Şimdi Ara

skoda octavia mı citroen c5 mi acillll......

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
4.470
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu hafta içi arabamı sattım dizel araba almak için kollarımı sıvadım şu an elimde iki istediğim arabayıda buldum açıkcası hangisi denk gelirse onu alacaktım ama şans ki iki arabayıda buldum başlıktada dediğim gibi biri skoda octavia 1.6 105 HP TDI 2011 2000 km de 45500 fiyatı diğeri ise
    citroen C5 1.6 HDI SX PK 2009 model 30000 km de fiyatı ise 46000 arkadaşlar iki araba arasında kaldım ikiside güzel araç onu biliyorum birbirlerine göre artıları ve eksileri var hangi aracı alsam kafam rahat olur hangisinin servis ağı yaygın ve ikinci eli güçlü ne yapacağımı şaşırdım acillll yardımlarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum cuma gününe kadar karar vermem lzım......



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tansed -- 27 Temmuz 2011; 14:35:40 >



  • octi c sınıfı c5 d sınıfı bi kere yanisınıf farkı var. ayrıca octi hb değil liftback kasadır.
  • Ben olsam C5 alırdım, 2004 yılından beri aynı platformda üretilen, şu anda sınıfının (C) en kısa dingil mesafesine sahip olan aracı Octavia'dan uzak dururdum. Hem C5 üst sınıf, ayrıca Skoda halk arasında VW ile aynı olarak bilinse de detaylara inildiğinde korkunç farklar var, hava yastığını tetikleyen sensör sayısından tutun da ufak tefek konfor ekipmanlarına kadar çok farklılıklar var.

    halk arasında vw ile aynı olduğunun sanılması üzerinde ikinci elde octavia daha az zarar ettirir, ayrıca C5 D sınıfı olması sebebiyle bu sınıfta Passat hariç her araç zarar ettirir, servis ağı olarak bulunduğunuz bölgeye bağlı, sonuçta kaskolu bineceksiniz, bir yerde kalsanız allah korusun, kasko şirketi aracınızın çekilmesiyle onarılmasıyla, o sırada sizin konaklamanızla, size yedek araç verilmesiyle ilgilenecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 27 Temmuz 2011; 13:40:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    Ben olsam C5 alırdım, 2004 yılından beri aynı platformda üretilen, şu anda sınıfının (C) en kısa dingil mesafesine sahip olan aracı Octavia'dan uzak dururdum. Hem C5 üst sınıf, ayrıca Skoda halk arasında VW ile aynı olarak bilinse de detaylara inildiğinde korkunç farklar var, hava yastığını tetikleyen sensör sayısından tutun da ufak tefek konfor ekipmanlarına kadar çok farklılıklar var.

    halk arasında vw ile aynı olduğunun sanılması üzerinde ikinci elde octavia daha az zarar ettirir, ayrıca C5 D sınıfı olması sebebiyle bu sınıfta Passat hariç her araç zarar ettirir, servis ağı olarak bulunduğunuz bölgeye bağlı, sonuçta kaskolu bineceksiniz, bir yerde kalsanız allah korusun, kasko şirketi aracınızın çekilmesiyle onarılmasıyla, o sırada sizin konaklamanızla, size yedek araç verilmesiyle ilgilenecektir.
    hp diyecektim beygir gücünden bahsetmiştim benim hatam pardon...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tansed

    hp diyecektim beygir gücünden bahsetmiştim benim hatam pardon...

    Alıntıları Göster
    Octavia alın bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Octavia alın bence.

    Alıntıları Göster
    Octavianın donanım seviyesi nedir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tansed

    hp diyecektim beygir gücünden bahsetmiştim benim hatam pardon...

    Alıntıları Göster
    aslında şimdi biraz bende araştırdım octavianın artıları daha fazla gibi mesela

    1. ikinci eli daha kuvvetli satarken zarar ettirmez.....
    2. yakıt konusuna gelincede octavia daha cimri.... octavianın 100 km de sehir dışı 3.9lt ortalama 4.5lt c5 in şehir dışı 4.9lt ortalama 5.6 lt
    3. bagaj kapasitesi daha fazla .... octavia 560 lt c5 ise 439 litre
    4. octavia 1300 kilo 250 tork c5 1500 kilo 240 tork....
    5. kasko ücretlerini araştırdım citroen muazzam pahalı .....

