Şimdi Ara

sılındı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.684
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 1.6 204 birkaç senedir olan bir ünteydi ama nedense Türkiye'de Sportage modelinde daha yeni uygulanacak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35

    Kia 1.6.204 hp T-GDI motoruz aten Pro Ceed de kullanıyor ulkemizdede satista yazilim yardımıyla bu seviyelere cikiyor zaten Kiada büyük ihtimalle yazilim degisiklikleri ve ekler yaparak 245 hp ulasmis cokta sevinmeye gerek yok ulkemizde satista olmaz veya fahis fiyata satilir diye düşünüyorum ayrica bu down-size donemi devam ettikce motorlarin omrunu cok merak ediyorum uzun vadede.

    İlave olarak ne şekilde bu gücü alıyorlarsa, proceed gt için okuduğum tüm yabancı incelemelerde kağıt üstündeki yüksek güçe rağmen pek de istekli olmayan, yola aktaramayan bir araç olarak eleştiriyorlardır. Yani kia'nın verdiği değerler ne kadar tutarlıdır yola aktarılan güç anlamında ya da o yazılımla vs o güç değerlerinde gösteirlen motorlar ne kadar o şekilde güçlü hissettirir şüpheliyim.

    Hocam hacimler kuculdukce beygirler arttikca aslinda surus zevkinide elden aliyorlar cogu insanin gözüne cok hos gelmiştir 1.6lik unite ve 245 hp ulkemizde begenilir neden vergisi az ve 1.6 ile basmaz isen az yakar mantigi,halbuki 1.6lik uniteye 245 hp cok fazla tam verim olanaz cok tepkili sanziman ve vites aralıkları cok iyi ayarlanmali acikcasi beni hic etkilemedi bu beygirlerin hakki 2.0 motor iste o zaman cok zevkli olur merak ettigim 10 yil sonra ikinci el 1.2 1.4 yuksek beslemeli turbolu araclarin durumu pek ic acici olacagini dusunmuyorum.

    Evet aynen katılıyorum aynı güçteki küçük hacimli motorla -turbolu bile olsa- , daha büyük hacimli motorun sürüş karakteri, özellikle alt devirlerdeki canlılığı, gaz pedal tepkisi çok farklı oluyor. Küçük hacimlerde hep gazı ezerek sürmeye mahkumsunuz bu da size her an önde fındık kadar motor olduğunu hatırlatarak keyiften ciddi anlamda çalıyor. Yapacak bir şey yok siyasetciler sağolsun. Onlar 6 litre v12 makam araçlarına aynen devam. Milyonluk makam arabaısna binmezse ölecek hastalığına yakalanmış hepsi.




  • Gelsin de alayım yeni kasasını.

    Baya cogaldı eskisi sıkmaya başlamıştı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yok artk manyak bırsey olur gelsın bakalım
  • Hocam paylaşımın için teşekkürler ama konuyu şikayet ediyorum. bir bilgi için bana 10 tane mesaj okutmaya hakkın yok.
  • Eski kasasında 1.6 dizel getirselerdi 70 civarına,satış rekoru kırardı diye düşünüyorum.Benzinlisini kullandık,seride değildi cokta yakıyordu.
  • sensodrive S kullanıcısına yanıt
    Peki ondan sonra yazılan bilmem kaç mesaja ne diyorsunuz. Zaten ilk mesajı edit etmişsiniz. Ondan sonrakilerin neden bahsettiklerini anlamak bile birkaç dakika sürüyor. Kusura bakmayın ama buna forum kirliliği denir.
  • Hızlanmanın yine tatmin edici olacağını sanmıyorum. 328i yi kovalaması gereken araç 320d ile beraber yürür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gelmez..
  • yahu dizelini getirsinler napalım bunu
  • sensodrive S kullanıcısına yanıt
    İlk mesajımda paylaşımınız için teşekkür ettim. Tekrar verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim. Sunuş yönteminiz yanlış. Son yazdıklarınıza zaten kimsenin bir itirazı olmaz. Sanırım mesele anlaşılmıştır. Daha da uzatmaya gerek. İyi forumlar.
  • Ben beygire beygir demem,beygir bana beygirligini göstermedikçe.................
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.