Şimdi Ara

Seat Toledo Hangi Segment (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
46
Cevap
1
Favori
12.452
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Linea c segmenti ise toledode c segmentidir bence

    linea aks mesafesi sayesinde c segmenti kabul edildi. ama senin güzel hatırın için b yaparız sorun değil

    toledodaki konsoldaki kazık gibi sert plastik c segmentinde kabul görür mü?

    bence görmez


    Toledo dingil mesafesi : 2602 mm
    Linea dingil mesafesi : 2603 mm
    Linea C iken Toledo B mi oluyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    ne idüğü belirsiz

    2000 2005 arası toledolara c sınıfı demek haksızlık bence d segmenti kadar kaliteliydi... sonrası tuhaf bir hb araç yaptı, şimdi ise neidüğü belirsiz birşeyler çıktı ortaya..

    sonrası dediğin
    2005 , 06 , 07 model tuhaf toledolar
    piyasa değerleri kendinden 5-8000 TL pahalı
    çoğu 2. el aracı ( bunlara sıfırı 55-60000 bandında olan sıfırların 1-2 yaşında kullanılmışları dahil )
    gerek kalite gerek konfor gerek donanım açısından
    bildiğin gömer
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Linea c segmenti ise toledode c segmentidir bence

    linea aks mesafesi sayesinde c segmenti kabul edildi. ama senin güzel hatırın için b yaparız sorun değil

    toledodaki konsoldaki kazık gibi sert plastik c segmentinde kabul görür mü?

    bence görmez


    Toledo dingil mesafesi : 2602 mm
    Linea dingil mesafesi : 2603 mm
    Linea C iken Toledo B mi oluyor ?

    Toledo hep c sinifi aracti zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Linea c segmenti ise toledode c segmentidir bence

    linea aks mesafesi sayesinde c segmenti kabul edildi. ama senin güzel hatırın için b yaparız sorun değil

    toledodaki konsoldaki kazık gibi sert plastik c segmentinde kabul görür mü?

    bence görmez


    Toledo dingil mesafesi : 2602 mm
    Linea dingil mesafesi : 2603 mm
    Linea C iken Toledo B mi oluyor ?

    evet toledo artık b segment bunu anlamak çok zor değil


    http://www.arabam.com/Test/Seat-Toledo-16-TDI-Style/Detay-297347


    B sınıfı sedan segmenti gitgide kızışıyor. Seat markasının bu segmentte ki oyuncusu ise eski jenerasyonlarına göre bir sınıf küçülen Toledo oluyor.




  • Güncel toledo B segmenti olarak lanse edildi.

    Linea meselesine gelince Pazarda şuan Peugeot 301 ve Citroen C-elysee aynı araçlar olmasına karşın biri C diğeri B segmenti olarak lanse edildi.

    Linea Firmanın belirttiği gibi C segmentidir Güncel toledo ise B segmenti

    Şirket pazara C segmenti için linea'yı sunmuş olabilir Bu aracın pazardaki yeterliliği ile endeksli bir durum değil. Güncel Fluence,Corolla ve SuperB segmentlerinde boyutları ile bir üst segmentten büşteri çalabildiği gibi C-Klasse gibi araçlarda iç hacimleri ile C segmenti ferahlığını zor sunabiliyor.

    Yani işin özü Seat Toledo ile B segmentini hedeflemiş, Fiat ise linea ile c segmentini. Ama fiyat Fayda ilişkisinde Astra Classic ile güncel B segmenti araçlar kıyaslandığı gibi Toledo ve linea'da pazarda birbirlerinin rakibidir.

    Yani işin özü bir araç Segmentinin ihtiyaçlarını karşılamadığı için bir alt segment olmayacağı gibi segmentine yenilikler getirerek bir üst segmente de geçmez. Bu tip bir değişiklik firmanın belirtmesi doğrultusunda oluşur.

