Şimdi Ara

sınıfının kralı Lancia Delta(birileri ders alsın) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
512
Cevap
7
Favori
52.096
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @ Delifisek.tux
    Evet ya Lancia Delta deyince insanın aklına bunlar geliyor. Yenisini hiç incelemedim ama eski köklerinden bir şeyler kalmışsa iyi bir araç olabilir.

    Bu fotolarda Lancia markasını ilk defa duyduğunu söyleyen genç arkadaşlara gelsin.
    Zamanında ralli şampiyonalarının yenilmez armadasıydı.
     sınıfının kralı Lancia Delta(birileri ders alsın)



    LANCIA DELTA INTEGRALE EVO II: SPECS

    Produced: 1979-1994
    Engine: 1995cc, turbo four
    Power: 215bhp
    Torque: 231lb ft
    0-60mph: 6.4secs
    Top speed: 140+mph
    Weight: 1,340kg

     sınıfının kralı Lancia Delta(birileri ders alsın)

     sınıfının kralı Lancia Delta(birileri ders alsın)




  • al 50 ye sat iki sene sonra 25 e.
    arkadasim 47 ye 156 almisti sifir.iki sene sonra para lazim oldu 24 e satti.bunu dusunemiyorun bile.ikinci el almak lazim.gelecegin temprasi.o da ilk ciktiginda dudak ucuklatmisti donanim ile.makina aliyosan alman elektronik japon.ister pense ister cam.makina ister araba...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Dünyada bir tek bu araç diğerleri gibi düzel değilki her güzel dediğimiz aracı alacak olsak para yetmez çok anlamsız bana delta'dan daha hoş gözüme gelen araçlarda var ...

    Dikkat ederseniz güzel denmesinden bahsetmedim, gereğinden çok övenler var bu aracı... Ayrıca ne dediğinizi de anlayamıyorum...

    quote:

    Dünyada bir tek bu araç diğerleri gibi düzel değilki her güzel dediğimiz aracı alacak olsak


    Burda ne demek istediniz ? Anlamak güç...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    al 50 ye sat iki sene sonra 25 e.
    arkadasim 47 ye 156 almisti sifir.iki sene sonra para lazim oldu 24 e satti.bunu dusunemiyorun bile.ikinci el almak lazim.gelecegin temprasi.o da ilk ciktiginda dudak ucuklatmisti donanim ile.makina aliyosan alman elektronik japon.ister pense ister cam.makina ister araba...

    İki yasinda 25'e bulsam hemen alırım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben aracı koç indirimi ile 40.000TL ye almıştım 2008 sonuna doğru. 2011 son ayında sattığımda 34 küsür gitti. Fakat aracın ön tarafında boyanan bir kaç parçası mevcuttu.(kaput, çamurluklar.) Ekstra olarak ta servise gidemediğim için bakım ücreti en son olarak ta vaktim olmadığından muayenesini yaptırmamıştım. Aracı verdiğimde 50.000km deydi. Bence çok zarar etmedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elensar77

    Ben aracı koç indirimi ile 40.000TL ye almıştım 2008 sonuna doğru. 2011 son ayında sattığımda 34 küsür gitti. Fakat aracın ön tarafında boyanan bir kaç parçası mevcuttu.(kaput, çamurluklar.) Ekstra olarak ta servise gidemediğim için bakım ücreti en son olarak ta vaktim olmadığından muayenesini yaptırmamıştım. Aracı verdiğimde 50.000km deydi. Bence çok zarar etmedim.

    İyi satmışsınız bence. 2.eli kuvvetli denilen araclarda da 3 sene de 6 bin tl kayip olur. İnsanlar abartiyor deger kaybini her aracin bir alici kitlesi var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @e125527

    yeni nesil bilmiyor ki hiçbir şeyi. Varsa yoksa BMW, VW, Civic. Kalan araçlar uzakta bir yerde binilen acayip mahlukatlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jovanovic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Dünyada bir tek bu araç diğerleri gibi düzel değilki her güzel dediğimiz aracı alacak olsak para yetmez çok anlamsız bana delta'dan daha hoş gözüme gelen araçlarda var ...

