Şimdi Ara

Silindir kapak contası maliyeti ne tutar??? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
146.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.4 motorlarda silindir kapağı çatlağı çok oluyor. İnşallah bişey çikmazda paçayı kurtarırsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    1.4 motorlarda silindir kapağı çatlağı çok oluyor. İnşallah bişey çikmazda paçayı kurtarırsın

    İnşallah hocam teşekkürler ilginiz için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 500 tl civarı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    Geç olacak ama aklıma takıldı konuyu görünce sorayım dedim.

    Motor hararet görmeden yapılan conta değişiminde taşlama şart mı? Bildiğim kadarıyla taşlama işlemi kapakta eğrilik varsa onu düzeltmek için yapılıyor. Aşağıda verdiğim videonun 1:25'den sonra farklı düzlemlerde kapağın eğrilik toleransını kontrol ediyor. Bütün ölçümlerde bu değer tolerans aralığı içinde kalırsa taşlamaya gerek kalmaz gibi geliyor bana.

    YouTube
    Full set / Juego completo VOLVO S40 TURBO 16V B4204T .
    https://youtu.be/-4Le6qW-YCE?t=86




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Geç olacak ama aklıma takıldı konuyu görünce sorayım dedim.

    Motor hararet görmeden yapılan conta değişiminde taşlama şart mı? Bildiğim kadarıyla taşlama işlemi kapakta eğrilik varsa onu düzeltmek için yapılıyor. Aşağıda verdiğim videonun 1:25'den sonra farklı düzlemlerde kapağın eğrilik toleransını kontrol ediyor. Bütün ölçümlerde bu değer tolerans aralığı içinde kalırsa taşlamaya gerek kalmaz gibi geliyor bana.

    YouTube
    Full set / Juego completo VOLVO S40 TURBO 16V B4204T .
    https://youtu.be/-4Le6qW-YCE?t=86


    Eğrilikten ziyade yüzeyi contaya hazırlamak için her türlü ince de olsa taşlama yapılır




  • Sadece conta ise, açtıktan sonra başka bişey çıkmazsa, 300 gibi işçilik, 100 gibi taşlama, 50 lira conta, 100 gibi de ıvır zıvır çıkabilir. Olaki usta kapakta bişey yok, taşlamaya gerek dese bile yüzeyinden aldırın, ne kadar pürüzsüz o kadar iyidir.

    Aşağıda yakın zaman da yaptığım conta masrafıyla ilgili konum mevcut, parçalar daha önce bende hazır olduğu için sanayiye girer girmez yaptığım masraflar tüm detayıyla yazıyor.

    https://forum.donanimhaber.com/kalorifer-radyatoru-tikanikligi-ve-sonrasinda-conta-yakan-araba-detayli-ve-resimli-anlatim--130595488-1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • anaconda41 kullanıcısına yanıt
    motoruna göre maliyeti var
    1.6 ies motor yatak sardığında 2 sene önce 8000 liraya toplattırdım
    gömlek hariç herşeyi değişti
    ustanın dediğine göre krank tr de yokmuş dubaiden ithal etmiş
    herşeyi faturalı yaptı ve 10 numara işçilik çıkardı
  • CeyKalDa kullanıcısına yanıt
    Burdaki konumuz conta ve sadece conta masrafı ile ilgili aşağı yukarı fiyat çıkardım. Yine de sökülmeden net bişey söylememek lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anaconda41 -- 25 Şubat 2018; 9:31:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Işçilik değişken olsa da ortalama 400 lira desen,taşlama 100 lira ıvır zıvır conta 100 lira, başka birsey yoksa 600 den aşağı çıkamazsın ama kapakta çatlak olur çürük olur bir dünya ihtimal var Sonuçta durup dururken yağı suya karistirmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar

    Aracımda ki sorunlar yağ çubuğunda köpük - suda eksilme- sabahları aşırı tekleme - ve egzozdan su atımıydı güvendiğim 2 ustada conta kaçırıyor dedi fakat araçta 1 haftadır (maşallah) bu sorunların hiç biri yok performans çok iyi ayrıca şehir içi 10litre yakan araç bu sefer 8 litreye düştü yani

    Yakıt 30kuruştan 24 kuruşa düştü ne oldu bu arabaya 1 haftada ne olduda herşey düzeldi ve aldığımdan beri 10 litre yakan araç 2 sefer ölçmeme rağmen 8 litre yakmaya başladı anlamış değilim yoksa fırtına öncesi sessizlik mi bu daha büyük bişey çıkmasın bir fikriniz var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetltn

    Işçilik değişken olsa da ortalama 400 lira desen,taşlama 100 lira ıvır zıvır conta 100 lira, başka birsey yoksa 600 den aşağı çıkamazsın ama kapakta çatlak olur çürük olur bir dünya ihtimal var Sonuçta durup dururken yağı suya karistirmaz

    Hemen hemen bu fiyata yakın birşey çıkıyor hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41

    Sadece conta ise, açtıktan sonra başka bişey çıkmazsa, 300 gibi işçilik, 100 gibi taşlama, 50 lira conta, 100 gibi de ıvır zıvır çıkabilir. Olaki usta kapakta bişey yok, taşlamaya gerek dese bile yüzeyinden aldırın, ne kadar pürüzsüz o kadar iyidir.