    Yıllarca lada vega C segmentinde satıldı aynı yıllar Vw bora,Focus Faz I,Fiat marea pazarda idi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hamza_007 -- 21 Eylül 2013; 15:36:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Linea c segmenti ise toledode c segmentidir bence

    hı-oıcam lineayı katma bence..o gözünü e sınıfına kırpmış bir has b segmenti
    linea c ise bence toledo d segmentidir bu arada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    ne idüğü belirsiz

    2000 2005 arası toledolara c sınıfı demek haksızlık bence d segmenti kadar kaliteliydi... sonrası tuhaf bir hb araç yaptı, şimdi ise neidüğü belirsiz birşeyler çıktı ortaya..

    sonrası dediğin
    2005 , 06 , 07 model tuhaf toledolar
    piyasa değerleri kendinden 5-8000 TL pahalı
    çoğu 2. el aracı ( bunlara sıfırı 55-60000 bandında olan sıfırların 1-2 yaşında kullanılmışları dahil )
    gerek kalite gerek konfor gerek donanım açısından
    bildiğin gömer

    Kesinlikle katılıyorum 8 hava yastığı,Sayamadığın kadar 3 harfli donanım. Tcs esp abs vsvs, fiyatlar 25 bin civarı.Yemede yanında yat..Tutulmayan 35 binlik mondeolar gibi mübarek..




  • Linea'ya c diyenler olmuş. Linea b segmentidir.
  • ShadowOfSpirit kullanıcısına yanıt
    Donald Draper kullanıcısına yanıt
    aman hocam linea b sınıfı deme bu forumda. ben bir kere yazdım hemen liseli ergen tarzı cevaplar geldi. bundan sonra linea, aveo, 301 arasında tercih sorana arada segment farkı var linea al deriz. renault da fluence d sınıfı desin, dingil mesafesi yeterli oluyorsa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neilblack -- 21 Eylül 2013; 15:53:48 >
  • kesinlikle haklısın.B segmenti sadece dingil uzunluğuyla olmuyor.Anlayamadı millet..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfSpirit

    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    ne idüğü belirsiz

    2000 2005 arası toledolara c sınıfı demek haksızlık bence d segmenti kadar kaliteliydi... sonrası tuhaf bir hb araç yaptı, şimdi ise neidüğü belirsiz birşeyler çıktı ortaya..

    sonrası dediğin
    2005 , 06 , 07 model tuhaf toledolar
    piyasa değerleri kendinden 5-8000 TL pahalı
    çoğu 2. el aracı ( bunlara sıfırı 55-60000 bandında olan sıfırların 1-2 yaşında kullanılmışları dahil )
    gerek kalite gerek konfor gerek donanım açısından
    bildiğin gömer

    Kesinlikle katılıyorum 8 hava yastığı,Sayamadığın kadar 3 harfli donanım. Tcs esp abs vsvs, fiyatlar 25 bin civarı.Yemede yanında yat..Tutulmayan 35 binlik mondeolar gibi mübarek..

    üşenmeyelim yazalım bugün

    bendeki altea çirkin toledo ile birebir aynı , arkası hariç
    2006 model 197binde
    ya kaç ? 7 bitiyor
    bir ortama 7 yaşındaki bu araç ile girmek var
    bir de 2007 - 2010 gri renk megane , focus , corolla gibi sönüklerle girmek var :)

