Şimdi Ara

Sıfır Tucson mu 2. el X1 mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
4.190
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • seat ateca derim. tucson ne ya

    1.6 dizeli 166 bin tl'ye satılıyor. seat, hyundaiden kat be kat üstün.
    http://kimgecer.com/hyundai-tucson-mu-seat-ateca-mi/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi irresponsible -- 6 Aralık 2018; 9:37:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c@sper

    3008'i Peugeot olmasından dolayı güvenli gelmedi, ileride arıza çıkartabilir gibi geliyor.
    tucson'dan daha iyi ve daha çok satıyor. 2. eli de daha iyi olacaktır. ayrıca o fiyat nedir öyle? 250bin? 3008 200bin altında rakamlara gidiyor. bir de cam tavan oldu mu harika.
  • millete bak bmw'ye biniyorum diye göstereceksen, statü kaygın varsa, toplumda fark yaratırım, üst düzeyim, premium marka sürerim gibi ego fakirliği yaşayacaksan, X1 al.

    ama kafası çalışan biri isen Tuscon alırsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    tamam tucson'a 250 verilmez de manuel compass da o kadar etmez. 200bin para vericem ve debriyaja basıcam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: irresponsible

    seat ateca derim. tucson ne ya

    1.6 dizeli 166 bin tl'ye satılıyor. seat, hyundaiden kat be kat üstün.
    http://kimgecer.com/hyundai-tucson-mu-seat-ateca-mi/
    O sasisiyle seatin suv araçları ancak mercedes travegoyla yarışır yol tutuşunda..



    3008 çok iyi olsada Pejo konusunda sonuna kadar haklısiniz yarin ne olacağı bilinmez bir muamma cansıkıcı birçok sorun problem çıkarabilir ne kadar kendini geliştirmis olsada pejo mentalitesinde bir firmaya güven olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    O sasisiyle seatin suv araçları ancak mercedes travegoyla yarışır yol tutuşunda..



    3008 çok iyi olsada Pejo konusunda sonuna kadar haklısiniz yarin ne olacağı bilinmez bir muamma cansıkıcı birçok sorun problem çıkarabilir ne kadar kendini geliştirmis olsada pejo mentalitesinde bir firmaya güven olmaz

    Alıntıları Göster
    anca youtube'dan video izleyerek yorum yapın kardeşim siz. yok geyik testi bilmem ne.
    ben valeo'da çalıştım uzun süre, pejo'yu kati suretle önermiyorum ayrıca.
    uzak doğu arabasını ise hiç önermiyorum. param varsa volvo alırım yoksa da seat alır kenara çekilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: irresponsible

    anca youtube'dan video izleyerek yorum yapın kardeşim siz. yok geyik testi bilmem ne.
    ben valeo'da çalıştım uzun süre, pejo'yu kati suretle önermiyorum ayrıca.
    uzak doğu arabasını ise hiç önermiyorum. param varsa volvo alırım yoksa da seat alır kenara çekilirim.

    Alıntıları Göster
    uslubuna dikkat et once atecayi kullandınmi sen kullanmadıysan hic konuşmayalim travego kullandinmi kuvvetle muhtemel onuda kullanmadin o sebeple nasil hissettirdigi konusunda bi kiyaslama yapabilecegini sanmıyorum



    Agir vasitalarin direksiyon ve körük sisteminin ince ayarlari yapilirken geometri ikinci planda kalir dikey salinim ve stabilizatörler aracin sürüş dinamigini belirleyen en önemli unsurdur eger agir vasitalarin uretimiyle ilgili bi fabrikada çalışan arge muhendisi arkadaşlar benim ne demeye çalıştığımi iyi bilirler yani ozetle aracin dinamiklerini ayarladığınızda hep bi taraftan eksik kalir seat ateca da ayni şekilde ayarlanamamis bişiyler hep eksik ani fren aninda bi otobüs gibi tepkiler veriyor keza çok yumuşak bi aracta degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    uslubuna dikkat et once atecayi kullandınmi sen kullanmadıysan hic konuşmayalim travego kullandinmi kuvvetle muhtemel onuda kullanmadin o sebeple nasil hissettirdigi konusunda bi kiyaslama yapabilecegini sanmıyorum



    Agir vasitalarin direksiyon ve körük sisteminin ince ayarlari yapilirken geometri ikinci planda kalir dikey salinim ve stabilizatörler aracin sürüş dinamigini belirleyen en önemli unsurdur eger agir vasitalarin uretimiyle ilgili bi fabrikada çalışan arge muhendisi arkadaşlar benim ne demeye çalıştığımi iyi bilirler yani ozetle aracin dinamiklerini ayarladığınızda hep bi taraftan eksik kalir seat ateca da ayni şekilde ayarlanamamis bişiyler hep eksik ani fren aninda bi otobüs gibi tepkiler veriyor keza çok yumuşak bi aracta degil

    Alıntıları Göster
    üslup şahsıma aittir, kişiliğinize aykırı bir davranışta bulunduğumu düşünmüyorum. fakat sizin böyle dikkat et falan tarzı emir vaki konuşmanız doğru değil. ateca'yı kullandım gayet güzel bir araç. ayrıca yakında seat tarraco geliyor ki o daha da güzel. travego mu? ne alaka? 4 çeker araç mevzu bahis değil mi bu başlık? nasıl bi forum ya hu burası? seat ibiza'yı övüyorum doblocular, kangoocular yorum yazıyor, şimdide ateca'yı öneriyorum travego deniliyor.. şaka gibi




