Şimdi Ara

sınıfının kralı Lancia Delta(birileri ders alsın) (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
512
Cevap
7
Favori
52.153
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: digitayf


    quote:

    Orijinalden alıntı: besttrr


    quote:

    Orijinalden alıntı: qwertqwertqwert

    quote:

    Orijinalden alıntı: digitayf

    Arkadaslar biz izmirde bu arac icin siparis verdik. 1.6 dizel otomatik , cam tavan , otomatik park sistemi , reaktif suspansiyon, serit degistirme uyari sistemi + tekno paket ve krom ayna kapaklari. Opsiyonlarla 60 bini gecti, ama bence degdi. Mesela otomatik park sisteminin bu arabada oldugunu bilmiyordum buyuk ihtimal cogu kiside bilmiyordur. 2008 de cikan serilerinde bile bu ozellik varmis saniyorum. O zaman bizim wauuv diyerek baktigimiz bu ozelligin 2008 de alinabilir olmasi hosuma gitti acikcasi. Aracin kimligi var bence her ne kadar bravo ile ayni geometri ve parca altyapilarini kullansada malzemelere dokununca aracin farkini hissediyorsunuz. Koltuklar deri alcantara standart geliyor bu onemli bence. Ayni zamanda BANA GORE ikon bir araba alip hemde 3.9lt/100km gidebilmek onemli bir ayrintidir. Arac geldiginde detayli bir inceleme yapacagim ilk izlenimlerim bu sekilde...

    şimdiden hayırlı olsun kazasız belasız kullanmak nasip olsun.

    ben de sizin gibi siparişle getirtmek istedim ama en erken kasım ayında elimde olacağını söylediler istediğim donanımlarla. bende vaktim olmadığı için (arabayı satmıştım) var olan araçlardan isteğime en akın olanı aldım. bir de indirim vs. kampanya vardı onu kaçırmak istemedim. bana söylenen aracı şimdi de alsam fatura kesildiği gündeki şartlar geçerli dedi bayi, örneğin euro artarsa araçta fiyat değişecek dedi, kampanya biterse fiyat değişecek dedi.

    bu sebeple istediğim tüm donanımları lamadım, ikinci elde vardı ama ona da ben razı olmadım.

    sizin araç teslimi ne zaman olacakmış bilgi verdiler mi? ayrıca fiyatı nasıl sabitlediniz teslim alırken fiyat değişmeyecek mi?

    Hocam lancia deltanin hangi modelini ne zaman hangi fiyata ve hangi donanimlarla aldiniz. pazarlik yapiyorlar mi ellerindeki arabayla birde hangi sehirden aldiniz hocam? Tesekkur ettim cevabiniz icin simdiden..

    Bugun istanbul bayiden aradilar ve istedigimiz paketle getirmenin 3-4 ayi bulabilecegi bilgisini aldik , istanbuldaki baska bir bayide panaromik cam tavan ve tekno paketli bi arac var fiyatida 60 bin , kararsizim otomatik park sistemi istiyorum araci bayanda kullanicak cunku. Asil sorun fiyat sabitleme yok dediginiz gibi. Yarin bayiye ugriyacagim belki risk alip araci 4 aya ragmen siparis edebilirim .

    manual vites için fiyat degıl mi? birde sadece telefon ile görüştüyseniz masda pazarlıkla 1-2 binlira daha duserler heralde?




  • fiyat konusunda kesinlikle düşmüyorlar arkadaşlar, ama dediğim gibi hediye bir şeyler verirler boya koruma vs.

    digitayf o aracı biliyorum sanırım düz vitesti moda'daki birmotta görmüştüm beyaz cam tavanlı, ben düz vites istemediğim için almadım.

    bu arada cam tavanlı araçlarda mekanizma yüzünden arka koltuktaki tavan yüksekliği biraz alçalıyor, eğer arkada oturacaklar uzun boylu ise biraz problem olabilir. bu konuyu iyice düşünüp karar verin. ben de cam tavan çok istedim ama titanyum siyah tavan da inanın çok güzel duruyor.

    karar sizin ama madem kampanya bitmiş istediğiniz gibi araç da yok vaktiniz de varsa siparişi verin bence.
    bu arada eşiniz kullanacaksa park sensörü mümkünse geri görüş kameralı olanı taktırın hatta ön park sensörü bile taktırın araç uzun olduğu için benim eşim de zorlanıyor park ederken.

    geri görüş kamera sistemi entegre değil sonradan takılıyor ve ekranı istediğiniz yere monte ediyorlar fiyatı 400 tl sanırım.

    ön park sensörü de 300 tl olması lazım ama ön arka ikisi birlikte fiyat düşer mutlaka.

    multimedya sisteml ekranlı teyp yerine takılan geri görüş kamerası ise teyple birlikte 1350 euroydu.

    ben de mutlaka ön park sensörü ilave ettireceğim. geri görüş kamerası için de inceleyip karar vereceğim.




  • Merhabalar bende bugünlerde lancia delta bakıyorum.

    Bana verilen fiyatlarda tekno paketli - cam tavanlı - dizel otomatik verisyonu için 60.000 tl manuel versiyonu için 56.000 tl ...

    Sanırım yukarıda yazan arkadaşla aynı aracı öneriyorlar ikimizide

    Şanzıman vs derken kafam epey karışmıştı ama emin olmaya başladım artık..

    Ne olursa olsun. Herhalde bu şanzımanda beni en kötü 100.000 km götürür. 100.000 den sonra hiç birşey yapılamazsa şanzımanı yenilerim sonuçta tek kavrama bir şanzıman ve dsg veya diğer çift kavramalara göre hayli ucuz. hem bakım veya tamir hemde yeniden edinme fiyatları bakımından...
  • şanzıman çoğunlukla kullanımla alakalı problem yaratıyor, ben kullanırken sorun yaşamıyorum ama eşim kullanırken bayıltıyor bazen arabayı :)

    yokuş vs. yerlerde vitese elle zamanında müdahale ederseniz sorun olmaz merak etmeyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwertqwertqwert

    şanzıman çoğunlukla kullanımla alakalı problem yaratıyor, ben kullanırken sorun yaşamıyorum ama eşim kullanırken bayıltıyor bazen arabayı :)

    yokuş vs. yerlerde vitese elle zamanında müdahale ederseniz sorun olmaz merak etmeyin.

    Bende eşimi ikna edemediğim için manuel alamıyorum ufak tefek korkularım var açıkçası şanzımanla ilgili... okuduklarım epey olumsuz görüşlerdi genel olarak ama dediğim gibi şu an tam otomatik şanzımanlı bir araç kullanıyorum ve sarsma vs gibi problemler onda da yok değil...

    Bu arada hazır sizi yakalamışken sorayım Tam otomatik bir şanzımandan bu robotik manuel şanzımana geçiş sürecinde en çok aracın geri kayma yapıp yapmayacağını yani hill holder performansını merak ediyorum. Zira hill holder sadece dik yokuşlarda devreye giriyorsa ben eşimin gayretleriyle aracı aldıktan kısa zaman sonra en az 5 kez arka tampon vs değiştirmek zorunda kalabilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: V.Alvarzo


    Şanzıman zaten kronik bir soruna sahip değil.
    Bakımını aksatmadıktan sonra 200 binde de gık demez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V.Alvarzo

    quote:

    Orijinalden alıntı: qwertqwertqwert

    şanzıman çoğunlukla kullanımla alakalı problem yaratıyor, ben kullanırken sorun yaşamıyorum ama eşim kullanırken bayıltıyor bazen arabayı :)

    yokuş vs. yerlerde vitese elle zamanında müdahale ederseniz sorun olmaz merak etmeyin.

    Bende eşimi ikna edemediğim için manuel alamıyorum ufak tefek korkularım var açıkçası şanzımanla ilgili... okuduklarım epey olumsuz görüşlerdi genel olarak ama dediğim gibi şu an tam otomatik şanzımanlı bir araç kullanıyorum ve sarsma vs gibi problemler onda da yok değil...

    Bu arada hazır sizi yakalamışken sorayım Tam otomatik bir şanzımandan bu robotik manuel şanzımana geçiş sürecinde en çok aracın geri kayma yapıp yapmayacağını yani hill holder performansını merak ediyorum. Zira hill holder sadece dik yokuşlarda devreye giriyorsa ben eşimin gayretleriyle aracı aldıktan kısa zaman sonra en az 5 kez arka tampon vs değiştirmek zorunda kalabilirim.

    Alıntıları Göster

    Bende eşimi ikna edemediğim için manuel alamıyorum ufak tefek korkularım var açıkçası şanzımanla ilgili... okuduklarım epey olumsuz görüşlerdi genel olarak ama dediğim gibi şu an tam otomatik şanzımanlı bir araç kullanıyorum ve sarsma vs gibi problemler onda da yok değil...

    Bu arada hazır sizi yakalamışken sorayım Tam otomatik bir şanzımandan bu robotik manuel şanzımana geçiş sürecinde en çok aracın geri kayma yapıp yapmayacağını yani hill holder performansını merak ediyorum. Zira hill holder sadece dik yokuşlarda devreye giriyorsa ben eşimin gayretleriyle aracı aldıktan kısa zaman sonra en az 5 kez arka tampon vs değiştirmek zorunda kalabilirim.
    [quote/]


    :) bence problem yaşamaz eşiniz, çünkü çok hafif eğimlerde araç o kadar fazla geri kaymaz zaten, hill holder gerek dik yokuştaki frenlemede gerekse süre bakımından bence yeterli seviyede.

    ama yinede hafif eğimlerde el freni ile kalkarak arabaya alışabilir bir süre.

    arabanın otomatik kullanımda devir aralıkları oldukça kısa örneğin 6.vitese 70 km de geçiyor, sanırım yakıt sarfiyatını azaltmak için öyle.

    eğer aracı daha performanslı kullanmak isterseniz manuel moda alıp öyle kullanın o zaman gayet güzel devirli gidiyor araç.

    şimdiden hayırlısı olsun ne araç alırsanız alın allah kaza bela vermesin.

    bu arada tamponları sık değiştirmek istemiyorsanız esas park konusunda dikkatli olsun eşiniz araç uzun sıkıntı olabilir. mutlaka ön arka park sensörü hatta mümkünse geri görüş kamera sistemi olsun araçta :) ben arka park sensörü aldım ama kesmedi öne de taktırmamı istedi eşim zor park ediyormuş :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qwertqwertqwert -- 24 Ağustos 2012; 12:18:15 >




  • Önden çarpmada kral biraz geri kalmamış mı?









  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo


    misafirlerini gayet iyi korumuş bence eleştirilebilecek bir yanı yok ncap açısından.
    Amerikada da testi yapıldığında daha iyi görme şansı bulacağız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo


    misafirlerini gayet iyi korumuş bence eleştirilebilecek bir yanı yok ncap açısından.
    Amerikada da testi yapıldığında daha iyi görme şansı bulacağız.

    Göreceğiz tabi,merakla bekliyorum...
  • Arkadaşlar bende geçen hafta beyaz cam tavanlı otomatik delta aldım. Araçtan çok memnunum. Tek sıkıntım içeri çok yol sesi alıyor gibi geldi bana. Bunu yaşayan başka arkadaşlar var mi acaba, yoksa bende mi sorun :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erm9bu

    Arkadaşlar bende geçen hafta beyaz cam tavanlı otomatik delta aldım. Araçtan çok memnunum. Tek sıkıntım içeri çok yol sesi alıyor gibi geldi bana. Bunu yaşayan başka arkadaşlar var mi acaba, yoksa bende mi sorun :)

    İlk olarak bu konuyu nasıl görmedim hayretler içerisindeyim ve kendimi kınıyorum .

    Lancia Dünya'sına hoşgeldiniz hocam.Sıfır mı aldınız merak ettim.2009 model 1.6 mj selectronic Delta kullanıyorum mayıstan beri.Yol sesi abartılı derecelerde olmasada alıyor biraz.Ama bundan rahatsızlık duyuyorsanız ve aracınız sıfır değilse bir problem olabilir.Normalde rahatsızlık duyan kimse olmadı aracıma bindiğinde.

    Konuya dönecek olursak yapılan yorumlardan birçoğuna o kadar çok güldüm ki anlatamam.Kesinlikle Deltam olmasına rağmen bir fanatik değilim.Misal ağzına kadar dolu bir Golf alma niyeti olan birine gidip Delta önermem.En iyi tercih der geçerim.

