Şimdi Ara

Siemens KG86NAI42N No-Frost Buzdolabı (Sakın Almayın)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
1
Favori
1.124
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Siemens KG86NAI42N No-Frost Buzdolabı daha aldığım ilk günden beri soğutma konusunda sıkıntı çıkarıyor. Ayrıca bazen inanılmaz gürültülü çalışıyor. Traktör gibi.

    Alalı daha 1 ay olmadan Siemens çağrı merkezine başvurdum bu hususta. Yetkili servis gönderdiler. Gelen görevliye çektiğim videoyu gösterdim normal değil dedi. Ayrıca buzdolabına testo termometre yerleştirdi ve gitti. 3 gün sonra gelip termometreleri topladı. Buzdolabı 2 dereceye ayarlıydı. Ölçülen ortalama derece 5.4 çıkmış ve dolap bazen 8-9 dereceleri görmüş. Buna rağmen fabrika buna normal dedi.

    Ben de bir daha şikayette bulundum ve bu sefer bölgeden bir mühendis gönderdiler. Mühendis sapmanın en fazla 1.5 - 2.0 derece olması gerektiğini ve gelen arkadaşın ölçümüne güvenmediği için yeniden ölçüm yapması gerektiğini söyledi. Birkaç gün sonra başka bir servis göndererek yeniden ölçüm cihazlarını buzdolabına yerleştirdiler. 4 gün boyunca incelediğim kadarıyla dereceler sürekli 7-8 civarındaydı. 4 gün sonra termometreleri aldılar ve gittiler. Daha sonra mühendis kayıt almadığını, yeniden ölçüm yapmak istediğini söyledi. Muhtemelen dereceler çok yüksek çıktı çünkü. Ben de bunun çocuk oyuncağı olmadığını ve bir rapor yazması gerektiğini söylememe rağmen bir şey yapamayacağını söyledi. Son 10 gün içerisinde 7 gün ölçümle geçmişti. O zaman fabrikaya bu şekilde yazın dedim, zorla tamam yazarım dedi yarım ağızla. Daha sonra 5 gün dönüş olmadı. Sanırım dumanla haberleştiler. 5 gün sonra ise derecelerin normal olduğunu fabrikanın bu sınırları normal olarak gördüğünü söyledi. Yani 4-5 derece sapma Siemens tarafından normal olarak görülüyor. Ama şundan da eminim ki ikinci ölçümler fabrikaya hiç gitmedi. Çünkü en son bilgi fişini yine ilk ölçümü yapan servis getirdi. Ayrıca Genel Müdürlükten aradılar ve son bir kez daha ölçüm yapmam için 25 dakika telefonda hapsettiler. Siemens pişmanlıktır kesinlikle.

    Evdeki tüm Siemens marka cihazlarımı (tümü üst modeller olan bulaşık, çamaşır, buzdolabı, fırın, mikrodalga, davlumbaz, set üstü ocak, kahve makinesi, kurutma makinesi vs...) satıp yerine daha güvenilir markalar satın alacağım. Siemens bulaşık makinem paslanmış, iki sepeti için 880 TL istedi yetkili servis. Şimdiden Bulaşık Makinesi ile Mikrodalga yerine Arçelik'in üst modellerini aldım. Bundan sonra Siemens, Bosch veya Profilo satın almayacağım. Bunca yıllık sadık müşterilerine bozuk buzdolabı satıp arkasında durmuyorlar. Çok yazık. Ben yandım siz de yanmayın....















  • Şuan ben de siemens yada bosch almayı düşünürken gördüm bu yorumu. Yaza düğün yapcaz o yüzden hepsini siemens den almak istiyorum. açıkcası daha güvenilir marka derken neyi diyorsunuz bunlardan daha güveniliri bence Miele dir :)
  • CrazyLeshRaC kullanıcısına yanıt
    Selamlar. Yukarıda da yazdığım gibi ben de evlenirken tüm ürünlerimi Siemens aldım. İlk aldığım Siemens no-frost buzdolabı soğutmamaya başladı 8-9 sene sonra. Servis geldi kartının değişmesi lazım dedi daha dolabı incelemeden. 800-900 TL tutar dedi. Biz de zaten daha büyük olsun istiyorduk yenisini yine Siemens aldık. Yukarıdaki modelden. Ama ürün aldığımız ilk günden sıkıntılı olmasına rağmen Siemens bunun arkasında durmuyor.
    Bulaşık makinesinin sepeti paslandı. Servise yedek sepet sorduğumuzda iki sepet için 800 küsur TL para istedi. Dün gidip Arçelik markasının en üst model ankastre bulaşık makinesini aldık.
    Mikrodalga fırının tuşları bozuldu, ne hikmetse yine karta attılar suçu ve 400 TL'ye yakın para istedi Siemens yetkili servis. Dün yine Arçelik marka güzel bir mikrodalga fırın aldık.
    Çamaşır makinesinin körüğü uzun süre dayanmadı orijinal körük satın aldık servisten. Çamaşır makinesi şu anda altından su akıtıyor. Yaptırmak istesek 800-900 TL de buna isterler.
    Ben şahsen biraz da Arçelik'e şans vereceğim.
    Miele kullanıyorum demek için şahsi fikrim en alt modellerini değil de orta ve üst seviye modellerini kullanmak gerekir. Onun da yedek parçaları ve servisi çok pahalı Siemens gibi.
    Evde Siemens olup sorun çıkarmayan yalnızca fırın, davlumbaz ve setüstü ocak oldu.

    Sonuç olarak elektronik işi bir miktar şans işi. Ama bir marka, hem de koca Alman markası sıfır ürününde mühendisinin bile kabul ettiği sıkıntıyı kabul etmeyip sadık müşterisini yüzüstü bırakıyorsa ben o markanın bir daha yanından bile geçmem.




  • Sosyal medya ve şikâyet sitelerine açık açık yaz bunu, geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.