Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.811
Cevap
97
Favori
296.512
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • nuribjk kullanıcısına yanıt
    Değerli Müşterimiz;

    Repeaterlar arasında belirtilen şekilde kurulum sağlanabilir.

    İlk Repeater Cihazı Kurulumu gerçekleştirilerek sinyalin 3 cubuk çektiği noktaya konulması gerekmektedir. Daha sonrasında İkinci Repeater birinci Repeater cihazından sinyali tekrarlaması için Mac adresleri bölümünde birinci repeater cihazının mac adresini seçerek sinyal değerinin 30 dbm olduğu bir noktaya konumlandırmanız. Probleminizi çözücektir.

    Access Pointlerin DHCP özellikleri kapalı ve ipleri farklı olmalıdır.

    Örn

    Modem , 192.168.1.1 Birinci Repeater : 192.168.1.253 İkinci Repeater : 192.168.1.254
    Modem , 192.168.2.1 Birinci Repeater : 192.168.2.253 İkinci Repeater : 192.168.2.254

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE
  • Laptopta tripling adaptor kullaniyotum netteyken pc dondu tuatan kapadim tekrar actigimda beri full ceken ağa bağlanmìyor sınirli baaglantì hatasi veriyor telefondan 1anca cekmesine ragment giriyorum. Modem bizde degil bu arada. Yazilimi silip baştan kurdum fakat ne çare acil yardima ihtiyacim var.

    Not. Model tl-wn8200nd



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moncall -- 9 Şubat 2014; 10:42:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    Değerli Müşterimiz;

    İşletim sisteminden kaynaklı bir problemden dolayı bu hatayı veriyor olabilir. Dilerseniz Başka bir pcde deneme imkanınız var ise testini gerçekleştirmeniz önerilmektedir. Farklı olarak bilgisayarınıza Windows 8 ilk sürümünü yüklemeniz tavsiye edilmektedir.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE

    windows 8 de de denedim ama olmadı.Sorun hep 64 bitte oluyor.Ayrıca bilgisayarı daha yeni formatladım.Sistemde sorun olduğunu sanmıyorum.Bir de TPLİNK sitesinde Bu kartın özelliklerinde 32bit PCI yazıyor.Bu ne demek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nvidi@geforce -- 9 Şubat 2014; 11:13:33 >
  • nvidi@geforce kullanıcısına yanıt
    Belirtilen listeden inceleme yapabilirsiniz.

    http://www.tp-link.com.tr/common/Promo/tr/win8compatibility/

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    Belirtilen listeden inceleme yapabilirsiniz.

    http://www.tp-link.com.tr/common/Promo/tr/win8compatibility/

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE

    Listede ürünüm yok ama
    TF-3200 ver:1.2
  • nvidi@geforce kullanıcısına yanıt
    Değerli Müşterimiz;

    TF-3200 ürünü eğer gönderilen listede de mevcut degilse Win 8 64 bit desteği bulunmamaktadır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moncall

    Laptopta tripling adaptor kullaniyotum netteyken pc dondu tuatan kapadim tekrar actigimda beri full ceken ağa bağlanmìyor sınirli baaglantì hatasi veriyor telefondan 1anca cekmesine ragment giriyorum. Modem bizde degil bu arada. Yazilimi silip baştan kurdum fakat ne çare acil yardima ihtiyacim var.

    Not. Model tl-wn8200nd

    bi zahmet ilgilenirseniz sayın yetkili 80-100 lira arası bir miktar ödedim ben buna resmen çöpe atmışım bir hayrını görmedik daha
  • moncall M kullanıcısına yanıt
    Değerli Müşterimiz;

    Konu ile ilgili olarak sizlere daha detaylı bilgilendirme sağlanabilmesi için bir irtibat numarasını bizlere mail olarak iletirseniz Tarafınıza dönüş sağlanıp bilgilendirme yapılacaktır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    Değerli Müşterimiz;

