Şimdi Ara

Sıfır mı yoksa ikinci el mi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
1
Favori
3.108
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cowinenge


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cowinenge


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    ceed in hangi model yılı, hangi donanımı, hangi motor şanzıman seçeneğine bakıyorsunuz bilmiyorum ama arabanın başlangıç versiyonu liste fiyati 84600 TL. Neye göre 65 bine vermelerini bekliyorsunuz merak ettim?

    2013-2014-2015 (makyajlı kasa) 1.6 manuel temizlerine bakıyorum ama hiç biri pazarlığa yanaşmıyor. Baktığım donanımlar Concept Plus, Premium bakmıyorum

    manuel concept plus in liste fiyati 93900 TL. Ikinci elde ne kadar istiyorlar bilmiyorum ama ceed sahibi olsam aracim temiz ise 65 bine satmazdim. Eminim ki siz de satmazdiniz.

    Hocam okuma zorunuz var sanırım. ŞUAN 2017 yılındayız, baktığım araçlar ortalama 2014 yılı. O zaman ki KUR farkıyla ve araç fiyatlarıyla şuan ki bir mi? + olarak araçlar 2.el sıfır DEĞİL

    Allah a şükür okuyabiliyorum ve de okuduğumu anlayabiliyorum. Millet 2012 model baz donanım polo için 35 bin TL istiyor. Araştırın bakalım 2012 de baz model 1.2 polo ne kadardi? Sıfırı 94 bin TL olan aracın 2 yaşındaki temizini marka model farketmez 65 e satani söyleyin bizde alalım.

    Polo ile bu araç bir mi allah aşkına kıyaslıyorsunuz Sıfır fiyatlarını baz alalım o zaman herkes aldığı fiyatın üstüne satsın of çok mantıklı hocam katılıyorum size daha fazla konuyu kirletmezseniz sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cowinenge


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cowinenge


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cowinenge


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    ceed in hangi model yılı, hangi donanımı, hangi motor şanzıman seçeneğine bakıyorsunuz bilmiyorum ama arabanın başlangıç versiyonu liste fiyati 84600 TL. Neye göre 65 bine vermelerini bekliyorsunuz merak ettim?

    2013-2014-2015 (makyajlı kasa) 1.6 manuel temizlerine bakıyorum ama hiç biri pazarlığa yanaşmıyor. Baktığım donanımlar Concept Plus, Premium bakmıyorum

    manuel concept plus in liste fiyati 93900 TL. Ikinci elde ne kadar istiyorlar bilmiyorum ama ceed sahibi olsam aracim temiz ise 65 bine satmazdim. Eminim ki siz de satmazdiniz.

    Hocam okuma zorunuz var sanırım. ŞUAN 2017 yılındayız, baktığım araçlar ortalama 2014 yılı. O zaman ki KUR farkıyla ve araç fiyatlarıyla şuan ki bir mi? + olarak araçlar 2.el sıfır DEĞİL

    Allah a şükür okuyabiliyorum ve de okuduğumu anlayabiliyorum. Millet 2012 model baz donanım polo için 35 bin TL istiyor. Araştırın bakalım 2012 de baz model 1.2 polo ne kadardi? Sıfırı 94 bin TL olan aracın 2 yaşındaki temizini marka model farketmez 65 e satani söyleyin bizde alalım.

    Polo ile bu araç bir mi allah aşkına kıyaslıyorsunuz Sıfır fiyatlarını baz alalım o zaman herkes aldığı fiyatın üstüne satsın of çok mantıklı hocam katılıyorum size daha fazla konuyu kirletmezseniz sevinirim.

