Şimdi Ara

Servis ve Mağaza birliği. Paramı aldım. (Okuyun arkadaşlar)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
72
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Azerbaycan da yaşıyorum. Yakın 2 hafta içinde başımdan bir olay geçti. Anlatayım dedim.

    18.11 tarihinde Maxi.az şirketinin 28mayis dükkanından 20manat ödeyerek Ergo BT-801 model kulaklık aldım. Biraz acelem vardı o gün. Cihazın şarjı yoktu. Satıcı arkadaş taktı 5dk baktık şarjı geç dolacak bende sen ver ben evde bakarım falan dedim. Mağazadan çıktım. Metroya gittim. Neyse metroda powerbanka taktım 10dk şarj oldu. Açtım telefona bağladım. Linkin parkın Numb şarkısını bilmeyen yoktur. Ben hep kulaklıkları bu şarkıyla test ederim. Neyse 00:3-00:16 arasında enstrümanlar var. Orda baktım cihaz ses veriyorda yani sanırsın kuyu dibinden geliyor ses. Bende hemen cihazı kapattım attım çantaya bi daha da açmadım. 19.11 de bana verilen servis, satış anlaşma ve fatura esasında servise gittim. Ki bunu bilerek yaptım. Aşağıda sonucunu göreceksiniz. Tam 50dk bekledim. Sıram geldi yetkili kıza olayı anlattım. Tamam dedi kabul etti. Bana kontrol süresince bir akt verdi. 20.11 tarihinde servis kontrol etmiş sorun bulunamadı diye yazmış. 21.11 tarihinde beni aradılar kontrol ettik sorun bulunamadı falan filan dedi. Gelip alın dediler. Cihaz tam 9 gün serviste kaldı anca zaman buldum. Dün gittim servise cihazı aldım çıktım doğru aldığım yere gittim. Satıcı arkadaşa dedim bunu iade etmek istiyorum diye. Bana sorun nedir dedi. Anlattım açtım kulaklığı dinlettim müziği. Arkadaşın sesi çıkmadı. Yani bana katıldı. Neyse bana ben birşey yapamam mağaza yetkilisini bekleyin dedi. Bende bekledim 20dk sonra arkadaş bana buyur ne vardı tarzı konuştu. Bende bunun anlayacağı dilden başladım. Adam bana ilkinde ben bunu iade edemem dedi. Neden dedim?(kararlıydım) bana 10 gün süre geçmiş dedi. Dedim anlaşma gereği 14 gün içinde geri verme hakkım var. Adam bir kaç sn sustu. Sonra bana diyor ki iyide sen 10 günde kullanmadın mı bunu falan dedi. Bende servis kağıdındaki tarihleri gösterdim. Dedim bak aldığım günün sabahı servise verdim. Nasıl kullanayım. Neyse yine dondu kaldı. Servis kağıdının sol üst köşesinde kontrol tarihi yerine 20.11 yazılmış. Adam diyor peki burda niye 20si yazıyor? Bende gülerek; okuya biliyorsan kontrol tarihi o. Orasını bilemiyecegim servisine sor neden 20 si yazmış diye. Dedim arkadaş gördü bu taraftaki enayi değil. Bir kaç dk sonra geldi satıcıya tamam değiş dedi trip atarcasina. Satıcı da değişmem aynı değerde ürün yok iade edebilirim dedi. Adam sinirli tavırla tamam iade et o zaman dedi. 5dk sonra paramı alıp herkes enayi değil deyip çıktım. Adamın yüzünü göreceksiniz. 😂😂😂


    Haklarınızı bilin ve talep edin. Çekinmeyin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Togrul99 -- 29 Kasım 2019; 11:9:37 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.