Şimdi Ara

Sermaye Olmadan Yükselen Uygulamalar Var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
537
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Soru başlıkta, bugün gördüğümüz çoğu oyun milyonlarca reklam bütçesi ile üst sıralara taşınıyor. Sıfır para ile sıfırdan yükselen yok mu?




  • flappy bird?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tuğkan-0153

    flappy bird?

    O biraz istisna değil mi?

  • benimkucukbebegim kullanıcısına yanıt
    Bir oyunun sıfır para ile yükselmesi zaten hep ayrıktır (istisnadır)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tuğkan-0153

    Bir oyunun sıfır para ile yükselmesi zaten hep ayrıktır (istisnadır)

    Sence ne kadar bir miktar gerekiyor? Publisher ile anlaşırsak elbette çok güzel ama paranın yarısına çökeceklerdir.  


    Edit; %30 steam %20 oyun motorunu hesaba kattın mı paranın büyük çoğunluğunu başkaları kazanıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi benimkucukbebegim -- 1 Temmuz 2021; 15:52:51 >
  • benimkucukbebegim kullanıcısına yanıt
    Olayı sadece oyun sektörüyle sınırlandırmamak gerekli. Genel olarak en basit yazılım işinde dahi artık 3.şahıslar para kazanıyor en basit örneği Cloud Computing hizmeti sağlayan firmalar, en basit şeyden dahi büyük para kazanıyor.

    Publisher konusunu cok incelemedim fakat piyasada deneyimli bir Publisher app'e ilgi ve para yatırıyorsa, tabi ki gelirin yarısını alacaktır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tuğkan-0153

    Olayı sadece oyun sektörüyle sınırlandırmamak gerekli. Genel olarak en basit yazılım işinde dahi artık 3.şahıslar para kazanıyor en basit örneği Cloud Computing hizmeti sağlayan firmalar, en basit şeyden dahi büyük para kazanıyor.

    Publisher konusunu cok incelemedim fakat piyasada deneyimli bir Publisher app'e ilgi ve para yatırıyorsa, tabi ki gelirin yarısını alacaktır.

    Epic Games'te şu an komisyon oranı %12 olması lazım. Epic Games yaygınlaşırsa ilerde çok güzel oyunlar görebiliriz. Şu an oyun yapımcıları 100 lira kazanıyorsa eline 5 lirası geçiyor.


    Edit: Yani demek istediğim şu an küçük ekipler için mobil oyundan başka çare yok. Sermayesi az (Bana göre olmayan.) olan küçük ekipler hyper casual oyunlardan öteye gidemiyor. Google Play yüksek bir komisyon alsaydı şu an küçük ekipler için hiçbir fırsat kalmayacaktı.   



    Edit2: Epic Games üzerinde yayınlanan oyun eğer UE motoru ile yapıldıysa ondan komisyon alınmıyormuş. Yani sadece %12 komisyon ödüyorsunuz.  Yayıncı %50 komisyon keserse %30'u cebinize kalıyor, tertemiz.  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi benimkucukbebegim -- 2 Temmuz 2021; 0:57:37 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • AAA kalitede mobil oyunlarda reklam masrafı pek gerekmiyor. Oyun hemen tutuyor ilgi çekiyor oynanıyor.


    Milyon indirmeleri alan, 10 bin üzeri yorum almış bir oyunun önü çok rahat açık. Bu tip mobil oyunlar ayda 10 da 20 bin de reklam geliri getirebilir.


    Günlük aktif 50 bin kullanıcılı ortalama bir oyun ayda tahmini 10-15 bin lira bırakabilir.



    Youtube'da lorem ipsum adlı bir kanal da oyun yapımcının sektör hakkında konuşmaları var.



    Ve şuan geliştirmede olduğum AAA kalitede bir mobil oyun var.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xhacker09x -- 4 Temmuz 2021; 21:11:6 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xhacker09x

    AAA kalitede mobil oyunlarda reklam masrafı pek gerekmiyor. Oyun hemen tutuyor ilgi çekiyor oynanıyor.


    Milyon indirmeleri alan, 10 bin üzeri yorum almış bir oyunun önü çok rahat açık. Bu tip mobil oyunlar ayda 10 da 20 bin de reklam geliri getirebilir.


    Günlük aktif 50 bin kullanıcılı ortalama bir oyun ayda tahmini 10-15 bin lira bırakabilir.



    Youtube'da lorem ipsum adlı bir kanal da oyun yapımcının sektör hakkında konuşmaları var.



    Ve şuan geliştirmede olduğum AAA kalitede bir mobil oyun var.

    Kaç kişi geliştiriyorsunuz?

  • xhacker09x X kullanıcısına yanıt
    milyon indirmeler alan oyun zaten önünü açmıştır

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: benimkucukbebegim

    Kaç kişi geliştiriyorsunuz?



    Alıntıları Göster

    Ortak çalışma bulamadığım için kendim geliştiriyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xhacker09x

    Ortak çalışma bulamadığım için kendim geliştiriyorum.



    Alıntıları Göster

    Bence AAA oyunu yanlış tanımlıyorsunuz. Tek başına AAA oyun yapılamaz. AAA oyunlarda ışıkları ayarlayan adam dahi "Işık mühendisi" olarak işe alınıyor.  



    Edit: Yani demek istediğim siz gerçekte yüksek kaliteli ürün yapmaya çalışan bir bağımsız oyun yapımcısınız.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi benimkucukbebegim -- 6 Temmuz 2021; 12:18:6 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: benimkucukbebegim

    Bence AAA oyunu yanlış tanımlıyorsunuz. Tek başına AAA oyun yapılamaz. AAA oyunlarda ışıkları ayarlayan adam dahi "Işık mühendisi" olarak işe alınıyor.  



    Edit: Yani demek istediğim siz gerçekte yüksek kaliteli ürün yapmaya çalışan bir bağımsız oyun yapımcısınız.



    Alıntıları Göster

    Evet demek istediğim buydu.



    AAA dan kastım kalite bazındaydı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • her şeyi para sanmayın para nakittir.

    ama büyük şirketlerde para olduğu halde

    ciddi anlamda milyon dollarlık yatırım yapıpta

    -0- geri dönüşle hesabı kapatan firma örnekleri var.


    asıl sermaya ; öz güven , bilgi , tecrübe, deneyim ve en önemlisi harcanacak zamandır.

  • Türkiye den örnek Tiplay... Watershooty oynu bir gamejam sonrası kurulan sermayesi neredeyse olmayan bir ekipten çıktı... Şuan sermayeleri maşallah denecek seviyede...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.