu arabanın reklamında kesilen araç neydi hala net bir cevap yok :)


    Chevrolet Kalos olabilir
     SANDERO DİZEL



    Bence herhangi bir markanın aracını koymazlar gibi geliyor ya da kendileri dizayn etmişlerdir reklam için

    Yok hocam forumda verildi,bu araç Nissan Almera Sedan.
    Bu arada Dacia Sandero'nun tasarımı fiyatına göre çok iyi bence.




  • Bana kalırsa fazla kullanılmamış ve sorun çıkartmayacak 2.el alınabilir.Ancak böylesini aramaktansa gidip sıfır Sandero almakta çok mantıklı.En az 2 sene arkana bakmazsın ve sıfır araç kullanmanın keyfi başkadır.

    Reklamdaki aracın Kalos sedan olduğuna dair ısrar ediyorumFarklar,reklamdaki aracın çamurlukları şişik değil ve ön tamponda görünen kısım.Onun dışında jantlara kadar aynı yahu.

     SANDERO DİZEL

     SANDERO DİZEL




  • Geçen de vermiştim bu konu tartışılırken ;

    http://www.youtube.com/watch?v=VuRdGd_HFHg
  • arkadaşlar yorumlar için teşekkür ederim. Karar verdim Sandero alacağım. renault garantisi var arkasında ve palio diyen arkadaşa da tşk ederim. lakin görüntü ve kalite olarak inceleyecek olursak 5-0 sandero önde başlıyor.

     SANDERO DİZEL
  • buda sandero

     SANDERO DİZEL




     SANDERO DİZEL


     SANDERO DİZEL


     SANDERO DİZEL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi luckstrike -- 11 Aralık 2008; 15:25:55 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: M J

    Bana kalırsa fazla kullanılmamış ve sorun çıkartmayacak 2.el alınabilir.Ancak böylesini aramaktansa gidip sıfır Sandero almakta çok mantıklı.En az 2 sene arkana bakmazsın ve sıfır araç kullanmanın keyfi başkadır.

    Reklamdaki aracın Kalos sedan olduğuna dair ısrar ediyorumFarklar,reklamdaki aracın çamurlukları şişik değil ve ön tamponda görünen kısım.Onun dışında jantlara kadar aynı yahu.

     SANDERO DİZEL

     SANDERO DİZEL


    Hocam haklısınız galiba,Kalos sedana daha çok benziyor.




  • ben palioyu seçerken yerli olması ve motor hacminin düşük olması ki bu bize vergi avantajı olarak geri dönüyor, dizel motorların renault kadar hassas olmaması gibi etmenlerden dolayı palio demiştim.

    bende yaza doğru arabamı satacağım. senin gibi dacia düşünüyordum. genel olarak çevremde ve bu forumda edindiğim olumsuz izlenimlerden ( istisnalar kaideyi bozmaz ) dolayı palioya karar verdim. bi de hanım dacianın tipini beğenmedi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SISU -- 11 Aralık 2008; 19:16:45 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gokhan43

    Geçen de vermiştim bu konu tartışılırken ;

    http://www.youtube.com/watch?v=VuRdGd_HFHg

    Reklama gel arkada Passat var.

    Kesilen aracın ön tasarımına bakalım.

     SANDERO DİZEL




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

    Reklama gel arkada Passat var.

    Kesilen aracın ön tasarımına bakalım.

     SANDERO DİZEL



    Ön tasarım Logan değil mi ?
  • faiz oranı 1,22 oldukça iyiymiş
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BmCpRo827


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

    Reklama gel arkada Passat var.

    Kesilen aracın ön tasarımına bakalım.

     SANDERO DİZEL



    Ön tasarım Logan değil mi ?

    Aha da araç bulundu

     SANDERO DİZEL


    Logonun geliş yerine bakın. Kaputun bitim noktasıyla Fabia'nınkine bakın.

     SANDERO DİZEL


    Bunun olma ihtimali de var tabi ama kaputun panjura iniş yerine baktığımda Fabia gibi geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ünal -- 12 Aralık 2008; 0:42:25 >




  • top gear 11.sezonda sandero ile ilgili yapılan esprilerin sayısı belli değil ancak 1.5 dci motoru ve Clio II şasesi üzerinde renklendirilen ve teknolojik özellikleri ile paliodan çok ilerde bir otomobil...gerek yol tutuş gerek tork eğrisi çok çok daha başarılı bir araç sandero ismi bile güzel kulağa hoş geliyor ki....o bir renault....

    Top Gear Dacia Sandero Parodisi
    http://www.youtube.com/watch?v=Saeh6qPXjOg
  • palionun motoru biliyorsunuz ki ödüllü bir motor. renault markasını çok severim ama o hassas dci motorlu bir arabasını almam...
  • http://www.arabam.com/testDetay.aspx?id=530
    frenleri iyi ancak hızlanma zayıf denmiş
    sandero testi
    Ayağını yerden kesmek isteyenler ucuza otomobil bulmak, taşıt üreticileri için de maliyeti düşük otomobiller üretmek hep ortak bir haylin ürünüdür. Fakat çoğu zaman bu ortak hayale ulaşılamadan planlar ertelenir. Tüketiciler ucuza otomobil bulamayacaklarına inanıp ikinci ele yönelirken üreticiler de maliyeti daha fazla aşağı çekemeyeceklerini düşünerek bu fikirlerinden vazgeçerler. Gazete sayfalarında magazin haberi olmaktan öte gitmeyen “Ucuz Otomobil” başlıkları da belleğimizde bir anı olarak kalır. Aslında bundan 9-10 yıl önce 5000 Euro’luk otomobil haberlerini gördüğümüzde de aynı duygular içindeydik. Ama bu haberlerden kısa süre sonra Dacia’yı satın alan Renault Grubu, bu hayalini 2004 yılında tanıttığı Logan ile gerçekleştirmiş oluyordu. Renault ve Dacia’nın bugünlerde farklı bir heyecanı daha var. Grubun ucuz otomobiller üretme stratejisinin önemli haklarından bir olan hatchback modeli Sandero otomobil severlerle buluşuyor. Ülkemizde de bir süre önce satışa sunulan Sandero, özellikle sıfır otomobillerin fiyatlarından dolayı ikinci ele yönelenler için hesaplı bir seçenek olabilir.