    TF-3200 ürünü eğer gönderilen listede de mevcut degilse Win 8 64 bit desteği bulunmamaktadır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE

    teşekkürler o zaman widows 7 64 biti destekler
  • Merhaba iyi günler öncelikle acil bir problemim var benim, tp-link tl-wn725n nanao wifi adaptör aldım masaüstü xp bilgisayarıma fakat cd sinden driver kurulumunu yapmama rağmen çalışmadı ve win 8 olan laptopuma taktığımda çalışıyor masaüstü için ekstra neler yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz
  • MrRussia kullanıcısına yanıt
    Değerli Müşterimiz;

    TL-WN725N

    Belirtmiş olduğumuz linkte İndir bölümünden Cihazınızın Versiyon numarasına göre driver indirip kurulum sağlayabilirsiniz.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE
  • Öncelikle hızınızdan dolayı çok teşekkür ederim, ikinci olarak sildim tekrar yükledim dün defalarca verdiğiniz linkten bir çözüme ulaşamadım yeni yol gösterebilir misiniz?
  • Merhaba.
    Tplink td-w8960n 300m model wirelles modem kullaniyorum. Modeme notebook tablet ve telefonlar bagli. Sorunum su modem gunde bir kac kere yada iki gunde bir baglantim sinirli baglanti oluyor yazilim uzerinden reset atiyorum internet geliyor yada bazan modem uzerinden kapatip acmam gerekiyor. Sorun son 1 yildir yasiyorum frimware en surum yukledim ama duzelmedi hala gun asiri modem resetleniyor. Modemlerin onru bir kac yilmi degisme Zamanimi geldi acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pluspower kullanıcısına yanıt
    Değerli Müşterimiz;

    Kullandığınız tp-link modeminizin seri numarasını bizlere mesaj yoluyla iletirseniz. Sizlere daha detaylı bilgilendirme sağlanılacaktır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE
  • Slmlar oncelikle tp-link 8951nd kullaniyorum fakat bi problem var ps3 online oynarken ya lag oluyor yada baglanti kopuyo bunu nadil cozebiliriz tskler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 7 8 aydır cep telefonum (İ Phone4s) ile wifi'den internete baglanmaya çalıştığımda uygulama içinde sayfa yüklenirken modemimin (TP-Link TD-W8901N) adsl ve internet ışıkları sönüyor ve modemim kendini yeniden resetleyip başlatıyor. Ne yaptım ne ettim düzeltemedim. modem değiştirdim splitter değiştirdim kabloları değiştirdim ama ne fayda. en sonunda eve ttnet bakım ekipleri geldi modemin yanında sinyal gücünü ölçtüler harika ama gittiler yine aynı sorun yokmu bi çaresi bu işin? sorun telefonumda desem başka kablosuz ağlarda aynı problem olmuyor?
  • Melihtlg M kullanıcısına yanıt
    Değerli Müşterimiz;

    Ürününüzün seri numarasını mesaj yoluyla bizlere iletiniz. İletişim bilginizide bildirdiğinizde size dönüş sağlanılacaktır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE
  • khedira_34 kullanıcısına yanıt
    Değerli Müşterimiz;

    Bağlantınızda ayarlarınız ile ilgili olarak ta problem olabilir. Modeminizin Wireless Ayarlarının bilgisini bizlere iletirseniz. Tarafınıza konu ile ilgili olarak dönüş sağlanılacaktır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    Değerli Müşterimiz;

    Bağlantınızda ayarlarınız ile ilgili olarak ta problem olabilir. Modeminizin Wireless Ayarlarının bilgisini bizlere iletirseniz. Tarafınıza konu ile ilgili olarak dönüş sağlanılacaktır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE

    Kablolu baglaniyorum daha guclu olsun diye ama pek bisey farketmiyor bunlarda hat degerlerim
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • khedira_34 kullanıcısına yanıt
    Değerli Müşterimiz;

    Cihazın güncelleştirmesi gerçekleştirildi mi?

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.