Geçmiş olsun. Deagles48'in dediği gibi iade etmek en mantıklısı geliyor.
Henüz bir ay olmamış ama 15 gün olmuş. Kıllık yapma ihtimalleri var. Sana servise gönderme seçeneğini sunacaklardır. Kabul etme sakın.
yukar da bahsedilen Ç harfi olayını gri tonlarındaki arka plan da bakmanızı, hatta tüm amoled li cihaz sahiplerinin bu testi yapmalarını tavsiye ederim. ( Grey-Test Image ;http://www.mediafire.com/?hfxjz8nhymc4h4d )
Üretici kaynaklı bir sorun olduğunuhttp://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1463622 şuradan daha net anlayabilirsiniz, 3 hafta önce aldığım s2 marka telefonumda aynı sorundan dolayı 1 hafta içinde değişim talebiyle servise teslim ettim. 2 haftadır bekliyorum bugün görüştüm değişim talebim kabul edilmiş bakalım ne zaman gelirse artık... Ürün kursağımızda kaldı tabi, mide bulandırdı artık, satıp amoled ekransız bir ürün almayı planlıyorum :)
quote:
Orijinalden alıntı: ozez
yukar da bahsedilen Ç harfi olayını gri tonlarındaki arka plan da bakmanızı, hatta tüm amoled li cihaz sahiplerinin bu testi yapmalarını tavsiye ederim. ( Grey-Test Image ;http://www.mediafire.com/?hfxjz8nhymc4h4d )
Üretici kaynaklı bir sorun olduğunuhttp://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1463622 şuradan daha net anlayabilirsiniz, 3 hafta önce aldığım s2 marka telefonumda aynı sorundan dolayı 1 hafta içinde değişim talebiyle servise teslim ettim. 2 haftadır bekliyorum bugün görüştüm değişim talebim kabul edilmiş bakalım ne zaman gelirse artık... Ürün kursağımızda kaldı tabi, mide bulandırdı artık, satıp amoled ekransız bir ürün almayı planlıyorum :)
hocam ürünün değişimi sağlandımı son ne oldu
evet ürün sıfır cihazla değiştirildi. geciken cevap icin kusura bakmayın...
sağlık olsun teşekkürler
quote:
Orijinalden alıntı: ozez
evet ürün sıfır cihazla değiştirildi. geciken cevap icin kusura bakmayın...
Kutulu ürün mü geliyor yoksa kutusuz mu hocam? Aydınlatırsanız.
Ürünün direk sıfır kutulu olarak teslim aldım. Aynı sıkıntının olup olmadığına bakmak için kutuyu serviste ben kendim açtım ve kontrol ettim. Yeni cihazın garantisini ayıplı malın alınış tarihinden başlattılar. Hani söylemeden de geçemeyeceğim Allah var baya ilgilendiler, tabi bende baya üzerinde durdum ve çok kısa bir zaman içerisinde değişimini yaptılar.
quote:
Orijinalden alıntı: ozez
Ürünün direk sıfır kutulu olarak teslim aldım. Aynı sıkıntının olup olmadığına bakmak için kutuyu serviste ben kendim açtım ve kontrol ettim. Yeni cihazın garantisini ayıplı malın alınış tarihinden başlattılar. Hani söylemeden de geçemeyeceğim Allah var baya ilgilendiler, tabi bende baya üzerinde durdum ve çok kısa bir zaman içerisinde değişimini yaptılar.
yakın zamanda bende s2 aldım ekran sorunundan dolayı servise verdim değişim dediler ama stoklarında s2 olmadığı için bordo s3 verdiler. artık üretilmeyen telefonu nereden tedarik edipte veriyorlar acep bana yok sana var nasıl iştir bu anlamadım.
quote:
Orijinalden alıntı: qqyyxx
yakın zamanda bende s2 aldım ekran sorunundan dolayı servise verdim değişim dediler ama stoklarında s2 olmadığı için bordo s3 verdiler. artık üretilmeyen telefonu nereden tedarik edipte veriyorlar acep bana yok sana var nasıl iştir bu anlamadım.
Ben temmuz ağustos ayı gibi bu sorunla karşılaştım ve değişimi o aylarda yaptılar. o zaman s3 yeni çıkmıştı ve s2 nin satışları devam ediyordu. yakın zamanda ne gibi sıkıntılar yaşanıyor bilgim yok. S3 daha iyi değil mi sizin için?
hee pardon konuyu yeni görünce bakmadım tarihe, s3 teknik özellik olarak iyi ama estetik açıdan s2 yi tek geçerim.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme