Şimdi Ara

SERO HISENSE E2281TK 8' Tablet 1gb Ram/16gb/A9 F/P İdeal (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
437
Cevap
24
Favori
22.487
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Player-1 kullanıcısına yanıt
    Yenimibu.com da da aynı fiyat, forumdan 2 arkadaş almış memnun kalmışlar. Ben de geçtim siparişi, bakalım bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

    Bağlantı: http://www.n11.com/arama?q=sero+hisense+8&srt=PRICE_LOW
  • n11 puanimla 20 tl daha ucuza geliyor. hesap kesimini bekliyorum acelem yok. su konu bi netlessin bakalim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

    Bağlantı: http://www.n11.com/arama?q=sero+hisense+8&srt=PRICE_LOW
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pphammer

    özel değilse neden hesap sizin değil. Kupon falan kullanmak için olabilir mi?

    Ben kendi üyeliğimi sildirdim müşteri hizmetlerinin kopyala yapıştırı yüzünden geçen sene.Şimdiki hesapta (Bu hesapta yine üyeliğimi sonlandırdıktan 2ay sonra falan alındı ) arkadaşım bir ürün sipariş edecekti çevremdeki insanlar genelde internet alışverişlerinden korkarlar.Sözde bir daha alışveriş yapmayacaktım bu siteden derken çevremdeki insanlara da ürün alma vs derken 10 larca alışverişim oldu. En az 4 adres vardır, hepsi de farklı isim ve tc kayıtlı sanki gizemli bir durummuş gibi yazmış satıcı.Telefon açtığımda tabi arkadaşım ben ürünü değiştireyim veya iade alayım deseydin olay bitip gidecekti.Aslında benim sinirim satıcıdan çok n11.com'a ya böyle madde varken böyle satıcılarda nemalanır.

    Bağlantı: http://www.n11.com/arama?q=sero+hisense+8&srt=PRICE_LOW



  • heroesx kullanıcısına yanıt
    cevabınız için teşekkürler.

    Bağlantı: http://www.n11.com/arama?q=sero+hisense+8&srt=PRICE_LOW
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Player-1

    heroesx arkadasim adamlar sana gondermis madem tableti. al kargodan cek resmini koy foruma bizde anliyalim kim dogru kim yanlis. bende alicam tableti kredi karti hesap kesimini bekliyorum. en uygun bunlar satiyor ama olayi gorunce iki arada bi derede kaldim. isin asli neyse bizde gorelim

    Yanlış yapmışlar demeniz gerekmez mi?Ürünü hiçbir işlem yapmadan geri göndermişler.Ben ürünü misal yarın teslim alsam c.tesi öğlene kadar çalışıyor kargolar.Pazartesi iş başı kargo firmaları çağırınca gelmiyor aynı gün müşteri hizmetlerini bikaç defa aradığınızda 2 bazen 3 gün sonra teslim almaya geliyorlar.Bende işten izin alıp, kargoyu gönderemem. Bu süreçte zaman aktığı için sonraki senaryo da bana ne denecek biliyor musunuz?Ürün iade sürecini geçti bu kadar zamandır farkettiniz neden şimdi gönderiyorsunuz? Müşteri hizmetleri o kadar kopuk ki.Genel merkez numarası olmasa ben şuan buraya kadar bile gelemezdim.Diyeceksiniz ki yine arayın genel merkezi nasılsa ilgililer.Garantisi olmayan tamamen havada bir durum.Bu problem olmasa ürün için bu kadar yazışma yapılır mı?Bunca şikayet kaydı oluşturulur mu?Foruma bu olay için üye olmadım senelerdir üyeyim.Bende sizin gibi uygun fiyata sattığı için çekinde son günü diye alışverişimi yaptım bu firmadan.

    Bağlantı: http://www.n11.com/arama?q=sero+hisense+8&srt=PRICE_LOW



  • Bence satıcı sonuna kadar haklı. Bizim tüketici yasamiz avrupa standartlarinin üstünde ama tüketiciler o kadar bilinçli değil maalesef. Ben ayni saticidan tablet aldim ve sonrasında tasarim kupa da aldim. İlk gelen kupayi danismadaki arkadasim teslim almis elime alip açmadan salladim uüründen şangur sungur ses geliyordu ama pakette en ufak bir deformasyon yoktu, pakette bir sorun olmadigi sürece bunu kargo firmsina mal edemeyeceklerini ve yeni bir ürünü daha sağlam şekilde göndermelerini iletim yenisini gönderdiler, art niyet olsa teslim almasaydiniz diyebilirlerdi o zaman da beni kaybetmiş olurlardi. Cep telefonu PC tablet gibi ürünlerde hepsi burada firmasinin calisma prensibi ve firmalarla sözleşmesi iade sürecini zorlastirmaz ama diğer firmalar bu tableti geri aldiklarinda bu şekilde bbaşka bir kişiye satamayacagi gibi aldiklari yere de iade edemezler. Servis iade değişime uygundur raporu verirse o zaman problem yok. Müşterinin gerçekten bir magduriyeti varsa gidip servisten raporunu almasi ve yeni urun veya iade talep etmesi gerekir. Hep bana dememek lazim burada 3lira kar ile Satis yapan bir saticiyi demoralize edip üstüne zarar ettirmek bir sicak firsatciya yakismaz. İlerde daha güzel ürünler cikar her zaman faydalaniriz. Eskiden birçok firma vardi kimse kalmadi biraz iki tarafli yaklasalim konulara. Hep ben demeyelim karsimizdakini de düşünelim. Karsimizda bir doğan sabanci doğuş yok sonuçta öyle olsa zaten kkimse birşey demez çünkü o firmaların yaptirim gücü yuksek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rudolfo3639 -- 28 Şubat 2015; 8:34:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

    Bağlantı: http://www.n11.com/arama?q=sero+hisense+8&srt=PRICE_LOW



  • rudolfo3639 kullanıcısına yanıt
    kupa gönderen firma başka firma değil mi?

    Bağlantı: http://www.n11.com/arama?q=sero+hisense+8&srt=PRICE_LOW
  • Ürün benim bilgim dışında sabah teslim alınmış 8 lira ücret ödenerek.Tablette bahsettiğim yuvalark iz yok.''rudolfo3639 satıcı haklı diyorsunuz sonrasında; art niyet olsa teslim almasaydiniz diyebilirlerdi o zaman da beni kaybetmiş olurlardi''.Benim yerime kendini koy sıfır tablet alıyorsun iz var google görsellerden aradım bu şekilde bir iz bile bulamadım.Çözüm teknik servise ver.Ben ürünü sıcak fırsattan görüp aldım.Tabletim hali hazırda var yegenime aldım.20-25 lira hediye çekinin son dakikalarında satın aldım, 4 taksitle.En uygun satan kendileriydi benimde tercihim onlar oldu.Benim firmaya hiçbir garezim yok,bana bahane olarak wifi demeleri. 1 lira büyüklüğünde yuvarlak bir iz var tabletin ortasından sağ tarafa yakın bir yerde.
    Görseli o kadar etkiliyor ki kullanmak mümkün değil.Bende iyi fiyata aldığım tableti bu şekilde kullanamayacağım için DEĞİŞİM talebinde bulundum.Satıcı problemin ne olduğunu yazdığım kağıdı ve faturanın bir nüshasını tahminim hiç görmedi.
    Çünkü kutuya zarar gelmesin diye hepsiburada kolisi içine koyarken kargoda zarar görmesin diye araya gazete parçaları sıkıştırıp, bi nebze olsun kutuya darbeyi korur düşüncesiyle koydum.Telefonla konuştuğumda problemin ne oldugunu sorması sanırım o kagıtları gormedıgınden. O gazete kağıtlarıyla tekrar kargo geldi. Sorun nasıl çözüldü bilmiyorum.Tablette hiçbir iz yok.Yeğenim kullanmaya başladı.
    Ben resimle ürünün sıkıntısını belirtseydim.Firmada bak kardeşim iz falan yok resmi burada deseydi konu wifiye falan gelmeyecekti.Wifi bahanesi beni sinirlendiren nokta hala da ısrar ediyorum böyle bir nedenden dolayı mağdur olmak çok saçma.Buna sim kartta dahil.

    Bağlantı: http://www.n11.com/arama?q=sero+hisense+8&srt=PRICE_LOW



  • pphammer kullanıcısına yanıt
    Konu basinda vardi ordupazari ayni saticimi bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

    Bağlantı: http://www.n11.com/arama?q=sero+hisense+8&srt=PRICE_LOW
  • rudolfo3639 kullanıcısına yanıt
    ikisi ayrı satıcı.

    Bağlantı: http://www.n11.com/arama?q=sero+hisense+8&srt=PRICE_LOW
  • quote:

    Orijinalden alıntı: heroesx

    Ürün benim bilgim dışında sabah teslim alınmış 8 lira ücret ödenerek.Tablette bahsettiğim yuvalark iz yok.''rudolfo3639 satıcı haklı diyorsunuz sonrasında; art niyet olsa teslim almasaydiniz diyebilirlerdi o zaman da beni kaybetmiş olurlardi''.Benim yerime kendini koy sıfır tablet alıyorsun iz var google görsellerden aradım bu şekilde bir iz bile bulamadım.Çözüm teknik servise ver.Ben ürünü sıcak fırsattan görüp aldım.Tabletim hali hazırda var yegenime aldım.20-25 lira hediye çekinin son dakikalarında satın aldım, 4 taksitle.En uygun satan kendileriydi benimde tercihim onlar oldu.Benim firmaya hiçbir garezim yok,bana bahane olarak wifi demeleri. 1 lira büyüklüğünde yuvarlak bir iz var tabletin ortasından sağ tarafa yakın bir yerde.
    Görseli o kadar etkiliyor ki kullanmak mümkün değil.Bende iyi fiyata aldığım tableti bu şekilde kullanamayacağım için DEĞİŞİM talebinde bulundum.Satıcı problemin ne olduğunu yazdığım kağıdı ve faturanın bir nüshasını tahminim hiç görmedi.
    Çünkü kutuya zarar gelmesin diye hepsiburada kolisi içine koyarken kargoda zarar görmesin diye araya gazete parçaları sıkıştırıp, bi nebze olsun kutuya darbeyi korur düşüncesiyle koydum.Telefonla konuştuğumda problemin ne oldugunu sorması sanırım o kagıtları gormedıgınden. O gazete kağıtlarıyla tekrar kargo geldi. Sorun nasıl çözüldü bilmiyorum.Tablette hiçbir iz yok.Yeğenim kullanmaya başladı.
    Ben resimle ürünün sıkıntısını belirtseydim.Firmada bak kardeşim iz falan yok resmi burada deseydi konu wifiye falan gelmeyecekti.Wifi bahanesi beni sinirlendiren nokta hala da ısrar ediyorum böyle bir nedenden dolayı mağdur olmak çok saçma.Buna sim kartta dahil.

    Adamlar ayni tableti geri gondermisler diyorsun. tableti aldim iz yok diyorsun. parmak izi falanmiydi bu sildilerde gectimi? parmak izi yuzunden bu kadar yaygara ciktiysa komik valla. adamlar tableti degistirip sana yeni tablet gonderdiyse neden izin versinler olayin buyumesine. en bastan musteriye yeni tablet gonderdik derlerdi konu kapanirdi. ben bisey anlamadim bu isten.

    Bu wifi olayinda bende n11 ve saticiya hak veriyorum. tableti ilk alip iade eden cocuk pornosumu seyretti ne halt etti bilemezsin. sucun islendigi tarihe bakar tableti aldigin tarihi gosterir her turlu ispat edersin sucsuz oldugunu ama ispat edene kadarda icerimi alinmazsin sorguyami cekilmezsin ese dosta rezilmi olmazsin bin turlu dert. basima gelsin istemem valla. o yuzden sadece tek tarafli bakmamak gerek olaya. sen wifiyi bahane edip beni madur ediyolar diyosun kendi acindan haklisin ama isin diger tarafindan bakinca firmada hakli.

    konunun bi sekilde tatliya baglanmasina sevindim. firmadan yana sorun yok gibi gorunuyor. sali gunu vericem bende siparisimi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

    Bağlantı: http://www.n11.com/arama?q=sero+hisense+8&srt=PRICE_LOW



  • Cekmedim resmini havada kaldi mevzu.Bende bilmiyorim nasil duzeldi. Gecici bir durum muydu degistirdiler mi muamma. Sizin dediginizi dusunerek n11 boyle kural koydu diyelim. Yasa da boyle bir madde var mi? Ben gormedim. Siz gorduyseniz paylasirsaniz sevinirim. Bu mantikla baska seneryolarda bulunabilir wifisiz olan iade ve degisimlerde. Birde tüm wifili cihazlar dendigini hatirlatirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

    Bağlantı: http://www.n11.com/arama?q=sero+hisense+8&srt=PRICE_LOW
  • quote:

    Orijinalden alıntı: heroesx

    Cekmedim resmini havada kaldi mevzu.Bende bilmiyorim nasil duzeldi. Gecici bir durum muydu degistirdiler mi muamma. Sizin dediginizi dusunerek n11 boyle kural koydu diyelim. Yasa da boyle bir madde var mi? Ben gormedim. Siz gorduyseniz paylasirsaniz sevinirim. Bu mantikla baska seneryolarda bulunabilir wifisiz olan iade ve degisimlerde. Birde tüm wifili cihazlar dendigini hatirlatirim.

    yasada nasildir bilmem ama n11 o maddeyi koyduysa mutlaka daha once bi olay olmustur onun icin tedbir olsun diye eklemislerdir maddeyi. memlekette bin cesit adam var sapigi hirsizi dolandiricisi. sirf imei numarasini kopyalamak icin sifir telefon alip iade eden adam var. cakma cin mali telefonlara boyle imei cakiyormus adamlar. firmalarda bi sekilde tedbir almak zorunda. dedigim gibi olaylari her iki taraftanda bakarak degerlendirmek gerek. bu arada tabletin pil performansi nasil? kullanan arkadaslar cevap verebilirlermi? normal kullanimda ne kadar gidiyor pil?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

    Bağlantı: http://www.n11.com/arama?q=sero+hisense+8&srt=PRICE_LOW



  • Player-1 kullanıcısına yanıt
    cep telefonlarındaki olayı genişlettiklerini düşünüyorum. İçine sim kart takılan telefon iade edilemez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pphammer -- 1 Mart 2015; 0:25:22 >

    Bağlantı: http://www.n11.com/arama?q=sero+hisense+8&srt=PRICE_LOW
  • Ekranın görüntü alanini; enini boyunu mm olarak ölçüp yazabilecek var mi? Bir de ekran kalitesini çok merak ediyorum. Goruntu kalitesini LG gpad 7 ile karşılaştırma yapabilecek var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

    Bağlantı: http://www.n11.com/arama?q=sero+hisense+8&srt=PRICE_LOW
  • Wifi ana sorun gibi olmuş, adam bozuk diyor, iz var diyor. Firma firmaysa alacak ithalatciya gönderecek. He mahalle esnafı olduğu için bununla uğraşmam diyebilir. İşte bu yüzden 10 metrekarelik dükkanlardan alışveriş yaparken iki kere düşünmek lazım.

    Zamanında bakırköyde andromeda diye bi pc firması vardı. Dvdrom aldım, kendi driver cd sini bile okuyamıyordu iade etmek istiyorum dedim, olmaz dedi. Neymiş kullanmışım. Kullanmadan bozuk olduğunu nasıl anlamam gerekiyordu acaba dedim. Ben bunu satamam dedi, e satmayacaksın zaten, cihaz bozuk. Alacaksın Aldığın yere göndereceksin. Sonradan millet büyük firmaları tercih ediyor diye tripli bir mesaj yazıp battılar zaten. Sen müşteriyi kazıklamaya çalışırsan batarsın böyle.

    Üründe leke olduğunu iki tatafta yazmış, yalan söyleyen yok yani, parmakizi gibi biseyse demekte küfür etmekle eşdeğer :)

    Belki ısındıkça ortaya çıkan bir durum belki firma değiştirdi bak adama geri gönderdi sorun da olmayınca müşteri yalancı olmuş oldu :) büyük firmalara yeri gelip laf ediyoruz ama malesef bu tip durumlarla karşılaşmamak için yine onları seçmeliyiz.