    Dikkat ederseniz güzel denmesinden bahsetmedim, gereğinden çok övenler var bu aracı... Ayrıca ne dediğinizi de anlayamıyorum...

    quote:

    Dünyada bir tek bu araç diğerleri gibi düzel değilki her güzel dediğimiz aracı alacak olsak


    Burda ne demek istediniz ? Anlamak güç...

    Fiyat bakımından söyledim burada anlatmak istediğim yani '' Dünyada bir tek delta aracı fiyatı bakımından en iyi donanımlı araç değildir ... Daha iyileride vardır demek istedim ...

    Onu bırakın da beyler lafa gelince herkes 1 numara diyor alan yok ne iş ?

    Güzelliği felan mecazi laf olarak söyledim lafınıza karşın ... Burada lafınızda ise bende bu aracı delta 'yı överim ama almam gerekmez değilmi ... Beğenebilirim çok överim ama ALMAM ..

    SAYGILAR




  • Tasarım rezalet nasıl satsın bu araç :)
  • iyimiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: jovanovic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Dünyada bir tek bu araç diğerleri gibi düzel değilki her güzel dediğimiz aracı alacak olsak para yetmez çok anlamsız bana delta'dan daha hoş gözüme gelen araçlarda var ...

    Dikkat ederseniz güzel denmesinden bahsetmedim, gereğinden çok övenler var bu aracı... Ayrıca ne dediğinizi de anlayamıyorum...

    quote:

    Dünyada bir tek bu araç diğerleri gibi düzel değilki her güzel dediğimiz aracı alacak olsak


    Burda ne demek istediniz ? Anlamak güç...

    Fiyat bakımından söyledim burada anlatmak istediğim yani '' Dünyada bir tek delta aracı fiyatı bakımından en iyi donanımlı araç değildir ... Daha iyileride vardır demek istedim ...

    Onu bırakın da beyler lafa gelince herkes 1 numara diyor alan yok ne iş ?

    Güzelliği felan mecazi laf olarak söyledim lafınıza karşın ... Burada lafınızda ise bende bu aracı delta 'yı överim ama almam gerekmez değilmi ... Beğenebilirim çok överim ama ALMAM ..

    SAYGILAR


    Tamam da söylediğiniz biraz komik geldi şu anlamda; diyorsunuz ya çok överim ama almam... Herhalde öyle bir şey olduğundan bahsetmiyorum ben de zaten...

    Öyle bir şey olsa forumda herkesin 5-6 tane arabası olurdu yani, öyle demek istemediğim gayet açık da neyse...




  • Konsolun üstü kaliteli diye Bravo platformunu kullanan ve yarı otomatik şanzımana sahip bir arabayı bence fazla abartmaya gerek yok. Bu araba A3, A serisi ve BMW 1 gibi premium araçlara rakip falan olamaz. Direksiyonun alt kısımları direk Doblo kalitesinde bir araba. Detaylara inince işin içinde Fiat olduğu bariz bir şekilde anlaşılıyor. Geçen haftaki Antalya buluşmasında Gui-Delta-Bravo üçlüsünü inceledik ve içinde en kötüsü açık söyleyeyim Delta'ydı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jovanovic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: jovanovic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Dünyada bir tek bu araç diğerleri gibi düzel değilki her güzel dediğimiz aracı alacak olsak para yetmez çok anlamsız bana delta'dan daha hoş gözüme gelen araçlarda var ...

    Dikkat ederseniz güzel denmesinden bahsetmedim, gereğinden çok övenler var bu aracı... Ayrıca ne dediğinizi de anlayamıyorum...

    quote:

    Dünyada bir tek bu araç diğerleri gibi düzel değilki her güzel dediğimiz aracı alacak olsak


    Burda ne demek istediniz ? Anlamak güç...

    Fiyat bakımından söyledim burada anlatmak istediğim yani '' Dünyada bir tek delta aracı fiyatı bakımından en iyi donanımlı araç değildir ... Daha iyileride vardır demek istedim ...

    Onu bırakın da beyler lafa gelince herkes 1 numara diyor alan yok ne iş ?

    Güzelliği felan mecazi laf olarak söyledim lafınıza karşın ... Burada lafınızda ise bende bu aracı delta 'yı överim ama almam gerekmez değilmi ... Beğenebilirim çok överim ama ALMAM ..

