Şimdi Ara

SIFIR ARAÇ teslimatında karşılaştığım sorun (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
71
Cevap
0
Favori
7.357
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: **osk@r78**

    quote:

    Orijinalden alıntı: avanoss

    Sıfır araç alınca zaten depoyu full vermiyorlarmı? Kusura bakmayın yurt dışında yaşıyorum , bana biraz abes geldi.. sıfır araba alacağım ve depo tam dolu olmayacak... bu bir hediye değil müşteri hizmetidir. En son türkiyeye geldiğimde Kawasaki motor almıştık sıfır , depo full dolu idi.. + 2 tane tam depo doldurma kartı vermişlerdi OPEDten.

    Sizin araç için , bence çok ufacıkta olsa bir fabrika hatası var. Hediye olarak ne ihtiyacınız varsa bence teklif edin , lastik olur navigasyon olur boya koruma vs olur.. ama diğer türlü uğraşırsanız inanınki gene siz yorulur daha çok stres yaparsınız.. 2mm lik bir hata da nazarı olur aracın.. güle güle binin...

    Şimdiye kadar 3 tane sıfır araç teslim aldım.Hiçbirinde bırakın depoyu full görmeyi çeyrek bile görmedim .Teslim aldığım 3 araçta da benzin ışığı yanık vaziyette idi.Malesef parayı almayı biliyorlar ama gerisi hikaye...

    genelde türkihyede sistem şudur 0 araç satan bayilerin hemen bitişinde benzin istasyonuı vardır oda muhtemelen bayinin bir ortağı falandır mecburen orda doldurursunuz depoyu toyota corollarımı 0 aldığımda bu şekilde olmuştu şimdide bu şekilde lolacak galiba türkiyede dolu depoyu görmek arabayı bedava almak kadar zor yani




  • Ben olsam aracı almazdım. Sıfır araç almanın mantığı nerede kalıyor ki?.. Birkaç kusuru olan bir araç alınacaksa 2. el tercih edilir daha çok kar edilirdi. Bunları gördükçe sıfır araç almak bile korkutucu gelmeye başladı..

    Geçmiş olsun hocam umarım mağduriyetiniz giderilir.
  • Tekrar merhabalar,

    Öncelikle vakit ayırarak konuyu okuyup cevap veren herkese çok teşekkür ederim. Dün tanıdığımız iki kaporta ustasını da yanımıza alarak bayiye gittik. Araç boya koruma işlemlerinin yapıldığı servis bölümünde yanımızda götürdüğümüz ustalar aracı ayrıntılı bir şekilde incelediler; aracımızın kaportasında bizim asla fark edemeyeceğimiz küçüklükteki boyama kusurlarını hemen fark ettiler. Ustalar bu türden boyama kusurlarının her sıfır araçta olabileceğini; özellikle Ford marka araçlarda daha sık görülebileceğini ve ileride de herhangi bir sıkıntı teşkil etmeyeceğini söyledi. Hatta ustalardan biri, orada bulunan "sıfır" başka araçlarda da aynı kusurların olduğunu bana gösterdi. Dolayısıyla aracın boyasının orijinal boyası olduğunu ve kaportasında herhangi bir kusur bulunmadığını; içimizin rahat olması gerektiğini söylediler. Ustaları gönderdikten sonra arabayı teslim almak için gerekli evrakları almaya ofis bölümüne çıktığımızda bizden boya koruma işleminin ücretini tahsil etmek istediler. Biz de öncesinde herhangi bir form doldurup yazılı olarak fiş kestirmediğimiz, imza atmadığımız, aracımıza yapılmasını istemediğmiz bir uygulamaya para veremeyeceğimizi söyledik. Onlar tabii ısrar ettiler. Bayinin satış müdürünün hoş olmayan davranışlarına eşim ve ben daha fazla maruz kalmamak için ödemeyi yapıp modern bir soyguna maruz kalarak bayiden araçla birlikte ayrıldık.

    Araçtan yana içimde en ufak bir şüphe yok. Şu ana kadar bu süreçte yanlış hiçbir şey yapmadığımıza inanıyorum. Aynı şekilde kendisi yalnızca aracın teslimatı için görevlendirilmiş olan Ahmet Y. beyefendinin gösterdiği ilgi ve nezaketi takdir ettim. Umarım bizim de ona karşı kusurumuz olmamıştır. Biz sadece birazcık bilinçli bir tüketici olmaya çalıştık.