    Ayrıca, wifiye girip işlem yaptıysan o cihazı değil kullanılan internetin sorumlusunu alırlar, bu yüzden ki adsl paylaştiranlar yada net cafeler kimler gelmiş kimler gitmiş onu kayıt altına alıyor, yada almalı. Yani cihaz araç, sorumlu hattın sahibidir. Yani ben geleyim senin dükkânından yada evinden ilegal iş yapayım, ve bunu benim yaptığımı ispatlayamazsan hesabını sen verirsin ben değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPaCeLoRD -- 1 Mart 2015; 7:45:14 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

    Bağlantı: http://www.n11.com/arama?q=sero+hisense+8&srt=PRICE_LOW



  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    Wifi ana sorun gibi olmuş, adam bozuk diyor, iz var diyor. Firma firmaysa alacak ithalatciya gönderecek. He mahalle esnafı olduğu için bununla uğraşmam diyebilir. İşte bu yüzden 10 metrekarelik dükkanlardan alışveriş yaparken iki kere düşünmek lazım.

    Zamanında bakırköyde andromeda diye bi pc firması vardı. Dvdrom aldım, kendi driver cd sini bile okuyamıyordu iade etmek istiyorum dedim, olmaz dedi. Neymiş kullanmışım. Kullanmadan bozuk olduğunu nasıl anlamam gerekiyordu acaba dedim. Ben bunu satamam dedi, e satmayacaksın zaten, cihaz bozuk. Alacaksın Aldığın yere göndereceksin. Sonradan millet büyük firmaları tercih ediyor diye tripli bir mesaj yazıp battılar zaten. Sen müşteriyi kazıklamaya çalışırsan batarsın böyle.

    Üründe leke olduğunu iki tatafta yazmış, yalan söyleyen yok yani, parmakizi gibi biseyse demekte küfür etmekle eşdeğer :)

    Belki ısındıkça ortaya çıkan bir durum belki firma değiştirdi bak adama geri gönderdi sorun da olmayınca müşteri yalancı olmuş oldu :) büyük firmalara yeri gelip laf ediyoruz ama malesef bu tip durumlarla karşılaşmamak için yine onları seçmeliyiz.

    Ayrıca, wifiye girip işlem yaptıysan o cihazı değil kullanılan internetin sorumlusunu alırlar, bu yüzden ki adsl paylaştiranlar yada net cafeler kimler gelmiş kimler gitmiş onu kayıt altına alıyor, yada almalı. Yani cihaz araç, sorumlu hattın sahibidir. Yani ben geleyim senin dükkânından yada evinden ilegal iş yapayım, ve bunu benim yaptığımı ispatlayamazsan hesabını sen verirsin ben değil.

    parmakizi gibi biseyse demek kufur etmek gibi diye bana soylenmis. spacelord arkadasim mesajlara bakarsan heroesx leke var diye kendi soylemis. firma leke yok varsa resmini ceksin demis. bizde resim istedik cekmemis arkadas. firma tableti geri gondermis simdi tabletin sahibide leke yok diyor. olsa ceker heralde resmini. firmada tableti degistirdik demedigine gore kendi kendine yok olacak degil ya bu leke. arkadasin yalan soyleyecek halide yok leke var diye. firmada salak degil heralde tableti degistirse degistirdik der. hem musterisi memnun olur hem firma tartismaya izin vermez. tableti degistirip tablette leke yok demek icin aptal olmak gerek. firma ayni tableti gondermis. arkadas ayni tableti almis ama simdi leke yok diyor. parmakizi veya herneyse ekranin ustundeki silince gecen biseydi demekki. arkadas bastan silseymis kimse ugrasmak zorunda kalmayacakmis belkide.

