Şimdi Ara

Sikayetvar.com şikayeti için markaya zarar verme davası açılabilir mi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
8.739
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • mahkeme kararı olmadan şikayetvarın bilgieri paylaşması korkunç...
  • Sanırım hukuk bölümünden yeni mezun bir avukata denk geldiniz. Yazım tarzı, üslubu o kadar kötü ki. Bir avukat böyle gayriresmi ve samimi konuşamaz. Tüm bilgileriniz elimizde falan filan diye bir üslup yok.

    Hatta imkanın varsa şikayetvar'a da dava aç "kişisel verilerin korunumu kanunu" kapsamında senin bilgilerini kimseyle paylaşamazlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fulton -- 3 Mayıs 2018; 21:56:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fulton

    Sanırım hukuk bölümünden yeni mezun bir avukata denk geldiniz. Yazım tarzı, üslubu o kadar kötü ki. Bir avukat böyle gayriresmi ve samimi konuşamaz. Tüm bilgileriniz elimizde falan filan diye bir üslup yok.

    Hatta imkanın varsa şikayetvar'a da dava aç "kişisel verilerin korunumu kanunu" kapsamında senin bilgilerini kimseyle paylaşamazlar.
    Merhaba hocam. Büyük ihtimalle şikayetin çözümü için paylaşıyorlar. Bunun içinde bir madde vardır sözleşmelerinde

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum hemen bir avukata gidiyosun. Bu yaptıkları %100 şantaj olarak sayılıyor.
  • vay be ne gunlere kaldik bana gelecek hadi deneyin derim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Burada herkes kafasına göre bir şeyler yazmış :-) Önce haklarınızı bilip ondan sonra yorum yazarsanız daha iyi olur. Aşağıda bu konuyla ilgili gerçekleri maddeler halinde paylaşıyorum.

    1-Firmamız hakkında bir çok şikayetler geliyor bu gelen şikayetlerin bizim müşterimiz olduğunu kanıtlayacak hiç bir belgeye sahip değiller. Kanun karşısında o kişi bu firmanın müşterisidir diyemez.

    2- İftira, yalan yada gerçek tüketici sorunlarının çözülmesi gereken yetkili merciler devlet kurumlarıdır. Bir tüketicinin başvurması gereken yer tüketici mahkemeleri yada hakem heyetidir. Şikayet var panel kiralama adı altında firmalardan para kazanmak için kendini tüketici hakem heyeti yerine koymaktadır.

    3- Müşteri yada sokaktan geçen her hangi bir insan telefon numarası ve mail adresi ile istediği firmaya iftira, yalan atabilir o markanın imajına ciddi şekilde zarar verebilir. Marka bundan maddi manevi zarar görecektir illaki fakat kanun karşısında eğer uğradığınız zararı net olarak kanıtlayabilirseniz tazminat davası açıp kazanma ihtimaline sahipsiniz. Bizim sektörümüzde ( e-ticaret ) ana sorun kanıt problemidir. "Ben şu kazar zarara uğradım" dediğim zaman bunu belgelemen gerekir.

    4- Eğer marka adınız ve logonuz patentli ise kimse sizin izniniz olmadan adınızı ve içeriğinizi kullanamaz. Şikayet var firmasına izinsiz marka adınızı kullanmaktan dava açabilirsiniz. ( Bakınız: KANUNDA HAKLARIMIZ 2. Madde )

    5- Şikayet var firmalar için şikayetleri para verdiyseniz 1 gün gecikmeli yayınlar vermediyseniz anında. Ama sizin firmanız için şikayet almada yetkili olduğunu düşünen bu firma aynı özgürlüğü kendi için kullanmıyor. Eğer şikayet varı kendi sitesinden şikayet ederseniz yayınlamadığını göreceksiniz. Kanun karşısında mağdur kişiler cevap haklarını kullanmaktadır diyebiliyorlar fakat eğer sizi mağdur eden firma şikayet var ise sitesinden sizde bu hakkınızı kulllanmak istediğinizde yok bilmem eğitimli personel yok bilmem teknik imkanlarımız oluşmadı gibi komik bahaneleri size sunmaktadır. Bu da kanuna ne kadar uyumludur tartışılır.Ayrıca rekabet kurumu şikayet varın haksız kazanç elde ettiğini biliyor ama onlar için küçük bir mevzu olduğu gerekçesi ile işlem yapılmadığını telefonda öğrendim.

    6-Şikayet var için diğer bir yol erişim engelleme kararıdır. Sizin hakkında yayın yapmamasını sağlayabilirsiniz. Eğer gerçekten iftira, yalan olduğuna inandığınız beyanları silmedi ve hala tutuyorsa gidip savcılığa başvurabilirsiniz. Erişim engelleme kararı aldırmanız olası. Çünkü şikayet var onun müşteriniz olduğunu yada doğru yazdığını kanıtlayamaz. Marka haklarına saldırı ve hatta karalamadır bu. ( Bakınız: KANUNDA HAKLARIMIZ 3. Madde )

    7-Şikayet var ile iletişimleriniz, uyarılarınız, talepleriniz hepsi yazılı olarak gerçekleştirin. Avukat yoluyla yada şikayeti kaldırma talebini noter ile gönderin. Kanuni olarak yol izlemeniz lazım bu yüzden belgeli şekilde işlemler yapın. Noterden şikayetin kaldırılması için ihtar çekin mesela. Bilgi her şeydir unutmayın.

    Son olarak şikayet var (sikayetvar.com) için ücretsiz cevap verme hakkına ve hatta size şikayet yazan kişinin bilgilerini görme hakkına sahipsiniz.
    destek@sikayetvar.com adresine şikayetin linkini koyup ben bu şikayetçinin bilgilerini almak istiyorum yada bu cevabın şu şikayete eklenmesini istiyorum diyerek mail atarsanız bunu ücretsiz şekilde yapmak zorundalar.




  • EuphoriA E kullanıcısına yanıt

    Hocam merhaba ben de bir firamaya web tasarımı seo gibi hizmet için destek aldım fakat sitemde hiöç ilerleme yok iade talep ediyorum fakat iade yapmıyoruz diyorlar fatura kestiler tabi daha önce ki aylara çalışma yaptığımız için ne yapmam gerekiyor ?

  • Konuyu açan olarak Şikayeti sildim. Dava felan açmadılar şu ana kadar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.