Şimdi Ara

Sıfır Volvo V40 alınır mı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
105
Cevap
2
Favori
37.882
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • V40 ın sadece güvenliği değil yol tutuşu da golf den ıyıdır.

    Koltukları hakkında konuşmaya gerek yok herhalde golf ün koltukları ile kıyaslanmaz Audi a3 ile

    Kıyaslanır

    Sadece Çarpışma sonrası değil öncesi de önemli .

    V40 on donanımı çok zengin fiyatı da şuan kampanyadan dolayı gayet uygun

    Donanımın içeriğini inceleyin 120 bin rakipleri a3 Mercedes a ve BMW 1 den gayet uygun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 halka kullanıcısı olarak ben olsam KORE bünyesinde üretilmiş olan KIA bakardım, hele yeni çıkardıkları genesis ;) VW den ne premium olur nede zevk alınır. VW Turkiye bünyesindeki simsarların arabası, VW alan adam kurnazdır, cimridir, bencildir :), şaka bir yana VW hiç sevmem, kullananı da sevmiyorum.

    VW alan adam karlıdır, VW alan adamın bir arabası vardır belkide bir evi ama arabasını hep satmak için alır.

    Bizlerde o kadar pis bir milletiz, almanların halk arabasını bir ticaret aracı yaptık. Bir gün para yerine vw ler geçecek...
  • endoplazmik bir kulum kullanıcısına yanıt
    nereden başlasam bilemedim. ancak cuma akşamı iyi eğlence çıktı.

    fotograf paylaştığınız iyi oldu. böylece bir aracın iç mekan kalitesini ölçebildiğimizi öğrenmiş olduk.

    binmediğimiz araçlar demişsiniz aynı ailede olup

    - 1 adet 1.16i 2014 satıldı
    - 1 adet 1.16d 2015 satıldı
    - 1 adet 320d 2014 satıldı
    - 1 adet 520i 2015 halen kullanılıyor.

    kendim

    - seat leon fr 2013
    - volvo s40 t5 2005 (o yıl tr'de ithal edilmiş en dolu araç)
    - golf highline tsi 2015 ( tr'de nadir bulunan özel sipariş araç)

    kullanıp sattım. şu an M54 motorlu E39 5.30iA kullanıyorum.

    bir kardeşimde 2017 v40 insc. diğer kuzenimde volvo s60 d2 halen kullanılıyor. kısaca hergün bindiğimiz araçlara binmiyorsunuz demek ne güzel değil mi?

    şimdi artık pek rastlanmasa da bir bmw 6 silindirden başlar. model farketmez.

    arkadaşın bütçesi belli audi A3 motor gamı ve donanımları belli muadil motor 1.5 tsi sport donanım (prestige paket ve konfor paket dahil ettim) 172.000 tl liste fiyatı var. iyi bir indirim olursa 155.000 tl bırakırlar. hala eksik donanımlar var. o konuya girmiyorum bile. bu haliyle arkadaşın bütçesi dahilinde 1.0 tfsi motor onerdim. yok ben illa motor -donanım eşitlerim derseniz aynı özelliklerde taş gibi volvo s60t3 premium paket. 149.000 tl fiyata satılıyor. demek ki boş yere yazmamışız. değinmediğiniz nokta aslında bilgisizliğinizin başladığı yerdir.




  • D sinifi almayacaksan ve sadece 3 yil kullanacaksan tas catlasa alma dostum volvoyu.Arabayi aldigin gun ile sattigin gun arasinda golf,megane,leon,focus gibi surumu olan araclara gore minimum 10 bin tl zarar edersin.Ustelik satisi yavas,araba premium bile olsa turk insaninin marka algisina gore volvo premium degildir,volvo deyince saglam anlasilir ama para vermez bizimkiler.Yerinde olsam 1 serisine bakardim.Hem premium almis olursun hemde satista zararetmezsin,maksimum 1 yil sonra volvoya kesin yeni model gelir ve o yuzdende yaptigin zarar artar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    nereden başlasam bilemedim. ancak cuma akşamı iyi eğlence çıktı.

    fotograf paylaştığınız iyi oldu. böylece bir aracın iç mekan kalitesini ölçebildiğimizi öğrenmiş olduk.

    binmediğimiz araçlar demişsiniz aynı ailede olup

    - 1 adet 1.16i 2014 satıldı
    - 1 adet 1.16d 2015 satıldı
    - 1 adet 320d 2014 satıldı
    - 1 adet 520i 2015 halen kullanılıyor.

    kendim

    - seat leon fr 2013
    - volvo s40 t5 2005 (o yıl tr'de ithal edilmiş en dolu araç)
    - golf highline tsi 2015 ( tr'de nadir bulunan özel sipariş araç)

    kullanıp sattım. şu an M54 motorlu E39 5.30iA kullanıyorum.

    bir kardeşimde 2017 v40 insc. diğer kuzenimde volvo s60 d2 halen kullanılıyor. kısaca hergün bindiğimiz araçlara binmiyorsunuz demek ne güzel değil mi?

