Şimdi Ara

Seat Arona Style Plus 1.0 EcoTSI 110 HP DSG

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
1
Favori
11.370
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, bu araç için düşünceniz nedir? Kullananlar var mıdır? Muadil olarak yerine hangi araçlar düşünülebilir?


    Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.




  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Seat Arona Style Plus 1.0 EcoTSI 110 HP DSG: Kullanıcı Yorumları ve Bilgiler

    Seat Arona, kompakt SUV segmentinde öne çıkan modellerden biridir ve Style Plus 1.0 EcoTSI 110 HP DSG donanım seçeneği, kullanıcılar tarafından sıklıkla tercih edilmektedir. İşte bu donanım seçeneği hakkında merak edilenler ve kullanıcı yorumları:

    Motor ve Performans:

    1.0 litre hacimli üç silindirli EcoTSI benzinli motor, 110 beygir güç ve 200 Nm tork üretmektedir. Bu motor, 7 ileri çift kavramalı DSG şanzıman ile kombine edilmiştir. Kullanıcı yorumlarına göre, motorun performansı şehir içi ve uzun yolculuklar için yeterli seviyededir. Yakıt tüketimi ise ortalama olarak 100 kilometrede 5,5 litre civarındadır.

    Donanım Seviyesi:

    Style Plus donanım seçeneği, Seat Arona'nın en üst seviye donanımlarından biridir ve oldukça zengin bir ekipman listesi sunmaktadır. Bu donanımda LED farlar, 17 inç alaşım jantlar, anahtarsız giriş ve çalıştırma, dijital gösterge paneli, multimedya sistemi, arka park sensörleri ve yorgunluk tespit sistemi gibi özellikler standart olarak yer almaktadır.

    İç Mekan ve Konfor:

    Kullanıcı yorumları, Seat Arona'nın iç mekanının ferah ve kullanışlı olduğunu belirtmektedir. Ön koltuklar rahattır ve yeterli destek sunmaktadır. Arka koltuklar da yetişkinler için yeterli diz ve baş mesafesi sunmaktadır. Bagaj hacmi ise 400 litredir ve arka koltuklar yatırıldığında bu hacim 1.280 litreye kadar genişletilebilir.

    Güvenlik Özellikleri:

    Seat Arona Style Plus 1.0 EcoTSI 110 HP DSG, Euro NCAP tarafından yapılan çarpışma testlerinde 5 yıldız almıştır. Araçta ön ve yan hava yastıkları, ESP, ASR ve sürücü yorgunluk tespit sistemi gibi güvenlik özellikleri standart olarak bulunmaktadır.

    Kullanıcı Yorumları:

    Kullanıcı yorumları genel olarak Seat Arona Style Plus 1.0 EcoTSI 110 HP DSG'nin fiyatına göre iyi bir seçenek olduğunu göstermektedir. Aracın performansı, donanım seviyesi, iç mekanı ve konforu kullanıcılar tarafından beğenilmektedir. Ancak bazı kullanıcılar, motorun yüksek devirlerde gürültülü olduğunu ve süspansiyon sisteminin sert olduğunu belirtmektedir.

    Sonuç olarak, Seat Arona Style Plus 1.0 EcoTSI 110 HP DSG, kompakt SUV arayanlar için incelenmesi gereken bir seçenektir. Kullanıcı yorumları genel olarak olumludur ve araç, fiyatına göre iyi bir değer sunmaktadır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bu aracı ben de düşünüyorum. Kullanan varsa içi ve bagaj kullanışlılığı klasik bir b hb gibi mi yoksa daha iyi mi?
  • rakipleri captur ve puma olur. yakın fiyat bandında 1.0 otomatik puma style paket daha mantıklı duruyor. bildiğim kadarıyla 1.0turbo motorlar arasında en performanslı motor Ford tarafında var, puma'da otomatik şanziman ile 125bg/200tork sunuyor. bagaj 450 litre + ekstra 80litre ıvır-zıvır için megabox diye bir alan daha var.

    donanım olarak muhtemelen birinde olan diğerinde yoktur, ötekinde olan bunda yoktur gibi bir durum vardır ancak style plus arona'ya bakıyorum; önde gündüz ledi yok, farlar eski tip çanak reflektör (en azından kısalar mercekli olmalıydı) genel görüntü olarak ön farlar kötü görünüyor, artı birde kuru kavrama DSG şanzıman ilerde sorun çıkarırmı orasıda muamma :/

    B-crossover olarak puma'ya kesinlikle bakılmalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 28 Haziran 2021; 11:50:2 >
  • teşekkür ederim cevabınız için. puma bütçeyi zorlar gibi duruyor bizim için. dsg şanzıman konusunda da model yılı 2021 olduğu için eskiden kalan sorunlar ile karşılaşma ihtimalimiz var mıdır?