    Araçla ilgili kesinlikle objektif yorumlar yapmışımdır hep ve buraya da yazıyorum tekrar.

    1) Öncelikle araç C sınıfıdır.Ancak konsolun v.b ful deri olması, koltuklarının diğer tüm C sınıfı ve hatta birçok D sınıfı otomobilden rahat olması, yükseklik ve derinlik ayarlı deri-nubuk koltukların ileri geri kaydırılması ve diz mesafesinin D sınıfı araçlara taş çıkartacak kadar arttırılması, iç mekanın son derece geniş ve ferah olması sebebiyle ( birkaç şey daha eklenebilir ) C+ veya C Premium olarak adlandıralabilir araç.Ama özünde C sınıfı bir araçtır.

    2) Şanzıman sorunlu denmiş kesinlikle değil.Benim ilk arabam bu.Daha önce hiçbir tecrübem yok.Ona rağmen en ufak problem yaşamadan kullanıyorum çok şükür.Biraz alışkanlık gerektiriyor o kadar..Yok kafanı oraya buraya vurursun vites değiştirirken, yok kemer takılı olmadan vites değiştirmeyin tarzı abuk subuk, mübağalanın dibine vurmuş yorumlara sakın aldanmayın.Beykent Üniversite'sindeyim isteyen istediği zaman gelsin binsin veya gitsin en yakın Birmot'a test etsin.Bu kadar abuk yorumlar görmedim hayatımda ve itiraf edeyim güldürdüler beni .

    3) Güvenlik donanımları çok iyi hiçbir araçtan geri kalmıyor.Sınıfının en çok tercih edilen araçlarıyla ( dolu olan modeller ) aynı özellikleri sunuyor.Yol tutuşu abartılı iyi değil.Bir Mondeo değil araç.Ama iddiası da o değil zaten.C sınıfı hiçbir araçla kıyaslanmayacak ferah iç hacmi, o koltukların rahatlığı insanı ' nasıl C sınıfı araç? ' bu sorusuna cevap aramaya mecbur bırakıyor.

    4) Artık hakkında fazla şey yazmaya gerek duymadığım herkesin adı gibi bildiği bana göre en iyi motor teknolojilerinden birini kullanıyor olması.

    Kötü yanı yok mu?Olmaz mı yahu.Bentley'mi bu.

    1) Malum araç Fiat Bravo'nun kardeşi daha doğru bir ifadeyle abisi.Fiat kalitesiz algısı sebebiyle ülkemizde ikinci eli kötü aracın.Sıfır alınmasını eğer minimum 5 yıl binilmeyecekse asla tavsiye etmem.

    2) Aracın Bravo ile ortak olmayan parçaları, tampon, far v.b sıkıntılı.Bekleme süresi oluyor ( benim başıma gelmedi ama sol farı için aracımın 10 gün beklendiğini biliyorum önceki sahiplerinden ).

    3) Ön bölüm .En ufak tümseklerden v.b geçerken bile aracı neredeyse durduruyorsunuz.O kadar özenli kullanım istiyorki anlatamam.Plakayı 50 bin kere sürttüm öyle söyliyeyim..Hele İstanbul'da her yer kazılı edili valla sürüş zevkinden çalan bir özellik.

    4) Mesela bagajda ve aracın içinde bazı bölümlerde kalitesiz hissi veren noktalar var.Kullanılan malzemeler çok iyi değil ama iyi.Neden daha iyi değil diye sorgulatmıyor değil ama. - Görecelidir - bu muhteşem dış tasarıma o kadar iddialı olmayan bir iç tasarım eklemek..Bilemiyorum pek hoş değil bana göre.


    Neden Lancia Delta alınır?

    Bunun sebebi çok basit.Neden Alfa Romeo alıyorsan neden Subaru İmpreza alıyorsan o yüzden.Tutku meselesi.Alfa kadar iyi mi yol tutuyor hayır.Subaru gibi 4x4 süper mi gidiyor hayır.Ama çoğu insanada aynı hissi veren o çok özgün tasarım..En şık caddelerde bile park ettiğinizde o çok lüks olan, Dünya paralara satılan araçların yanında sırıtmadan ve hatta onlarla aynı kalitedeymiş gibi görünen tek ucuz araç olması sebebiyle alınır Delta.Focus'un girdiği viraja aynı hızla giremezsin.Yüksek hızlarda Bir Golf'ün güvenilirlik hissini alamazsın belki.Ama hiçbir C sınıfı aracın yaşatamadığı farklı duyguları yaşatır insana Delta.Tıpkı iç tasarımı bana göre vasat olan Alfa'lar, Subaru'lar gibi..Ruhu olan birkaç modelden biri olarak görüyorum Delta'yı.Bu öznel görüşümdür.

    Eğer Delta alacaksan ikinci elini düşünmeyeceksin.Cidden uzun süre binmek için alacaksın ( yoksa elinde patlar ).Halkın yarısının belki de daha fazlasının adını bile duymadığı bu araç ile keyif yapacaksın.Her halk otobüsünün veya normal araç bile olsa yanından geçerken bakışların aracının üzerinde olduğunun farkında olarak gezeceksin.Gün içinde trafikte ilerken büyük çoğunlukla hiç aracının aynısından görmeyeceksin.Ben sürekli trafikteyim 2-3 günde bir görüyorum.Bu ve bunun gibi sebepler uzatılıııır gider.Velhasıl-ı kelam sınıfının kralı mı?Olumsuz özellikleri sebebiyle tabiiki değil.Ama alır 10 yıl binerim diyorsanız hiçbir ama hiçbir C sınıfı otomobil bu kadar konforlu değil ve size bu hazzı yaşatamamaz.7. nesil Golf'ün hiçbir heyecan yaratmadığı yüksek kalitesine rağmen ortada ( çünkü tasarım sıradan ) ve Delta'nın 5 yıl sonra bile sıfır, yeni tasarım bir otomobil gibi kalacağını bilmek inanın tarifsiz bir zevk


    İyi forumlar.




  • 2011 Mayıs ayında 1.6 dizel otomatik + cam tavan 2009 model aracımı 39.000 km'de kazasız-boyasız halde 44.500 TL'ye satın aldım...o tarihte aynı özellikteki 2011 model 0 km aracı 61.000 TL'ye veriyorlardı.

    17 ay boyunca severek kullandığım aracımı geçtiğimiz gün 84.000 km'de yine kazasız-boyasız halde 43.500 TL'ye sattım...aslında 44'e anlaşmıştık fakat son bakımın ücretini alıcı karşılayınca 500 tl daha ikram ettim.Zor satılır denilen aracım için ilanı verdiğim ilk gün 43.000 teklif edenler olmuştu fakat ne alacağıma karar veremediğim için o zaman kabul etmemiştim...bu arada bugün aynı özellikteki 0 km araca 60.000 TL istiyorlar.

    Kullandığım süre boyunca yalnızca 2 tane periyodik bakıma gittim ve bunun haricinde en ufak bir sorun yaşamadım.

    C sınıfı için gayet iyi bir tercih fakat dış tasarım ve diz mesafesi haricinde etkileyici pek bir tarafı yok bence...yine de şu an bu sınıf bir araç alacak olanlara V40 ve Golf'ten sonra önerebileceğim bir araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egemen1963 -- 20 Ekim 2012; 2:26:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    quote:

    Orijinalden alıntı: erm9bu

    Arkadaşlar bende geçen hafta beyaz cam tavanlı otomatik delta aldım. Araçtan çok memnunum. Tek sıkıntım içeri çok yol sesi alıyor gibi geldi bana. Bunu yaşayan başka arkadaşlar var mi acaba, yoksa bende mi sorun :)

    İlk olarak bu konuyu nasıl görmedim hayretler içerisindeyim ve kendimi kınıyorum .

    Lancia Dünya'sına hoşgeldiniz hocam.Sıfır mı aldınız merak ettim.2009 model 1.6 mj selectronic Delta kullanıyorum mayıstan beri.Yol sesi abartılı derecelerde olmasada alıyor biraz.Ama bundan rahatsızlık duyuyorsanız ve aracınız sıfır değilse bir problem olabilir.Normalde rahatsızlık duyan kimse olmadı aracıma bindiğinde.