    şimdi artık pek rastlanmasa da bir bmw 6 silindirden başlar. model farketmez.

    arkadaşın bütçesi belli audi A3 motor gamı ve donanımları belli muadil motor 1.5 tsi sport donanım (prestige paket ve konfor paket dahil ettim) 172.000 tl liste fiyatı var. iyi bir indirim olursa 155.000 tl bırakırlar. hala eksik donanımlar var. o konuya girmiyorum bile. bu haliyle arkadaşın bütçesi dahilinde 1.0 tfsi motor onerdim. yok ben illa motor -donanım eşitlerim derseniz aynı özelliklerde taş gibi volvo s60t3 premium paket. 149.000 tl fiyata satılıyor. demek ki boş yere yazmamışız. değinmediğiniz nokta aslında bilgisizliğinizin başladığı yerdir.

    nereden başlasam bilemedim. ancak cuma akşamı iyi eğlence çıktı.

    sülalenizin alıp sattığı arabaları paylaştığınız iyi oldu.böylece ailenizin galerici olduğunu öğrenmiş olduk.

    bir sürü araç sıralamışsınız bana da biraz müsaade edin o vakit :) Aynı ailede olup

    -1 adet a3 sedan tdi 2014 satıldı
    -1 adet a3 sedan tfsi 2015 satıldı
    -1 adet a4 tdi 2014 satıldı
    -1 adet a6 2015 halen kullanılıyor

    kendim

    - megane rs 2013
    - dacia logan (o yıl tr'de ithal edilmiş en dolu araç)
    - golf boşline ( tr'de nadir bulunan özel sipariş araç)

    kullandım sattım şu an çakal kasa bmw kullanıyorum
    bir en yakın arkadasımda honda civic onun en yakın arkadasının yeğeninin arkadasında a1,onun kız arkadasının amcasında q3,annemin gün arkadası selam teyzenin oğlunda e serisi var.Kısaca her gün bindiğimiz araçlar.

    değinmediğiniz nokta aslında bilgisizliğinizin başladığı yerdir demişsin bir debana buraya amcamın dayımın altındaki arabayı yazdırtma ;)




  • Yılda 30 bin km ile cesaret edemiyorum yoksa dalacam v40a 😊 samsun landirenzo lpg takıyor 4600e ama sorun çıkarsa can yakar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bm çırağı

    aracı ciddi ciddi almayı düşünüp Ortaklar'da inceledim.

    Takas : ben böyle ölücü adamlar görmedim.aracı öldürmek için ellerinden geleni yapıyorlar. "yanlış hatırlamıyorsam" diye başlayıp "geçen aynı modelin hatasızını" diye devam ederek piyasanın 10.000 altına "sattık sizinkine de şu kadar verelim" diyorlar.

    Araçla ilgili olarak da
    Malzeme kalitesi iyi.
    Bagajı çok küçük.
    Arka koltukları çok dar. 1.80 üzeri birisi arka koltukta uzun süre yolculuk edemez.
    Yol tutuşunu gerçekten çok başarılı buldum.
    Gaz tepkisi turbo 150hp değil gibi gecikme var.
    Herkes yalıtımını çok beğenmiş. Ben yolda giderken çok uğultu sesi aldım.Test aracındaki lastik kaynaklı olabilir.

    Öncesinde civic hatchback'i test etmiştim. v40 çoğu açıdan civic'ten önde bir araç. ancak civic sürüş açısından bana daha keyifli geldi. dolayısıyla 2018 model civic'i beklemeye koyuldum.





    2018 civic hb ler ne zaman gelecekmiş?

    bir de “honda sense” ile gelebilecekler mi acaba? bilginiz var mı?



    ben de volvo c30’umu değiştirme arefesindeyim adtık ailelemize yetmemesi yüzünden (bagaj ve düz vites olması en büyük etken değiştirmemizde)



    seçeneklerim:



    1. civic hatchback sport (sadece honda sense eksiği ile 106 bin tl)

    2. v40 inscription + elit pack (ön park ve kamera sensörleri ile 130 bin tl)



    dün civic hatchback i yarım saat kadar test ettim. gerek kısa sürüş esnasında gerekse de park halinde honda plaza önünde uzun incelemelerimde honda’yı çok beğendim.



