Şimdi Ara

sınıfının kralı Lancia Delta(birileri ders alsın) (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
512
Cevap
7
Favori
52.147
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 50000 TL param olsa alacağım araçlardan biri. Benzinli 140PS olanı güzel. Dizel 120PS de iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    sevgiyle anıyoruz..

    Rahmetle anıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moral83


    Golf 1.6 TDI 105 PS Highline 57.100
    Golf 1.6 TDI 105 PS Tiptr. DSG Highline 66.600
    otomatik şanzımana 10 bin lira istiyor senin güzel Volkswagenin.
    Hani şu patlayan.
    hani şu kullanıcı hatası olan.
    105 ps golfe de 57k istiyor.
    deri koltuk istersen 5bin mesela.
    Bir iki opsiyon aha getti 65 70k
    Ve hala deltadaki donanımları alamayıp 15hp az güçle yetiniyosun.
    Geriye ne kalıyor.
    Ben söyliyim.
    Alaman olması di mi?
    Hadi hadi itiraf et




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 29 Temmuz 2012; 14:26:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: moral83


    Golf 1.6 TDI 105 PS Highline 57.100
    Golf 1.6 TDI 105 PS Tiptr. DSG Highline 66.600
    otomatik şanzımana 10 bin lira istiyor senin güzel Volkswagenin.
    Hani şu patlayan.
    hani şu kullanıcı hatası olan.
    105 ps golfe de 57k istiyor.
    deri koltuk istersen 5bin mesela.
    Bir iki opsiyon aha getti 65 70k
    Ve hala deltadaki donanımları alamayıp 15hp az güçle yetiniyosun.
    Geriye ne kalıyor.
    Ben söyliyim.
    Alaman olması di mi?
    Hadi hadi itiraf et




    Çok boş konuşuyorsun. Kimse kimseye zorla DSG aldırmıyor ? 2 ayrı konudan Volkswagen'e ve Golf'e çamur atmaya çalışıyorsun ama bilgin olmadığı gibi dayandığın bir kaynak da yok ve bu yüzden nereden ne sallayacağını şaşırmış durumdasın. Seviye yerlerde, aynı bilgi birikimin gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sanzumaninda sikinti yok muydu bu aracin ya ? Vites degistirirken gazdan ayagimizi cekiyorduk falan?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 39.500 TL' ye aldığın Golf'te bile standart diz hava yastığı var
    en önemlisi ihtiyaca ve bütçeye göre çeşit çeşit var,
    yok bunlar beni kesmez dersen 4x4 255 hp gücünde golf'e
    bile sahip olabilirsin, istersen 211 hp gücünde GTI alabilirsin
    Golf'ün en büyük gücüde bu zaten, seçenek çok

    ayrıca delta ile golf'ü karşılaştırmak bana saçma geliyor
    delta kendi başına bir araç, golf'le yan yana koymak tuhaf
    geliyor, ikisinin tarzı çok uzak birini seçen diğerini
    alternatif olarak almamalı, görünüşleri de, stilleri de çok
    farklı




    Golf 1.4 TSI 122 PS Trendline 39.500
    Golf 1.4 TSI 122 PS Tiptr. DSG Trendline 49.100
    Golf 1.4 TSI 122 PS Pulse 45.000
    Golf 1.4 TSI 122 PS Comfortline 43.700
    Golf 1.4 TSI 122 PS Tiptr. DSG Comfortline 53.600
    Golf 1.4 TSI 122 PS Highline 47.400
    Golf 1.4 TSI 122 PS Tiptr. DSG Highline 58.200
    Golf 1.4 TSI 160 PS Tiptr. DSG Highline 61.500
    Golf 1.6 TDI 90 PS Trendline 46.900
    Golf 1.6 TDI 105 PS Trendline 48.800
    Golf 1.6 TDI 105 PS Tiptr. DSG Trendline 57.600
    Golf 1.6 TDI 105 PS Comfortline 53.500
    Golf 1.6 TDI 105 PS Tiptr. DSG Comfortline 62.900
    Golf 1.6 TDI 105 PS Highline 57.100
    Golf 1.6 TDI 105 PS Tiptr. DSG Highline 66.600
    Golf BlueMotion BlueMotion 55.100


