turkcell den kurtuldum. 250 kontör yükledim internet için anında bittiydi. turkcell e lanet olsun.
bazen bas istasyonlar fazla yüklenmeden göçüyor restart atmak gerekiyor vericiye fazla baglanan yerlerde de aynı sanırım
off yaa offff haftanın 2 günü gprs var 5 günü yok bolu dan başka arkadaşlarda bu sorunu yaşıyormu yazarlarsa sevinirim.müşteri hizmetlerini arıyorum iyileştirme çalışması yapıyoruz diyorlar ne bitmez çalışma anlamadım mail attım cevabı şööle geldi paylaşmak istedim Yoğunluk nedeniyle bağlantı hızının düşmesi ve gprs sinyalinin kesilmesi ile ilgili gerekli altyapı çalışmaları yapılmaktadır. Ancak bu çalışmaların çok kısa bir sürede tamamlanması mümkün olmamaktadır. Mobil internet kullanımının avantajları ve ücretlendirme dolayısıyla , Türkiye'deki birçok internet servis sağlayıcıdan daha fazla olan ve giderek artan kullanıcı sayımız , çalışmalarımız için bir taraftan bizleri daha çabuk çözüm bulma konusunda yönlendirirken , bir taraftan da baz istasyonlarımızda zaman zaman kesinti oluşmasına ya da trafik yoğunluğu ile bağlantı sorununa neden olabilmektedir.
Veri transferi yaparken aktarımın donmasıyla ilgili olarak yapılabilecek bazı işlemler vardır. Çünkü, şebeke kaynaklı sorun olduğunda bildiğiniz gibi veri transferi hiç olmamakta, alınan byte 200-300 civarında kalmaktadır. Veri transferi donduğu zamanlarda ;
1. Bağlantıyı kesmeden telefonunuzdan bir numara çağrı bırakıp daha sonra sayfayı tekrar açmayı deneyebilirsiniz. Bazen telefon kapsama alanında görünse de şebekeden çıkabilmektedir. Bu durum da bağlı göründüğü halde sayfa açmamanıza sebep olur.
2. Açmaya çalıştığınız sayfayı kapatmadan, kolay açılan bir sayfayı ( Ör: Google) açmaya çalışın, bu şekilde byte akışı başlayacak ve asıl kullanmak istediğiniz sayfa açılmaya başlayacaktır. Veri alışverişi olmaya başladıktan sonra bir nevi tetikleyici olarak kullandığınız sayfayı kapatabilirsiniz. Bu iki işlem telefonuzu ya da bilgisayarınızı restart etmeden bağlantıya devam etmenizi sağlayacaktır.
Ancak Motorola C336 cihazı kullanıyor iseniz; model cihazlar ile ilgili bu tip sorunlar çok sık karşılaştığımız bir durumdur. Motorola bu sorunun yaşandığı cihazlar için ücretsiz kargo gönderimi ile telefona versiyon yüklemesi yapmaktadır.
Ayrıca, yaşamış olduğunuz GPRS Servisi bağlantı probleminiz tekrar teknik birimimize iletilmiştir.
Devamı durumunda yaşadığınız teknik sorun ya da bölgesel sorunlarınıza en kısa sürede müdahale edebilmemiz için; cep telefonunuzdan 7000 ya da 444 0 542'yi , Sabit telefonunuzdan 0212 444 0 542 veya 0542 444 0 542 numaralı Müşteri Hizmetlerimizi ya da 0212 4485212 / 0212 4485213 numaralı GPRS Teknik Destek Hattını arayabilir veya tekrar mail gönderebilirsiniz.
Telsim Internet sitemize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür
arkadaşlar ben 27-28 ağustos da eskişehirden girmeyi denedim fakat bağlantı olmasına karşın data alışverişi fazla olmadı şimdi tatildeyim ve gittiğim yerlerde sadece Didim de biraz sorun yaşadım. o da GPRS sinyali gidip geliyordu Daha sonra marmaris turunç beldesinden girdim oldukça iyiydi Şimdi ise Göcek teyim ve GPRS bağlantı hızı oldukça iyi Yarında fethiye ölü denize gideceğim bakalım orası nasıl bu arada hem tatil yapıyorum hemde internete giriyorum darısı tatile çıkamayanların başına
birinci hız testi 29.51 kbps ikincisi ........ 16.68 kbps üçüncüsü ise..... 17.82 kbps yer Dalaman-Göcek R520m+Telsim
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme