doğru tabi kasko şirketi en az masraf nasıl oluyorsa onun peşinde olur. exper yetkili servis de bile sahtekarlık yapabiliyor malesef. kaza yapan kişi kendi güvendiği ustaya götürürse ancak herşey net olabiliyor. Bu işi takip edebilmek için güzel bi zamanımız olması lazım. sigorta şirketini geçtim. Kazalı araç sahibi zaten en az tramer kaydı nasıl oluyorsa o şekilde ister. istisnalar burdada var illa yetkili servis olsun denilirse hem araç sahibi hemde kasko zarara uğruyor. |
Sigorta şişirmesi şehir efsanesi mi? (3. sayfa)
-
-
sigorta şişirmesi diye bir durum yok eksper bakar hasara göre parçaların değişim-onarım ne ihtiyacı varsa kararlaştırır sonra orjinal servisinde parçalar orjinali ile değişir servislerde işçilik ve orjinal parça kullanımı sebebi ile tutan rakamlar tabiki daha yüksek olacak sanayide orda burda saçma sapan şekilde aracı yürür hale getirdiklerinde tabiki daha ucuza mal oluyor örnek patlak airbaglerin tüpünü değiştir torpidoyu kaplat emniyet kemer gergileri patladı direnç attır bunun maliyeti sanayide 2000 lira lakin airbaglerin ve emniyet kemerlerinin değişimi 30 bin lira kasko yada sigorta şirketi kerizmi bu parayı ödüyor sizce sigorta şişirmeyi yoksa arabada bişey yok diyor hıyar 2 katlanmış kaputu macunla kaynakla sanki yeniden yapıyor adam radyatör delinmiş kaynakla yada macunla sızıntıyı engelliyor yakıt hortumu kopmuş no-name ne oldugu belirsiz bir parçayı takıyor yan sanayi tampon almış bi farın solunda 1 parmak boşluk var diğer farın altında 5 cm boşluk var böyle yalap şap saçma sapan en ucuz şekilde topluyorlar arabayı ondan sonra arabanın orası burası sorun çıkartıyor hergün
-
Aynen öyle işini düzgün yapan exper yetkili servisin parçayı kendi takmasına dahi izin vermeyebiliyor bazen gidip çıkma parça bulup maliyeti düşürebilen dahi var tabi her exper bunu yapar mı o ayrıquote:
Orijinalden alıntı: Lıncdoğru tabi kasko şirketi en az masraf nasıl oluyorsa onun peşinde olur.
exper yetkili servis de bile sahtekarlık yapabiliyor malesef.
kaza yapan kişi kendi güvendiği ustaya götürürse ancak herşey net olabiliyor.
Bu işi takip edebilmek için güzel bi zamanımız olması lazım.
sigorta şirketini geçtim. Kazalı araç sahibi zaten en az tramer kaydı nasıl oluyorsa o şekilde ister.
istisnalar burdada var illa yetkili servis olsun denilirse hem araç sahibi hemde kasko zarara uğruyor.
-
Bizim millet alışmış sanayide sıva yapılır gibi macun sürülen, akıllı vidayla saçma sapan yere monte edilen parçalara o yüzden değişen parçayı gereksiz gördüğü için "şişirme" diyebiliyor. Sigorta şirketleri salak mı kardeşim, cebinden fazla para çıkmasını istesin? Gereken parçalar değişiyor, yenileniyor fiyat ondan yüksek çıkıyor. Şahsen kaza sonrası serviste parçanın değişmesini yeğlerim ne olduğunu bilmediğim yerlerde aracıma sıva yapılmasına.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gravaze -- 15 Şubat 2021; 16:21:28 > -
quote:
Orijinalden alıntı: Psyduck17o neymiş öyle ya benim arabanın sağ tarafına arka tampondan ön tampona kadar sürtmüşler. serviste kaskodan yapıldı. 2 kapı, 2 çamurluk(lokal) ve tamponlar(lokal) boyandı, tramere 4000 küsür bir şey yazıldı. Ford yetkili serviste yapıldı.
çamurluk değişmediyse 8000tl çok fazla olmuş gibi.
yok keşke değişse o zaman ben de şaşırmazdım. yanlış hatırlamıyorsam 4000 tl gibi işçilik gerisi parça masrafıydı. parça dediğimde kapı çıtası klipsi falan antifrize 300 lira yazma gibi durum bu parçalarda da var internetten 100 liraya bulacağım kapı çıtasına 5-6 katı geçiriyorlar. günah almak gibi olmasın da experin de cebine 3-5 giriyordur herhalde yoksa bu bedelin mantıklı açıklamasını bulamamıştım
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X