Şimdi Ara

sıralı sistem lpg ile ilgili tüm sorularınız cevap bulacak (111. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.390
Cevap
17
Favori
324.577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 109110111112113
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba.
    filtre bakımı için kullanıcılara genellikle 10 bin km de bir servise uğramaları gerektiğini söyleriz.
    kontroller esnasında filterede bir tıkanma ve geçişte bir zorlanma yok ise müşterilerimizi masrafa sokmamak için de değişime gerek duymaya biliriz.ancak öyle durumlarla karşılaşıyoruz ki araç henüz 600km yapmasına rağmen filtre tıkanabiliyor.yani alınan yakıtın temizliği buradaki en belirleyici etken.(enjektr ve regülatör bakımları ayrı bir durum tabiki)
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: tuncay altuntoprak

    kesin değişmesi lazımda servisler bir garip. Benim de değiştireli 15 bini geçti. Taktıralı da 40 bine yaklaşıyor. Normalde 40 binde bir bildiğim kadarıyla enjektör temizliği de yapılması lazım. Yalnız gittiğim servis gerek yok diyip duruyor. Anlamıyorum nasıl bayilik alabiliyorlar?





  • güzel soru
    piyasa değeri ve motor kapasitesi düşük olan araçlarda yani 1.2 1.4 1.6 motorlarda (motor gücü 110 kw ya kadar lan araçlarda) landi renzonun blue modelini tercih ediyor ve öneriyoruz.blue da tıpkı omegas modeli gibi peformans ve tasarruf anlamında aynı verimi sağlıyor.fiyatının düşük oluşunun tek nedeni kapasitesinin sınırlı olması.enjektör tipi yine aynı, omegasdaki gibi son derece performanslı.
    saygılarımla

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    performanstan en az ödün verecek en kaliteli ve tavsiye ettiğiniz lpg markası nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ac öncel


    güzel soru
    piyasa değeri ve motor kapasitesi düşük olan araçlarda yani 1.2 1.4 1.6 motorlarda (motor gücü 110 kw ya kadar lan araçlarda) landi renzonun blue modelini tercih ediyor ve öneriyoruz.blue da tıpkı omegas modeli gibi peformans ve tasarruf anlamında aynı verimi sağlıyor.fiyatının düşük oluşunun tek nedeni kapasitesinin sınırlı olması.enjektör tipi yine aynı, omegasdaki gibi son derece performanslı.
    saygılarımla

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    performanstan en az ödün verecek en kaliteli ve tavsiye ettiğiniz lpg markası nedir?


    Alıntıları Göster
    ac öncel Hocam bende 2005 Model Opel Corsa 1.2 Essentia 16v Hatchback var. Sizin yazılarınızı okudum.Bilgilendirme için çok teşekkürler. Birazda kafama takılan sorular var cevaplarsanız sevinirim.

    1- Benim aracıma Landi Renzo markasının hangi sıralı modeli takılır?

    2- 1.2 motor olduğu için vites aralıkları çok kısa bu sorun yaşatırmı. Tekleme, çekememe , 4 ve 5 inci viteslerde gaz alamama.

    3- Yakıt tasarrufum ne olur? Siz daha önce 2005 Model Opel Corsa 1.2 Essentia Hatchback yada 1.2 motor bu tip araca uygulayıp deneyebildinizmi?

    4- Hatchback olunca bagaj küçük, istetmenin yerinemi takılacak simit tüpmü uygularlar? veya normal tank uygularlarsa istetmeyi çıkarmam biraz sıkıntılı olacak gibi.

    5- Birde Landi Renzo taktırsak ANKARA da sizin güvendiğiniz ve işçiliği iyi, dürüst hangi firma var? Önerebileceğiniz. Çünkü çevremde bir sürü şey duyuyorum yok prinç kullanmıyolar bakır demir çekip geçiyorlar vs. yok yalıtım izalasyon yapmıyorlar. Malzemeden kırıyorlar gibi bir takım laflar işitiyorum. Bu sebeble biraz pimpiriklendim.Sonuçta can güvenliğimiz.

    6- Landi renzo taktırdık diyelim ankaradaki servis ağı nasıldır? Sonra bir sorun yaşayınca sıkıntı çekmiyelim?Yedek mazeme servis sıkıntısı?

    Şimdiden yardımlarınız ve önerileriniz için teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 6T7 -- 1 Nisan 2010; 14:21:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ac öncel


    güzel soru
    piyasa değeri ve motor kapasitesi düşük olan araçlarda yani 1.2 1.4 1.6 motorlarda (motor gücü 110 kw ya kadar lan araçlarda) landi renzonun blue modelini tercih ediyor ve öneriyoruz.blue da tıpkı omegas modeli gibi peformans ve tasarruf anlamında aynı verimi sağlıyor.fiyatının düşük oluşunun tek nedeni kapasitesinin sınırlı olması.enjektör tipi yine aynı, omegasdaki gibi son derece performanslı.
    saygılarımla

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    performanstan en az ödün verecek en kaliteli ve tavsiye ettiğiniz lpg markası nedir?


    Alıntıları Göster
    SAYIN A C BENİM DERDİMEDE Bİ ÇARE BEN 2004 MEGANE HB 1,6 16 VALF ZAVOLİ LPG TAKTIRDIM ABS ARIZASI VERDİ LAMBAYI SÖNDÜREMİYORLAR SOL ARKA TEKERDE ARIZA GÖSTERİYOR YAPMADIKLARI KALMADI SÖNMÜYOR




  • merhaba
    abs arızası bizim konumuzun dışında bir konu ancak lpg montajı esnasında abs kablolarına verilmiş olan bir hasardan kaynaklanma durumu olabilir.bu kadar basit bir sorunu servisiniz çözmesi gerekli aslında.abs sensörü ve bu sensrün kablo tesisatı gzden geçirildiği taktirde; eğer lpg montajı esnasında kablolara bir hasar verilmiş ise buda tespit edilebilecektir.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetpasa45

    SAYIN A C BENİM DERDİMEDE Bİ ÇARE BEN 2004 MEGANE HB 1,6 16 VALF ZAVOLİ LPG TAKTIRDIM ABS ARIZASI VERDİ LAMBAYI SÖNDÜREMİYORLAR SOL ARKA TEKERDE ARIZA GÖSTERİYOR YAPMADIKLARI KALMADI SÖNMÜYOR
  • merhaba.
    bildiğiniz üzere opel yani gm sıfır araçlarında bile landi renzo yu tercih ediyor.bu nedenle hiç bir terettüt yaşamadan montajınızı yaptırabilirsiniz.
    montaj servisine gittiğinizde oradaki arkadaşlar size tank seçeneklerini gsterirler ve sizde uygun görüdüğünüz tank seçimini yapabilirsiniz.ankarada disbiritör firmanın direk kendisine bağlı bir şubesi var.olgun oto ile görüşmeniz durumunda size bayi ağı ve montajla ilgili tüm açıklamaları yapacaklardır.
    ankara olgun oto tel : 0 312 387 52 63 hilmi bey.selamlarımı iletin gerekli ilgi ve kolaylığı göstereceklerdir.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: blackjuans

    ac öncel Hocam bende 2005 Model Opel Corsa 1.2 Essentia 16v Hatchback var. Sizin yazılarınızı okudum.Bilgilendirme için çok teşekkürler. Birazda kafama takılan sorular var cevaplarsanız sevinirim.

    1- Benim aracıma Landi Renzo markasının hangi sıralı modeli takılır?

    2- 1.2 motor olduğu için vites aralıkları çok kısa bu sorun yaşatırmı. Tekleme, çekememe , 4 ve 5 inci viteslerde gaz alamama.

    3- Yakıt tasarrufum ne olur? Siz daha önce 2005 Model Opel Corsa 1.2 Essentia Hatchback yada 1.2 motor bu tip araca uygulayıp deneyebildinizmi?

    4- Hatchback olunca bagaj küçük, istetmenin yerinemi takılacak simit tüpmü uygularlar? veya normal tank uygularlarsa istetmeyi çıkarmam biraz sıkıntılı olacak gibi.

    5- Birde Landi Renzo taktırsak ANKARA da sizin güvendiğiniz ve işçiliği iyi, dürüst hangi firma var? Önerebileceğiniz. Çünkü çevremde bir sürü şey duyuyorum yok prinç kullanmıyolar bakır demir çekip geçiyorlar vs. yok yalıtım izalasyon yapmıyorlar. Malzemeden kırıyorlar gibi bir takım laflar işitiyorum. Bu sebeble biraz pimpiriklendim.Sonuçta can güvenliğimiz.

    6- Landi renzo taktırdık diyelim ankaradaki servis ağı nasıldır? Sonra bir sorun yaşayınca sıkıntı çekmiyelim?Yedek mazeme servis sıkıntısı?

    Şimdiden yardımlarınız ve önerileriniz için teşekkür ederim.




  • megane 1 aracıma OMVL kiti taktırdım şu anda sorunsuz çalışıyor ,bilmek istediğim enjektörler neden birbirine bitişik sorun yaşarsam hepsi birmi değişecek ayrıca netür bir enjektördür forumda birçok enjektör türü telefuz ediliyor ,bu konuda beni bilgilendirirseniz sevinirim. iyi çalışmalar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hektor_

    megane 1 aracıma OMVL kiti taktırdım şu anda sorunsuz çalışıyor ,bilmek istediğim enjektörler neden birbirine bitişik sorun yaşarsam hepsi birmi değişecek ayrıca netür bir enjektördür forumda birçok enjektör türü telefuz ediliyor ,bu konuda beni bilgilendirirseniz sevinirim. iyi çalışmalar
    Merhabalar
    Aracımda voltran sıralı var lpg enjektörleri arızalı acaba başka marka enjektör taksam uyum sağlarmı sorun cıkartırmı.

    saygılarımla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: syhgül

    Merhabalar
    Aracımda voltran sıralı var lpg enjektörleri arızalı acaba başka marka enjektör taksam uyum sağlarmı sorun cıkartırmı.

    saygılarımla

    Alıntıları Göster
    Merhaba Ac Öncel Bey,

    Ben kendi sorunumu araştırdım internette ama her kafadan bir ses çıkmış, herkes farklı bir şey söylemiş, bu nedenle sizin de fikrinizi almak istedim. Benim aracım 2006 model Opel Astra 1.4 Twinport Classic.

    Özellikle sizin tavsiyenizle ve internette okuduklarımdan dolayı landi renzo blue marka lpg kiti taktırdım. Taktırırıken Ankara Opis'teki kişilere de defalarca BRC daha pahalı, daha güzel çalışacaksa o olsun dedim ama onlarda beni kesinlikle landi renzo'ya yönlendirdiler.

    Öncelikle aracı aldığım ilk andan itibaren özellikle düşük viteslerde 2 veya 3. viteste, gazda hareket halinde iken çok anlık gaz yememe, silkeleme yapmaktaydı. Ama dediğim gibi çok anlık bir şey olduğu için, arada ve düşük viteslerde yaptığı için ve "sonuçta Lpg taktırdım, böyle ufak tefek şeyler olur" diye düşünürek önemsemedim. Hala da önemsemiyorum. Sadece asıl sorunumla belki bağlantısı vardır diye anlattım.

    Tasarruf olarak gayet memnunum buarada. Benzinde yaktığı kadar litre gaz yakıyor, yani %40'ı geçen bir tasarruf sağlayabiliyorum.

    Benim asıl sorunum şu oldu. Aracı LPG taktırdığım ilk anda, yani servisten ilk aldığımda benzinde sorun yoktu. Eve gittim. Sabah arabayı çalıştırdım, araç benzinde tekliyordu. Baya baya sarsılıyordu araba rolantide, benzindeyken. Ama lpg'de bir problemim yoktu. lpg'ye geçince herşey gayet güzeldi. Araç benzindeyken teklemesinin dışında, nadiren de olsa gaz yememe sorunu da yaşadım. Aracı çalıştırdım ve benzinde hareket ettim diyelim. Yolun ortasında bir anda gaza basmama rağmen araç hareket etmedi ve gazı almadı. Tabi bunların sırasında teklemede olmaktaydı. Bu gazı almama sorunu da 3-4 saniye kadar sürüp, sonra hareket halinde tekrar etmiyordu.

    Şimdi her ne kadar LPG'de sorun olmasa ve benzindeyken bu problemleri yapsada, 4 yıldır bu aracı kullanıyorum ve eminim ki LPG kiti taktırdığım andan sonra bunlar olmaya başladı. Ama tabi servisteki insanları buna ikna edemiyorsunuz. Servise götürdüm, "bunlar lpg taktırdıktan sonra olmaya başladı" alakası olamaz mı dedim. Hayır dediler. Oradaki usta motorun yazılımını güncelledi (LPG'nin yazılımı değil direk arabanın kendi motor yazılımını), ve sorun düzeldi. Aracımı geri aldım ama aklımda da kaldı. ya tamam yazılımı güncelleyince düzeldi ama o yazılım niye bozuldu ki, o yazılım sonuçta lpg takıldıktan sonra bozuldu demekki.

    Aracı servisten aldım, benzinde hiç bir sorun yok, 20 km kadar benzinde sürdüm, hiç bir sorun olmadı. Gazda hiç bir sorun yok kalan 10 km kadar yolu gazda sürdüm. (tabi o düşük viteslerde arada hareket halinde küçük anlık sarsılma sorununu saymıyorum) yolda bir yerde durdum, işim için. Tekrar çalıştırınca benzinde çalıştı araç ve sanki hafif hafif tekliyor gibi geldi bana, ama önemsemedim. Ertesi sabah yola çıktım, yine sanki hafif hafif tekliyor gibi geldi. İşe geldim, motoru durdurmadan denemek amaçlı elle benzine geçirdim, motor tekliyordu, araba sarsılıyordu. Kapatıp tekrar çalıştırdım, benzinde çalıştı araba, tekliyordu. Yani artık başa döndüm. Araç benzinde tekliyor, sarsılıyor. LPG'de sorunum yok.

    Aracımın benzin pompası, bujisi bilmemnesi, servisin söylediğine göre sağlam. Ayrıca yazılım güncellemesi ile bu araç düzelebildiğine göre, sorun bunlarla alakalı olamaz. Aracı bir süre lpg'de kullanınca, tekrar benzine döndüğünde sapıtıyor yazılım demekki. Başka bir forumda benzinde tekleme varsa, lpg'de sorun yoksa, sorun lpg ECU'dadır demiş. Kaldı ki lpg takılana kadar aracımın motorunda bir tekleme, bir sarsılma hiç bir sıkıntım yoktu. Cuma günü tekrar servise randevu aldım, ama size de danışmak istedim. Sizin bu konuyla ilgili yorumunuzu ben de kendilerine ileticem. Sonuçta LPG Kitini de Opis taktığı için muhtemelen LPG kitinden olabilecek bir sorunu kabullenemiyorlar. Ve muhtemelen 10 kere gidip gelicem o servise bu gidişle, aracın da epey bir parçasını boşu boşuna yenileticem.

    Teşekkürler,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: foergun276

    Merhaba Ac Öncel Bey,

    Ben kendi sorunumu araştırdım internette ama her kafadan bir ses çıkmış, herkes farklı bir şey söylemiş, bu nedenle sizin de fikrinizi almak istedim. Benim aracım 2006 model Opel Astra 1.4 Twinport Classic.

    Özellikle sizin tavsiyenizle ve internette okuduklarımdan dolayı landi renzo blue marka lpg kiti taktırdım. Taktırırıken Ankara Opis'teki kişilere de defalarca BRC daha pahalı, daha güzel çalışacaksa o olsun dedim ama onlarda beni kesinlikle landi renzo'ya yönlendirdiler.

    Öncelikle aracı aldığım ilk andan itibaren özellikle düşük viteslerde 2 veya 3. viteste, gazda hareket halinde iken çok anlık gaz yememe, silkeleme yapmaktaydı. Ama dediğim gibi çok anlık bir şey olduğu için, arada ve düşük viteslerde yaptığı için ve "sonuçta Lpg taktırdım, böyle ufak tefek şeyler olur" diye düşünürek önemsemedim. Hala da önemsemiyorum. Sadece asıl sorunumla belki bağlantısı vardır diye anlattım.

    Tasarruf olarak gayet memnunum buarada. Benzinde yaktığı kadar litre gaz yakıyor, yani %40'ı geçen bir tasarruf sağlayabiliyorum.

    Benim asıl sorunum şu oldu. Aracı LPG taktırdığım ilk anda, yani servisten ilk aldığımda benzinde sorun yoktu. Eve gittim. Sabah arabayı çalıştırdım, araç benzinde tekliyordu. Baya baya sarsılıyordu araba rolantide, benzindeyken. Ama lpg'de bir problemim yoktu. lpg'ye geçince herşey gayet güzeldi. Araç benzindeyken teklemesinin dışında, nadiren de olsa gaz yememe sorunu da yaşadım. Aracı çalıştırdım ve benzinde hareket ettim diyelim. Yolun ortasında bir anda gaza basmama rağmen araç hareket etmedi ve gazı almadı. Tabi bunların sırasında teklemede olmaktaydı. Bu gazı almama sorunu da 3-4 saniye kadar sürüp, sonra hareket halinde tekrar etmiyordu.

    Şimdi her ne kadar LPG'de sorun olmasa ve benzindeyken bu problemleri yapsada, 4 yıldır bu aracı kullanıyorum ve eminim ki LPG kiti taktırdığım andan sonra bunlar olmaya başladı. Ama tabi servisteki insanları buna ikna edemiyorsunuz. Servise götürdüm, "bunlar lpg taktırdıktan sonra olmaya başladı" alakası olamaz mı dedim. Hayır dediler. Oradaki usta motorun yazılımını güncelledi (LPG'nin yazılımı değil direk arabanın kendi motor yazılımını), ve sorun düzeldi. Aracımı geri aldım ama aklımda da kaldı. ya tamam yazılımı güncelleyince düzeldi ama o yazılım niye bozuldu ki, o yazılım sonuçta lpg takıldıktan sonra bozuldu demekki.

    Aracı servisten aldım, benzinde hiç bir sorun yok, 20 km kadar benzinde sürdüm, hiç bir sorun olmadı. Gazda hiç bir sorun yok kalan 10 km kadar yolu gazda sürdüm. (tabi o düşük viteslerde arada hareket halinde küçük anlık sarsılma sorununu saymıyorum) yolda bir yerde durdum, işim için. Tekrar çalıştırınca benzinde çalıştı araç ve sanki hafif hafif tekliyor gibi geldi bana, ama önemsemedim. Ertesi sabah yola çıktım, yine sanki hafif hafif tekliyor gibi geldi. İşe geldim, motoru durdurmadan denemek amaçlı elle benzine geçirdim, motor tekliyordu, araba sarsılıyordu. Kapatıp tekrar çalıştırdım, benzinde çalıştı araba, tekliyordu. Yani artık başa döndüm. Araç benzinde tekliyor, sarsılıyor. LPG'de sorunum yok.

    Aracımın benzin pompası, bujisi bilmemnesi, servisin söylediğine göre sağlam. Ayrıca yazılım güncellemesi ile bu araç düzelebildiğine göre, sorun bunlarla alakalı olamaz. Aracı bir süre lpg'de kullanınca, tekrar benzine döndüğünde sapıtıyor yazılım demekki. Başka bir forumda benzinde tekleme varsa, lpg'de sorun yoksa, sorun lpg ECU'dadır demiş. Kaldı ki lpg takılana kadar aracımın motorunda bir tekleme, bir sarsılma hiç bir sıkıntım yoktu. Cuma günü tekrar servise randevu aldım, ama size de danışmak istedim. Sizin bu konuyla ilgili yorumunuzu ben de kendilerine ileticem. Sonuçta LPG Kitini de Opis taktığı için muhtemelen LPG kitinden olabilecek bir sorunu kabullenemiyorlar. Ve muhtemelen 10 kere gidip gelicem o servise bu gidişle, aracın da epey bir parçasını boşu boşuna yenileticem.

    Teşekkürler,

    Alıntıları Göster



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MSC Elektronik -- 6 Nisan 2010; 11:16:04 >




  • merhaba.
    yaşadığınız sorunlarla ilgili gize gerekli desteği sağlayacağımızdan ve sorunun kaynağını bulup çözüme kavuşturacağımızdan emin olabilirsiniz.
    konuyla ilgili sizi olgun oto nun ankara bölge sorumlusu tanju beye yönlendireceğim.ben kısaca sizden ve sorununuzdan bahsettim.kendisiyle görüşmeniz durumunda size orda bulunmasından dolayı daha ayrıntılı bir şekilde yardımcı olacaktır.özelden telefonunu yazacağım.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: foergun276

    Merhaba Ac Öncel Bey,

    Ben kendi sorunumu araştırdım internette ama her kafadan bir ses çıkmış, herkes farklı bir şey söylemiş, bu nedenle sizin de fikrinizi almak istedim. Benim aracım 2006 model Opel Astra 1.4 Twinport Classic.

    Özellikle sizin tavsiyenizle ve internette okuduklarımdan dolayı landi renzo blue marka lpg kiti taktırdım. Taktırırıken Ankara Opis'teki kişilere de defalarca BRC daha pahalı, daha güzel çalışacaksa o olsun dedim ama onlarda beni kesinlikle landi renzo'ya yönlendirdiler.

    Öncelikle aracı aldığım ilk andan itibaren özellikle düşük viteslerde 2 veya 3. viteste, gazda hareket halinde iken çok anlık gaz yememe, silkeleme yapmaktaydı. Ama dediğim gibi çok anlık bir şey olduğu için, arada ve düşük viteslerde yaptığı için ve "sonuçta Lpg taktırdım, böyle ufak tefek şeyler olur" diye düşünürek önemsemedim. Hala da önemsemiyorum. Sadece asıl sorunumla belki bağlantısı vardır diye anlattım.

    Tasarruf olarak gayet memnunum buarada. Benzinde yaktığı kadar litre gaz yakıyor, yani %40'ı geçen bir tasarruf sağlayabiliyorum.

    Benim asıl sorunum şu oldu. Aracı LPG taktırdığım ilk anda, yani servisten ilk aldığımda benzinde sorun yoktu. Eve gittim. Sabah arabayı çalıştırdım, araç benzinde tekliyordu. Baya baya sarsılıyordu araba rolantide, benzindeyken. Ama lpg'de bir problemim yoktu. lpg'ye geçince herşey gayet güzeldi. Araç benzindeyken teklemesinin dışında, nadiren de olsa gaz yememe sorunu da yaşadım. Aracı çalıştırdım ve benzinde hareket ettim diyelim. Yolun ortasında bir anda gaza basmama rağmen araç hareket etmedi ve gazı almadı. Tabi bunların sırasında teklemede olmaktaydı. Bu gazı almama sorunu da 3-4 saniye kadar sürüp, sonra hareket halinde tekrar etmiyordu.

    Şimdi her ne kadar LPG'de sorun olmasa ve benzindeyken bu problemleri yapsada, 4 yıldır bu aracı kullanıyorum ve eminim ki LPG kiti taktırdığım andan sonra bunlar olmaya başladı. Ama tabi servisteki insanları buna ikna edemiyorsunuz. Servise götürdüm, "bunlar lpg taktırdıktan sonra olmaya başladı" alakası olamaz mı dedim. Hayır dediler. Oradaki usta motorun yazılımını güncelledi (LPG'nin yazılımı değil direk arabanın kendi motor yazılımını), ve sorun düzeldi. Aracımı geri aldım ama aklımda da kaldı. ya tamam yazılımı güncelleyince düzeldi ama o yazılım niye bozuldu ki, o yazılım sonuçta lpg takıldıktan sonra bozuldu demekki.

    Aracı servisten aldım, benzinde hiç bir sorun yok, 20 km kadar benzinde sürdüm, hiç bir sorun olmadı. Gazda hiç bir sorun yok kalan 10 km kadar yolu gazda sürdüm. (tabi o düşük viteslerde arada hareket halinde küçük anlık sarsılma sorununu saymıyorum) yolda bir yerde durdum, işim için. Tekrar çalıştırınca benzinde çalıştı araç ve sanki hafif hafif tekliyor gibi geldi bana, ama önemsemedim. Ertesi sabah yola çıktım, yine sanki hafif hafif tekliyor gibi geldi. İşe geldim, motoru durdurmadan denemek amaçlı elle benzine geçirdim, motor tekliyordu, araba sarsılıyordu. Kapatıp tekrar çalıştırdım, benzinde çalıştı araba, tekliyordu. Yani artık başa döndüm. Araç benzinde tekliyor, sarsılıyor. LPG'de sorunum yok.

    Aracımın benzin pompası, bujisi bilmemnesi, servisin söylediğine göre sağlam. Ayrıca yazılım güncellemesi ile bu araç düzelebildiğine göre, sorun bunlarla alakalı olamaz. Aracı bir süre lpg'de kullanınca, tekrar benzine döndüğünde sapıtıyor yazılım demekki. Başka bir forumda benzinde tekleme varsa, lpg'de sorun yoksa, sorun lpg ECU'dadır demiş. Kaldı ki lpg takılana kadar aracımın motorunda bir tekleme, bir sarsılma hiç bir sıkıntım yoktu. Cuma günü tekrar servise randevu aldım, ama size de danışmak istedim. Sizin bu konuyla ilgili yorumunuzu ben de kendilerine ileticem. Sonuçta LPG Kitini de Opis taktığı için muhtemelen LPG kitinden olabilecek bir sorunu kabullenemiyorlar. Ve muhtemelen 10 kere gidip gelicem o servise bu gidişle, aracın da epey bir parçasını boşu boşuna yenileticem.

    Teşekkürler,




  • merhaba
    bildiğim kadarı ile başka bir marka enjektör uyum sağlamayacaktır.ne yazıkki markalar hakkında olumsuz yorumlar yazmak istemiyorum ancak voltran biraz sorunlu bir cihaz.ara ara masraf edeceğinize kökten bir değişiklik size daha az zahmetli olacaktır.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: syhgül

    Merhabalar
    Aracımda voltran sıralı var lpg enjektörleri arızalı acaba başka marka enjektör taksam uyum sağlarmı sorun cıkartırmı.

    saygılarımla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ac öncel

    merhaba.
    yaşadığınız sorunlarla ilgili gize gerekli desteği sağlayacağımızdan ve sorunun kaynağını bulup çözüme kavuşturacağımızdan emin olabilirsiniz.
    konuyla ilgili sizi olgun oto nun ankara bölge sorumlusu tanju beye yönlendireceğim.ben kısaca sizden ve sorununuzdan bahsettim.kendisiyle görüşmeniz durumunda size orda bulunmasından dolayı daha ayrıntılı bir şekilde yardımcı olacaktır.özelden telefonunu yazacağım.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: foergun276

    Merhaba Ac Öncel Bey,

    Ben kendi sorunumu araştırdım internette ama her kafadan bir ses çıkmış, herkes farklı bir şey söylemiş, bu nedenle sizin de fikrinizi almak istedim. Benim aracım 2006 model Opel Astra 1.4 Twinport Classic.

    Özellikle sizin tavsiyenizle ve internette okuduklarımdan dolayı landi renzo blue marka lpg kiti taktırdım. Taktırırıken Ankara Opis'teki kişilere de defalarca BRC daha pahalı, daha güzel çalışacaksa o olsun dedim ama onlarda beni kesinlikle landi renzo'ya yönlendirdiler.

    Öncelikle aracı aldığım ilk andan itibaren özellikle düşük viteslerde 2 veya 3. viteste, gazda hareket halinde iken çok anlık gaz yememe, silkeleme yapmaktaydı. Ama dediğim gibi çok anlık bir şey olduğu için, arada ve düşük viteslerde yaptığı için ve "sonuçta Lpg taktırdım, böyle ufak tefek şeyler olur" diye düşünürek önemsemedim. Hala da önemsemiyorum. Sadece asıl sorunumla belki bağlantısı vardır diye anlattım.