    Ama bir faktör var oda bana çok ağır basıyor c5 dış ve iç görünüş hepsinden ağır basıyor ne yapacam şaşırdım kaldım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tansed

    aslında şimdi biraz bende araştırdım octavianın artıları daha fazla gibi mesela

    1. ikinci eli daha kuvvetli satarken zarar ettirmez.....
    2. yakıt konusuna gelincede octavia daha cimri.... octavianın 100 km de sehir dışı 3.9lt ortalama 4.5lt c5 in şehir dışı 4.9lt ortalama 5.6 lt
    3. bagaj kapasitesi daha fazla .... octavia 560 lt c5 ise 439 litre
    4. octavia 1300 kilo 250 tork c5 1500 kilo 240 tork....
    5. kasko ücretlerini araştırdım citroen muazzam pahalı .....

    Ama bir faktör var oda bana çok ağır basıyor c5 dış ve iç görünüş hepsinden ağır basıyor ne yapacam şaşırdım kaldım...

    Alıntıları Göster
    evet donanım seviyesini unuttum ambiente sanırım orta donanım ..... 3 donanım var diye biliyorum donanımsızından başlarsak classic ambiente elegance




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    Octavianın donanım seviyesi nedir ?


    büyük ihtimal ambiente çünkü elegance paketin fiyatı çok daha fazla..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan.

    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    Octavianın donanım seviyesi nedir ?


    büyük ihtimal ambiente çünkü elegance paketin fiyatı çok daha fazla..

    Alıntıları Göster
    octavia derim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    Ben olsam C5 alırdım, 2004 yılından beri aynı platformda üretilen, şu anda sınıfının (C) en kısa dingil mesafesine sahip olan aracı Octavia'dan uzak dururdum. Hem C5 üst sınıf, ayrıca Skoda halk arasında VW ile aynı olarak bilinse de detaylara inildiğinde korkunç farklar var, hava yastığını tetikleyen sensör sayısından tutun da ufak tefek konfor ekipmanlarına kadar çok farklılıklar var.

    halk arasında vw ile aynı olduğunun sanılması üzerinde ikinci elde octavia daha az zarar ettirir, ayrıca C5 D sınıfı olması sebebiyle bu sınıfta Passat hariç her araç zarar ettirir, servis ağı olarak bulunduğunuz bölgeye bağlı, sonuçta kaskolu bineceksiniz, bir yerde kalsanız allah korusun, kasko şirketi aracınızın çekilmesiyle onarılmasıyla, o sırada sizin konaklamanızla, size yedek araç verilmesiyle ilgilenecektir.


    Dingil mesafesine merak edip baktım, kısa dingil mesafesi yol tutuşu olumsuz yönde etkiliyormuş. Tabi mantıken de böyle olması lazım. En kısa dingil mesafesi Octavia'da %56, ama yine de kabul edilir değerde zannedersem.

    Citroen C4'te bu oran %60, Hyundai i30'da %62.

    Esas kafamı karıştıran Honda Accord oldu. Şu an kullandığım için biliyorum, yol tutuşu, virajlara girişi harika. Ama dingil mesafesi oranı %57.

    Demek istediğim herhalde dingil mesafesi dışında kriterler de olmalı, ama bu da ciddi bir kriter gibi görünüyor.

    Skoda Octavia'da perde hava yastığı sadece en üst modelde bulunuyor, bu da bana ilginç geldi, paylaşmak istedim. En üst modelin fiyatı 59.000 TL, bence çok :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: set

    octavia derim...

    Alıntıları Göster
    Bence octavianın fiyatını biraz daha düşürmeye çalışın o zaman daha avantajlı olur octavia

    Bu arada skodada da fiyatlar uçmuş elegance dizel 55 bin olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coxackie

    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    Ben olsam C5 alırdım, 2004 yılından beri aynı platformda üretilen, şu anda sınıfının (C) en kısa dingil mesafesine sahip olan aracı Octavia'dan uzak dururdum. Hem C5 üst sınıf, ayrıca Skoda halk arasında VW ile aynı olarak bilinse de detaylara inildiğinde korkunç farklar var, hava yastığını tetikleyen sensör sayısından tutun da ufak tefek konfor ekipmanlarına kadar çok farklılıklar var.

    halk arasında vw ile aynı olduğunun sanılması üzerinde ikinci elde octavia daha az zarar ettirir, ayrıca C5 D sınıfı olması sebebiyle bu sınıfta Passat hariç her araç zarar ettirir, servis ağı olarak bulunduğunuz bölgeye bağlı, sonuçta kaskolu bineceksiniz, bir yerde kalsanız allah korusun, kasko şirketi aracınızın çekilmesiyle onarılmasıyla, o sırada sizin konaklamanızla, size yedek araç verilmesiyle ilgilenecektir.


    Dingil mesafesine merak edip baktım, kısa dingil mesafesi yol tutuşu olumsuz yönde etkiliyormuş. Tabi mantıken de böyle olması lazım. En kısa dingil mesafesi Octavia'da %56, ama yine de kabul edilir değerde zannedersem.