    Konuya dönecek olursak yapılan yorumlardan birçoğuna o kadar çok güldüm ki anlatamam.Kesinlikle Deltam olmasına rağmen bir fanatik değilim.Misal ağzına kadar dolu bir Golf alma niyeti olan birine gidip Delta önermem.En iyi tercih der geçerim.

    Araçla ilgili kesinlikle objektif yorumlar yapmışımdır hep ve buraya da yazıyorum tekrar.

    1) Öncelikle araç C sınıfıdır.Ancak konsolun v.b ful deri olması, koltuklarının diğer tüm C sınıfı ve hatta birçok D sınıfı otomobilden rahat olması, yükseklik ve derinlik ayarlı deri-nubuk koltukların ileri geri kaydırılması ve diz mesafesinin D sınıfı araçlara taş çıkartacak kadar arttırılması, iç mekanın son derece geniş ve ferah olması sebebiyle ( birkaç şey daha eklenebilir ) C+ veya C Premium olarak adlandıralabilir araç.Ama özünde C sınıfı bir araçtır.

    2) Şanzıman sorunlu denmiş kesinlikle değil.Benim ilk arabam bu.Daha önce hiçbir tecrübem yok.Ona rağmen en ufak problem yaşamadan kullanıyorum çok şükür.Biraz alışkanlık gerektiriyor o kadar..Yok kafanı oraya buraya vurursun vites değiştirirken, yok kemer takılı olmadan vites değiştirmeyin tarzı abuk subuk, mübağalanın dibine vurmuş yorumlara sakın aldanmayın.Beykent Üniversite'sindeyim isteyen istediği zaman gelsin binsin veya gitsin en yakın Birmot'a test etsin.Bu kadar abuk yorumlar görmedim hayatımda ve itiraf edeyim güldürdüler beni .

    3) Güvenlik donanımları çok iyi hiçbir araçtan geri kalmıyor.Sınıfının en çok tercih edilen araçlarıyla ( dolu olan modeller ) aynı özellikleri sunuyor.Yol tutuşu abartılı iyi değil.Bir Mondeo değil araç.Ama iddiası da o değil zaten.C sınıfı hiçbir araçla kıyaslanmayacak ferah iç hacmi, o koltukların rahatlığı insanı ' nasıl C sınıfı araç? ' bu sorusuna cevap aramaya mecbur bırakıyor.

    4) Artık hakkında fazla şey yazmaya gerek duymadığım herkesin adı gibi bildiği bana göre en iyi motor teknolojilerinden birini kullanıyor olması.

    Kötü yanı yok mu?Olmaz mı yahu.Bentley'mi bu.

    1) Malum araç Fiat Bravo'nun kardeşi daha doğru bir ifadeyle abisi.Fiat kalitesiz algısı sebebiyle ülkemizde ikinci eli kötü aracın.Sıfır alınmasını eğer minimum 5 yıl binilmeyecekse asla tavsiye etmem.

    2) Aracın Bravo ile ortak olmayan parçaları, tampon, far v.b sıkıntılı.Bekleme süresi oluyor ( benim başıma gelmedi ama sol farı için aracımın 10 gün beklendiğini biliyorum önceki sahiplerinden ).

    3) Ön bölüm .En ufak tümseklerden v.b geçerken bile aracı neredeyse durduruyorsunuz.O kadar özenli kullanım istiyorki anlatamam.Plakayı 50 bin kere sürttüm öyle söyliyeyim..Hele İstanbul'da her yer kazılı edili valla sürüş zevkinden çalan bir özellik.

    4) Mesela bagajda ve aracın içinde bazı bölümlerde kalitesiz hissi veren noktalar var.Kullanılan malzemeler çok iyi değil ama iyi.Neden daha iyi değil diye sorgulatmıyor değil ama. - Görecelidir - bu muhteşem dış tasarıma o kadar iddialı olmayan bir iç tasarım eklemek..Bilemiyorum pek hoş değil bana göre.


    Neden Lancia Delta alınır?