    özelliklere gelelim

    araba boş 1430kg
    deri direksiyon var , ama ....msonic deri değil , etli ele gelen , yeni focuslardaki gibi mesela ayak baş parmağı gibi değil
    pedalları baba gibi , gaz pedalı kamyon / otobüs tipi çok severim , reno - ford - toyotadaki gazoz kapağı pedallardan değil
    dikiz aynası emsal model audi ve passatlardakinden , büyük , enli ve isteğe bağlı karartmalı , ince 1950 model bisiklet aynası gibi değil
    yan aynalar ısıtmalı ve otomatik katlamalı ( 0KM 80-90 binlik passatlarda ya opsiyonel ya da yok otomatik katlama )
    klima dijital , aynı zaman da çift taraflı auto
    direksiyondan radyo / cd / mp3 kontrolü
    cruise control
    park sensörü / yağmur sensörü / far sensörü / ön arka sis farı
    meydanda değil , ön camda sağ ve solda dikine saklı silecekler
    2005 / 55 / 15 çelik jant standart , 4 teker disk fren , abs , asr , tcs vs
    ESP ve lastik basınç sensörü
    8 hava yastığı , direksiyon yükseklik ve derinlik ayarı
    ön koltuk altlarında kapaklı eşya gözü , orta da kolçak ve 1 i gizli 1 derin 2 eşya gözü
    şoför tarafında güneş gözlüğü koyma yeri , arka koltukları 15 cm ileri geri oynatma imkanı , orta yolcu koltuğu sırtında bardaklık vs.
    ısofix , ncap 5 yıldız

    piyasa da c 180 den daha az
    eksileri yok mu ? elbette var
    dönemi için yüksek vergili 1.9 ve 2.0 dizel , benzin canavarı 1.6
    2007 den sonra türkiyeye gelmedi , şu anda XL olarak geliyor

    Seatı veya vw i övmüyorum
    2005 - 2007 Leon , Altea ve Toledo ların 10 numara araba olduğunu söylüyorum
    şöyleki , yeni Leon bakmaya gittiğimiz de kesinlikle beğenmedik
    yeni toledoyu beğenmedik
    Seat bu 3 araca ya haddinden fazla özendi ya da başka bir şey

    geçen gün arkadaşımdaki 2012 focusu kullandım
    insan 7 yaşında Alteadaki direksiyon simidinden sonra
    şaka bi yana sırf o basit direksiyon simidi yüzünden bu arabayı almaz
    aynı şeyler yeni Leon içinde geçerli
    nerede o direksiyon simidi nerede o pedallar nerede o kasa nerede o silecek şekli vs.vs.vs



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Belenenses -- 21 Eylül 2013; 16:55:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfSpirit

    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    ne idüğü belirsiz

    2000 2005 arası toledolara c sınıfı demek haksızlık bence d segmenti kadar kaliteliydi... sonrası tuhaf bir hb araç yaptı, şimdi ise neidüğü belirsiz birşeyler çıktı ortaya..

    sonrası dediğin
    2005 , 06 , 07 model tuhaf toledolar
    piyasa değerleri kendinden 5-8000 TL pahalı
    çoğu 2. el aracı ( bunlara sıfırı 55-60000 bandında olan sıfırların 1-2 yaşında kullanılmışları dahil )
    gerek kalite gerek konfor gerek donanım açısından
    bildiğin gömer

    Kesinlikle katılıyorum 8 hava yastığı,Sayamadığın kadar 3 harfli donanım. Tcs esp abs vsvs, fiyatlar 25 bin civarı.Yemede yanında yat..Tutulmayan 35 binlik mondeolar gibi mübarek..

    üşenmeyelim yazalım bugün

    bendeki altea çirkin toledo ile birebir aynı , arkası hariç
    2006 model 197binde
    ya kaç ? 7 bitiyor
    bir ortama 7 yaşındaki bu araç ile girmek var
    bir de 2007 - 2010 gri renk megane , focus , corolla gibi sönüklerle girmek var :)

