Şimdi Ara

SIFIRINA GÖRE EN ÇOK DEĞER KAYBEDEN ARAÇ HANGİSİ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
3.930
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Maalesef Avrupada. Ortadoğuda değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni model araçlar için konuşursak en çok değer kaybı ülke genelinde servisi ve bayisi en az olanlardan oluyor. Ve yedek parçası en zor bulunanlardan oluyor. Mesela Mazda ve Mitsubishi. Servis yaygınlığı az. Bir arıza durumunda parça Japonyadan geliyor bekle Allah bekle. Bu araçları kimse almak istemiyor. Toyota ve Honda da Japon ama hem Tr de hemde Avrupada(İngiltere) üretim tesisleri var. Dolayısıyla Serviside yaygın parçası ulaşılabilir. Peugeot diyenler olmuş. Kronik sorunları olan 307 i baz alarak değerlendirenler var hâla. Son yıllarda Peugeot kaç defa yılın otomobili,yılın motoru ve tasarım ödülü almış araştırın. 308 im var. Kaza yaptım karşı taraf suçlu çıktı. Kaput ve çamurluk değişti. 10200 hasar kaydı oluştu. Kazalı olmasına rağmen İlana koydum zarar etmeden hatta 1100 TL kârla satabileceğim müşteri çıktı ama vazgeçtim satmadım. Şimdi ilana koysam zarar etmeden hatta kârla satabilirim. Benimki Active Paket Allure cam tavanlı ile değiştirmek istiyorum. Hasarlılar haricinde Fiyatlar aylardır düşmüyor. Hatta yükseliyor. Peugeot diyenler açıp takip etsinler bir zahmet. Değeri kaybetmiyor ülke şartları böyleyken düşmezde zaten. Sadece Golf kadar prim yapmıyor gerçeği bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kapisiz

    Mantıklı cevaplar, teşekkür ederim.

    peugeot ve citroen ler. aslında sınıflarına göre daha dolular,daha konforlular örnek;407 ,az yakarlar ama bir türlü tutunamadı türkiye de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *planet*

    Günümüz koşullarında değer kaybeden araç yoktur , az deger kazanan araç desek daha doğru olur 👍🏽

    Şaka yapıyor olmalısınız.Umarım 60.000 tl'ye aldığınız aracı 1 sene sonra 62.000 tl'ye satınca kar ettiğinizi sanmıyorsunuz değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordplanett

    Bu piyasada cruze- captiva sahiplerinin çektiği kadar kimse çekmedi. Sinirden dişlerini sıkıp ağlamaklı olan galerici gördüm. 4000 lira zarara rağmen 7 ayda satamıyordu captivayı alan geri getirmiş.

    Captiva konusuna katılıyorum.50-60 Bin tl'ye Koca dev gibi Dizel otomatik cip'i kimse almıyor yanından geçmiyor
  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    Kardan bahsetmedim TL bazindaki yulselmeyi kastettim.Sizin ornekten gidecek olursak kimi model 62 bine satilirken baska model 70 bine satiliyor ama kimse 60 bin altina satmiyor aracini.İki türlü de fiyat TL bazinda yukselmis oluyor( malesef ve tabiki enflasyondan dolayi).

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Captivanın sorunu hantal kalması diye duymuştum,sanırım şanzıman da törpülüyor?
  • PSA grubu tüm araçlar.
  • Insignia Grand Sport

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Halkımızın çok tercih etmediği, segment liderlerinin beşte biri kadar bile satamayan bütün araçlar.
    Misal: Peugeot 308.
    Aynı günlerde alınan sıfır km Golf bir iki yıl sonra ikinci elde 3-5 bin lira daha fazlasına giderken, Peugeot'u 3-5 bin lira aşağısına bile satamazsın...
    Not: Peugeot araç sahibiyim.
  • SW araçlar, D segmenti araçların özellikle manuel vites olanları
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.