    özellikle de ailemizin geniş bagaj ve geniş iç mekan ihtiyaçlarına cevap verebilecek gibi. (mesela yol bisikleti kullanıyorum koltukları yatırdığımda bisiklet taşıyıcı bile takmadan içerisi rahat alabilecek gibi bisikleti)



    koltuklar tekstil döşeme olması beni ilk başda itiyordu ancak civic type r da vardı bayide onu da inceleyince civic sport da kullanılan pek çok malzeme ve işçiliğe type R da da rastladım ve bunları artık kusur olarak görmemeye başladım



    sizce hangisini seçmeliyim?



    a) civic hb sport alıp daha yeni daha teknolojik bir multimediya arayüzü (apple car play çok güzeldi ancak ses sistemi açısından v40 on hafif gerisinde gibi geldi)



    b) volvo dan devam edip (ilk aracım c30du ve 7 senedir kullanıyorum) 3-4 yıl sonra daha geniş bir iç mekan&bagajı olan v60 gibi bir araçla mındevaö etmek



    civic hb sport seçersem üzüleceğim konular: 2018 de yeni gelecek civic lerde honda sense seçeceğinin sunulma ihtimali, v40 taki kadar kaliteli olmayan ses sistemi, deri koltukların olmayışı ..



    volvo v40 seçersem üzüleceğim konular: artık yaşını gösteren iç mekan, makyaj da almış olsa 1-2 sene içerisinde tamamen yenilenme ihtimali, tabiki dar bagaj ve dar arka yaşam alanı ile yolcularımın rahat edemeyebilecek olması (özellikle uzun seyahatlerde) ve tabiki aradaki ₺25.000 gibi bir fark olması (allahtan bir mani gelmezse civic hatchback in borcunu 1 yıl daha erken bitirebiliyorum v40 a göre)



    çok fazla vaktim yok gibi hissediyorum 1-2 güne karar versem güzel olacak, sizce ne yapmalıyım?



    hangi yoldan gitmek daha mantıklı?





    Sıfır Volvo V40 alınır mı?

    Sıfır Volvo V40 alınır mı?

    Sıfır Volvo V40 alınır mı?

    Sıfır Volvo V40 alınır mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemsinan

    Bu kadar kötü bir kokpit olamaz

    Eşime de beğendiremedim.



    Volvo’nun yeni araçları xc90 ve xc60 müthiş

    S90 da öyle



    Fakat bunların iç dizaynları çizgi olarak da görüntü olarak da kullanışlılık ve algı olarak da diğerlerinden tamamen farklı



    Bmw’de bunu göremezsin. 3serisi, 5 serisi Bmw ya da 7 serisi Bmw çizgi ve özgünlük olarak benzer hatlar taşır mesela.



    Volvonun şu an 3 premium aracı var

    Onun dışındakiler standard halk arabasıdır iç tasarım olarak.

    Şu öndeki panel 90larda vardı yahu



    Bu ayrımı da ben yapmadım tamamen ayıran Volvo yapmış oldu.

    Merak ettim,acaba değişik kaç Volvo modelini kullandınız,sahip oldunuz yada gördünüz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aracınızı değiştirmek yerine neden aracı komple şeffaf boya koruma filmiyle kaplatmayı düşünmüyorsunuz? Düşünürseniz ürünün ppf olmasına özen gösterin ve kesinlikle Amerikan malzemesi olsun. Aracınızı hem taştan, hem çizikten korur hem de bir kaza durumunda en az hasarla kurtulursunuz. Çizikler vs. Aracı hiç bir şekilde etkilemez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÖzGüR-LüK -- 8 Ekim 2017; 14:44:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NevNiyaz N kullanıcısına yanıt
    V60 D sınıfı bir araç ve donanım paketi iyi D3 veya T3 sizi diğer orneklerden daha fazla memnun eder.Gördüğüm kadarıyla da tr ye gelenlerin donanım paketleri gayet tatmin edici,V60 ı denemeden karar vermemenizi öneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D.Baran kullanıcısına yanıt
    Merak ettim yazdıklarımda tek bir hata gördüyseniz yazın



    Hayatım boyunca yakınlarımda çok oldu gerek makam arabası gerekse aile arabası olarak. Hatta süper güçlü bir station volvo vardı sürekli bindiğim ve hayallerimi de süslerdi.