    Aşağıda yakın zaman da yaptığım conta masrafıyla ilgili konum mevcut, parçalar daha önce bende hazır olduğu için sanayiye girer girmez yaptığım masraflar tüm detayıyla yazıyor.

    https://forum.donanimhaber.com/kalorifer-radyatoru-tikanikligi-ve-sonrasinda-conta-yakan-araba-detayli-ve-resimli-anlatim--130595488-1

    Geçmiş olsun hocam elinize sağlık çok güzel bir konu olmuş bu arada araç çok temiz olmuş hayırlı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Advanced_Engineer


    quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41

    Sadece conta ise, açtıktan sonra başka bişey çıkmazsa, 300 gibi işçilik, 100 gibi taşlama, 50 lira conta, 100 gibi de ıvır zıvır çıkabilir. Olaki usta kapakta bişey yok, taşlamaya gerek dese bile yüzeyinden aldırın, ne kadar pürüzsüz o kadar iyidir.

    Aşağıda yakın zaman da yaptığım conta masrafıyla ilgili konum mevcut, parçalar daha önce bende hazır olduğu için sanayiye girer girmez yaptığım masraflar tüm detayıyla yazıyor.

    https://forum.donanimhaber.com/kalorifer-radyatoru-tikanikligi-ve-sonrasinda-conta-yakan-araba-detayli-ve-resimli-anlatim--130595488-1

    Geçmiş olsun hocam elinize sağlık çok güzel bir konu olmuş bu arada araç çok temiz olmuş hayırlı olsun

    Teşekkür ederim. Siz ne yaptınız, yaptırdınız mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • silindir kapak contası diyorsanız renault için 70 tl
    üst kapak conta takımı ise 130 tl falan şu an fiyatları
    saplama subap egsoz 230tl diye gidiyor
  • Motorun altında hasar yoksa üst kapak sadece taşlanacaksa 1500 üst kapakta hasar çürüme çatlak su yağ yollarında bozukluk varsa 300 daha koy

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41


    quote:

    Orijinalden alıntı: Advanced_Engineer


    quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41

    Sadece conta ise, açtıktan sonra başka bişey çıkmazsa, 300 gibi işçilik, 100 gibi taşlama, 50 lira conta, 100 gibi de ıvır zıvır çıkabilir. Olaki usta kapakta bişey yok, taşlamaya gerek dese bile yüzeyinden aldırın, ne kadar pürüzsüz o kadar iyidir.

    Aşağıda yakın zaman da yaptığım conta masrafıyla ilgili konum mevcut, parçalar daha önce bende hazır olduğu için sanayiye girer girmez yaptığım masraflar tüm detayıyla yazıyor.

    https://forum.donanimhaber.com/kalorifer-radyatoru-tikanikligi-ve-sonrasinda-conta-yakan-araba-detayli-ve-resimli-anlatim--130595488-1

    Geçmiş olsun hocam elinize sağlık çok güzel bir konu olmuş bu arada araç çok temiz olmuş hayırlı olsun

    Teşekkür ederim. Siz ne yaptınız, yaptırdınız mı?

    Hocam ben şimdilik askıya aldım neden derseniz araç bahsettiğim sorunları bir anda kesti ne su eksiltme ne tekleme ne yağda köpük var şuan ayrıca yakıt 10 litreden 8 litreye düştü anlamış değilim ne olduğunu 2 hafta daha takip edip duruma göre bakacağım ne yapacağıma bir yanımda ne olursa olsun 168binde araç motora anahtar vurulmamış bugüne kadar bi açtırıp temizlik kapsamında conta hortum triger vs değişimi yapıp 2 3 yıl arkana bakma diyor bilemedim yani boşluktayım şuan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Advanced_Engineer


    quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41


    quote:

    Orijinalden alıntı: Advanced_Engineer


    quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41

    Sadece conta ise, açtıktan sonra başka bişey çıkmazsa, 300 gibi işçilik, 100 gibi taşlama, 50 lira conta, 100 gibi de ıvır zıvır çıkabilir. Olaki usta kapakta bişey yok, taşlamaya gerek dese bile yüzeyinden aldırın, ne kadar pürüzsüz o kadar iyidir.

    Aşağıda yakın zaman da yaptığım conta masrafıyla ilgili konum mevcut, parçalar daha önce bende hazır olduğu için sanayiye girer girmez yaptığım masraflar tüm detayıyla yazıyor.

    https://forum.donanimhaber.com/kalorifer-radyatoru-tikanikligi-ve-sonrasinda-conta-yakan-araba-detayli-ve-resimli-anlatim--130595488-1

    Geçmiş olsun hocam elinize sağlık çok güzel bir konu olmuş bu arada araç çok temiz olmuş hayırlı olsun

    Teşekkür ederim. Siz ne yaptınız, yaptırdınız mı?

    Hocam ben şimdilik askıya aldım neden derseniz araç bahsettiğim sorunları bir anda kesti ne su eksiltme ne tekleme ne yağda köpük var şuan ayrıca yakıt 10 litreden 8 litreye düştü anlamış değilim ne olduğunu 2 hafta daha takip edip duruma göre bakacağım ne yapacağıma bir yanımda ne olursa olsun 168binde araç motora anahtar vurulmamış bugüne kadar bi açtırıp temizlik kapsamında conta hortum triger vs değişimi yapıp 2 3 yıl arkana bakma diyor bilemedim yani boşluktayım şuan

    Aynı bende öyle yapacaktım herşeyin hazırdı conta yaktık hatamdan, biliyorsunuz zaten.

    Dediğiniz mantıklı ama önce teşhisi net koymak lazım, tutar conta yaparsınız, problem devam ederse o arabayı yakasınız gelir😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41


    quote:

    Orijinalden alıntı: Advanced_Engineer


    quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41


    quote:

    Orijinalden alıntı: Advanced_Engineer


    quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41

    Sadece conta ise, açtıktan sonra başka bişey çıkmazsa, 300 gibi işçilik, 100 gibi taşlama, 50 lira conta, 100 gibi de ıvır zıvır çıkabilir. Olaki usta kapakta bişey yok, taşlamaya gerek dese bile yüzeyinden aldırın, ne kadar pürüzsüz o kadar iyidir.

    Aşağıda yakın zaman da yaptığım conta masrafıyla ilgili konum mevcut, parçalar daha önce bende hazır olduğu için sanayiye girer girmez yaptığım masraflar tüm detayıyla yazıyor.

    https://forum.donanimhaber.com/kalorifer-radyatoru-tikanikligi-ve-sonrasinda-conta-yakan-araba-detayli-ve-resimli-anlatim--130595488-1

    Geçmiş olsun hocam elinize sağlık çok güzel bir konu olmuş bu arada araç çok temiz olmuş hayırlı olsun

    Teşekkür ederim. Siz ne yaptınız, yaptırdınız mı?

    Hocam ben şimdilik askıya aldım neden derseniz araç bahsettiğim sorunları bir anda kesti ne su eksiltme ne tekleme ne yağda köpük var şuan ayrıca yakıt 10 litreden 8 litreye düştü anlamış değilim ne olduğunu 2 hafta daha takip edip duruma göre bakacağım ne yapacağıma bir yanımda ne olursa olsun 168binde araç motora anahtar vurulmamış bugüne kadar bi açtırıp temizlik kapsamında conta hortum triger vs değişimi yapıp 2 3 yıl arkana bakma diyor bilemedim yani boşluktayım şuan

    Aynı bende öyle yapacaktım herşeyin hazırdı conta yaktık hatamdan, biliyorsunuz zaten.

    Dediğiniz mantıklı ama önce teşhisi net koymak lazım, tutar conta yaparsınız, problem devam ederse o arabayı yakasınız gelir😊

    Biliyorum hocam gözü kör olsun mısır ununun aynen öyle şimdi birde geçenlerde fark ettim lpg regülatöründe su kaçağı olmuş su eksiltmeyi ordan yapıyormuş galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Advanced_Engineer


    quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41


    quote:

    Orijinalden alıntı: Advanced_Engineer


    quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41


    quote:

    Orijinalden alıntı: Advanced_Engineer


    quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41

    Sadece conta ise, açtıktan sonra başka bişey çıkmazsa, 300 gibi işçilik, 100 gibi taşlama, 50 lira conta, 100 gibi de ıvır zıvır çıkabilir. Olaki usta kapakta bişey yok, taşlamaya gerek dese bile yüzeyinden aldırın, ne kadar pürüzsüz o kadar iyidir.