    Bir insanın ilk arabası onun hayatındaki kilometre taşlarından birisidir. Hanginiz ilk aracını aldığında hissettiklerini hatırlamaz ki? İşte bu bizim ilk aracımız; ve biz aracımızı teslim alıp bayiden ayrılırken mutlu bir şekilde değil kırgın bir vaziyette oradan ayrıldık. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.




  • Aracı alım süreci biraz sıkıntılı olmus gecmıs olsun, guzel gunlerde kullanın hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hologram8

    Aracı alım süreci biraz sıkıntılı olmus gecmıs olsun, guzel gunlerde kullanın hayırlı olsun

    Teşekkür ederim umarım bizim karşılaştığımız bu durumla kimse karşılaşmaz; insan kendini biraz tuhaf hissediyor. Daha iyileri sizlerin de olsun.
  • Öncelikle hayırlı olsun Ailenizle birlikte kazasız belasız eskitin aracınızı.
    Benim şahsi fikrim(zaten siz aracı almışsınız,yazmamın bi mantığı olmayabilir),ben olsam aracı sattıktan sonra arkasında durmayan(kastettiğim herhangi bi marka yok genel konuşuyorum) distribitörlerin,en ufak sorunda "sebebinin kullanıcı hatası" olduğunu söyleyerek suçu kullanıcıya atan firmalara bende sorun çıkartırdım,yani ben olsam ilk başta kabul etmezdim aracı(kabul ediyorum büyük bi sorun değil ama,onların uyguladıkları politika da bundan ibaret).Biz hakkımızı aramadığımız için adamlar alışmış "bunlar nasıl olsa hakkını aramayı bilmiyo(konu sahibini tenzih ediyorum),biz bu tarz işleri katakulliye getirip bi şekilde kapatalım" şeklinde düşündükleri için bu kadar tepemize çıkma cesareti buluyolar.Baksanıza boya korumanın parasını istemişler var mı böyle rezalet,yani seni o cila parası mı kurtaracak,almazssn batacak mısın?
    Bana böyle davranan bi zihniyete ben neden göz yumayım!!!
    Tekrar hayırlı olsun güle güle binin aracınıza




  • İlgili yerlere şikayet ediniz. Sıfır araçlarda fabrika size bir belge verir ve doldurup kendilerine iletmelerini ister. Yaşadıklarınızı oraya yazabilirsiniz. Çok etkilidir. Şikayeti ertelemeyiniz.
  • Boyayı ölçtür eğer normal ise o kadar büyütülcek bir problem değil. Aldığınız yerden aracı hediye yağmuruna boğdurun...
  • güle güle kullan.. keşke boya koruma parasını ödemeseydin. vazgeçtim almıyorum arabanızı deme şansın yok muydu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: set

    İlgili yerlere şikayet ediniz. Sıfır araçlarda fabrika size bir belge verir ve doldurup kendilerine iletmelerini ister. Yaşadıklarınızı oraya yazabilirsiniz. Çok etkilidir. Şikayeti ertelemeyiniz.

    Zaten aracımı daha teslim almadan genel merkezi arayıp durumu anlatmıştım. Bana iki iş günü içinde döneceklerini söylemişlerdi. Henüz dönen olmadı; yalnız cuma gününde aldığım bayi beni aramış o anda başka bir görüşme yaptığım için konuşma fırsatım olmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kibritucu

    quote:

    Orijinalden alıntı: set

    İlgili yerlere şikayet ediniz. Sıfır araçlarda fabrika size bir belge verir ve doldurup kendilerine iletmelerini ister. Yaşadıklarınızı oraya yazabilirsiniz. Çok etkilidir. Şikayeti ertelemeyiniz.

    Zaten aracımı daha teslim almadan genel merkezi arayıp durumu anlatmıştım. Bana iki iş günü içinde döneceklerini söylemişlerdi. Henüz dönen olmadı; yalnız cuma gününde aldığım bayi beni aramış o anda başka bir görüşme yaptığım için konuşma fırsatım olmadı.

    arabayı dün teslim aldım. opel. sadece koltuklara leke tutmaması için işlem uyguladılar. boya koruma için 230,- tl istediler. ilk arabam ve tam olarak ne istemem gerekiyor ne hediye ediyorlar belli bi şey yok anlaşılan. park sensörünü ve karter korumasını ücret karşılığı yaptılar. depo 0 dı.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.