    Citroen C4'te bu oran %60, Hyundai i30'da %62.

    Esas kafamı karıştıran Honda Accord oldu. Şu an kullandığım için biliyorum, yol tutuşu, virajlara girişi harika. Ama dingil mesafesi oranı %57.

    Demek istediğim herhalde dingil mesafesi dışında kriterler de olmalı, ama bu da ciddi bir kriter gibi görünüyor.

    Skoda Octavia'da perde hava yastığı sadece en üst modelde bulunuyor, bu da bana ilginç geldi, paylaşmak istedim. En üst modelin fiyatı 59.000 TL, bence çok :)

    Alıntıları Göster
    c4 değil de c5'in dingil mesafesi nedir veya sen mi yanlış yazdın c5 diyecektinde c4 mü yazdın yanlışlıkla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tansed

    c4 değil de c5'in dingil mesafesi nedir veya sen mi yanlış yazdın c5 diyecektinde c4 mü yazdın yanlışlıkla...

    Alıntıları Göster
    C5 dingil mesafesi 2815mm, toplam uzunluk 4779. Dingil oranı %58.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coxackie

    C5 dingil mesafesi 2815mm, toplam uzunluk 4779. Dingil oranı %58.

    Alıntıları Göster
    c5 asaleti yeter
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coxackie


    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    Ben olsam C5 alırdım, 2004 yılından beri aynı platformda üretilen, şu anda sınıfının (C) en kısa dingil mesafesine sahip olan aracı Octavia'dan uzak dururdum. Hem C5 üst sınıf, ayrıca Skoda halk arasında VW ile aynı olarak bilinse de detaylara inildiğinde korkunç farklar var, hava yastığını tetikleyen sensör sayısından tutun da ufak tefek konfor ekipmanlarına kadar çok farklılıklar var.

    halk arasında vw ile aynı olduğunun sanılması üzerinde ikinci elde octavia daha az zarar ettirir, ayrıca C5 D sınıfı olması sebebiyle bu sınıfta Passat hariç her araç zarar ettirir, servis ağı olarak bulunduğunuz bölgeye bağlı, sonuçta kaskolu bineceksiniz, bir yerde kalsanız allah korusun, kasko şirketi aracınızın çekilmesiyle onarılmasıyla, o sırada sizin konaklamanızla, size yedek araç verilmesiyle ilgilenecektir.


    Dingil mesafesine merak edip baktım, kısa dingil mesafesi yol tutuşu olumsuz yönde etkiliyormuş. Tabi mantıken de böyle olması lazım. En kısa dingil mesafesi Octavia'da %56, ama yine de kabul edilir değerde zannedersem.

    Citroen C4'te bu oran %60, Hyundai i30'da %62.

    Esas kafamı karıştıran Honda Accord oldu. Şu an kullandığım için biliyorum, yol tutuşu, virajlara girişi harika. Ama dingil mesafesi oranı %57.

    Demek istediğim herhalde dingil mesafesi dışında kriterler de olmalı, ama bu da ciddi bir kriter gibi görünüyor.

    Skoda Octavia'da perde hava yastığı sadece en üst modelde bulunuyor, bu da bana ilginç geldi, paylaşmak istedim. En üst modelin fiyatı 59.000 TL, bence çok :)


    Yol tutuşa bunun etkisi büyüktür, hatta hb araçların daha iyi yol tutmasının temel sebebi budur ancak benim daha çok üzerinde durduğum kısım iç hacminin genişliği, konforu aracın gösterişli durmasıydı. Günümüzdeki tüm araçlar zaten belirli standartların çok üzerindeler, limitlerde kullanıldığı sürece çok sıkıntı yaratmaz ama daha çok şunu söylemek istedim, araçlar yeni nesilleri çıktıkça büyüyorlar, bu büyümeye en büyük etki dingil mesafesinde ortaya çıkıyor, çünkü bir aracın segmentini belirleyen en büyük kriter dingil mesafesidir. Bugün Accent Blue'nun aks aralığı 8 mm daha uzun olsaydı, Octavia ile aynı olacaktı. (Segment Karmaşasına Son! Tıklayın)

    Ambiente donanımın da elle tutulur bir yanı pek yok gibi, perde hava yastığı yok, esp yok, hız sabitleyici yok, dijital klima yok, fonksiyonel direksiyon yok, aydınlatmalı ve soğutmalı torpido gözü yok, arka okuma lambaları yok.......