    Tasarruf olarak gayet memnunum buarada. Benzinde yaktığı kadar litre gaz yakıyor, yani %40'ı geçen bir tasarruf sağlayabiliyorum.

    Benim asıl sorunum şu oldu. Aracı LPG taktırdığım ilk anda, yani servisten ilk aldığımda benzinde sorun yoktu. Eve gittim. Sabah arabayı çalıştırdım, araç benzinde tekliyordu. Baya baya sarsılıyordu araba rolantide, benzindeyken. Ama lpg'de bir problemim yoktu. lpg'ye geçince herşey gayet güzeldi. Araç benzindeyken teklemesinin dışında, nadiren de olsa gaz yememe sorunu da yaşadım. Aracı çalıştırdım ve benzinde hareket ettim diyelim. Yolun ortasında bir anda gaza basmama rağmen araç hareket etmedi ve gazı almadı. Tabi bunların sırasında teklemede olmaktaydı. Bu gazı almama sorunu da 3-4 saniye kadar sürüp, sonra hareket halinde tekrar etmiyordu.

    Şimdi her ne kadar LPG'de sorun olmasa ve benzindeyken bu problemleri yapsada, 4 yıldır bu aracı kullanıyorum ve eminim ki LPG kiti taktırdığım andan sonra bunlar olmaya başladı. Ama tabi servisteki insanları buna ikna edemiyorsunuz. Servise götürdüm, "bunlar lpg taktırdıktan sonra olmaya başladı" alakası olamaz mı dedim. Hayır dediler. Oradaki usta motorun yazılımını güncelledi (LPG'nin yazılımı değil direk arabanın kendi motor yazılımını), ve sorun düzeldi. Aracımı geri aldım ama aklımda da kaldı. ya tamam yazılımı güncelleyince düzeldi ama o yazılım niye bozuldu ki, o yazılım sonuçta lpg takıldıktan sonra bozuldu demekki.

    Aracı servisten aldım, benzinde hiç bir sorun yok, 20 km kadar benzinde sürdüm, hiç bir sorun olmadı. Gazda hiç bir sorun yok kalan 10 km kadar yolu gazda sürdüm. (tabi o düşük viteslerde arada hareket halinde küçük anlık sarsılma sorununu saymıyorum) yolda bir yerde durdum, işim için. Tekrar çalıştırınca benzinde çalıştı araç ve sanki hafif hafif tekliyor gibi geldi bana, ama önemsemedim. Ertesi sabah yola çıktım, yine sanki hafif hafif tekliyor gibi geldi. İşe geldim, motoru durdurmadan denemek amaçlı elle benzine geçirdim, motor tekliyordu, araba sarsılıyordu. Kapatıp tekrar çalıştırdım, benzinde çalıştı araba, tekliyordu. Yani artık başa döndüm. Araç benzinde tekliyor, sarsılıyor. LPG'de sorunum yok.

    Aracımın benzin pompası, bujisi bilmemnesi, servisin söylediğine göre sağlam. Ayrıca yazılım güncellemesi ile bu araç düzelebildiğine göre, sorun bunlarla alakalı olamaz. Aracı bir süre lpg'de kullanınca, tekrar benzine döndüğünde sapıtıyor yazılım demekki. Başka bir forumda benzinde tekleme varsa, lpg'de sorun yoksa, sorun lpg ECU'dadır demiş. Kaldı ki lpg takılana kadar aracımın motorunda bir tekleme, bir sarsılma hiç bir sıkıntım yoktu. Cuma günü tekrar servise randevu aldım, ama size de danışmak istedim. Sizin bu konuyla ilgili yorumunuzu ben de kendilerine ileticem. Sonuçta LPG Kitini de Opis taktığı için muhtemelen LPG kitinden olabilecek bir sorunu kabullenemiyorlar. Ve muhtemelen 10 kere gidip gelicem o servise bu gidişle, aracın da epey bir parçasını boşu boşuna yenileticem.

    Teşekkürler,




    Merhaba,

    Merhaba,

    Tanju bey ile görüştüm. Kendisi sağolsun yardımcı oldu, serviste aracıma hemen bakıldı. Takılırken Kit'i görmemiştim ama kontrol edilirken bütün ayarların bilgisayar üzerinden yapıldığını gördüm. Bu nedenle araçtaki sorunları, ayarlamaları hemen gözlemleyebildiler. Aracın gaz ayarı düşükmüş. Motor arıza lambam yanmıştı en sonra servise giderken, o da yakıtın motora az gelmesiymiş. Aracımın mevcut benzin kullanımına göre sıfırdan kalibrasyonu yapıldı. Şuan kısa bir süre kullandım ama sanki düzeldi gibi. Sanki diyorum çünkü zaman içerisinde oluşmuştu bu sorunum. Ben bir kaç gün kullandıktan sonra yine buraya durumu ileticem. Benim gibi aynı sorunu yaşıyan ya da yaşıyacak olan insanlar, burdan bilgi alabilsinler diye. Tekrar teşekkür ediyorum ilgilendiğiniz için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: foergun276

    quote:

    Orijinalden alıntı: ac öncel

    merhaba.
    yaşadığınız sorunlarla ilgili gize gerekli desteği sağlayacağımızdan ve sorunun kaynağını bulup çözüme kavuşturacağımızdan emin olabilirsiniz.
    konuyla ilgili sizi olgun oto nun ankara bölge sorumlusu tanju beye yönlendireceğim.ben kısaca sizden ve sorununuzdan bahsettim.kendisiyle görüşmeniz durumunda size orda bulunmasından dolayı daha ayrıntılı bir şekilde yardımcı olacaktır.özelden telefonunu yazacağım.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: foergun276

    Merhaba Ac Öncel Bey,

    Ben kendi sorunumu araştırdım internette ama her kafadan bir ses çıkmış, herkes farklı bir şey söylemiş, bu nedenle sizin de fikrinizi almak istedim. Benim aracım 2006 model Opel Astra 1.4 Twinport Classic.

    Özellikle sizin tavsiyenizle ve internette okuduklarımdan dolayı landi renzo blue marka lpg kiti taktırdım. Taktırırıken Ankara Opis'teki kişilere de defalarca BRC daha pahalı, daha güzel çalışacaksa o olsun dedim ama onlarda beni kesinlikle landi renzo'ya yönlendirdiler.

    Öncelikle aracı aldığım ilk andan itibaren özellikle düşük viteslerde 2 veya 3. viteste, gazda hareket halinde iken çok anlık gaz yememe, silkeleme yapmaktaydı. Ama dediğim gibi çok anlık bir şey olduğu için, arada ve düşük viteslerde yaptığı için ve "sonuçta Lpg taktırdım, böyle ufak tefek şeyler olur" diye düşünürek önemsemedim. Hala da önemsemiyorum. Sadece asıl sorunumla belki bağlantısı vardır diye anlattım.

    Tasarruf olarak gayet memnunum buarada. Benzinde yaktığı kadar litre gaz yakıyor, yani %40'ı geçen bir tasarruf sağlayabiliyorum.

