Şimdi Ara

SIRALI SİTEM LPG'DE MERAK ETTİKLERİNİZ VE YAŞADIĞINIZ SORUNLAR HAKKINDA ANINDA CEVAP ( FARUK USTA ) (62. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.225
Cevap
13
Favori
81.472
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5859606162
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Montaj yaptırmak isyteyen forum kullanıcılarına öncelikli tavsiyem;NEYİ, NERDE VE NASIL taktırcağınız gibi soruları kendinize sorup ondan sonra arayışa girmelerini tavsiye ederim. Hiçbir zaman montaj rakamlarına aldanıp otogaz montajı yaptırmayınız.
    Bunu sadece otogaz montaının dışında, daha sonrası için garanti harici işlemler yaptırdığınızda veya yedek parça değişimlerin de aynı hassasiyeti göstiriniz.

    Öncelikle marka seçimi yaparken uzun vadeli yedek parça teminin de sorun yaşanıp yaşanmıcağı hakkında emin olunuz.
    En önemlisi servis kalitesi ve o servisin TSE YETKİ BELGESİ olup olmadığını sorgulayın. Ve o belgenin son geçerlilik tarihine bakın. Malesef birçok lpg servislerin de bu TSE yetkili SERVİS BELGESİ yok. Olan servisler de mutlaka her yıl yenilenmesi gerekiyor. TSE belgesinin son geçerlilik tarihine bakın. Eğer süre aşımına uğramışsa kesinlikle hiçbir işlem yaptırmayınız. Bu nedenle bırakın montajı en üçük bir işlem dahi yaptırmayınız. İleride doğabilcek kanuni haklarrdan otomatik olarak mahrum kalırısnız. Bu durumda sizinde sıkıntı yaşamanız kaçınılmaz olur.
    İkinci olarak otogaz montajları bütün sıralı sistemler de hemen hemen aynıdır. Araçların motor tiplerine göre otogaz kitleri mevcut. Örnek vermek gerekirse HONDA ACCORD 2.4 190 HP 4 silindirli araca **** standart (normal) kit takılamaz. Bu araca yüksek perfonmans ve olması gerektiği gibi tasarruf elde etmek istiyorsanız **** SÜPER(TURBO)KİT taktırmalısınız. Bu yüzde öncelikle doğru bilgi alacağınız servisi seçmelisiniz.

    Şunu hiçbir unutamamalısınız dünyanın en pahalı markasını takmak demek en sonucu alırsınız almana gelemez. Bu neden ile aracınıza olması gereken doğru kiti ve size en iyi servis sonrası hizmet vericek olan markaları tercih ediniz.

    Son alarak ama esasında en önemlisi monataj sonrası servis hizmetidir. Malesef sektörümüz de bu sık yaşanan sorunların başında geliyor. Daha öncede dediğim gibi siz dünyanı en pahalı cihazını da taktırsanız da mutlaka benzinli veya bir dizel araç ta ne tür arızalar ve probler çıkıyorsa lpg sistemlerin de bu olabilir ve bunu gayet normal karşılamak gerekiyor.O yüzden montaj sonrası teknik destek ve yaptığı işin arakasında olan bir servis olmalıdır. Problemler ve sorunlar karşısın da 7-24 ulaşabilceğiniz, muhattap bulmanız ve her türlü teknik konuda size destek ve doğru yönlendirmeler yapması gerekiyor.
    Bu dediğim konulara dikkat edip bilinçli bir şekilde montaj yaptırdığınız sürece problem yaşamanız gerçek anlam da zor.Rakamlara kesinlikle aladanıp iş yaptırmayınız.

    FARUK BEKTAŞFARUK USTA OTOGAZ
    ŞEHİTLER CAD. NO:104
    ALSANCAK-İZMİR
    TEL:02324781313
    CEP:05462710820
    ZAVOLİ-CANGAS-ATİKER-KME-MARJET




  • mevlutkarakuzu M kullanıcısına yanıt
    Arıza ışığı yanınca mutlaka bir kod ile göstermesi gerekir. Arızanın nedeni de cinsi de bu koddan anlaşılır. O yüzden bir an önce o arıza kodunu okutturup arızanın cinsini ve buna göre de nedenini tespit ettirmelisiniz. Büyük ihtimalle ateşleme sorunu ya da LPG enjektörleri gibi duruyor ama arıza kodunu görmeden net bir şey diyemeyiz. Ayrıca arızanın LPG sisteminden mi yoksa aracın kendisinden mi olduğunu anlamak için arıza ışığını söndürtüp 150-200 km sadece benzinde kullanın ve yine aynı sorunu çıkarırsa aracın kendisinden bir arıza olduğu ortaya çıkar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coskunismail -- 30 Mayıs 2019; 11:19:53 >
  • Geçen hafta peugeot 206 araba aldım. Malatyadan K.Maraşa gelirken araç 100 km de yarım depo benin ve yrım depo gaz tüketti. Bnde benzine geçip Maraşa geldim, 150 km de çeyrek depo bile benzin tülketmedi. Burada bir lpg ustasına gittim aracın beynini resetlendiğini söyledi düzelttim dedi. 5 km gittim sorun yine aynı. Araç lpg ye geçtiğini gösteriyor lcg yi açıyor arka tankın üzerindeki valfin kablolarını çıkarttım araç sorunsuz çalışmaya devam ediyor. gezdim dolaştımstop etmesi gerekirken etmedi benzin yakıyor.
    Ankadığım kadarı ile araç ilk çalıştırmada sorunsuz benzinle çalışıyor ısınınca lpg ye geçiyor ancak benzini kesmiyor hem benzin hem lpg aynı anda harcıyor.Zaten araç tıkanıyor boğulduğu fark ediliyor. Sorun neden kaynaklanır. Lpg de iken sırlı sistemlerin benzini nasıl kesmesi gerekir ? Kesmiyor sorun beyinden mi yoksa bir sensör yoksa valften felanmıdır ?
  • aracım 2007 model honda civic
    üstünde prins lpg kiti var.
    aracım benzinde çalışırken giderken hiçbir sorun yaşamıyorum ancak bazen lpg de araç hiç çalışmıyor ve bazende giderken bile lpg de iken araç stop ediyor. o arada lpg den benzine alıp yoluma devam ediyorum benzinde hiç bir sıkıntı yok.
    anadolu yakasında bazı firmalara götürmeme rağmen tam olarak bir teşhis bulunamadı.
    bilgisayara bağladıklarında arıza kodu vermiyor.
    ustam yardımınızı rica ederim.
  • FARUK USTA F kullanıcısına yanıt
    Yıllar önce 10 sene yazdığım sorulara üşenmeden cevaplar vermişsiniz tekrar tekrar teşekkür ederim Allah razı olsun. ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5859606162
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.