    Kampanyalı liste fiyatı

    DELTA 1.4 TB 140 52.960 TL + 1.114 TL
    DELTA 1.6 Multijet 54.851 TL + 1.114 TL
    DELTA 1.6 Multijet Selectronic (Yarı Otomatik) 58.407 TL + 1.114 TL
    DELTA 1.6 Multijet Selectronic (Yarı Otomatik) HARD BLACK ÖZEL SERİ 120 62.900 TL + 1.114 TL



    http://binekarac.vw.com.tr/golf-donanim.aspx

    Pulse / Comfortline / Highline

    1/3 - 2/3 katlanabilir arka koltuklar S S S
    Alcantara / Dropmag koltuk döşemesi - S S
    Me2' koltuk döşemeleri S - -
    Bagajda 12 Volt soket - S S
    Deri direksiyon - - -
    Çok fonksiyonlu deri direksiyon S S S
    Deri vites topuzu ve el freni S S S
    Direksiyondan kumanda edilebilen tiptronik vites özelliği - S* S*
    Işıklı makyaj aynaları - S S
    Işıklı torpido gözü ve bagaj S S S
    Ön ve arkada iki adet okuma lambası S S S
    Ön kol dayama ve entegre eşya gözü S S S
    RCD310 Radyo-CD MP3 çalar (Türkçe dil seçenekli) - S -
    RCD510 Radyo-CD-MP3 çalar (Türkçe dil seçenekli, 6,5' renkli dokunmatik ekran) S - S
    6'lı CD değiştirici (Radyoya entegre) S - S
    Aux-in girişi S S S
    USB-in özel müzik bağlantısı S - -
    İpod/İphone özel müzik bağlantısı S - -
    Bluetooth audio fonksiyonu (kablosuz müzik bağlantısı) S - -
    Yükseklik ayarlı ön yolcu koltuğu S S S
    Yükseklik ayarlı sürücü koltuğu S S S
    Pulse' logolu özel marşpiye kaplamaları S - -
    Dış Donanım
    %65 karartılmış arka ve arka yan camlar - - S
    15' ağırlığı azaltılmış alüminyum alaşımlı jantlar - - -
    6 1/2 X 16 'Cleveland' alüminyum jantlar, 205/55 R16 lastikler - S S
    6 1/2 X 16 'Atlanta' alüminyum jantlar, 205/55 R16 lastikler S - -
    6 J x 15 çelik jantlar, 195/ 65 R15 lastikler - - -
    Çift egzoz çıkışı - S** S**
    Pulse' logolu krom çift egzoz çıkışı S - -
    Elektrikli ve ısıtmalı yan aynalar S S S
    Elektrikli katlanabilir yan aynalar - - S
    Far yükseklik ayarı S S S
    Gövde rengi yan aynalar ve tamponlar S S S
    Lastik tamir kiti - - -
    LED stop farları - - S
    Orjinal ebatta çelik jantlı yedek lastik S S S
    Otomatik yanan kısa farlar - - S
    Ön sis farları ve entegre statik dönüş farları S S S
    Spor ön ve arka tamponlar - - -
    Spor süspansiyon - - -
    Konfor
    Aktif karbon granüllü toz ve polen filtresi S S S
    Arka kol dayama S S S
    Bluetooth'lu mobil telefon kiti S - -
    Elektrikli ön/arka camlar S S S
    Eve geliş-evden çıkış fonksiyonu (Coming-Leaving Home) - - S
    Görsel park desteği - - S
    Hız sabitleyici (Cruise Control) - - S
    Klimatik (Manuel klima) S S -
    Klimatronik (Çift bölgeli tam otomatik klima) - - S
    Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası - - S
    Ön koltuklarda bel destek ayarı S S S
    Park mesafe sensörleri (ön/arka) - - S
    Spor ön koltuklar S S S
    Start/Stop sistemi - - -
    Fren enerjisi geri kazanımı - - -
    Uzaktan kumandalı merkezi kilit S S S
    Yağmur Sensörü - - S
    Yol bilgisayarı (Türkçe dil seçenekli) S S S
    Yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon S S S
    İpod/İphone özel müzik bağlantısı S - -
    Güvenlik
    Anti Blokaj Fren Sistemi (ABS) S S S
    Elektronik Diferansiyel Kilidi (EDL) S S S
    Elektronik Fren Güç Dağılımı (EBD) S S S
    Elektronik Motor Çekiş Kontrolü (MSR) S S S
    Elektronik Patinaj Önleme Sistemi (ASR) S S S
    Elektronik Stabilizasyon Programı (ESP) - S* S*
    Aktif ön kafalıklar S S S
    Arka koltuklarda iki adet çocuk koltuğu sabitleyici (ISOFIX) S S S
    Disk frenler, ön/arka S S S
    Emniyet kemeri sesli ve ışıklı uyarı özelliği S S S
    Gündüz yanan farlar S S S
    Hıza duyarlı elektro-mekanik servo direksiyon S S S
    Hill Hold (Eğim kalkış asistanı) - S* S*
    Immobilizer S S S
    Lastik Basınç göstergesi - - S
    Ön yolcu hava yastığını devre dışı bırakma özelliği S S S
    Piroteknik ön emniyet kemerleri S S S
    Sürücü diz hava yastığı S S S
    Sürücü ve yolcu ön hava yastıkları S S S
    Sürücü ve yolcu yan hava yastıkları S S S
    Tam bağımsız ön/arka süspansiyonlar S S S
    Tavan hava yastıkları S S S

