Şimdi Ara

silinebilir ...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.312
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • silinebilir ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metacortex -- 5 Mayıs 2018; 1:38:7 >



  • bence hiç zaman kaybetmeden tüketici hakem heyeti veya tüketici mahkemesine bir danışman lazım (ücret almıyorlar)

    Satıcı; Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelikte kapsamındaki malların, garanti süresi içerisinde arızalanması halinde malı işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep edemez. Ücretsiz olarak tamir ile yükümlüdür - See more at:http://www.tuketicihaklari.org.tr/sss/27#sthash.3L4aYgxE.dpuf

    Tüketici ücretsiz onarım hakkını kullanmasına rağmen, malın tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması halinde tüketici, diğer seçimlik haklara yönelebilir. (Yön.m.14/a) (varsa yenisi yoksa bir üst modelle değişimi, iade vs.)

    Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı - üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır

    bunun gibi birçok hakkın var, evet hp büyük firma olabilir. ama yasalardan kanunlardan daha büyük bir firma hiç görmedim ben

    http://www.ankarabarosu.org.tr/Siteler/2012yayin/2011sonrasikitap/avukatlar-icin-tuketici-hukuku-rehberi.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lllHELLFIRElll -- 20 Haziran 2013; 19:18:54 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.