Şimdi Ara

:::::ŞiKAYETLER-YENİ HONDA CİVİC::::: (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
535
Cevap
1
Favori
72.734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Orjinalden alıntı: egeli1981


    Orjinalden alıntı: emrehanci

    mükemmel ses alacam diye tiky takılmak olsa olsa paranı bir noktadan sonra boşa harcamaktan yana olacaktır.

    3-4 bin euro verilen ses sistemleri tabiki güzel olacak .sizce birkaç meraklı dışında kaç kişi arabasına 3-4 bin euroluk ses sistemi taktır türkiye şartlarında birileri sayısal değerler versede herşey ortaya çıksa.


    sonuçta araba bu .
    işin icabı veya ulaşım anlamında direksiyon başında bulunduğun bir mekandır.
    ev yada villa mantığı ile bu kadar para yatırmak benim kanaatimce booşa akıtılan paradır.


    saygılarımla....


    benim sistemi yazayım size..

    sandığınız gibi 3-4 bin $ değiller...o fiyatı ancak profesyonel sistemlere eklerler..

    sony s2020 mp3 player-300 YTL

    pioneer 460 W 4 yollu hoperlör-250 YLT

    pioneer 20 cm woofer+2 pioner tweter-200 YTL

    toplam 750 YTL,,orjinal sistemi toplam 250 ye sattım...750-250=500 YTL

    bu rakam kabul edersiniz ki makul bir rakam..

    3-4 bin $ a müzik sistemi çok ilgili olmama rağmen hala görmedim(görüntü sistemleri hariç)..



    Evet fazla pahalı bir sistem değil merak ediyorum yenı cıvıc'lere bunu nsaıl uyguluyorlar sonucta yekpare bir ön konsol var kesip biciyorlarmı resimleri varsa buraya koyabilirmisin merak ettim şimdi..




  • Orjinalden alıntı: Naxos


    Orjinalden alıntı: egeli1981


    Orjinalden alıntı: emrehanci

    mükemmel ses alacam diye tiky takılmak olsa olsa paranı bir noktadan sonra boşa harcamaktan yana olacaktır.

    3-4 bin euro verilen ses sistemleri tabiki güzel olacak .sizce birkaç meraklı dışında kaç kişi arabasına 3-4 bin euroluk ses sistemi taktır türkiye şartlarında birileri sayısal değerler versede herşey ortaya çıksa.


    sonuçta araba bu .
    işin icabı veya ulaşım anlamında direksiyon başında bulunduğun bir mekandır.
    ev yada villa mantığı ile bu kadar para yatırmak benim kanaatimce booşa akıtılan paradır.


    saygılarımla....


    benim sistemi yazayım size..

    sandığınız gibi 3-4 bin $ değiller...o fiyatı ancak profesyonel sistemlere eklerler..

    sony s2020 mp3 player-300 YTL

    pioneer 460 W 4 yollu hoperlör-250 YLT

    pioneer 20 cm woofer+2 pioner tweter-200 YTL

    toplam 750 YTL,,orjinal sistemi toplam 250 ye sattım...750-250=500 YTL

    bu rakam kabul edersiniz ki makul bir rakam..

    3-4 bin $ a müzik sistemi çok ilgili olmama rağmen hala görmedim(görüntü sistemleri hariç)..



    Evet fazla pahalı bir sistem değil merak ediyorum yenı cıvıc'lere bunu nsaıl uyguluyorlar sonucta yekpare bir ön konsol var kesip biciyorlarmı resimleri varsa buraya koyabilirmisin merak ettim şimdi..



    benim kendime ait bir civic arabam yok..ancak arkadaşımın arabada bahsettiğim sisteme yakın bir sistem var..önde de orjinal ebatlarda ama daha kaliteli 2 hoparlör var..2 tweter eklendi birde..

    benim işim değil nasıl yerleştirildiği..o yüzden size tam doyurucu bilgi veremem..

    ancak ben eski otoma kendim takmıştım..hiçbir sorun çıkmamıştı..