    Benim asıl sorunum şu oldu. Aracı LPG taktırdığım ilk anda, yani servisten ilk aldığımda benzinde sorun yoktu. Eve gittim. Sabah arabayı çalıştırdım, araç benzinde tekliyordu. Baya baya sarsılıyordu araba rolantide, benzindeyken. Ama lpg'de bir problemim yoktu. lpg'ye geçince herşey gayet güzeldi. Araç benzindeyken teklemesinin dışında, nadiren de olsa gaz yememe sorunu da yaşadım. Aracı çalıştırdım ve benzinde hareket ettim diyelim. Yolun ortasında bir anda gaza basmama rağmen araç hareket etmedi ve gazı almadı. Tabi bunların sırasında teklemede olmaktaydı. Bu gazı almama sorunu da 3-4 saniye kadar sürüp, sonra hareket halinde tekrar etmiyordu.

    Şimdi her ne kadar LPG'de sorun olmasa ve benzindeyken bu problemleri yapsada, 4 yıldır bu aracı kullanıyorum ve eminim ki LPG kiti taktırdığım andan sonra bunlar olmaya başladı. Ama tabi servisteki insanları buna ikna edemiyorsunuz. Servise götürdüm, "bunlar lpg taktırdıktan sonra olmaya başladı" alakası olamaz mı dedim. Hayır dediler. Oradaki usta motorun yazılımını güncelledi (LPG'nin yazılımı değil direk arabanın kendi motor yazılımını), ve sorun düzeldi. Aracımı geri aldım ama aklımda da kaldı. ya tamam yazılımı güncelleyince düzeldi ama o yazılım niye bozuldu ki, o yazılım sonuçta lpg takıldıktan sonra bozuldu demekki.

    Aracı servisten aldım, benzinde hiç bir sorun yok, 20 km kadar benzinde sürdüm, hiç bir sorun olmadı. Gazda hiç bir sorun yok kalan 10 km kadar yolu gazda sürdüm. (tabi o düşük viteslerde arada hareket halinde küçük anlık sarsılma sorununu saymıyorum) yolda bir yerde durdum, işim için. Tekrar çalıştırınca benzinde çalıştı araç ve sanki hafif hafif tekliyor gibi geldi bana, ama önemsemedim. Ertesi sabah yola çıktım, yine sanki hafif hafif tekliyor gibi geldi. İşe geldim, motoru durdurmadan denemek amaçlı elle benzine geçirdim, motor tekliyordu, araba sarsılıyordu. Kapatıp tekrar çalıştırdım, benzinde çalıştı araba, tekliyordu. Yani artık başa döndüm. Araç benzinde tekliyor, sarsılıyor. LPG'de sorunum yok.

    Aracımın benzin pompası, bujisi bilmemnesi, servisin söylediğine göre sağlam. Ayrıca yazılım güncellemesi ile bu araç düzelebildiğine göre, sorun bunlarla alakalı olamaz. Aracı bir süre lpg'de kullanınca, tekrar benzine döndüğünde sapıtıyor yazılım demekki. Başka bir forumda benzinde tekleme varsa, lpg'de sorun yoksa, sorun lpg ECU'dadır demiş. Kaldı ki lpg takılana kadar aracımın motorunda bir tekleme, bir sarsılma hiç bir sıkıntım yoktu. Cuma günü tekrar servise randevu aldım, ama size de danışmak istedim. Sizin bu konuyla ilgili yorumunuzu ben de kendilerine ileticem. Sonuçta LPG Kitini de Opis taktığı için muhtemelen LPG kitinden olabilecek bir sorunu kabullenemiyorlar. Ve muhtemelen 10 kere gidip gelicem o servise bu gidişle, aracın da epey bir parçasını boşu boşuna yenileticem.

    Teşekkürler,




    Merhaba,

    Merhaba,

    Tanju bey ile görüştüm. Kendisi sağolsun yardımcı oldu, serviste aracıma hemen bakıldı. Takılırken Kit'i görmemiştim ama kontrol edilirken bütün ayarların bilgisayar üzerinden yapıldığını gördüm. Bu nedenle araçtaki sorunları, ayarlamaları hemen gözlemleyebildiler. Aracın gaz ayarı düşükmüş. Motor arıza lambam yanmıştı en sonra servise giderken, o da yakıtın motora az gelmesiymiş. Aracımın mevcut benzin kullanımına göre sıfırdan kalibrasyonu yapıldı. Şuan kısa bir süre kullandım ama sanki düzeldi gibi. Sanki diyorum çünkü zaman içerisinde oluşmuştu bu sorunum. Ben bir kaç gün kullandıktan sonra yine buraya durumu ileticem. Benim gibi aynı sorunu yaşıyan ya da yaşıyacak olan insanlar, burdan bilgi alabilsinler diye. Tekrar teşekkür ediyorum ilgilendiğiniz için.

    Alıntıları Göster
    Sayın öncel;
    Aracımda Milano marka kit var."Depodaki gazın bitmesi sonucunda araba benzine geçmiyor" şikayetiyle gittiğim usta MULT (-40%, +40%) değer aralığı sunan ve +30% olan bir değeri -40%'a getirdi. Depodaki gaz bitince artık benzine geçiyor.Bu sefer de ilk çalıştırmadan sonra gerekli ısıya ulaşınca gaza geçeçeği yerde tekrar benzine geçiyor.
    Biraz karışık oldu sanırım,öğrenmek istediğim MULT (-40%, +40%) değer aralığı nedir ve azaltılıp çoğaltılması neye yarar?Cevaplarsanız memnun olurum.Şimdiden teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jack33

    Sayın öncel;
    Aracımda Milano marka kit var."Depodaki gazın bitmesi sonucunda araba benzine geçmiyor" şikayetiyle gittiğim usta MULT (-40%, +40%) değer aralığı sunan ve +30% olan bir değeri -40%'a getirdi. Depodaki gaz bitince artık benzine geçiyor.Bu sefer de ilk çalıştırmadan sonra gerekli ısıya ulaşınca gaza geçeçeği yerde tekrar benzine geçiyor.
    Biraz karışık oldu sanırım,öğrenmek istediğim MULT (-40%, +40%) değer aralığı nedir ve azaltılıp çoğaltılması neye yarar?Cevaplarsanız memnun olurum.Şimdiden teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    merhaba öncel
    Aracımda vento marka lpg kiti var aracın şu anda performansı ve yakıt tüketimi çok iyi. Ancak bu lpg kitinin sanırım çok az yerde servisi var. bundan 4 ay önce ayar yaptırmam gerekti. Zor da olsa Ankara da ivedik osb de ayar yapan bir yer buldum. Ancak orada da parça yok. servisteki usta ile konuştuğumda bunun parçasını da bulamazsın, ancak çıkma felan idare edeceksin dedi. bir kaç yerden danıştığımda autronic marka lpg kitlerinin vento ile uyumlu olduğunu buralarda tamir ve bakım işlerini yaptırabileceğimi söylediler. şu anda lpg kiti ile ilgili bir sorunum yok ama ilerde sorunla veya arıza ile karşılaştığımda ne yapacağım bilmiyorum. sizin de zamanında bu lpg kitlerini taktığınızı öğrendim. gerekli olduğunda lpg yedek parça ve ayarlarını nasıl yaptırabileceğim konusunda yardımcı olursanız sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayrakol

    merhaba öncel
    Aracımda vento marka lpg kiti var aracın şu anda performansı ve yakıt tüketimi çok iyi. Ancak bu lpg kitinin sanırım çok az yerde servisi var. bundan 4 ay önce ayar yaptırmam gerekti. Zor da olsa Ankara da ivedik osb de ayar yapan bir yer buldum. Ancak orada da parça yok. servisteki usta ile konuştuğumda bunun parçasını da bulamazsın, ancak çıkma felan idare edeceksin dedi. bir kaç yerden danıştığımda autronic marka lpg kitlerinin vento ile uyumlu olduğunu buralarda tamir ve bakım işlerini yaptırabileceğimi söylediler. şu anda lpg kiti ile ilgili bir sorunum yok ama ilerde sorunla veya arıza ile karşılaştığımda ne yapacağım bilmiyorum. sizin de zamanında bu lpg kitlerini taktığınızı öğrendim. gerekli olduğunda lpg yedek parça ve ayarlarını nasıl yaptırabileceğim konusunda yardımcı olursanız sevinirim.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merhaba

    aracıma yaklaşık olarak 45 gün önce ankarada ramses marka sıralı sistem
    LPG takdırdım.ilk takıldığı gün ne gazda ne de benzinde çalışma
    esnasında bir sorun yoktur.ilk depo aldığım gazla(simit tank) 54,00 tl'lik
    gaz ile 230 km de bitti.Ve araç 100 km hızın üzerine çıkmıyordu.
    Bende takdırdığım yere giderek bu sorunlarımı ilettim.Bana enaz 1000 km
    kullandıktak sonra yakıt ve gaz ayarı yaptırmamı söylediler.Ben ayar
    yapılmasını isteyince bilgisayara bağlayıp yeniden ayar yapıldı.birde gaz beyninin
    üzerinde bir anahtarla birşeyler yaptı.deneme yaptım hızım 100 km.üzerinde çıktı
    ama bu ayardan sonra motor soğuduğu zaman ilk çalıştırmada benzinde iken
    araç gaz yemiyor ve gaza bastıkça devir saati aşağı doğru düşüp stop ediyor.
    bu halde aracı hakeret ettirmeye çalıştığımda ise gaz yemediği için araç atlayarak
    gitmeye çalışıyor yani yürümüyor.Gaz vermeden rolantide biraz ısındığı zaman
    araç normale dönüyor.gaza geçince böyle bir sıkıntı olmuyor.Ayar için yine takdırdığım
    yere gittiğimde ise biz aracın benzin sitemine müdahale etmiyoruz aracınız arazlı olabilir
    diyorlar.Tamirciye gittiğimde ise araçta hiç bir sorun olmadığını söylüyor.
    Şimdi benim bu sorunum nasıl çözüm bulacak
    Yardımcı olacak arkdaşlara şimdiden çok teşekkür ederim.
    araç 1999 model opel corsa 1,2 swing 16v LPG kit ramses PRO modeli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖMERLİ

    Arkadaşlar merhaba

    aracıma yaklaşık olarak 45 gün önce ankarada ramses marka sıralı sistem
    LPG takdırdım.ilk takıldığı gün ne gazda ne de benzinde çalışma
    esnasında bir sorun yoktur.ilk depo aldığım gazla(simit tank) 54,00 tl'lik
    gaz ile 230 km de bitti.Ve araç 100 km hızın üzerine çıkmıyordu.
    Bende takdırdığım yere giderek bu sorunlarımı ilettim.Bana enaz 1000 km
    kullandıktak sonra yakıt ve gaz ayarı yaptırmamı söylediler.Ben ayar
    yapılmasını isteyince bilgisayara bağlayıp yeniden ayar yapıldı.birde gaz beyninin
    üzerinde bir anahtarla birşeyler yaptı.deneme yaptım hızım 100 km.üzerinde çıktı
    ama bu ayardan sonra motor soğuduğu zaman ilk çalıştırmada benzinde iken
    araç gaz yemiyor ve gaza bastıkça devir saati aşağı doğru düşüp stop ediyor.
    bu halde aracı hakeret ettirmeye çalıştığımda ise gaz yemediği için araç atlayarak
    gitmeye çalışıyor yani yürümüyor.Gaz vermeden rolantide biraz ısındığı zaman
    araç normale dönüyor.gaza geçince böyle bir sıkıntı olmuyor.Ayar için yine takdırdığım
    yere gittiğimde ise biz aracın benzin sitemine müdahale etmiyoruz aracınız arazlı olabilir
    diyorlar.Tamirciye gittiğimde ise araçta hiç bir sorun olmadığını söylüyor.
    Şimdi benim bu sorunum nasıl çözüm bulacak
    Yardımcı olacak arkdaşlara şimdiden çok teşekkür ederim.
    araç 1999 model opel corsa 1,2 swing 16v LPG kit ramses PRO modeli

    Alıntıları Göster
    sayın acöncel

    aracıma 2 gün önce landirenzo lpg kiti taktırdım bugun aracım beyin arızası verdi aracım 2000 motor laguna II 2003 model.
    ben problemin lpg sisteminden kaynaklandıgını dusunuyorum sizin fikrinizi alabilirmiyim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maksimu_s

    Merhabalar,

    benim Opel Corsa 1.2 16V aracıma lpg taktırdım 40000 km oldu fakat uzun bir süredier araç sabah ısınmadan daha doğrusu devir saati 1 in altına inmeden gaz yemiyor.ara sıra kendiliğinden stop ediyordu ama serviste bir ara Carbon Clean yapmışlardı bu halloldu. ama hala ga yememe durumu devam ediyor ..servis defalarca baktı.. Geçenlerde gazı tamamen kapatıp sadece benzinle gittim bir depo bitirdim...
    bu süreç içinde araç kendine geldi ve hiç problem kalmadı..daha sonra gazı açtım, sabah çalıştırdığımda yine aynı problem ...kafayı yiyeceğim..lpg serviste daha önce bakmıştı anlamamıştı...
    Araçta kaliteli bor katkı malzemede var...
    O servisten o servise dolaştırıp sallam sözleri duymakta istemiyorum...
    yardımcı olabilirseniz sevinirim... Şimdiden teşekkürler...

    arkadaşım sorunumuz benzer özelliklerde.
    halledebildinizmi acaba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖMERLİ

    quote:

    Orijinalden alıntı: maksimu_s

    Merhabalar,

    benim Opel Corsa 1.2 16V aracıma lpg taktırdım 40000 km oldu fakat uzun bir süredier araç sabah ısınmadan daha doğrusu devir saati 1 in altına inmeden gaz yemiyor.ara sıra kendiliğinden stop ediyordu ama serviste bir ara Carbon Clean yapmışlardı bu halloldu. ama hala ga yememe durumu devam ediyor ..servis defalarca baktı.. Geçenlerde gazı tamamen kapatıp sadece benzinle gittim bir depo bitirdim...
    bu süreç içinde araç kendine geldi ve hiç problem kalmadı..daha sonra gazı açtım, sabah çalıştırdığımda yine aynı problem ...kafayı yiyeceğim..lpg serviste daha önce bakmıştı anlamamıştı...
    Araçta kaliteli bor katkı malzemede var...
    O servisten o servise dolaştırıp sallam sözleri duymakta istemiyorum...
    yardımcı olabilirseniz sevinirim... Şimdiden teşekkürler...

