Şimdi Ara

Servis rezaleti (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.590
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Servislerin çok pahalı olduğunu bilen herkes ifade ediyor. Zorunlu olmadıkça gitmem diyordum. Bunları da duyunca gitmek çok büyük bir hata olur gibi geldi bana. Tabi memnun olan da vardır belki..
  • Belkide servis sayıları çok arttırılırsa insanlar rekabetten dolayı işlerini daha iyi yaparlar gibime geliyor.
  • büyük şehirlerde insanların seçme hakkı aluyor bir servisi beğenmezse diğerine gidebiliyor.

    servislerde bunun farkında olduğu için ellerinden geldiğince iyi hizmet vermeye çalışıyor.

    sıfır araba alanı cumhurbaşkanı gibi davullu zurnalı karşılamaları gibi..

    ama bizim gibi küçük şehirlerde yaşayanların böyle seçme hakkı pek kalmıyor aslında.

    aksarayda toyotaya ait tek bi servis var.

    pegasus33 arkadaşımda bilecektir sanayinin hali içler acısı,bu koşullarda insan napacağını şaşırıyor açıkcası..
    quote:

    Orjinalden alıntı: baran özden

    Belkide servis sayıları çok arttırılırsa insanlar rekabetten dolayı işlerini daha iyi yaparlar gibime geliyor.
  • yarin hemen kirmizi bir oje alicam da ya yanlis anlarlarsa....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: OzOz83

    Ewt benimde eski arabmda başıma gelmişti. Ama daha ciddi sayılır. Servislere pek güvenmediğim için aracımı alınca müsait her parçasına kırmızı ojeyle işaret koymuştum. Gerçi pek başından ayrılmam ama aracın yinede servislerin bazıları içeri almıyor yaklaştırmıyor araca. Neyse, uzun yoldayken dikiz aynam düştü, en yakın yerleşim birimindeki servise gittim ve yapıştırılmasını istedim. Hani sadece ayna yapışcak ne olabilirki dedim ve aracı teslim edip gittim bekleme yerinde gazete neyin okumaya başladım. Nedense biraz uzun sürdü ve aracın yanına gitmeye karar verdim. Gittiğimde ustalardan biri kaputu kapatıyordu hayırdır dedim. Adam suyuna fln baktık dedi. Ha ii yapmışınız dedim aldım aracı. bi baktım araba bi tuhaf gaz yemio çekmio bi anormal. Servisten 50-60 metre gitmeden çektim kenera. Biraz uğraştıktan sonra karburatordeki işaretimi bulamadım. Sorunu anladım. Aynen geri döndüm. Seviste benim aracımın yanında aynı model bi arac vardı. Neler döndüğünü anlamak zor olmasa gerek:)

    Aynı servise gittim. Aynı yere çektim. Diğer araç ordaydı. Durur durmaz açtım baktım kaputu bingoo. Servisin en yetkili kişisiyle konuşmak istediğimi söyledim. Hayırdır abi nooldu fln gibi sorularla muattap olmadım ve sadece çağırın dedim. Adam geldi benim az önce karburatorum bu aracınkiyle değişti dedim. Hatanın düzeltilmesini yoksa polis çağıracamı ve bunu ispatlayabileceğimi söyledim. Yok efendim olmaz ööle şey fln adam vıdı vıdı konuşmaya başladı. Dedim 5 dk içinde yapılmazsa gerekli işlem arayacağım dedim. Yok nasıl ispatlıcan bize sööle fln dediler. Söylemedim tabiki. Ustanla konuş dedim beni karıştırma. Gitti bir köşede bir müddet konuştular. Sonra adam ezik büzük bi hata olduğunu ustaların aracları karıştırdığını fln fln... Konuştu baya. Odasına gittik ustanın kendilerinden habersiz böyle bir şey yaptığını kişi hakkında gerekli işlemin yapılacağını söyledi.

    Aracımı bi müddet sonra aldım aracı baktım karburatorum yerine gelmişti. Yani bööle abuk sabuk bi olay yaşadım. Garntisi bittikten sonra bidaha hayatta uğramadım. Gidiom sanayideki ustama, çekiom sandalyeyi alıom çayımı araç karşımda rahat rahat görülüyo işim... Hemde ucuz...

    Saygılar...



    kesinlikle bunu toyota genel müdürlüğüne ya da her ne nane ise oraya yaz lütfen. !!!




  • Ankara'da iyi bir toyota servisi bilen varmı?

    almayı düşündüğüm aracı götürüp kontrol ettireceğim bir sakatlık çıkmasın diye.
  • [Deleted by Admins]
  • Evet aracımdan bende menunum ama servisler konusunda muzdarip olmayan çok az inanın.Ustaların bir çoğu servislerde deneyim kazandıktan sonra kendi iş yerlerini açtıkları için iyi usta bulmakta zor.Silverstar sen yine şanslısın benim bulunduğum ilde toyotanın servisi bile yok.Bu arada arkadaşlar balataları istanbul toyota genel merkezine istekleri üzerine gönderdim.Bakalım bi sonuç çıkacakmı? İşin aslı pek bişey çıkacağınıda düşünmüyorum ama diğer toyotacıların aynı sıkıntıları yaşamaması için birazda katkım olsun düşüncesiyle bu mevzunun peşindeyim.



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alsidoga -- 30 Ocak 2007; 23:52:42 >
  • Evet sevgili toyotacı arkadaşlar.Sonunda müşteri ilişkilerinden beni aradılar ve faturayı ilgili servise göndermem halinde değişen arka balata ücretimin tarafıma ödeneceğini söylediler.Daha sonra serviste beni arayarak durumu teyit etti.Her ne kadar geç kalan adalet adalet değildir deselerde birilerinin bu konu ile ilgilenmiş olması beni mutlu etti.Demekki hakkımız aramakta ısrar ettiğimiz zaman bize yardımcı olabilecek bir müşteri ilişkileri servisimiz var.Son olarak böyle konularda sorunlarla karşılaşan arkadaşlar boş ver meyelim.Hakkımızı sonuna kadar arayalım derim.Aslında bunu yapan servisinde cezalandırılması en azından uyarılması gerekir diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pegasus33

    Evet sevgili toyotacı arkadaşlar.Sonunda müşteri ilişkilerinden beni aradılar ve faturayı ilgili servise göndermem halinde değişen arka balata ücretimin tarafıma ödeneceğini söylediler.Daha sonra serviste beni arayarak durumu teyit etti.Her ne kadar geç kalan adalet adalet değildir deselerde birilerinin bu konu ile ilgilenmiş olması beni mutlu etti.Demekki hakkımız aramakta ısrar ettiğimiz zaman bize yardımcı olabilecek bir müşteri ilişkileri servisimiz var.Son olarak böyle konularda sorunlarla karşılaşan arkadaşlar boş ver meyelim.Hakkımızı sonuna kadar arayalım derim.Aslında bunu yapan servisinde cezalandırılması en azından uyarılması gerekir diye düşünüyorum.



    BU ÜLKEDE ZATEN BAŞIMIZA NE GELİYORSA HAKKIMIZI ARAMADIĞIMIZDAN GELİYOR. ÇOK İYİ YAPMIŞSIN, BÖYLELİKLE HATA YAPMADAN ÖNCE BİRAZ OLSUN DÜŞÜNÜRLER ...




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.