    eklenen parçalar çıkanların yerine ekleniyor ön konsölde..yani 5 likse 5 lik 10 luksa 10 luk..ön konsölde bi oynama yapılmıyor..

    arka cam önüne de woofer..tabiki uyuyorsa..uyumsuzsa bagaja koymanız bile yeterli oluyor..HB arabalarda bagaj uygun bir çözüm mesela..

    kesip biçme olayı olmaz kesinlikle...ben izin vermem,,,sizde vermeyin derim...orjinalliği severim,,kesip biçilmesini de doğru bulmuyorum bu yüzden..

    sistemi taktıracağınız yer işinin ehli olmalı,,,doğru ellerde asla başınız ağrımaz..

    500 milyon gibi bir meblaya doğru markalarla çok güzel bi sistem elde edebilirsiniz..

    amatör kullanıcılar için sony ve pioneer markalarını tavsiye ederim..

    diğer hiçbir marka bu fiyata bu kaliteyi sunamaz..

    ben yeni hoperlör aldığımda 460 lık eski pioneer hoparlörümü patlatmak için çook uğraştım,,dedim eskidiler iyice..ama patlamıyo meret...anfisiz sesi sonuna kadar açıyorum,,yer gök inliyo,,,ama hoparlörde tık yok..çok az bir cızırtı o kadar..

    en sonunda arkadaşımın arabasına geçirdik..eski felan dedik ama maşallahı var yani hala aslan gibi :)

    sy..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egeli1981 -- 2 Ocak 2008; 5:00:55 >




  • Orjinalden alıntı: janyazgan

    beyler 2007-2008 honda civic elegance ı olup park sensörü olmayan var mı?

    Benim aracım Mart 2007 çıkışlı, park sensörü yok. Ama bildiğim kadarı ile standart bir donanım değil park sensörü bu modelde, istersen yapıyorlar ama tamponları deldirirsen tabi

    Valla sabahtan beri bu konu başlığını okuyup duruyorum. Birbirine yakın zamanlarda satın alınan aynı modellerde epey fark varmış açıkçası. Mesela RDS denen zımbırtı yok benim aracımda, hangi radyo olduğunu anlamak için en az 15 dakika falan dinlemek gerekiyor ki arada "bilmem ne fm" falan diye bi single girsin.

    Bu konu başlığında yazılan şikayetlere (özellikle Volkswagen Bora 2005 Comfortline' ı bırakıp Civic 2007 Elegance aldıktan sonra) ben de genel olarak katılıyorum. Gerek boya, gerek bagaj ve iç dizayn işçiliği bence oldukça yetersiz. Hele boya çok dandik diyebilirim.

    Ve en önemlisi de ses sistemi. Oldukça kötü bir ses sistemi var. Aracın teybi göğüs içine gömülü olduğu için değiştirmeniz öyle imkan dahilinde değil. Bir tek hoparlörleri değiştirebilirsiniz belki ama benim yaptığım gibi o zaman da teyp yetersiz olduğu için yine fayda etmiyor. Valla denemediğim hoparlör kalmadı, bagaj çıkma hoparlör doldu nerdeyse. (Piooner 16 CM 2 yollu hoparlörler, JVC HX-646 hoparlörler vs). Anfi taktırmak istesen bile teypte çıkışı olmadığı için araya başka parçalar da taktırmak gerekiyormuş. Velhasıl hepsini geri söktürüp orijinal ve mıknatısı dahi olmayan o dandik hoparlörlerini geri taktırdım da kurtuldum. Valla daha iyi ses veriyor öteki hoparlörlerden.

    Ama bu aracımdan memnun olmadığım anlamına gelmiyor tabi. Gayet memnunum, hatta başka bir araca bindiğimde Honda Civic' teki kokpiti bulamayınca garipsiyorum. Mesela direksiyon kocaman duruyor, ön cam suratınıza çarpacakmış gibi geliyor başka araca bindiğinde.




  • Hayretsiniz yaw, bu RDS olayını kimse bilmiyormuş meğer, bilmedende RDS ninyokluğundan yakınıyorsunuz, arkadaşlar RDS=Radio_Data_Station, uzun yolda dinlediğiniz radyonun frekansı zayıfladıkça RDS sistemi aynı yayının nereden daha kuvvetli geldiğini bulur ve o istasyona geçer, diyelim ist. çıktınız ankaraya gidiyorsunuz, o sırada radyoX dinliyorsunuz, ist. biraz uzaklaştığınızda sinyal zayıflamaya başlar, işto o zaman bu sistem radyoX ın başka yerden yapılan yayını varsa onu bulur, diyelimki kocaeli(İzmit)e yaklaştınız ve o istasyon izmittede yayında, radyonuz otomatikman izmit yayınını almaya başlar, daha sonra mesela boluya vardınız boldan yapılan yayını almaya başlar ve sizde kesintisiz aynı prg. dinlemiş olursunuz
  • ağzına sağlık kardeş.

    artık sormazlar merak etmezler bu güzel anlatımdan sonra.

    inş.
    :):):):):):





    quote:

    Orjinalden alıntı: caucass

    Hayretsiniz yaw, bu RDS olayını kimse bilmiyormuş meğer, bilmedende RDS ninyokluğundan yakınıyorsunuz, arkadaşlar RDS=Radio_Data_Station, uzun yolda dinlediğiniz radyonun frekansı zayıfladıkça RDS sistemi aynı yayının nereden daha kuvvetli geldiğini bulur ve o istasyona geçer, diyelim ist. çıktınız ankaraya gidiyorsunuz, o sırada radyoX dinliyorsunuz, ist. biraz uzaklaştığınızda sinyal zayıflamaya başlar, işto o zaman bu sistem radyoX ın başka yerden yapılan yayını varsa onu bulur, diyelimki kocaeli(İzmit)e yaklaştınız ve o istasyon izmittede yayında, radyonuz otomatikman izmit yayınını almaya başlar, daha sonra mesela boluya vardınız boldan yapılan yayını almaya başlar ve sizde kesintisiz aynı prg. dinlemiş olursunuz




  • RDS: Radio Data System değil miydi ya? Bastığında dijital ekranda radyonun frekansı yerine yazılan yazıları gösteren: "LÜTFEN EMNİYET KEMERİNİZİ TAKINIZ... TRT FM... 4440333 vb" gibi???
  • Vallahi bende öyle biliyorum ama...
    quote:

    Orjinalden alıntı: ABABA2307

    RDS: Radio Data System değil miydi ya? Bastığında dijital ekranda radyonun frekansı yerine yazılan yazıları gösteren: "LÜTFEN EMNİYET KEMERİNİZİ TAKINIZ... TRT FM... 4440333 vb" gibi???
  • RDS- "radio data system" anlamindadir. Radio data station diil,o radyonun başka frekansını aramaz kesintisiz dinleme ile ilgisi yoktur,zaten isteyen yolda deneyebilir bunu
    bazi radyolar, radyon yayininin yanisira, ozel ve duyamayacagimiz sinyallerden olusan rds sinyallerini de yollar

    tarih, saat, radyo ismi, radyonun web adresi gibi seyler yazar,bazende şarkı şarkıcı ismi falan filan

    RDS
    Radyo Veri Sistemi, yararlı ek bilgilerin radyo ya da alıcıya iletilmesini sağlayan bir teknolojidir. Bu Bilgiler şunlar olabilir: istasyon adı, geçerli program ve/veya geçerli zamanın ana hatları. RDS yalnızca FM dalga bandında mevcuttur. (sony İnternet sitesinden aldıgım bir alıntıdır)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi johnny3254 -- 8 Mart 2008; 15:50:15 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: caucass

