Şimdi Ara

Servis sorunu ve Tüketici Mahkemesi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
774
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Renault Megane Coupe 2011 model aracımın çıkardığı sorunlar ve bu süreçte başıma gelenleri herkese örnek olması için buraya de yazıyorum....

    Bildiğiniz üzere araçlarımızın garantisi 100.000 km ve 3 yıl, aracımın garantisi dolmadan önce Kocaeli Ernaz Oto yetkili servise götürdüm ve stop lambalarının su aldığını belirttim. Servis kendilerinin denediğini su girmediğini ancak bir kez daha olursa su kaçmış haliyle getirmemi ve yardımcı olacaklarını söylediler.

    Yağmurlar başladığında her iki stop lambamda su doldu, götürdüm aracı bu sefer garantisi dolmuş yapacak birşey yok dediler. Aracın garantisi devam ederken bu şikayeti yaptığımı belirttim ancak yapabilecekleri birşey olmadığını beyan ettiler.
    Aracın arızası tespit edildiğinde , parçe tedarik sürecinde garanti dolsa dahi yapabilecekleri birşey olmadığını beyan ettiler...

    Mesleğim gereği haklarımı bildiğimden derhal servis kayıtlarını ve aracı bilirkişi ve mahkeme vasıtası ile incelettim.. Ve aracın fabrikasyon eksikliklerini tespit ettirdim..
    Bu dakikadan sonra artık yüce mahkeme ne karar verirse o olacak...

    Muhtemelen sizlerin de başına bu tarz şeyler geliyordur.. Aman diyim eyvallah etmeyin.. Haklarınıza bir zarar gelmesin...







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.