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 27 Temmuz 2011; 15:01:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orijinalden alıntı: coxackie


    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    Ben olsam C5 alırdım, 2004 yılından beri aynı platformda üretilen, şu anda sınıfının (C) en kısa dingil mesafesine sahip olan aracı Octavia'dan uzak dururdum. Hem C5 üst sınıf, ayrıca Skoda halk arasında VW ile aynı olarak bilinse de detaylara inildiğinde korkunç farklar var, hava yastığını tetikleyen sensör sayısından tutun da ufak tefek konfor ekipmanlarına kadar çok farklılıklar var.

    halk arasında vw ile aynı olduğunun sanılması üzerinde ikinci elde octavia daha az zarar ettirir, ayrıca C5 D sınıfı olması sebebiyle bu sınıfta Passat hariç her araç zarar ettirir, servis ağı olarak bulunduğunuz bölgeye bağlı, sonuçta kaskolu bineceksiniz, bir yerde kalsanız allah korusun, kasko şirketi aracınızın çekilmesiyle onarılmasıyla, o sırada sizin konaklamanızla, size yedek araç verilmesiyle ilgilenecektir.


    Dingil mesafesine merak edip baktım, kısa dingil mesafesi yol tutuşu olumsuz yönde etkiliyormuş. Tabi mantıken de böyle olması lazım. En kısa dingil mesafesi Octavia'da %56, ama yine de kabul edilir değerde zannedersem.

    Citroen C4'te bu oran %60, Hyundai i30'da %62.

    Esas kafamı karıştıran Honda Accord oldu. Şu an kullandığım için biliyorum, yol tutuşu, virajlara girişi harika. Ama dingil mesafesi oranı %57.

    Demek istediğim herhalde dingil mesafesi dışında kriterler de olmalı, ama bu da ciddi bir kriter gibi görünüyor.

    Skoda Octavia'da perde hava yastığı sadece en üst modelde bulunuyor, bu da bana ilginç geldi, paylaşmak istedim. En üst modelin fiyatı 59.000 TL, bence çok :)


    Yol tutuşa bunun etkisi büyüktür, hatta hb araçların daha iyi yol tutmasının temel sebebi budur ancak benim daha çok üzerinde durduğum kısım iç hacminin genişliği, konforu aracın gösterişli durmasıydı. Günümüzdeki tüm araçlar zaten belirli standartların çok üzerindeler, limitlerde kullanıldığı sürece çok sıkıntı yaratmaz ama daha çok şunu söylemek istedim, araçlar yeni nesilleri çıktıkça büyüyorlar, bu büyümeye en büyük etki dingil mesafesinde ortaya çıkıyor, çünkü bir aracın segmentini belirleyen en büyük kriter dingil mesafesidir. Bugün Accent Blue'nun aks aralığı 8 mm daha uzun olsaydı, Octavia ile aynı olacaktı. (Segment Karmaşasına Son! Tıklayın)

    Ambiente donanımın da elle tutulur bir yanı pek yok gibi, perde hava yastığı yok, esp yok, hız sabitleyici yok, dijital klima yok, fonksiyonel direksiyon yok, aydınlatmalı ve soğutmalı torpido gözü yok, arka okuma lambaları yok.......

    Alıntıları Göster
    fransız dan uzak dur diyen bir arkadaş vardı hatırlayan varmı :D 2010 un en çok satılan otomobili diye biliyorum octavia yı bu insanların bildiği birşey vardır bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SchwarzMoto

    fransız dan uzak dur diyen bir arkadaş vardı hatırlayan varmı :D 2010 un en çok satılan otomobili diye biliyorum octavia yı bu insanların bildiği birşey vardır bence.

    Alıntıları Göster
    geçen hafta ilk defa bir octavia taksiye bindim, taksi olduğundanıdır bilinmez arabanın heryerinden ses geliyordu, özellikle kapı fittillerinden inanılmaz rüzgar sesi alıyordu, şahsen ben kesinlikle octavia dan uzak dururdum.....ama c5 mi octavia mı dersen tercihim akbilden yana olur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coxackie

    C5 dingil mesafesi 2815mm, toplam uzunluk 4779. Dingil oranı %58.

    Alıntıları Göster
    Hangisini beğeniyorsanız onu al..
    Mantıklı diye Octavia alıp her C5 gördüğünüzde gözünüz takılmasın.

    Hem C5 sınıfı ve donanımı itibariyle Octaviadan 2 gömlek üstün.. Octavia Ambiantede sanırım ESP bile yok..

    İyi düşünün.. Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    Hangisini beğeniyorsanız onu al..
    Mantıklı diye Octavia alıp her C5 gördüğünüzde gözünüz takılmasın.

    Hem C5 sınıfı ve donanımı itibariyle Octaviadan 2 gömlek üstün.. Octavia Ambiantede sanırım ESP bile yok..

    İyi düşünün.. Kolay gelsin.

    Alıntıları Göster
    birde gerekirse biraz erteleyin alımınızı ne yapıp edip elegance donanım alın.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.