    Aşağıda yakın zaman da yaptığım conta masrafıyla ilgili konum mevcut, parçalar daha önce bende hazır olduğu için sanayiye girer girmez yaptığım masraflar tüm detayıyla yazıyor.

    https://forum.donanimhaber.com/kalorifer-radyatoru-tikanikligi-ve-sonrasinda-conta-yakan-araba-detayli-ve-resimli-anlatim--130595488-1

    Geçmiş olsun hocam elinize sağlık çok güzel bir konu olmuş bu arada araç çok temiz olmuş hayırlı olsun

    Teşekkür ederim. Siz ne yaptınız, yaptırdınız mı?

    Hocam ben şimdilik askıya aldım neden derseniz araç bahsettiğim sorunları bir anda kesti ne su eksiltme ne tekleme ne yağda köpük var şuan ayrıca yakıt 10 litreden 8 litreye düştü anlamış değilim ne olduğunu 2 hafta daha takip edip duruma göre bakacağım ne yapacağıma bir yanımda ne olursa olsun 168binde araç motora anahtar vurulmamış bugüne kadar bi açtırıp temizlik kapsamında conta hortum triger vs değişimi yapıp 2 3 yıl arkana bakma diyor bilemedim yani boşluktayım şuan

    Aynı bende öyle yapacaktım herşeyin hazırdı conta yaktık hatamdan, biliyorsunuz zaten.

    Dediğiniz mantıklı ama önce teşhisi net koymak lazım, tutar conta yaparsınız, problem devam ederse o arabayı yakasınız gelir😊

    Biliyorum hocam gözü kör olsun mısır ununun aynen öyle şimdi birde geçenlerde fark ettim lpg regülatöründe su kaçağı olmuş su eksiltmeyi ordan yapıyormuş galiba





    Sakin kullanıyosanız tamamen açık verene kadar bişey yaptırmayın ancak sürekli takipte kalın. Ben keyfi değişecektim ama ben yolu bulduğumda acayip sıkıştırırım ondan değişecektim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41


    quote:

    Orijinalden alıntı: Advanced_Engineer


    quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41


    quote:

    Orijinalden alıntı: Advanced_Engineer


    quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41


    quote:

    Orijinalden alıntı: Advanced_Engineer


    quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41

    Sadece conta ise, açtıktan sonra başka bişey çıkmazsa, 300 gibi işçilik, 100 gibi taşlama, 50 lira conta, 100 gibi de ıvır zıvır çıkabilir. Olaki usta kapakta bişey yok, taşlamaya gerek dese bile yüzeyinden aldırın, ne kadar pürüzsüz o kadar iyidir.

    Aşağıda yakın zaman da yaptığım conta masrafıyla ilgili konum mevcut, parçalar daha önce bende hazır olduğu için sanayiye girer girmez yaptığım masraflar tüm detayıyla yazıyor.

    https://forum.donanimhaber.com/kalorifer-radyatoru-tikanikligi-ve-sonrasinda-conta-yakan-araba-detayli-ve-resimli-anlatim--130595488-1

    Geçmiş olsun hocam elinize sağlık çok güzel bir konu olmuş bu arada araç çok temiz olmuş hayırlı olsun

    Teşekkür ederim. Siz ne yaptınız, yaptırdınız mı?

    Hocam ben şimdilik askıya aldım neden derseniz araç bahsettiğim sorunları bir anda kesti ne su eksiltme ne tekleme ne yağda köpük var şuan ayrıca yakıt 10 litreden 8 litreye düştü anlamış değilim ne olduğunu 2 hafta daha takip edip duruma göre bakacağım ne yapacağıma bir yanımda ne olursa olsun 168binde araç motora anahtar vurulmamış bugüne kadar bi açtırıp temizlik kapsamında conta hortum triger vs değişimi yapıp 2 3 yıl arkana bakma diyor bilemedim yani boşluktayım şuan

    Aynı bende öyle yapacaktım herşeyin hazırdı conta yaktık hatamdan, biliyorsunuz zaten.

    Dediğiniz mantıklı ama önce teşhisi net koymak lazım, tutar conta yaparsınız, problem devam ederse o arabayı yakasınız gelir😊

    Biliyorum hocam gözü kör olsun mısır ununun aynen öyle şimdi birde geçenlerde fark ettim lpg regülatöründe su kaçağı olmuş su eksiltmeyi ordan yapıyormuş galiba





    Sakin kullanıyosanız tamamen açık verene kadar bişey yaptırmayın ancak sürekli takipte kalın. Ben keyfi değişecektim ama ben yolu bulduğumda acayip sıkıştırırım ondan değişecektim.

    Geçen derse geç kaldım 4500 5000 devir kullandım sonradan yaşadığım pişmanlık anlatılamaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.