    * Tiptronik vites seçeneğinde ve 1.4 lt TSI 160 PS manuel modelinde standart olarak sunulmaktadır.


    http://binekarac.vw.com.tr/golf-teknik-bilgi.aspx

    1,6 TDI / 1.4 TSI 122 / 1.4 TSI 160

    Motor Tipi 4 silindir 16 V dizel TDI CR motor 4 silindir 16 V TSI benzinli motor 4 silindir 16 V TSI benzinli motor
    Motor hacmi, lt/ cm³ 1,6 / 1598 1,4 / 1390 1,4 / 1390
    Maksimum güç, kw (PS) dv/dk 77 (105) / 4400 90 (122) / 5000 118 (160) / 5800
    Maksimum tork, Nm dv/dk 250 / 1500 - 2500 200 / 1500 - 4000 240 / 1500 - 4500
    Karışım Sistemi Common rail direkt dizel enjeksiyonu Elektronik kontrollü direkt enjeksiyon Elektronik kontrollü direkt enjeksiyon
    Vites Kutusu 5 ileri manuel / 7 ileri tiptr. DSG 6 ileri manuel / 7 ileri tiptr. DSG 7 ileri tiptr. DSG
    Boyutlar
    Uzunluk, mm. 4199 4199 4199
    Genişlik, mm. 1786 1786 1786
    Yükseklik, mm. 1480 1480 1480
    Dingil mesafesi, mm. 2578 2578 2578
    İz genişliği, ön/arka, mm. 1541 / 1514 1541 / 1514 1541 / 1514
    Yakıt tankı, lt 55 55 55
    Dönme çapı, m. 10,9 10,9 10,9
    Bagaj kapasitesi, lt 350 / 1305 350 / 1305 350 / 1305
    Boş ağırlık, kg 1314 / 1337* 1290 / 1316* 1361*
    Hızlanmalar
    0-100 km/s sn. 11,3 / 11,2* 9,5 / 9,5* 8,0*
    Maksimum hız, km/s 189 / 189* 200 / 200* 220*
    Yakıt tüketimi, lt/100 km (80/1268/EEC)
    Şehir içi 5,7 / 5,6* 8,2 / 7,7* 7,5*
    Şehir dışı 3,9 / 4,2* 5,1 / 5,0* 5,2*
    Genel 4,5 / 4,7* 6,2 / 6,0* 6,0*
    CO2 emisyonu, g/km 119 / 123* 144 / 138* 139*


    Bunlarda delta'nın broşürü

    http://www.lancia.com.tr/cmstr/documents/delta/ebrosur.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemilkoc -- 30 Temmuz 2012; 14:14:30 >




  • valla vw golf ,toyota auris,ford focus ,i30 varken ki bunların içinden özellikle benim zevkime hitap eden vw golf ve toyota auris varken gidip de bu arabaya 55.000tl vermem ..herkesin seçimidir..fakat ne tasarımı ilgiimi çekti ne de başka birşeyi..sadece donanımı fazla diye gidip de bu arabayı almam şahsen..ama anlaşılıyor ki bazı arkadaslar arabadan çok donanım meraklısı..yeni doğan,şahin vs çıksa full+full o bile daha çekici gelebilir onlara..herşey donanım değil maalesef..
    ha zevk meselesidir hoşuna gider alırsın ayrı fakat bu araç varken golf ne ki vs gibi cümleler ortaya cıktıgında bu konu da bu forumda önemini yitiriyor..çünkü konuşacak birşey ve kimse kalmamıs oluyor..

    sürekli golf golf pahalı golf şu golf bu donaımı yok dsg si patlıyor vs..yüzbinler satan aracın kacının dsg si patladı..onca mühendis çalışıyor milyarlarca euroluk yatırımlar yapılıyor hesaplanıyor,kitaplanıyor adamlar dsg yi bozuk piyasaya sürüyor bu dsg hiç test de edilmiyor zaten..ama bizim burdan 3-5 arkadasımız bütün problemleri a dan z ye çözüyor..koca vw in bilmediklerini koca vw in kestiremediği şeyleri 2 dk da çözüp ortaya koyuyor..valla helal..alma arkadasım şu an sıradakı binlerce insanın alması zaten vw e yeter merak etme.araç avrupada yüzbinler satıyor koca avrupa keriz ama forumda ki 3-5 kişi işi çözmüş..kendilerince sorunu halletmişler harbiden enteresan..

    arkadasın biri de demiş ki 57 k ya 105 hp alınmaz..bu söze herhangi bir yorum yapmayacağım..

    lancia yı begendiysen alırsın binersin hayırlı olsun ,i30 begendiysen alırsın binersin hayırlı olsun fakat her seferinde vw golf e çamur atma girişiminde bulunulması enteresan..demek golf bu derece herkesde iz bırakmış bir araba..helal olsun golfe..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atiktuk -- 30 Temmuz 2012; 14:41:31 >




  • A3 BMW 1 varken bu araç kim ya? şaka mı kamera nerde?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laax

    A3 BMW 1 varken bu araç kim ya? şaka mı kamera nerde?