  • Zorlarım dersen 2008 e de bak derim.

  • tyasin3434 T kullanıcısına yanıt

    yok diyorlar genel olarak ama tek tük de olsa duyuyoruz sorunları. alıp uzatılmış garanti ve servis bakımıyla binmek en mantıklısı. bu maliyetleri de katarsanız hesabınıza sağlıklı olur. onun dışında memnun kalacağınızı düşünüyorum araçtan.

  • Arona'nın iç mekanı 2010 Ibiza'dan kalma. Bunu göz ardı edersek alınır. Ama bir T-Rocla falan hiç alakası yok onu söyleyeyim, T-Roc segment olarak B olsa da Golf platformlu, içi Golf'ün sert plastikli hali. Ama Arona B segmenti olduğunu bağırıyor. Puma / 2008 (Active hariç) kovalamak da iyi olabilir, çok daha kaliteli araçlar.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: suatcagdas

    rakipleri captur ve puma olur. yakın fiyat bandında 1.0 otomatik puma style paket daha mantıklı duruyor. bildiğim kadarıyla 1.0turbo motorlar arasında en performanslı motor Ford tarafında var, puma'da otomatik şanziman ile 125bg/200tork sunuyor. bagaj 450 litre + ekstra 80litre ıvır-zıvır için megabox diye bir alan daha var.

    donanım olarak muhtemelen birinde olan diğerinde yoktur, ötekinde olan bunda yoktur gibi bir durum vardır ancak style plus arona'ya bakıyorum; önde gündüz ledi yok, farlar eski tip çanak reflektör (en azından kısalar mercekli olmalıydı) genel görüntü olarak ön farlar kötü görünüyor, artı birde kuru kavrama DSG şanzıman ilerde sorun çıkarırmı orasıda muamma :/

    B-crossover olarak puma'ya kesinlikle bakılmalı.

    2021 1.0 EcoTSI Style Plus Arona sahibiyim.

    Aracımı 1 ay önce sıfır olarak aldım.


    Önlerde gündüz ledleri var, üst köşelerde üçgen şeklinde. Ön sis farları dönüşe duyarlı olarak yanıyor bu halojen farlı pakette. Ledli olsaydı dönüşe duyarlı olmuyordu.

    Otomatik far, coming home/leaving home far aydınlatması, yağmur sensörü, Ön çarpışma önleyici, şöför yorgunluk tespiti, hız sabitleme/uyarma/ çift bölge dijital klima gibi özellikleri mevcut bu pakette.


    110hp/200nm tork araç, DSG 7 ileri ile düz yokuş farketmez kimseyi yolda bırakmaz gibi. Yeterince hızlı ve atik. 120km ile yokuş çıkarken gaza dokunmanızla 150 ve 180 e çıkıyor yokuşta. Aracın hafifliği sayesinde sanırım çünkü bir hb araç ağırlığında B-Suv olmasına rağmen. Spor moda şuan için ihtiyaç duymadım.


    Araç içi genişlik için örnek olarak 1,84mt boyum, ön koltuğu kendime göre ayarlayıp arka koltuğa geçtiğimde diz mesafem yaklaşık 10-15 cm kalıyor.

    Tavan baş mesafem ise 20cm den fazla.

    Araç içerisinde kesinlikle darlanma veya küçükmüş gibi hissetmedim. Birçok araçta bunu yaşadığımdan dolayı Arona da fazlasıyla memnunum iç genişlikten.


    Bagaj konusunda 400 lt bagaj çift kademe ve o ayırıcı zemin gayet sağlam. Üst kademedeyken düze yakın bir zemin oluyor bagajda. bavul vs için gayet iyi.

    Ancak bagaja 19lt damacana koymayı düşünüyorsanız bagaj zemininiz alt kademede olmalı, yoksa damacana pandizotu bir miktar yukarıda tutuyor  

    Ben bagajda stepne üzerinde bir katman daha olsa memnun olurdum. sanırım oraya bi parça kestirip sereceğim, çünkü alt zemine bişeyler koyduğunuzda aracın şasisine sürtünecekmiş gibi boşluklar var ve ufak tefek malzemelerimi bu sebeple alt kısma koymak istemiyorum.


    Multimedya ekranında fulllink/carplay/android auto açık geliyor. Ancak kablolu olarak kullanılıyor. Keşke wireless olsaydı diyorum.

    Araç içi aydınlatmalar bu pakette az, ancak çok da rahatsız etmedi bizi.


    Geri görüş kamerası, ön park sensörleri, oto park asistanı, şerit takip, adaptif cruise control, iç ambiyans aydınlatma, full led farlar gibi opsiyonları üst paketinde mevcut. %80 ötv ye çıkmamış olsaydı o paketleri düşünebilirdim.


    Suan 2000km civarına geldi araç.

    Benim aldığım dönemde Puma fiyatları çoktaannn %80 i geçmişti, o sebeple %50 Ötv li araçlar arasında Arona yı tercih ettim, gayet de memnunuz eşimle. %50 Ötv li yakalarsanız yine tavsiye ederim.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Armin van Buuren*

    Arona'nın iç mekanı 2010 Ibiza'dan kalma. Bunu göz ardı edersek alınır. Ama bir T-Rocla falan hiç alakası yok onu söyleyeyim, T-Roc segment olarak B olsa da Golf platformlu, içi Golf'ün sert plastikli hali. Ama Arona B segmenti olduğunu bağırıyor. Puma / 2008 (Active hariç) kovalamak da iyi olabilir, çok daha kaliteli araçlar.

    Hocam, Ibiza nın dolu paketiyle aynı gibi Arona'nın içi.

    Ibiza'dan farklı olarak ön kol dayama, kapı içlerinde deri döşeme, kapı açma kollarında krom kaplama, otomatik kararan iç ayna gibi ekstraları var Arona'nın. Ayrıca makyajsız Ibıza'da Fulllink kapalı gelirken Arona'da açık geliyor.

    Dış özelliklerde de ön gündüz ledleri, katlanır ısıtmalı aynalar, Ön panjurda nikelaj kaplama gibi ekstraları var Ibiza'dan.


    T-roc ile dış tip olarak benziyor diyebiliriz. İç olarak T-roc daha iyidir tabiki ama bahsettiğiniz araç Arona nın 2 katı fiyata satılıyor, şuan 0 km T-roc 470.000 TL   O fiyata birçok C Suv alabiliyorsunuz.


    Puma için de Style paketini bile alsanız üzerine Konfor paketi eklerseniz(Arona'da Style Plus pakette bu özellikler var diye ekliyorum) 326.000+6000 = 332.000TL. Çıkarılabilir koltuk kılıfları da Arona'da standart iken Puma'da 4.000TL

    Boş paketler arasında Arona %80 ötv ile bile olsa 55.000TL ye yakın fark var ki Arona Style Plus'ı bayilerden daha uygun fiyatlara alma şansınız olabilir şuan.


    Arona'nın FR veya Exxellence paketlerinde ise çok daha fazla özellikle geliyor ve onlar bile Puma'nın Style ından çok daha ucuz.


    Karşılaştırmaları bu şekilde yapmakta fayda var bence.





  • CanKartaL84 kullanıcısına yanıt

    hayırlı olsun güzel günlerde kullanın. donanım, motor-şanzıman vs. vs. hepsinden bağımsız olarak bir B-crossover araca %80 ötv kesinlikle verilmez. %50 ötv max sınır olur, iyi yapmışsınız bu konuda.

  • %50 ÖTV de kaldiysa kamiq elitede olabilir. Aronaya gore bos ama led far ve kablosuz apple carplay var. Bi tik aronadan da uzun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suatcagdas

    hayırlı olsun güzel günlerde kullanın. donanım, motor-şanzıman vs. vs. hepsinden bağımsız olarak bir B-crossover araca %80 ötv kesinlikle verilmez. %50 ötv max sınır olur, iyi yapmışsınız bu konuda.

    B suv ların fiyatları maalesef ki geçen yılın C suv larını geçiyor şuan. Fiyatlar yerinde durmuyor. Bu yüzden otomatik vitesli bir Bsuv u %50 lik dilimde yakalayabildiğimize sevindik biz de. Piyasa her geçen gün daha kötüye giderken istediğimiz ihtiyacımız olmaya başlayan aracı yakaladık ucundan.

    İyi dilekleriniz için de teşekkürler hocam :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CanKartaL84 -- 18 Temmuz 2021; 14:46:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fenool

    %50 ÖTV de kaldiysa kamiq elitede olabilir. Aronaya gore bos ama led far ve kablosuz apple carplay var. Bi tik aronadan da uzun.

    322.000 liste fiyatı hocam, kampanya yapmışlar dün 302.000 den kampanyalı fiyatı şuan. %50 de Kamiq bir süredir yok zaten. Scala bile yok %50 ötv de

  • Üniversiteye giden genç kızlar ve bayanlar için gayet iyi bir tercih. Fiyatı da gayet mantıklı.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.