    Kaliteli görünüyor

    Aslında bu topraklarda dönem dönem ucuz otomobiller gördük ama çoğu bu kelimenin olumsuz şekilde algılanmasına yetecek katar kötüydü! Fakat ilk başta Logan ile değişen bu anlayış şimdi de Sandero ile bir adım daha ileri gitmiş görünüyor.

    Açıkçası Sandero’yu yolda gören hiçbir kimse onun için kötü diyemez. Tasarımı kesinlikle Avrupai, her ne kadar Dacia karakteristiği öğeleri üzerinde taşısa da… Dinamik bir görünüm, sevimli bir ön yüz ve hatchback karoserin hakkını verecek bir arka tasarım; bunların hepsi Dacia Sandero’da var.

    Aracın içerisine geçtiğimizde kaliteli görünen bir ön konsolla karşılaşıyoruz. Bazı noktalardaki alüminyum görünümlü öğeler ve derli toplu kumanda düğmeleri sürücünün hem keyifli hem de sürüş açısından rahat bir seyahat yapmasını sağlıyor. Arka tarafı biraz dar olsa da omuz ve baş mesafesi yeterli görünen Sandero, 320 litrelik bagajı ile sedan pazarı olan ülkemizdeki beklentileri karşılayacak düzeyde. Üstelik arka koltuklar yatırıldığında bagaj hacmi 1200 litreye çıkarılabiliyor. Konfor açısından üst düzey olması beklenmeyen Sandero’nun iç mekânı biraz daha ferah görünebilirdi! Plastik kalitesi ve işçilik vasatı aşamasa da en azından görüntü olarak kaliteli olduğu izlenimini veriyor.

    Alışkanlık gerektiriyor

    Sandero’nun sürüş karakterine alışmanız biraz zaman alabilir. Özellikle ilk kalkışlarda fazla güven vermeyen otomobille yol almaya başladıkça sürüş karakterine alışıyorsunuz. Ortalama konforu sunmak adına basit bir süspansiyon ayarı yapılan otomobilde, yol tutuş ve konfor bir potada eritilmiş. Tüm bunların sonucunda da sakin bir sürüş karakterine sahip, zorlanmadığında izine sadık, ortalama yol koşullarında konforu bozmayacak bir dinamiğe sahip Sandero çıkıyor karşımıza…

    Ele iyi oturan direksiyon simidi ve zaman zaman oluşan boşluklara rağmen başarılı direksiyon sistemi böyle bir otomobilden beklenilen sürüş özelliklerini karşılıyor. 75 HP’lik 1.4 lt 8V motor her ne kadar eski teknolojiye sahip olsa da performans beklentilerini karşılıyor. Tabii ki bu otomobilden yüksek performans beklemek büyük hayal; eğer bunun bilincinde olarak direksiyona geçerseniz otobanda sağ şeride mahkûm olmadan 100 km/s’in üzerinde bir sürat ile çok rahat yol alabilirsiniz. Ama sakın 130 km/s’in üzerini denemeyin, karşınızda gücü, takati kalmamış bir ihtiyarı bulabilirsiniz! Vites yolları belirgin olmayan 5 ileri oranlı manuel şanzıman ara hızlanmalarda da sürücüsünü hayal kırklığına uğratıyor.

    Yan rüzgârlardan fazlasıyla etkilenen Sandero’nun yalıtım konusunda çok da başarılı olduğu söylenemez. Her ne kadar dışarıdan bakanlar Renault’un gücünü unutup bu otomobiller çok güvenli değil dese de testimiz esnasında güvenlik mesafesinin altında durmayı başaran Sandero’yu görünce bu söylediklerinden utanacaklardır herhalde…

    Ülkemizde 1.4lt ve 1.6lt olmak üzere iki benzinli motor ve Ambiance ve Laureate olmak üzere iki donanım seçeneğiyle satılan Dacia Sandero 19.400 YTL’den başlayan fiyatlarla satılıyor. Özellikle ikinci el otomobilleri istemeye istemeye satın olan müşteriler için ilaç gibi gelecek olan sıfır kilometre Sandero’lar, iş hayatına yeni atılan genç ailelerin ve kadınların ilk otomobili olabilecek kadar cazip… / Erkan YAVUZ




  • bu aralar çok sık olarak karşıma çıkmaya başladı bilmem acaba logan kullanıcısı olduğumdan dolayımı yoksa algıda seçicilik mi
  •  SANDERO DİZEL

     SANDERO DİZEL

     SANDERO DİZEL


    güzel birşeye benziyo




  • Tasarım olarak Logan'dan daha iyi
    ama fiyat hiç de uygun değil
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.