    İyiydi

    Tek lancia tanırım o da ferrari motorlu olanı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laax

    A3 BMW 1 varken bu araç kim ya? şaka mı kamera nerde?

    biri arkadaşa a3 bmw 1 fiyatlarını,ve delta seviyesindeki donanımlar eklenince çıkan son hesabı anlatsın,sonra kamera verin kendisine belgesel çektirelim.
  • Araç güzel fakat markası pek bilinmediğinden bu modelde bilinmiyor .
  • Tipi çok güzel.Ama tiple bitmiyor olay
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mulsanne

    Tipi çok güzel.Ama tiple bitmiyor olay

    Hocam aslında asıl mesele tipte ve 2. el korkusunda.
    Kimisi çok beğeniyor kimisi çok yadırgıyor.
    Eğer anında paraya çevirme olayı düşünülmüyorsa şu sunduklarıyla sınıfında deltanın rakibi yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mulsanne

    Tipi çok güzel.Ama tiple bitmiyor olay

    Hocam aslında asıl mesele tipte ve 2. el korkusunda.
    Kimisi çok beğeniyor kimisi çok yadırgıyor.
    Eğer anında paraya çevirme olayı düşünülmüyorsa şu sunduklarıyla sınıfında deltanın rakibi yok.

    Bu arabanın 2. elinin pek iyi olacağını zannetmiyorum.Aslında biraz daha tanıtılsa çok daha fazla satacağına inanıyorum.Halkın 10'undan 4'ü bilmiyordur bu arabayı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: laax

    A3 BMW 1 varken bu araç kim ya? şaka mı kamera nerde?

    biri arkadaşa a3 bmw 1 fiyatlarını,ve delta seviyesindeki donanımlar eklenince çıkan son hesabı anlatsın,sonra kamera verin kendisine belgesel çektirelim.

    Fiyat umrunda olan kim? bir 135 örnek veriyorum 10 tane lancia delta eder
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laax


    dostum sen patagonyada yaşıyosun galiba.
    135 kaç para senin haberin var mı?
    Biz sınıfının en iyisi derken her şeyi hesaba katıyoruz 200 bin liraya da daha iyi araba var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: laax


    dostum sen patagonyada yaşıyosun galiba.
    135 kaç para senin haberin var mı?
    Biz sınıfının en iyisi derken her şeyi hesaba katıyoruz 200 bin liraya da daha iyi araba var


    Sınıf kralı denince en iyisi akla gelir ilkokul öğretmenlerinizin ellerinden öperim öğretmenliği bıraksın :) kulaklarını çınlatırım :)

    Sınıfının en alınır en optimum ve en fiyat/performans oranı yüksek aracı derseniz doğru demiş olursunuz. Saygılar :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemilkoc

    Lancia Delta zamanının en iyi wrc araçlarından biriydi,
    forumun çoğunun yaşı kurtarmaz, efsane araçlardan
    biriydi, güncel delta ile alakası yok, 90'lı yıllarda pistlerin
    tozunu attırıyordu, rakip tanımıyordu




    İskender Atakan az yarış kazanmadı delta ile,



    Bir kaç yıl önce Lancia Delta ile ilgili açtığım bir konu vardı.

    Efsane içerir;

    http://resim.donanimhaber.com/m_31497082/mpage_1/f_/key_//tm.htm#31497082




  • quote:

    Orijinalden alıntı: laax


    evet hangi meslektaşımsa seni yetiştirememiş.
    İlk mesajımı,yani konuyu açtığı mesajı şöyle dikkatle okursan Delta'nın bağlı bulunduğu FİYAT SINIFINDAKİ,yani C SINIFINDAKİ(Bahsettiğin 1 serisi,giuletta,v40,a3,A serisi gibi araçlar premium C sınıfıdır),en iyi kriterleri sunan araç olduğunu söyledim.
    Okumadan etmeden konuya 135i öneriyosun.
    Oruçtan mıdır nedir ya Rabbim bu akıl tutulması.
  • Lineami satip alsammi diye dusunmedim degil ama 2. el kaygisi var iste. Bana gore alisilmis tasarimlardan farkli bir havasi var. Satmaya kalktigimizda vw amblemi yapistirsak aninda gideemi acaba.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.