    Bunun sebebi çok basit.Neden Alfa Romeo alıyorsan neden Subaru İmpreza alıyorsan o yüzden.Tutku meselesi.Alfa kadar iyi mi yol tutuyor hayır.Subaru gibi 4x4 süper mi gidiyor hayır.Ama çoğu insanada aynı hissi veren o çok özgün tasarım..En şık caddelerde bile park ettiğinizde o çok lüks olan, Dünya paralara satılan araçların yanında sırıtmadan ve hatta onlarla aynı kalitedeymiş gibi görünen tek ucuz araç olması sebebiyle alınır Delta.Focus'un girdiği viraja aynı hızla giremezsin.Yüksek hızlarda Bir Golf'ün güvenilirlik hissini alamazsın belki.Ama hiçbir C sınıfı aracın yaşatamadığı farklı duyguları yaşatır insana Delta.Tıpkı iç tasarımı bana göre vasat olan Alfa'lar, Subaru'lar gibi..Ruhu olan birkaç modelden biri olarak görüyorum Delta'yı.Bu öznel görüşümdür.

    Eğer Delta alacaksan ikinci elini düşünmeyeceksin.Cidden uzun süre binmek için alacaksın ( yoksa elinde patlar ).Halkın yarısının belki de daha fazlasının adını bile duymadığı bu araç ile keyif yapacaksın.Her halk otobüsünün veya normal araç bile olsa yanından geçerken bakışların aracının üzerinde olduğunun farkında olarak gezeceksin.Gün içinde trafikte ilerken büyük çoğunlukla hiç aracının aynısından görmeyeceksin.Ben sürekli trafikteyim 2-3 günde bir görüyorum.Bu ve bunun gibi sebepler uzatılıııır gider.Velhasıl-ı kelam sınıfının kralı mı?Olumsuz özellikleri sebebiyle tabiiki değil.Ama alır 10 yıl binerim diyorsanız hiçbir ama hiçbir C sınıfı otomobil bu kadar konforlu değil ve size bu hazzı yaşatamamaz.7. nesil Golf'ün hiçbir heyecan yaratmadığı yüksek kalitesine rağmen ortada ( çünkü tasarım sıradan ) ve Delta'nın 5 yıl sonra bile sıfır, yeni tasarım bir otomobil gibi kalacağını bilmek inanın tarifsiz bir zevk


    İyi forumlar.

    Cevap için teşekkürler. Aracim sifir, aşırı bir ses yok ama yine de biraz takıldım. Bir servise yine de soracağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    quote:

    Orijinalden alıntı: erm9bu


    Öncelikle objektif değerlendirmelerin için teşekkürler LanciaDeltacı.
    ikinizin de araçlarınızın hayırlı olmasını dilerim,Allah kaza bela vermesin.
    Ben sınıfının kralı derken Deltanın sunduklarına oranla gayet uygun olan fiyatını kastettim.
    Yüksek donanım,yüksek konfor,kendini kanıtlamış güçlü bir dizel motor,sizi serviste süründürmeyen sorunsuz bir şanzımanı var.
    Ayrıcalıklı bir tasarımı var.
    Yani tümüyle düşünürsek sunduklarını 65 70 bin liraya sunabilen rakiplerinden uygun fiyatıyla krallığı hak ettiğini söyleyebiliriz.
  • Süslü bravo































    değil tabiki.
  • Tip olarak beğenmediğim bi araç ve bana Guiletta'yı anımsatıyor bunu sadece ön icin diyiroum.
  • Ömrü hayatımda gördüğüm en çirkin araba hele arkası yokmu bir bakan bir daha bakmıyor zaten

    Ders alıyorum bu arabayı her gördüğüm zaman Allahım iyiki sen bana bu arabayı nasip etmedin diye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Ömrü hayatımda gördüğüm en çirkin araba hele arkası yokmu bir bakan bir daha bakmıyor zaten

    Ders alıyorum bu arabayı her gördüğüm zaman Allahım iyiki sen bana bu arabayı nasip etmedin diye

    +1907... tipsizlikte ilk 5e oynar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Ömrü hayatımda gördüğüm en çirkin araba hele arkası yokmu bir bakan bir daha bakmıyor zaten

    Ders alıyorum bu arabayı her gördüğüm zaman Allahım iyiki sen bana bu arabayı nasip etmedin diye

    İtalyanların yüz karası.
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.