    SAYGILAR


    Tamam da söylediğiniz biraz komik geldi şu anlamda; diyorsunuz ya çok överim ama almam... Herhalde öyle bir şey olduğundan bahsetmiyorum ben de zaten...

    Öyle bir şey olsa forumda herkesin 5-6 tane arabası olurdu yani, öyle demek istemediğim gayet açık da neyse...






  • Bu araç sanki tüm dünyada kapış kapış satılan bir araç da ülkemizde mi sadece satmıyor? Oysa kendi ülkesi italya dışında zaten pek satılan bir model değil.

    Asıl sorgulanması gereken bu aracı kasa değişimi de gündemde olmadığı halde 50 bin seviyesinde madem satabiliyordun neden başta 60 binler seviyesinden fiyat konulduğu hususudur.

    Lütfen her fırsatta milletin tercihleri ile ilgili küçümseyici ifadeleri kullanmaktan vaz geçelim. Bir ön yargı varsa bu durup dururken oluşmaz. Tabi buna ön yargı da denmez ya.
  • 2011 şubat ayında Adana'dan 105'lik M-Jet Bravo almaya gittim..Aracı ekspertiz için Birmot'a götürdüğümüzde yan tarafta siyah bir Delta duruyordu..Ekspertizi yapacak ustayı beklerken aracı biraz inceleme şansım oldu.."Bravo'nun azıcık uzunu..Tıpksının aynısı" demek cidden haksızlık olur..Kişisel beklentiler,marka algısı,kalite anlayışı gibi subjektif şeyler yorumlarda fark yaratabilir,bana harika gelen araç size itici veya sıradan gelebilir bu nedenle Delta'yı beğenmeyenlere saygı duymak lazım ancak Bravo ile Delta'nın üç aşağı beş yukarı aynı olduğunu veya aynı grup çatısı altındalar diye aynı kalitede olduklarını söylemek biraz haksızlık olur..Çift kavramalı şanzıman olmaması bence de eksiklik,Bravo içinde Delta içinde ancak araç genel olarak gayet alınası bir araç,farklı bir tasarımı var ve otomobili yatırım aracı olarak gören,sıradan tasarımlara alışmış kişiler için al benisi olmaması doğaldır..


    İkinci elde düşünmeden alacağım araçlardan biridir,satarken ne kadar zarar edeceğimi veya ne kadar sürede müşteri bulacağımı hiç kafaya takmadan alırım o derece..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    Konsolun üstü kaliteli diye Bravo platformunu kullanan ve yarı otomatik şanzımana sahip bir arabayı bence fazla abartmaya gerek yok. Bu araba A3, A serisi ve BMW 1 gibi premium araçlara rakip falan olamaz. Direksiyonun alt kısımları direk Doblo kalitesinde bir araba. Detaylara inince işin içinde Fiat olduğu bariz bir şekilde anlaşılıyor. Geçen haftaki Antalya buluşmasında Gui-Delta-Bravo üçlüsünü inceledik ve içinde en kötüsü açık söyleyeyim Delta'ydı.


    Bu aracı 1.5 yıldır kullanan biri olarak her türlü eleştiriye tamam da aracı Bravo'dan da kötü yapmak fazla acımasızca ve objektiflikten çok uzak...hele hele Delta'yı Doblo kalitesinde gösterip aynı gurubun diğer bir aracı Bravo'yu Delta'dan daha iyi diye yorumlamak Bravo'yu övmekten ziyade Delta'yı eleştirmek için onu da üstü kapalı küçümsemek anlamı taşıyor.

    Açıkçası kimsenin ne söylediği ile ilgilenmiyorum ve eminim ki hiçbir Delta sahibi de ilgilenmiyordur ama özetle Delta ne ilk yorumlarda övüldüğü kadar iyi ne de sonraki bazı yorumlarda eleştirildiği kadar kötü bir araba...araçla ilgili tecrübemi önceki postumda belirttiğim için tekrarlamak istemiyorum.