    piyasanın durumu için polo örneği verdim. Kur falan dediniz ya? Ne yazıkki ikinci el piyasasi sıfır araç fiyati üzerinden belirleniyor. Kimse aldığı fiyatın çok üzerinden satmıyor. Şimdi 2014 te 60 a aldı bugün 65 e satınca kar edip aldığı paranın üstüne mi satmış oluyor neyse size birşey anlatmak mümkün görünmüyor. Hakkınızda hayırlısı olsun. Bu arada bence de ceed den vazgeçip golf e yönelin. çünkü 2 yaşındaki temiz bir golf ü liste fiyatından 30 bin TL aşağısına alabilirsiniz. Tabi ki öyle bir satıcı bulabilirseniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cowinenge

    Sıfır ayarında 2.el arıyorum fakat fiyatlar hep sıfırlara yakın yukarıda dedikleri gibi. Cee'd mesela bakıyorum bakıyorum adam 60 a aldığı arabayı 65'e vermiyor..

    Fluence falan düşünmüyorum hocam baktığım kriterler hem az yakması hemde güvenli olması, hatta iihs testi varsa tadından yenmez o derece.

    Birde 15k km tasarruf etme sınırı diye biliyorum hocam ben bakımlarını yaparsak dizel araçlarda öyle kolay kolay bozulmuyor tabii ki gönül isterki turbo benzinliye binip hem turbo çekişinden hemde devir çevirmenin keyfine varalım fakat yakıt fiyatları izin vermiyor..

    Yukarıdada dediğim gibi şuan ağırlıklı olarak baktığım araç Cee'd fakat sahiplerinin anlayamadığım bir egosu var, eğer böyle devam ederse tekrardan Fransız markalara yöneleceğim az yakmaları sebebiyle, aslında türkiye üretimi olmasa Megane 3 çok mantıklıda türkiye üretimi renaultlarda kalite düşüklüğü oluyor bunu kendi sahip olduğumuz Kangooyla Danimarkada gördüğüm aynı kasa Kangoo'yu karşılaştırınca farkettim.

    Edit: Donanımsızlığı nedeniyle elediğim Vw'lere bile geri dönebilirim sırf şu Cee'd kullanıcıları yüzünden...

    dizellerin bakımı ağır + bir de bizdeki düşük mazot kalitesini ekleyince sıkıntı çıkıyor. 15bin km olayını öyle hesaplamak çok basit değil. mesela bazı araçlarda dizel-benzinli farkı 10.000 tl, bazılarında 3-5bin tl. bakıma girdiğinde dizel-benzinli masraf farkı da markadan markaya değişebiliyor. bir de satarken dizeli kaça gidiyor, benzinlisi kaça gidiyor. oturup hesaplamak lazım.
    ben senede 15.000km yapıyorum. baktım vw'de dizel-benzinli farkı çok fazla. bir de tsi motorlar çok tasarruflu. işin doğrusu beklediğimden daha tasarruflu çıktı. 1.4 tsi ile istanbulda ortalamam 6.8 lt.
    2. el temiz bir araç gerçekten pahalı oluyor. son üç aracım sıfır. bundan sonra zorda kalmadıkça 2. el almam. bunun yerine 2. el bir bmw falan da alabilirdim ama istemem. şimdi bir de +2 yıl garanti uzatırım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cowinenge

    Sıfır ayarında 2.el arıyorum fakat fiyatlar hep sıfırlara yakın yukarıda dedikleri gibi. Cee'd mesela bakıyorum bakıyorum adam 60 a aldığı arabayı 65'e vermiyor..

    Fluence falan düşünmüyorum hocam baktığım kriterler hem az yakması hemde güvenli olması, hatta iihs testi varsa tadından yenmez o derece.

    Birde 15k km tasarruf etme sınırı diye biliyorum hocam ben bakımlarını yaparsak dizel araçlarda öyle kolay kolay bozulmuyor tabii ki gönül isterki turbo benzinliye binip hem turbo çekişinden hemde devir çevirmenin keyfine varalım fakat yakıt fiyatları izin vermiyor..