    Son 4 yıldaki ailece alımlarımızda da sürekli baktık, gezdik gördük test ettik, aday arabalarımızdı. Şu anda da çok yakınımda var. Xc60’ı da daha yeni birine önerdim. Alır mı bilmem çok yüksek fiyata geliyor artık son vergi hikayeleri yüzünden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6 yıldır volvo kullanıcısıyım, servis ücretleri haricinde çok memnunum. Bana göre 2 konuda öne çıkıyor :

    - Güvenlik ( 2 kere arkadan çarptılar ve çok şükür aracımda hasar bile olmadı neredeyse )

    - İç mekan kalitesi ( derli toplu kendine has dizaynlı kokpit, kaliteli koltuk ve trim döşemeler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cemsinan kullanıcısına yanıt
    Hata değil, daha çok merak ettim.Çünkü Volvo'da premium sadece üç model var diyebilmek için hem premium dediğiniz bu üç modeli hemde bu üçü dışındaki modelleri tanımanız gerek.Son dönemlerdeki yeni çıkan modeller tanıtım ve reklamdan dolayı daha fazla göz önündeler ve dolayısıyla yeni dizaynlarıyla yanıltıcı sonuclar üretebilirler ama tüm Volvo modellerindeki kalite,işçilik vb aynıdır.Zaten Volvo marka olarak dünyada kabul görmuş premium bir markadır ve tüm modellerinde aynı kaliteyi,işçiliği,donanım çeşitliliğini vb vermeside bunun gereğidir,premium olmanın anlamı bu.Bunları 'ateşli' bir Volvo kullanicısı olarak yazmadım,çoğu Volvo modelini (2002-2016 arası üretimli C30,eski V40,Yeni V40,V50,S60,V60,XC60 ) kullanmiş ve görmüş birisi olarak yazdım.Tartişma yaratmak vb gibi bir amacla yazmadım sonuçta renkler zevkler herkese göre değişir,dolayısıyla "yok öyle değil de boyle .." demek zaten anlamsız olur.

    Slmlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • D.Baran kullanıcısına yanıt
    Bu yazdıklarınıza bir itirazım yok fakat şu ön konsol xc90, s90 ve yeni xc60 modelleri ile diğerleri diye bir anda ayrıldı



    Bence v40 ‘a veya 110 beygirlik s60’a premium filan denmez.



    Yazdığım şey çok açık Bmw 1 serisi, 3 serisi veya 4 serisi hepsinin kokpiti birbirine benzer çizgide fakat Volvo bu konuda adeta bu üçü üst segment ve yenilikçi farklı bir kokpit

    Diğerleri de işte eski model ön kondol ve kokpit.

    Bence o kadar da zor değildi özgün bir çizgiyi hepsine uygulamak.

    Neyse sıraya koymuş anlaşılan. Mevcut durum bu ama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cemsinan kullanıcısına yanıt
    Yeni üretilen Xc90,Xc60,V90,S90 ve en son Xc40 da degistirilen bir dizayn var,özellikle konsol,kokpit.Ama iste şoyle bir yanılgınız var Volvo'nun yaptığı bir ayrım yok,şu an eski dizayndaki konsola,kokpite sahip modeller de makyajlanarak bu yeni iç dizayna kavuşacaklar.Mesela 2018 de yeni dizayna sahip S60 ve V60 görebiliriz.Kısaca Volvo'da dizaynda ve daha başka konularda XC90 ile başlatılan bir değişim yaşanıyor ve bu süreç-değişim henüz tamamlanmış değil.

    Diğer bir olay premium konusu.Premium herşeyden önce bir anlayıştır; maliyet hesaplarına girmeden yada maliyetin öne gecmesine izin vermeden kaliteli ürün çıkarmak,kaliteden ödün vermemek.Kalite burada tabiki sadece kullanılan malzeme anlamında değil,konu otomobil olduğuna göre buna performans da,konfor da,güvenlik de vb digerleri de eklenebilir.

    110 ps'lik S60 premium olamaz demişsiniz,haklısınız zayıf bir performansı ifade eder; ama peki bu zayıflık S60'ı ya da daha doğrusu marka olarak Volvo'yu 'premium'luğun dışına atabilir mi? Size göre atıyor (S60'ı) ama diğer yandan 367 Ps'lik S60 olduğunu da hatırlamanız gerek.Yani sonuç olarak performans tek başına 'premium' olmayı ifade etmeyeceği gibi ve zaten 'premium model' diye birşey olmaz, 'premium marka' olabilir ancak.Sizin dediğinizi ancak premium olmayan bir markanın ürettiği ürünler arasından görece kaliteli olarak ürettiği bir ürün için, 'premium özellikleri gösteriyor' şeklinde ifade edebiliriz