  • Bir de şu yönden bakın: Bu araç tutulsaydı şimdi 75-80bin TL etikete sahip olucak ve bunu alanlar taşlanıcaktı. Ne güzel 45bin liraya jetta 1.6 tdi dsg var neyinize yetmiyor da bunu alıyorsunuz denecekti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemen1963

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    Konsolun üstü kaliteli diye Bravo platformunu kullanan ve yarı otomatik şanzımana sahip bir arabayı bence fazla abartmaya gerek yok. Bu araba A3, A serisi ve BMW 1 gibi premium araçlara rakip falan olamaz. Direksiyonun alt kısımları direk Doblo kalitesinde bir araba. Detaylara inince işin içinde Fiat olduğu bariz bir şekilde anlaşılıyor. Geçen haftaki Antalya buluşmasında Gui-Delta-Bravo üçlüsünü inceledik ve içinde en kötüsü açık söyleyeyim Delta'ydı.


    Bu aracı 1.5 yıldır kullanan biri olarak her türlü eleştiriye tamam da aracı Bravo'dan da kötü yapmak fazla acımasızca ve objektiflikten çok uzak...hele hele Delta'yı Doblo kalitesinde gösterip aynı gurubun diğer bir aracı Bravo'yu Delta'dan daha iyi diye yorumlamak Bravo'yu övmekten ziyade Delta'yı eleştirmek için onu da üstü kapalı küçümsemek anlamı taşıyor.

    Açıkçası kimsenin ne söylediği ile ilgilenmiyorum ve eminim ki hiçbir Delta sahibi de ilgilenmiyordur ama özetle Delta ne ilk yorumlarda övüldüğü kadar iyi ne de sonraki bazı yorumlarda eleştirildiği kadar kötü bir araba...araçla ilgili tecrübemi önceki postumda belirttiğim için tekrarlamak istemiyorum.


    Ben bu aracı Bravo'dan kötü bulmuyorum. Sadece aradaki fiyat farkına değmeyeceğini düşünüyorum. Bu nedenle bu üç araç arasında en kötüyü Delta olarak belirledim.

    Sizin zaten Delta hakkındaki yorumlarınız kendinize aittir ve ben buna saygı duyarım. Ben bu aracı inceledim ve kendi izlenimlerimi paylaştım. İsteyen katılır, isteyen katılmaz.

    Direksiyon kısmının altı kesinlikle ve kesinlikle Doblo kalitesinde. Ben bu durumu gözümle gördüğüm için kimseden bir kanıt beklentisinde falan değilim.

    Bu aracı direk Bravo'dan kötü bulmadım. Ama Lancia Delta aradaki fiyat farkını bence haketmiyor. Bu nedenle benim gözümde Lancia Delta f/p oranı olarak Fiat Bravo'nun gerisinde bir araçtır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canozpinar -- 6 Temmuz 2012; 3:58:21 >




  • arkadaşlar ben bir delta kullanıcısıyım, dizel otomatik 2010 model ve 2. deltam ilkini 2. el almıştım satarken kar ettim, şimdiki aracımıda bi ara sahibindene koydum hergün en az 6-7 kişi aradı fiyatı yüksek yazmıştım zaten satılmasın diye aracımdan çok memnunum audi a3, jetta, focus, suzuki grand vitara, captiva gibi araçlarım oldu ama içlerinde en fazla dikkat çekeni delta, aracın tüketimi, tasarımı, iç döşemelerin verdiği his süper, sadace ilk aldığım gün şanzımana alışamamıştım oda bir günde halloldu bu aracın şanzımanına alışmanız için 1-2 gün gerekli 20 dakikalık test sürüşünde tuhaf gelir, topicte cahilce yorumlar okudum gülüp geçtim, aracı gönül rahatlığıyla tavsiye ederim, verdiğim her kuruş helal olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nilve

    Bu araç sanki tüm dünyada kapış kapış satılan bir araç da ülkemizde mi sadece satmıyor? Oysa kendi ülkesi italya dışında zaten pek satılan bir model değil.


    satmıyor çünkü savunduğunuz araba dergilerine maaşlarını alaman firmaları ödüyor lancia değil.
    Adamlar indirim yapmışlar,gayet uygun fiyata kaliteli otomobil yapmışlar.
    Biz de onu dile getirmişiz.
    Forumda markanın alamanlığı değil fiyat performans kalite imaj donanım gibi özellikleri dikkate alınır.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.