    özelliklere gelelim

    araba boş 1430kg
    deri direksiyon var , ama ....msonic deri değil , etli ele gelen , yeni focuslardaki gibi mesela ayak baş parmağı gibi değil
    pedalları baba gibi , gaz pedalı kamyon / otobüs tipi çok severim , reno - ford - toyotadaki gazoz kapağı pedallardan değil
    dikiz aynası emsal model audi ve passatlardakinden , büyük , enli ve isteğe bağlı karartmalı , ince 1950 model bisiklet aynası gibi değil
    yan aynalar ısıtmalı ve otomatik katlamalı ( 0KM 80-90 binlik passatlarda ya opsiyonel ya da yok otomatik katlama )
    klima dijital , aynı zaman da çift taraflı auto
    direksiyondan radyo / cd / mp3 kontrolü
    cruise control
    park sensörü / yağmur sensörü / far sensörü / ön arka sis farı
    meydanda değil , ön camda sağ ve solda dikine saklı silecekler
    2005 / 55 / 15 çelik jant standart , 4 teker disk fren , abs , asr , tcs vs
    ESP ve lastik basınç sensörü
    8 hava yastığı , direksiyon yükseklik ve derinlik ayarı
    ön koltuk altlarında kapaklı eşya gözü , orta da kolçak ve 1 i gizli 1 derin 2 eşya gözü
    şoför tarafında güneş gözlüğü koyma yeri , arka koltukları 15 cm ileri geri oynatma imkanı , orta yolcu koltuğu sırtında bardaklık vs.
    ısofix , ncap 5 yıldız

    piyasa da c 180 den daha az
    eksileri yok mu ? elbette var
    dönemi için yüksek vergili 1.9 ve 2.0 dizel , benzin canavarı 1.6
    2007 den sonra türkiyeye gelmedi , şu anda XL olarak geliyor

    Seatı veya vw i övmüyorum
    2005 - 2007 Leon , Altea ve Toledo ların 10 numara araba olduğunu söylüyorum
    şöyleki , yeni Leon bakmaya gittiğimiz de kesinlikle beğenmedik
    yeni toledoyu beğenmedik
    Seat bu 3 araca ya haddinden fazla özendi ya da başka bir şey

    geçen gün arkadaşımdaki 2012 focusu kullandım
    insan 7 yaşında Alteadaki direksiyon simidinden sonra
    şaka bi yana sırf o basit direksiyon simidi yüzünden bu arabayı almaz
    aynı şeyler yeni Leon içinde geçerli
    nerede o direksiyon simidi nerede o pedallar nerede o kasa nerede o silecek şekli vs.vs.vs



    Senle şöyle kaynaşalım hele
    Bendede 2008 cordoba var..Senin saydığın özelliklerin bir kısmı var.Çoğu araçta bu özellikler yok.Adamlar kesinlikle fazla özenmiş bu araçlara..Aracımı değiştirirsem alteanın bagaj ufak kaçabilir(cordobadan sonra) 2006 model toledo stylance fln alabilirim.Ama tabi bakar beğenirsem aklıma yatarsa altea da neden olmasınki...




  • Faşo Toledo, Faşo Segment :)









    Not: videosu yüklenemedi galiba :(
  • TOLEDO = RAPID

    "B" Sınıfı araçlardır..
  • Ben B diye biliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    B segmenti.

    3 yıl bu aracı kullanıdım mükemmel bir aerodinamisi vardı. Tabi bunu farklı araçları kullandıkça anladım. Ön camın eğimi mükemmel yaz döneminde 1000 km yol yapardım öncamda bir tane sinek böcek olmazdı.
  • Şuan B segmentinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk modeli C segmentidir.D segmenti ayarında falan da değildir.Boradan kalite olarak daha düşük bir araç.İkisine de bindim.

    Sonraki Toledo Mpv dir.C segmenti Mpv sınıfındadır.Scenic,C max falan.Onlara rakip olabilir mi bilinmez ama o sınıftadır.

    En son Toledo B segmentidir.Net.

    Ve şunu net söyleyeyim Linea bal gibi de B segmentidir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kasanın dingil mesafesi 2,55 m ve C segmenti ise ;
     Seat Toledo Hangi Segment
    Yeni Toledo'nun dingil mesafesi 2,6 m ve B segmenti mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _MaxPayne_ -- 22 Eylül 2013; 12:30:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toledo B Segmenttir.Boyutlar sınıfı etkilemez.Mesela Civic ile Accord arasında çok fark yoktur,öyle olsa 500L C hatta D sınıf olabilirdi.C4 Picasso ve Gr Picasso rahat D sınıfı olurdu.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.