    buyuk firmalari tercih etmeliyiz diyosun. ben sana yasadigim bi olayi anlatayim o zaman. iki sene once falan hepsiburada sitesinden bi burosit koltuk aldim. baska sitelerde daha ucuzada vardi ama isi saglama almak isteyip bu firmayi tercih ettim. bide hizli gonderi diyordu sayfada onunda etkisi oldu. siparisi verdim. dorduncu veya besinci gunde gonderdiler nasil hizli gonderiyse artik. geldi kargo bi actim koliyi koltugun sirt dayama kisminda sigarayla delinmis gibi bi delik var. kizdim ama hic endise etmedim valla. buyuk firmadan aldim ya nasil olsa degistirirler hemen diye. dedim arayayim anlatayim olayi degistirsinler hemen. abartmiyorum telefon numaralarini bulmak bile epey vaktimi aldi. sitede oyle bi yere yazmislarki sanki millet bulamasin diye. simdi tekrar baktim degistirmisler bulunabiliyor hemen. neyse aradim bunlari. karsima bi insan cikicakta anlaticam durumu ama ne mumkun. menuler arasinda gidip geliyorum bisuru tantana dinledim musteri temsilcisine ulasacak menuyu bulana kadar. basladim beklemeye. beklerken kac dakika muzik dinledim hatirlamiyorum. sonra pat diye kesildi hat. acayip sinirlendim. inat ettim tekrar aradim. yine ayni sey oldu. bikac defa aradim. mumkun degil konusacak birine baglanamadim. tam baglanacak hat kesliyor nedense! dedim bu boyle olmayacak site uzerinden yazayim. neyse talep olusturdum siteden. cevap mevap yok. bi hafta sonra cevap geldi. koltuk bu arada kutuda duruyor evde bi kosede. her aksam eve gelince kutuyu goruyorum sinirlerim bozuluyor. neyse. cevapta kibarca yazmislar ben turkcesini yazayim. kargoyu alirken kontrol etmeliydin delik varmi diye. kontrol etmeden aldiysan gecmis olsun diyor isin turkcesi. apartmanda asansor yok diye yurtici kargo eve bile cikartmamis koca koliyi. bide onlarla kavga etmistim o zaman. ben bide diycem kargocuya sen bekle burda bi bes on dakka. ben koliyi acayim sokak ortasinda. tum posetleri tek tek sokeyim bakayim koltukta sigara deligi falan varmi. sifir mal aldik hesapta. neyse uzatmayalim. bunlar dediler kargo raporu olmadan hasarli mali degistiremeyiz. daha sonra sikayetvara falanda yazmistim sanirim. sonuc alamadim. nuh dediler peygamber demediler. esek yukuyle para verip uzerinde sigara deligi olan koltuk aldim turkiyenin en buyuk firmasindan. karsimda duruyor koltuk. her bakisimda kufur ediyorum adamlara. bidahada tovbe. al iste sana buyuk firma.

    valla ben internetten alisveris yaparken once fiyata bakarim. site guvenlimi ona bakarim. karsimda muhattap varmi ona bakarim. firma buyukmus kucukmus hicbir onemi yok. hepsi ticaret yapiyor. inanin kucuk firmalar daha cok gozetiyor musterinin hakkini. ben bugune kadar kucuk firmalardan aldigim hicbir malda sorun yasamadim. bi defa yanlis urun gonderdiler. onuda hemen duzelttiler. ozur icin hediye gonderdiler hatta bide. buyuk firmalardan zor gorursunuz boyle ilgiyi. musteri bize ulasamasin diye profesyonel sistem kuruyor adamlar. iki firmadan siparis vericem iki gun sonra. bu hafta ikisinide arayip bilgi aldim. hemen ulastim adamlara. gayet guzel cevapladilar sorularimi. gayet guzel ilgilendiler. hic isim olmaz gozunu para hirsi burumus buyuk firmalarla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

    Bağlantı: http://www.n11.com/arama?q=sero+hisense+8&srt=PRICE_LOW



  • Player-1 kullanıcısına yanıt
    Hocam yapmayın tablette parmak izi lekesi veya çıkabilecek bi leke değildi.Ben gönderirken resmini çekmek aklıma gelmedi böyle bir sonuçla karşılaşacağımı nerden bilebilirdim.O kadar saçma bir durum varki kendiliğinden düzeldiğine dahi inanmaya başladım.Satıcıyla görüştüğümde biz lekeyi yarım saat aradık bulamadık demesi ki öyle göz kırpma sağa sola çekmeyle anca görülecek iz değil.Al bak pat önünde yuvarlak 1 lira kadar iz.Açıkkende kapalıykende vardı.Satıcı devamında bu sorun ekranın altında bi parçadan kaynaklı değiştirsekte aynı sorun olacak demesi nedeniyle ya böyle kullanılmaz iade istiyim dedim.Benim iade isteğim olmadı telefonla konuşana dek.Satıcı problemin yazdığı kağıdı sanırım görmedi bana ulaşmaya çalıştı, ben kendisini aradığımda yukarda yazdığım konuşma oldu. Burda problem o lekenin bir şekilde kaybolması ama nasıl oldu bilmiyorum, satıcı da ya bu leke falan yok haybeye sallıyo değiştirmek için dicem o da mantıksız.Sıfır cihaz değiştirsem elime ne geçicek.Bende tüm tabletlerde var deyip geçiştiriyim tekrar gönderiyim demesi.Benim de nal gibi leke nereye yarım saat baktıda görmüyo, tüm tablette var deyipte alanlardan bi tanesinde bile şikayet okumadım düşüncesiyle bana lekeli tableti değiştirmeden geri vericek düşüncesiyle iade istiyim o zaman dedim. Hali hazırda elimde tablet var en az 5-6 tane çevremdeki insanlara tablet almışlığım vardır.İlk testleri pek bilmedikleri için ben yaparım.Ölü piksel vs testleri falan.Yani parmak izi, etiket izi falan değildi kesinlikle.
    Burda lekenin benim görüp satıcıya ulaştığında nasıl olduysa kaybolması değişime tüm tablerde var deyip geçiştidiğini düşünmem ardından ardından iade istemem ki işime de gelmiyordu çekle almıştım.Bana wifi bağlantısını sebep sunması bana hala ama hala mantıklı gelmemesi.Bazı arkadaşlar destekliyor onları hala anlayamadım.Benim olayı es geçerek düşünün.2.el telefon satışları var bunlar siber suç teşkil etmiyor mu? 2. el satışları da yasaklansın bu düşünceyle. Wifiyle bağlanan tüm cihazlar için konulmus bir kural koyulmuş birde. Buna düşününce hadi be de mi demiyorsunuz.Hepsini geçtim kanunun üstünde kanun mu var?