    Hayretsiniz yaw, bu RDS olayını kimse bilmiyormuş meğer, bilmedende RDS ninyokluğundan yakınıyorsunuz, arkadaşlar RDS=Radio_Data_Station, uzun yolda dinlediğiniz radyonun frekansı zayıfladıkça RDS sistemi aynı yayının nereden daha kuvvetli geldiğini bulur ve o istasyona geçer, diyelim ist. çıktınız ankaraya gidiyorsunuz, o sırada radyoX dinliyorsunuz, ist. biraz uzaklaştığınızda sinyal zayıflamaya başlar, işto o zaman bu sistem radyoX ın başka yerden yapılan yayını varsa onu bulur, diyelimki kocaeli(İzmit)e yaklaştınız ve o istasyon izmittede yayında, radyonuz otomatikman izmit yayınını almaya başlar, daha sonra mesela boluya vardınız boldan yapılan yayını almaya başlar ve sizde kesintisiz aynı prg. dinlemiş olursunuz

    ömürsün kokas bi tek sen bilmiyomuşun bak




  • Evet benim bildiğim kadarıylada RDS "Radyo Data Sistemi" dir.Radyo alıcılarının dijital ekranında görünen yazıdır (radyo ismi,tarih, saat,tlf no vb) Caucass arkadaşın bahsettiği RDS nin AF (alternatif frekans) özelliğidir.Yani RDS sistemi sayesinde, AF özelliğini kullanarak, örneğin şehirler arası yolda bir Xradyo kanalının (rds sinyali yollayan) yayınını, değişik il ve ilçelerden geçerken, frekansı değişse bile size farkettirmeden kesintisiz dinleyebilirsiniz.(radyonuzun AF özelliği açık olması lazım) Yanlış biliyorsam düzeltiniz.
  • Yanılıyorsunuz arkadaşlar RDS sistemi olmayan radyolarda yayınlanan bilgileri yazabiliyor, benim 93 model toyota ve 96 model vectrada bile o yazılar geçiyordu, AF alternatif frekans daha farklı bir olay, şimdiki radyolarımızda bir özellik daha var, tercihinize göre haber, anons trafik haberi, yol durumu bilgileri gibi yayınları yakaladığında dinlemekte olduğunuz kanalı keser gerekli haber , trafik vs kanalına bağlanır, o yayın bitince tekrar dinlemekte olduğunuz yayına döner...ama ne yazıkkiülkemizde bu yayınların hiçbir mevcut değil, sadece başta açıkladığım daha uygun frakansı yakalayıp devam etme özelliği var... bu da sadece populer bir kaç fm kanalı için geçerli, ne yazıkki yayınların çoğusu bölgesel ve tek istasyondan yapılıyor; anlattıklarımın doğruluğunu şöyle test edebilirsiniz, en sondan bir önceki RDS olmayan radyoları açın, o yazıların geçtiğini yani var olduğunu göreceksiniz, RDS li olanlarda da yazı geçer ama ayrıca istasyonları takip etme özelliği vardır




  • Benim bildiğim sadece TRT FM yayınlarında bu özellik var. Bikaç defa şehirlerarası yolculukta tecrübe etmiştim. Haber, hava-yol durumu gibi özel yayınlar maalesef ülkemizde dediğin sistemde yok. Sadece Aydın İzmir arasındaki otoyolun tünel olan kısmında tünele girince özel bir yayın var. Tünele girerken radyon açıksa yayın kesiliyor ve bir bant yayın veriliyor. Tünelden çıkınca radyonu kaldığın istasyondan dinlemeye devam ediyorsun. Avrupa ve Amerikada ise bu tür yayınlar sürücülerin emniyetli yolculuk yapması için düzenli ve sürekli olarak yapılır. Gerçi biz de olsa kaç kişi dinler o da ayrı bir sorun ama durum böyle.

    Özel radyoların şehirlerarası yollarda ve şehir geçişlerinde kesintisiz dinlenebilmelerini sağlamak için TRT gibi yatırımlar yapmış olduklarını pek sanmıyorum doğrusu...
  • Arabadan şikayetim yok ama keşke olsaydı dediğim:

    1. Herkesin hemfikir olduğu üzere daha kapsamlı yol bilgisayarı
    2. Opel'deki kar/buz düğmesi
    3. Torku biraz daha yüksek olsa iyi olurdu

    Ancaaaakk, aynı olumlu havayı Honda servis için takınamayacağım. Diğer kentlerdeki servisleri bilmiyorum ama Ankara'da:

    1. Arabayı alıp basit bir çizik için bile 8 gün alıkoyuyorlar.

    2. Son derece pis çalışıyorlar, bütün açık renk döşemeler kara yağ lekeleri içinde kalıyor. Ama sonradan temizliyorlar.

    2. Arabayı diyelimki kaporta için götürdünüz. Uzmanlık alanı farklı (kaporta, cam, elektrik, boya, pasta-cila, iç-dış temizlik) ustalardan geçecek ya araba sırasıyla. Adamların birbirlerinden haberleri yok. Kaportacı işini bitirince, alıyor atıyor arabayı dışarıya, araba orada 1 gün hiçbir şey yapılmadan bekliyor. Aynı şey bundan sonraki her bir usta için de tekrarlanıyor. Aradan 8 gün geçiyor hala bitirmemişler... Sonra lastik değiştireceksiniz. Adamın biri alıyor arabayı ilgili ustaya götürüyor. Müşteri salonda bekliyor lastiğin değiştirilmesini. 30 dk. geçiyor aradan, gidip bir bakayim diyorsunuz, lastik falan değişmemiş. Niye diye soruyorsunuz, aldığınız cevap "abi arabayı buraya gelip koymuşlar ama bana kimse lastiğin değişeceğini söylemedi ki" oluyor!!!!! Aynı stratejiyi diğer tüm ustalar da uyguluyorlar.... "Abi kimse bana bu araca pasta çekileceğini söylemedi, abi kimse bana bu aracın iş-dış temizleneceğini söylemedi, vb." Adamların birbirlerinden haberleri yok... Opel ve VW servislerindeki organizasyon ve denetim Honda Ankara'da hak getirmiş... Opel ve VW'deki, bir sonraki yapılması gereken şeyin ne olduğunun iş talimatı şeklinde yazılarak aracın sileceğinin altına iliştirilerek diğer ustaya devredilmesi uygulaması Honda'da yok. Araç ustaya geliyor ama usta ilgilenmiyor bile araçla. Şef gelip ona bizzat söylesin istiyor. Şef ise tek kişi ve her müşteriye yetişemiyor. Servis müdürü diye bir şey yok. Benim bildiğim Opel ve VW servislerinde makina mühendisi veya elektronik mühendisi bir servis müdürü var. Honda'da yok... Kim kime dumduma!!! Araçların hepsi açık alanda toz toprak içinde, cam/kapı açık bekliyor. Yazıktır, günahtır be! Yazıklar olsun koskoca Honda'ya doğru dürüst bir servis ağı kuramamışlar ülkenin başkentinde!




  • quote:

    Orjinalden alıntı: WarriorSoul

    Arabadan şikayetim yok ama keşke olsaydı dediğim:

    1. Herkesin hemfikir olduğu üzere daha kapsamlı yol bilgisayarı
    2. Opel'deki kar/buz düğmesi
    3. Torku biraz daha yüksek olsa iyi olurdu

    Ancaaaakk, aynı olumlu havayı Honda servis için takınamayacağım. Diğer kentlerdeki servisleri bilmiyorum ama Ankara'da:

    1. Arabayı alıp basit bir çizik için bile 8 gün alıkoyuyorlar.

    2. Son derece pis çalışıyorlar, bütün açık renk döşemeler kara yağ lekeleri içinde kalıyor. Ama sonradan temizliyorlar.

    2. Arabayı diyelimki kaporta için götürdünüz. Uzmanlık alanı farklı (kaporta, cam, elektrik, boya, pasta-cila, iç-dış temizlik) ustalardan geçecek ya araba sırasıyla. Adamların birbirlerinden haberleri yok. Kaportacı işini bitirince, alıyor atıyor arabayı dışarıya, araba orada 1 gün hiçbir şey yapılmadan bekliyor. Aynı şey bundan sonraki her bir usta için de tekrarlanıyor. Aradan 8 gün geçiyor hala bitirmemişler... Sonra lastik değiştireceksiniz. Adamın biri alıyor arabayı ilgili ustaya götürüyor. Müşteri salonda bekliyor lastiğin değiştirilmesini. 30 dk. geçiyor aradan, gidip bir bakayim diyorsunuz, lastik falan değişmemiş. Niye diye soruyorsunuz, aldığınız cevap "abi arabayı buraya gelip koymuşlar ama bana kimse lastiğin değişeceğini söylemedi ki" oluyor!!!!! Aynı stratejiyi diğer tüm ustalar da uyguluyorlar.... "Abi kimse bana bu araca pasta çekileceğini söylemedi, abi kimse bana bu aracın iş-dış temizleneceğini söylemedi, vb." Adamların birbirlerinden haberleri yok... Opel ve VW servislerindeki organizasyon ve denetim Honda Ankara'da hak getirmiş... Opel ve VW'deki, bir sonraki yapılması gereken şeyin ne olduğunun iş talimatı şeklinde yazılarak aracın sileceğinin altına iliştirilerek diğer ustaya devredilmesi uygulaması Honda'da yok. Araç ustaya geliyor ama usta ilgilenmiyor bile araçla. Şef gelip ona bizzat söylesin istiyor. Şef ise tek kişi ve her müşteriye yetişemiyor. Servis müdürü diye bir şey yok. Benim bildiğim Opel ve VW servislerinde makina mühendisi veya elektronik mühendisi bir servis müdürü var. Honda'da yok... Kim kime dumduma!!! Araçların hepsi açık alanda toz toprak içinde, cam/kapı açık bekliyor. Yazıktır, günahtır be! Yazıklar olsun koskoca Honda'ya doğru dürüst bir servis ağı kuramamışlar ülkenin başkentinde!


    İstisnalar kaideleri bozmaz ancak diğer servislerinde farklı olduğunu düşünmüyorum.Servislerin önceliği müşteri memnuniyeti değil adam kazıklamak.servis elamanlarının ki ise iş yapmak değil bahşiş koparmak




  • İzmir çamkıran çok iyi gibi gözüküyor , bakalım ilerdeki günlerdede aynı intibalarım sürecekmi
  • şikayet var da bir çok amortisör şikayeti var dostlar,
    nedir bu işin aslı?
  • Bu kadar iyi deşifre edilebilirdi.

    Benzer problemleri Laguna için servise gittiğimdede yaşardım,aracında servisinde performansı düşüktü her iki konudada daha iyisiyle değiştirdim!

    Müşteri memnuniyeti için aradıklarında bir bir izah et bence acıma.

    quote:

    Orjinalden alıntı: WarriorSoul

    Arabadan şikayetim yok ama keşke olsaydı dediğim:

    1. Herkesin hemfikir olduğu üzere daha kapsamlı yol bilgisayarı
    2. Opel'deki kar/buz düğmesi
    3. Torku biraz daha yüksek olsa iyi olurdu

    Ancaaaakk, aynı olumlu havayı Honda servis için takınamayacağım. Diğer kentlerdeki servisleri bilmiyorum ama Ankara'da:

    1. Arabayı alıp basit bir çizik için bile 8 gün alıkoyuyorlar.

    2. Son derece pis çalışıyorlar, bütün açık renk döşemeler kara yağ lekeleri içinde kalıyor. Ama sonradan temizliyorlar.

    2. Arabayı diyelimki kaporta için götürdünüz. Uzmanlık alanı farklı (kaporta, cam, elektrik, boya, pasta-cila, iç-dış temizlik) ustalardan geçecek ya araba sırasıyla. Adamların birbirlerinden haberleri yok. Kaportacı işini bitirince, alıyor atıyor arabayı dışarıya, araba orada 1 gün hiçbir şey yapılmadan bekliyor. Aynı şey bundan sonraki her bir usta için de tekrarlanıyor. Aradan 8 gün geçiyor hala bitirmemişler... Sonra lastik değiştireceksiniz. Adamın biri alıyor arabayı ilgili ustaya götürüyor. Müşteri salonda bekliyor lastiğin değiştirilmesini. 30 dk. geçiyor aradan, gidip bir bakayim diyorsunuz, lastik falan değişmemiş. Niye diye soruyorsunuz, aldığınız cevap "abi arabayı buraya gelip koymuşlar ama bana kimse lastiğin değişeceğini söylemedi ki" oluyor!!!!! Aynı stratejiyi diğer tüm ustalar da uyguluyorlar.... "Abi kimse bana bu araca pasta çekileceğini söylemedi, abi kimse bana bu aracın iş-dış temizleneceğini söylemedi, vb." Adamların birbirlerinden haberleri yok... Opel ve VW servislerindeki organizasyon ve denetim Honda Ankara'da hak getirmiş... Opel ve VW'deki, bir sonraki yapılması gereken şeyin ne olduğunun iş talimatı şeklinde yazılarak aracın sileceğinin altına iliştirilerek diğer ustaya devredilmesi uygulaması Honda'da yok. Araç ustaya geliyor ama usta ilgilenmiyor bile araçla. Şef gelip ona bizzat söylesin istiyor. Şef ise tek kişi ve her müşteriye yetişemiyor. Servis müdürü diye bir şey yok. Benim bildiğim Opel ve VW servislerinde makina mühendisi veya elektronik mühendisi bir servis müdürü var. Honda'da yok... Kim kime dumduma!!! Araçların hepsi açık alanda toz toprak içinde, cam/kapı açık bekliyor. Yazıktır, günahtır be! Yazıklar olsun koskoca Honda'ya doğru dürüst bir servis ağı kuramamışlar ülkenin başkentinde!





  • Servis sikayetlerini direk Honda Türkiye'ye de yapabilirsin o servisin ceza alması hatta kapatılması dahi söz konusu olabilir.Eger bu tür elestirilerde bulunmazsak hic bir yerde yaptırım gücü elde edemeyiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi artlik -- 11 Mart 2008; 23:11:56 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emrehanci


    arkadaşlar buralarda biri son günlerde bir soru sormuştu.

    ancak kimin yazdığını hatırlamıyorum.

    direksiyondan kumanda ile cd den albüm değişimini yapamadığını iletmişti.
    mecburan orta konsoldan yaptığını iletmişti.

    bu soruya cevap vermek istiyorum: dün keşfettim bende. cd den mp3 dinlerken klasörler arası geçiş yapmak istiyorsanız: canal +/- tuşlarına uzun süreli basarak bir önceki yada bir sonraki klasörlere atlıyorsunuz.


    herkesle paylaşmak istedim.

    saygılarımla......





    Sağol Emre hep yararlı buluşlar senden geliyor, bende şunu keşfettim CD dinlerken sağdaki büyük düğmeyi ister sağa ister sola çevir CD en baştan başlıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caucass -- 13 Mart 2008; 4:03:23 >




  • Değerli Honda seven ve kullanan arkadaşlar..
    Bende yakın bir zamanda sıfır bir araba almayı tasarlıyorum. Almadan önce tüm siteleri özellikle araçlarla ilgili şikayet forumlarına fırsat buldukça bakarım. Konuya detaylı bakıldığında o şikayetleri kaile aldığınız zaman pek alınacak araba yok gibi.. Ama biliyorsunuzki bu imkan ve şartlarda durumunuza göre binebileceğiniz kötünün en iyisi diyebileceğimiz araçlardan muhakkak bir araç alma gereği olduğuna göre sık eleyip sık dokuyarak zevkle binebileceğiniz muhakkak bir araç vardır düşüncesi hasıl oldu.
    Şimdilik HONDA CİVİC ELEGANCE modelinde karar kıldım. henüz bir bayi ile görüşmedim sadece net ortamında inceleme fırsatım oldu.. Yeni araç alan arkadaşlara sormak istediğim, acaba bu bayilerin yayınlamış olduğu liste fiyatları bayiden bayiiye değişiyormu pazarlık yapıldığında.. muhtemelen aracı Ankarada bulunan Honda bayilerinden birinden alacağım.. Sizlerin tavsiye edebileceği özellikle dikkat etmem gereken hususları arkadaşlar buradan paylaşırsanız memnun olacağım. SİYAH renk düşünüyorum. Görüş ve önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar...




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.