    Yukarıdada dediğim gibi şuan ağırlıklı olarak baktığım araç Cee'd fakat sahiplerinin anlayamadığım bir egosu var, eğer böyle devam ederse tekrardan Fransız markalara yöneleceğim az yakmaları sebebiyle, aslında türkiye üretimi olmasa Megane 3 çok mantıklıda türkiye üretimi renaultlarda kalite düşüklüğü oluyor bunu kendi sahip olduğumuz Kangooyla Danimarkada gördüğüm aynı kasa Kangoo'yu karşılaştırınca farkettim.

    Edit: Donanımsızlığı nedeniyle elediğim Vw'lere bile geri dönebilirim sırf şu Cee'd kullanıcıları yüzünden...

    dizellerin bakımı ağır + bir de bizdeki düşük mazot kalitesini ekleyince sıkıntı çıkıyor. 15bin km olayını öyle hesaplamak çok basit değil. mesela bazı araçlarda dizel-benzinli farkı 10.000 tl, bazılarında 3-5bin tl. bakıma girdiğinde dizel-benzinli masraf farkı da markadan markaya değişebiliyor. bir de satarken dizeli kaça gidiyor, benzinlisi kaça gidiyor. oturup hesaplamak lazım.
    ben senede 15.000km yapıyorum. baktım vw'de dizel-benzinli farkı çok fazla. bir de tsi motorlar çok tasarruflu. işin doğrusu beklediğimden daha tasarruflu çıktı. 1.4 tsi ile istanbulda ortalamam 6.8 lt.
    2. el temiz bir araç gerçekten pahalı oluyor. son üç aracım sıfır. bundan sonra zorda kalmadıkça 2. el almam. bunun yerine 2. el bir bmw falan da alabilirdim ama istemem. şimdi bir de +2 yıl garanti uzatırım...

    Anladım hocam fakat 2.el de aradaki fark o kadar fazla değil fakat yinede önerinizi dikkate alıp matematiği yaparak araç arayacağım Teşekkürler :) Sıfır alsak büyük ihtimalle benzinli aldırırdım bu arada..




  • Ben de senede 15-20bin km yapacagim sanirim.



    1.33 corolla +lpg ceker mi.

    Astra edition plus +lpg uzer mi.



    2.el alsam 50bintl civarina temiz ne alacagim.



    Kafamda deli sorular.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: o.lut03

    2. el sıfır ayarında almak çok daha mantıklı

    2. El sıfır ayarında olan araçların büyük kesimi fiyat olarak sıfıra yakın zaten.

    Kovalayınca buluyorsun be usta. Ben sıfırı 140bin olan aracın daha 1yaşına girmemişini 15bin kmde 110bine aldım. Ama tabi biraz da kısmet meselesi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesuthaksoy


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: o.lut03

    2. el sıfır ayarında almak çok daha mantıklı

    2. El sıfır ayarında olan araçların büyük kesimi fiyat olarak sıfıra yakın zaten.

    Kovalayınca buluyorsun be usta. Ben sıfırı 140bin olan aracın daha 1yaşına girmemişini 15bin kmde 110bine aldım. Ama tabi biraz da kısmet meselesi

    zaten hepsi demedim büyük bir kesimi dedim. Niyeti satmak olan adam zaten fiyat kırıyor. Onun dışında satılırsa satılır mantığında olanlar ve de piyasası iyi olarak kabul edilen araçlarda fiyat aralığı sıfır araçlarla daha az oluyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2012 Tekna Skypack Qashqai 1.5 dCi 110hp fiyatı 65'e anlaştık sizce nasıl? Arabayı daha teslim almadık yarın teslim alacağız
  • uzun süre kullanılcaksa sıfır daha mantıklı ,yeni stepwaylar bakmakta yarar var eleştirilen birçok sorun giderilmiş..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi agah07 -- 15 Ocak 2017; 15:37:34 >
  • Cowinenge kullanıcısına yanıt
    otomatik? km?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz1010

    otomatik? km?

    Manuel, 63k km
  • Sıfır candır
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.