    Bun yazıyı büyük yazıcam af buyurun.BEN TABLETİ DEĞİŞİME VERDİM İADE İÇİN DEĞİL.BENİ ARAYIP PROBLEM NE DİYE SORMASAYDI VE BU KONUŞMA OLMASAYDI AKLIMIN UCUNDAN İADE GEÇMİYORDU.ÇEKLE ALDIĞIM BİR ÜRÜNDÜ BURADAKİ ARKADAŞLAR AZ ÇOK ANLAMIŞTIR.Firmayı tanımam ilk defa alışverişim oldu, zonguldakta ikamet falan da etmiyorum karşısında bir dükkanım olsun satışını baltalıyım.Satıcı hiç değilim.Seneler önce gittiden bi tane ürün sahibinden bir ilanla elden satmak dışında.Benim olayım bu alengirli bir düşüncede olduğu düşünenler olmuştur.Sade bir tüketiciyim hakkımı aradığımı düşünürken saçmasapan hal almış bir durumla karşı karşıya kalmış biriyim. :)

    Bağlantı: http://www.n11.com/arama?q=sero+hisense+8&srt=PRICE_LOW



  • Player-1 kullanıcısına yanıt
    firma değiştirip gayet te müşteriyi yalancı göstermek için değiştirmedim diyebilir :) günlerdir değiştirmicem diye diretip sonra değiştirmesi kendi lafını yutmak olur çünkü :)

    diğer yandan burda sorun olan şey firmanın yaklaşımı. adam sorunum var diyor, firma da az çok görmüş ve sanki teknil servis edasıyla bu her tablette var demiş :) wifiye bağlanmışsın demiş, bunlara takılmanız lazım, leke var mıydı yok muydu olayına değil. hani lekeyi çözmek için tablet kalsın ben bi ithalatçıya sorayım ya da göndereyim demek yerine başka şeyler atmış ortaya. sen ister misin 1-2 günlük cihazını servise gönderip tamir edilmesini ? kanun da çıkmış, 6 ay demiş. yani 6 ay içinde bozulursa bişey fabrika kusurlu sayılması lazım.

    azıcık empati yapın. teknik servis raporuyla mecburen geri alacak tabi, bunu lütuf gibi göstermeye gerek yok. olay oraya gelmemesi. bunu yapıyorsa adam gibi firmadır, yoksa sıfır aldığım cihaz için servise de ben götüreceksem ne anladım ben bu işten ?

    senin olaya gelelim, firma bu delik her koltukta var dese ne diyecektin ? yada sen buna oturmuşsun ben bunu iade alamam deseydi ?

    Bağlantı: http://www.n11.com/arama?q=sero+hisense+8&srt=PRICE_LOW



  • ben istesem bluetooth üzerinden de internet çekebilirim tablete wifi şart değil

    Bağlantı: http://www.n11.com/arama?q=sero+hisense+8&srt=PRICE_LOW
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.