Scania, İsveçli tır, kamyon, otobüs ile deniz ve endüstriyel motorları üreticisi firmadır. Tüm dünyaya yayılmış fabrikaları ile özellikle ağır dizel motor üretimi sektöründe önemli markalardan biridir. Şubat 2008'den bu yana Alman Volkswagen grubuna aittir Ağır vasıta ve otobüs üretiminde dünyada 3. sıradadır ve şu anda tüm dünya çapında 28.000 çalışanı vardır. 100 ülkenin üzerinde distribütör ve bayi ağı bulunmaktadır. Brezilya ve Hollanda gibi 5 ülkede toplam 11 tane fabrikası vardır. Şirketin geçmişi 1891 yılında İsveç’in Malmö kentinde kurulması ile başlıyor. O dönemdeki diğer rakiplerinin sadece ağır vasıtalara yönelik üretime başlamıştır. 1911 yılında aynı bölgedeki başka üretici Vabis le birleşiyor ve şirketin şu andaki yönetimin de bulunduğu Södertälje ye yerleşiyor. 1969 yılındaki bir diğer birleşmeye kadar Scania Vabis olarak kayıtlı geçmesine rağmen hala Vabis adıyla da tanınabiliyor. 1969 da Scania-Vabis otomobil üreticisi Saab’la birleşiyor Saab-Scania AB firması kuruluyor. 1995 yılına kadar hem ağır vasıta hem binek otomobil alanında faaliyet gösterdikten sonra Saab ve Scania tekrar ayrılıyor ve tır, otobüs üretimi ile deniz ve endüstriyel motorların üretimini Scania AB firması alıyor.
16 litre V8 Scania motorları
Ticari açıdan fazlasıyla ideal prestijli bir gelenek.
Kararlarınızı verilerden ve değerlerden mi yoksa duygularınızdan mı yola çıkarak alırsınız? Her iki şekilde de bu Scania V8 motorları, güçlü bir izlenim oluşturmak için gereken her şeye sahiptir. Şüphesiz V8 motor, itibar ve başarı simgesidir. Sürücüler asla bu farklı ve güçlü V8’in çalışmasından sıkılmazlar.
Doğru yatırım yaptığınızı gösteren ticari sebepler olması gerekir.Örneğin verimliliği düşünün. Her iki motorda da yeterli ve yüksek tork vardır. Dolayısıyla yükün ne kadar ağır olduğuna, arazinin ne kadar dik olduğuna, ne kadar uzağa gittiğinize bakmadan hedefinize zamanında varırsınız.
Hızlı yolculuk, denklemin sadece bir tarafıdır. Ayrıca bu motorlar daima inanılmaz kapasiteleriyle çok iyi çalışırken inanılmaz yakıt ekonomisi de sağlar.Her şey hem kamyon hem de sürücü için çok basittir:çaba sarf etmeden, rahat, süzülerek bir yolculuk.
Dahası çok çalışan bu motor, uzun dönem verimliliği söz konusu olduğunda kâr payı da bırakır. Dolayısıyla tüm verileri ikna edicidir – fakat duygularınıza kapılmanıza neden olacak da pek çok sebep vardır.
not: alıntıdır
R620 v8
R580 şekli yeter
forum yukarı
dag yollarında scania
quote:
Orijinalden alıntı: jasberny
200 rahat gorur
bence görmüyecek çünkü benden başka topic e giren yok
Abiler benimde çok tırlara merağım özelliklede scania ile çok ilgileniyorum
Scania 124
Agalar nasıl peki bu tır kamyon piyasası iş var mı?
Seco abi o R620 senin mi yoksa şirketin malı mı ve nasıl o kadar modifiye yedi bu tır
quote:
Orijinalden alıntı: haydarpaşa
Türkiye'de bu araçlardan yok fiyatından dolayımı yoksa Scania mı getirmiyor?
Resim temsilidir.
Arz talep meselesi, kabinler degisebiliyor, motor, sanzuman ayni kaliyor ve fiyatta o kadar asiri oynamiyor. Bu tur buyuklukte ki kabinler Turkiye'de daha dogrusu Avrupa'da pek tercih edilmiyor.
Scania yeni R Serisi
romeo eyvallah resimler için.Gözümüz şenlendi.Özellikle lagenda'nın videosu çok etkileyici..
önemli degil gece kaptanım vabis hayranlıgı ne yaparsın
Herkese selamlar
Uzun zamandır yoktum guzel ulkemıze donelı yaklasık 1 ay oldu okuldan cok vakıt bulamasakta arada sırada gırmeye calısıcam ...