    arkadaşım sorunumuz benzer özelliklerde.
    halledebildinizmi acaba

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar öncelikle hepinize iyi günler. 2006 model Kia Cerato 1.6 16 valf araç sahibiyim. 7 ay önce takılan Lovato marka (7000 km oldu) sıralı sistem lpg sisteminin herhangi bir sorunu olmamasına rağmen bakıma götürdüm. Filtre değişimi oldu, benim ikazımla (çok yaktığı gerekçesiyle (km'de 18 krş) yazılım atmasını önerdim ve yazılım atıldı. Ne olduysa zaten ondan sonra oldu. Ertesi sabah araç çalışıyor fakat 3-5 saniye sonra stop ediyor. 4-5 marşdan sonra çalıştı ilk basışlarda gaz yemedi ve daha sonra açıldı. Bakımı yapan Ankara Şaşmaz sanayideki ÖZKÖSE lovato servisine geri gittim. Bana tüpte bir sıkıntı olmadığını sorunun benzin pompasının yada benzin otomatiğinin bozuk olmasından kaynaklandığını söyledi. Bunun üzerine Kia servisine gittim tüm sistem kontrol edildi herhangi bir problemin olmadığı söylendi. Tüp servisine gittim durumu anlattım. Yeniden bir yazılım attı, ertesi gün yine aynı sorunlar devam etti. Bu siteden edindiğim bilgilere göre tüpün beyninin aracın kendi beynini etkilediği sıkıntıların bundan kaynaklandığını, çözümünün ise 2 gün aracın sırf benzinde kullanılıp aracın benzindeki değerlerine dönmesi herşey normale bindikten sonra aracın benzin değerleriyle örtüşen bir yazılım atılıp kalibrasyon ayarlarının yapılması yönündeydi. Aracı 2 gün sırf benzinle kullandım bu 2 gün boyunca araçta en ufak bir problem olmadı. Sabah tek marşta çalıştı. Araç benzinde iken bu sefer yine Ankara Şaşmaz sanayide bulunan ve Lovatonun distribütörü olduğunu iddia eden DAMLA otogaz servisine gittim. Derdimi onada anlattım, kolay dediler yine bir yazılım attılar yalancıktan bir kontrol turu attılar tamam dediler. Ben onlara Laptop bağlı iken seyir halindeki ince ayarlarınında yapılması gerektiği uyarısını yapmama rağmen gerek olmadığını ayrıca laptoplarınında (nasıl disribütörse) olmadığını bildirdiler. Ertesi sabah yine malum sorun devam etti. Yine tüp servisine gittim yeniden bir yazılım atıldı. Kesinlikle sorun çıkmayacağını bildirdiler hatta 100 km tüpte dolaş düzelir dediler. Maalesef buğün 5 marşta araç anca çalıştı.
    Sizlerden ricam bu sorunlar başına gelmiş ve bu sorunları atlatmış kişilerin kime nerede hangi ustayla (Ankara içinden) atlatmış olduklarını Allah rızası için bildirlerse çok memnun olurum. Hepinize hayırlı günler. Ayrıca başınızı ağrıttığım içinde özür dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat çelik

    Arkadaşlar öncelikle hepinize iyi günler. 2006 model Kia Cerato 1.6 16 valf araç sahibiyim. 7 ay önce takılan Lovato marka (7000 km oldu) sıralı sistem lpg sisteminin herhangi bir sorunu olmamasına rağmen bakıma götürdüm. Filtre değişimi oldu, benim ikazımla (çok yaktığı gerekçesiyle (km'de 18 krş) yazılım atmasını önerdim ve yazılım atıldı. Ne olduysa zaten ondan sonra oldu. Ertesi sabah araç çalışıyor fakat 3-5 saniye sonra stop ediyor. 4-5 marşdan sonra çalıştı ilk basışlarda gaz yemedi ve daha sonra açıldı. Bakımı yapan Ankara Şaşmaz sanayideki ÖZKÖSE lovato servisine geri gittim. Bana tüpte bir sıkıntı olmadığını sorunun benzin pompasının yada benzin otomatiğinin bozuk olmasından kaynaklandığını söyledi. Bunun üzerine Kia servisine gittim tüm sistem kontrol edildi herhangi bir problemin olmadığı söylendi. Tüp servisine gittim durumu anlattım. Yeniden bir yazılım attı, ertesi gün yine aynı sorunlar devam etti. Bu siteden edindiğim bilgilere göre tüpün beyninin aracın kendi beynini etkilediği sıkıntıların bundan kaynaklandığını, çözümünün ise 2 gün aracın sırf benzinde kullanılıp aracın benzindeki değerlerine dönmesi herşey normale bindikten sonra aracın benzin değerleriyle örtüşen bir yazılım atılıp kalibrasyon ayarlarının yapılması yönündeydi. Aracı 2 gün sırf benzinle kullandım bu 2 gün boyunca araçta en ufak bir problem olmadı. Sabah tek marşta çalıştı. Araç benzinde iken bu sefer yine Ankara Şaşmaz sanayide bulunan ve Lovatonun distribütörü olduğunu iddia eden DAMLA otogaz servisine gittim. Derdimi onada anlattım, kolay dediler yine bir yazılım attılar yalancıktan bir kontrol turu attılar tamam dediler. Ben onlara Laptop bağlı iken seyir halindeki ince ayarlarınında yapılması gerektiği uyarısını yapmama rağmen gerek olmadığını ayrıca laptoplarınında (nasıl disribütörse) olmadığını bildirdiler. Ertesi sabah yine malum sorun devam etti. Yine tüp servisine gittim yeniden bir yazılım atıldı. Kesinlikle sorun çıkmayacağını bildirdiler hatta 100 km tüpte dolaş düzelir dediler. Maalesef buğün 5 marşta araç anca çalıştı.
    Sizlerden ricam bu sorunlar başına gelmiş ve bu sorunları atlatmış kişilerin kime nerede hangi ustayla (Ankara içinden) atlatmış olduklarını Allah rızası için bildirlerse çok memnun olurum. Hepinize hayırlı günler. Ayrıca başınızı ağrıttığım içinde özür dilerim.

    Alıntıları Göster
    Tomasetto sistem takılı aracımda yaklaşık 1.5 aydır arıza lambası yanıyor.

    Götürdüğüm serviste lpg enjektörlerinin arızalanmış olduğu söylendi.
    Özellikle Aygaz EuroLPG kullandığım için katkılı bu gazın enjektörleri tıkadığı/bozduğu bilgisi verildi. 200 TL gibi bir değişim fiyatı verildi.

    Sizlere danışmak istediğim şey şu: Aygaz EuroLPG kullanıp da bu şekilde bir sorunla karşılaşan oldu mu? Enjektörlerle ilgili bir temizlik vs yapılabiliyor mu mutlaka değişim şart mı?




  • 
Sayfa: önceki 109110111112113
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.