    Bmw'den örnek vermişsiniz orneğin 3 serisinin 116 ps'lik bir modeli olduğu gibi 300 ps üzeri modelleride var,belirleyici değil yani.Konsol,kokpit de kalitesi, islevleri vb dışında görünümüyle ancak bir tercihi ifade eder ki Volvo bunu Isveç sadeliği olarak tanımlıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.Baran -- 8 Ekim 2017; 18:4:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • D.Baran kullanıcısına yanıt
    Abi birincisi kavuşamadı gitti

    Kavuşamadığı sürece de bu ayrım vardır

    S90 xc60 xc 90 benzer çizgideler ve ayrılar



    Şu 367’lik s60 hikayesi de bitsin artık

    Öyle bir araba yok çünkü

    Bana Volvo bayii gayet yakın ve tarihimde hiç gelmedi o araç

    Türkiyede kaç adet satıldı bir söyler misiniz

    Ha bakın 367’lik araç evet üste deli gibi para harcanarak premiumlaştırılmış araçtır



    Biliypr musunız benim bir tanıdığım kişi Audi A3 sedan aldı

    Fiyatını yazıyorum 293 bin lira üstelik 2 sene evvel



    İnanılmaz opsiyonlar ve dehşet bir motor koydurdu ve bekledi



    Üste paraları bastırıp premiumlaştırdı işte yoksa 1.0 a3’e premium demem ben kusura bakmayın.

    110 beygirlik ağır eski kokpitli volvo s60 da premiuma girişin izlerini taşır anca premium filan olmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemsinan -- 8 Ekim 2017; 18:46:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çok güzel bir araç arka camları biraz küçüktür ama araç zaten spor bir görünüm hedefliyor genel olarak r design paketi tadından yenmez, eksi kısmı 2 sene içinde yenilenecek bu kasa sonlarını oynuyor açıkcası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cemsinan kullanıcısına yanıt
    Hayatinda doğru dürüst volvo kullanmadan yok volvo premium degilde vs vs demek ayiptir volvo 850 den itibaren premiumdur nokta



    1.nesil s40 guvenlik yol tutuşu konfor ve bi çok disiplinde donemindeki d sinifi premium araçlara ders vermistir



    S60 r döneminde hic bir rakibi sunmazken adaptif suspansiyon sistemini sunuyordu



    Volvonun en kötüsü denen 2.nesil s40 ta blis kör nokta uyari sistemi vardi 4 tekerlekten cekis vb gibi bi çok farkli ozelligi vardi . İihs de top safety pick + aldı mersedes w 204 kadar rafine e90 kadar iyi yol tutuyordu focus platformu diye arabayi c sınıfına soktular ama c sinifinda rakibi yoktu arabanin focusla uyumlu parçası olsada volvonun kullandığı parçalar fersah fersah üstündü



    2.nesil s60 in bütün rakipleri small overlap testinde cuvallarken s60 top safety pick + a layik görüldu

    D sinifinda hem bu kadar rafine ve konforlu hemde bu kadar iyi şasisi olan araç kullanmadim diyordu otoparktaki and



    Volvo v40 ise bir çok ozelligiyle diğer tüm volvo modelleri gibi ancak 3-4 ayda araba özenle keşfedilerek mutlu eden bi araç sollama esnasinda yada ufak detaylariyla hasir neşir olduktan sonra insani mutlu ediyor golf gibi a serisi gibi havali ama alitibos ozellikleri yok malzeme kalitesinde c sinifina ders verir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • NevNiyaz N kullanıcısına yanıt
    Civic Volvodan sonra insani üzer bende seklini beğenip test sürüşune ciktim araç sadece bana hayal kirikligi yasatti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Kokpit sınıfta kalsın

    110 beygir sınıfta kalsın hala premium

    Bu arada 850 zaten üst segment - 850 T 5R piyuuu
    110 beygire hapsedilmiş eski kokpitli 850 mi var Allasen
    Döneminin efsanesi
    S60 öyle mi ya da 40’lar öyle mi?

    Valla sl55 de kullandım çok çeşitli araçlar da

    S60 110 beygirlik standard versiyonu anca banka müdiresi arabası olur

    Premium dediğin araç farklı ve güçlü bir sürüş deneyimi sunar

    Kokpitine oturduğunda konsolu az çok avangard olur 90lardan kalmaz.



    Ben kendi kullandığım 3 serisine bile premiuma girişten izler sunar diyorum. 110 luk eski konsollu s60’a da öyle dedim torpil bile yapmışım gereksiz ısrar ediyorsunuz elit de elit premium da premium.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemsinan -- 8 Ekim 2017; 19:53:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.