Şimdi Ara

SCENİC 1.5 DCİ 82 HP CHİP-TUNNİNG SONUÇLARIM... (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
8.847
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bir de intercooler daha büyük olmuyor mu 100bg olanlarda. 82bg intercooler yeterli mi ki?
  • Hayır aynı oluyor.. Piston farkı var.. Kardeşimde megane 2 privilage 100 bg vardı aslında 3 kardeş birden mehmet gazihan da yazılım yüklettik adam başı 450 ödedik.. Bir kardeşimde de vito 109 (86bg) var.. Bende ise kısa şase 130 bg caravelle var.. Çekişlerde bariz bir fark oldu tabi.. Ancak siyah dumanda arttı gaza yüklenince.. Megan 126 bg, vito 116 bg benim araç ise 176 bg e ulaştı.. Ancak benim araç 4 gün sonra ankaranın girişinde turbo kesti.. Aslında, aradanir turbo devre dışı kalıyordu, turbonun sıkıntılı olduğunu düşündüm, çip e laf etmedim.. Ankarada ak wolkswagen serviste turbo değiştirdim.. Hiç tavsiye etmem, çok ciddiyetsiz ve kazıkçılar.. Taktığım turbo revizyonlu idi.. Çekişinde sıkıntı hissediyordum, 2 gün sonra erciyes i tırmanırken, birdaha kesti.. Aracı kayseriye çektirdim ve busefer wolks-kay isimli bir uyduruk servise daha çektirdim.. Burda1700 tl ye sıfır turbo aldım.. 3 kere turboyu söküp taktılar.. 3 gün kayseride kalmak zorunda kaldım.. Bu arada mehmet gazihan a kızıyorum.. Kayserideki servis işi eline yüzüne bulaştırdı, manifolt contasını yamultup, sonrada burda conta yok dediler.. Araç 3000 devirlerde ıslık çalıyordu.. Bu şekilde istanbula döndüm.. Burda çiçek kardeşler bosch servis e buraktım.. Kendisi 15 yıllık arkadaşımdır.. Onlar çözdüler problemi.. Ben bu araca 1,5 ay daha bindim problemsiz.. 10500 km olmuştu ki, bayburtta aracım yine turbo kesti.. Aracı erzurum a çektirdim.. Erzurum cağ serviste busefer iş garantili olsundiye değiştireyim dedim..5 gün parça bekliyeceğimi söylediler.. Bu arara çekicilerin hepside diyorki haftada en az 3 vw çekiyoruz turnodan dolayı.. Bunların hastalığı bu diyorlar.. Ben tabi araçtan soğumuşum.. Sonra aracı erzurum a çektirdim.. Erzurumun tek turbo tamircisi olan erzurum turbo da turboyu tamir ettirdim.. 600 tl para aldılar.. Ben verdiğim parayı hiçbirisine helal etmiyorum.. 2 gün de orda kaldım.. Bu arada hiç problemi çözebilen usta çıkmadı.. Ben arabaya sövüyorum.. Okadar heyecanla aldığım ve keyifle sürdüğüm aracımı satmaya karar verdim.. Gerçi her direksiyona geçtiğimde fikrim değişiyordu.. Oradan malatyaya geldim.. Kayın pederde bi gece kaldım.. Kıl tüy adamımya.. Şunun bir turbonun intercool hortumuu bi söküp kontrol edeyim dedim, bi baktım araba turbodan takır takır yağ veriyor.. Farkına varmasam motoru kucağıma alacam.. Malatyada usta aradım.. Malesef bulamadım.. Galerileri dolaştım.. Piyasası 35/38 aradı olan aracıma 28-25 aradı veriyorlar.. Kendileri panelvan t5 lere 30-35 arası istiyor ama.. Bende uyuz oldum, neyapacağımı bilmez bir halde.. Antep i aradım.. Üstün-il turbo, mustafa..dedi abi sen 5-6 lt yağ al gel yanına, ekleye ekleye gel.. Ben seni bu gece saat 3 e kadarda olsa çıkartırım.. Bende yağ ekleye ekleye geldim.. 250 km de 5 lt yağ eksiltti.. Mustafa dediki, aracındski turbo kkk bunda herzaman sıkıntı yaşarsın.. Sana 176 bg in turbosunu uyduralım rahat et.. İstanbul da bu işleme 2000 tl istemişlerdi.. Nekadar istersin dedim.. Oda turbon sana kalsın, çıkma revizyonlu turboya 620 ye anlaştık.. Adam gerçektende alman malı parça ile revizyon ediyordu..dediki bu araç bu km de turbo kesiyorsa bu işin çiple alakası yok.. Bütün ustalar çip e bok atıyor.. Dediki karteli söktür.. Yağ pompadının ucu tıkalı değilse ben bu işi bırakırım.. Hakkatende 2cm kalınlığında pislik çıktı.. Pompa turboyu yağlayamadığı için bu iş oluyormuş.. Tabi gittiğim serviste 5-6 tane daha t5 vardı, sökülmüş motorları görünce, vw teknolojisinin mükemmelliğini görünce.. Satma dikirlerim zayıflıyordu.. Velhasılı kelam, toplam 1000 tl para ödedim.. Problemim çözüldü.. Mustafa ile antep maraş otobanına çıktık. Daha önce 190 ı yokuş aşşağı gören aracımla 230 u gördüm..üstün iş turbo da 20-35 kişi çalışıyordu, fabrika gibi.. Günde 100-200 arası turbo tamir ediyoruz demişti.. Sadece 2 arabaları, gün boyu dışardan gelen turboları otobüsten alıp, vermek için dolaşıyor.. 30.000 km oldu 8. Aydan beri allah nazardan saklasın.. Şikayetim yok.. Bu arada ölçüm yaptık 206 bg.. 0-100 km 8.6 sn..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.