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Forumda o debriyaja basmaya heves eden çok usta şoför var. Adamlar M serisinde manuel vites istiyorlar düşünün ne kadar usta şoförler


    Tucson alınır uzun yıllar binilir turbo benzinlisinden şaşmayın hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c@sper

    Neden peki :)

    Çünkü satarken bizim halkımız özelliklere değil marka ve premium algısına bakar.
    Kısaca almadan satmanın derdine düşer...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • En dolu dizel 4 çekerler tucson 256 bin doğru..
    Ancak orta donanımı 210 civarında bırakıyorlar vergi avantajına giriyor. Aradaki 40 bin için en üst donanım almak mantıklı olmayabilir çünkü orta donanım da hayli dolu çoğu markaya göre.
    O yüzden beşik mezarından hallice benzinli nispeten boş 2. El x1 e o parayı vereceğime dizel 4 çeker nispeten ferah ve az yakan tucsona parayı veririm.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3008'e baktım ama istediğim güvenlik özellikerleri bulunan Dizel 3008 de 250 bin tl.
    Daha düşük fiyatlara tabi ki Tucson ve 3008 var ama ben güvenlik donanımları da istiyorum.

    3008 ALLURE 1.6 BlueHDi 120hp EAT6 Elegance Pack
    252.000 TL

    Peki Skoda Karoq için ne dersiniz? Daha uygun fiyata ve bu donanımlar var ama ne kadar kalitelidir Tucson'a göre?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi c@sper -- 6 Aralık 2018; 14:28:43 >
  • c@sper kullanıcısına yanıt
    Fiyatlara bakmanin yani sira bayi ile de görüşünüz.



    Rengini ve paketini belirleyin, nakit para ya da kredi belirleyin.



    Koşullara göre bayi ile pazarlığını yap.



    Bmw hem işletme maliyetli hem kabin alani olarak x1 tucson ve 3008'e göre üzer.



    Hyundai'nin garantisi Peugeot'dan daha iyidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 6 Aralık 2018; 14:30:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araçların ikisinide aktif olarak kullanıyorum, (Tucsonun 4x4 benzinli elit plus olanı) sorun olursa cevaplayabilirim.
    X1: Daha prestijli, daha kaliteli, ön oturumu daha ferah, yol tutuşu daha iyi ve atak .
    Tucson: donanımı çooook daha fazla, arka oturum daha geniş. Yol sesi ve motor sesi (bendeki benzinli) daha az. Bagajı biraz daha buyuk. 5 yıl garantisi var .Görünümü daha çok hoşuma gidiyor. Daha fazla yüksekte oturum sağlıyor. En önemlisi 4x4 , arada sırada lazım oluyor.
    Servis ücretleri yaklaşık aynı: x1 1000 tl , tucson 850 tl tuttu 2. yıl bakımları.
    Tucson 190000 tl civarı elit dizel veriyor olabilir bayiler sormuşsunuzdur diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 44mami44 -- 6 Aralık 2018; 14:55:8 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirARSLAN

    Forumda o debriyaja basmaya heves eden çok usta şoför var. Adamlar M serisinde manuel vites istiyorlar düşünün ne kadar usta şoförler


    Tucson alınır uzun yıllar binilir turbo benzinlisinden şaşmayın hocam
    komşumda var benzinlisi. ürkek ürkek gaza basıyor, emekli adam yani iş saatinde sürmüyor ama yine de çok yakıyor. bence dizeli alınır yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c@sper

    3008'e baktım ama istediğim güvenlik özellikerleri bulunan Dizel 3008 de 250 bin tl.
    Daha düşük fiyatlara tabi ki Tucson ve 3008 var ama ben güvenlik donanımları da istiyorum.

    3008 ALLURE 1.6 BlueHDi 120hp EAT6 Elegance Pack
    252.000 TL

    Peki Skoda Karoq için ne dersiniz? Daha uygun fiyata ve bu donanımlar var ama ne kadar kalitelidir Tucson'a göre?
    karoq bence kalitelidir. skoda vw grubuna dahil olduğundan beri çok yol aldı. altyapı ve parçalar hep vw zaten. otomatik-dizel karoq güzel, tipi de tucson'dan güzel bence.

    bence güvenlik için baz donanımın euroncap'tan 5 yıldız alması yeterli. kişiye göre değişir tabii...
  • 44mami44 4 kullanıcısına yanıt
    Sordum hocam ben güvenlik için elite plus istedim bu yüzden fiyatı yüksek. ötv indirimine girmemiş sanırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c@sper

    Sordum hocam ben güvenlik için elite plus istedim bu yüzden fiyatı yüksek. ötv indirimine girmemiş sanırım
    Seçenekler arasından en güvenli olanı alın diyorum gerisi inanın teferruat, mevzubahis araçların zaten hepsi artık belli standartların üzerindeler, ben bu düşüncemden dolayı sadece zerafet, kullanım rahatlığı ve performansından değil IIHS sonuçlarının da etkisiyle full Tucson aldım ve aracımdan da çok memnunum; az önce ışıklarda ticari aracıma arkadan hızla çarptılar eğer çarpan zayıf bir model olsaydı sürücüsü... Allah göstermesin diyorum.
    Böyle anlarda sıcağı sıcağına tek düşünebildiğiniz şey güvenli bir araca sahip olmak oluyor, 2. elmiş, yakıtmış bunlar hayati meseleler yanında gırgır.




  • Sıfır X-Trail.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.