Şimdi Ara

SNIPER:GHOST WARRIOR

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
10.281
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ÖN İNCELEME

    Elim tetikte, gözüm dürbünde

    Yerde işlerimiz tıkırındayken, havada beklemediğimiz tepki ile karşılaştık. Gök delinmiş, bütün üzüntülü gözyaşlarını yere bırakıyordu. Sanki bugün olacaklardan, olabileceklerden haberi vardı. Elimizden bunun adına hiçbir şey gelmiyordu. Sabahın ilk ışıkları ile iliştiğimiz dağın yamacında hareketsiz hala beklemedeydik. Giydiğimiz kamuflaj vücudumuzu kaşındırırken, yağmur yüzünden görüşüm azalmış ve rüzgârı daha fazla hesaba katar hale gelmiştim. Elim tetikte, gözüm dürbünde kıyametin kopmasını bekliyorum. Burada birazdan birileri ölecek. Umarım onlar, biz olmayız...

    FPS oyuncularının en sevdiği olguların başında dürbünlü tüfek gelir. Rakiplerini sessizce gözetlemek, onu hiçbir şeyden haberi yokken gafil avlayabilmek, yüzünüzde hınzır gülümsemeye sebep olur. Bu anlar aksiyon dolu yapımlarda muhakkak bulunması gereken heyecanlardır. Şimdi ise sırf bu dakikalar üzerine temellendirilmiş iddialı bir yapım var karşımızda, Sniper: Ghost Warrior.

    Herkes uyur, asker uyumaz

    Özel eğitilmiş birliğin üyesi olacağımız yapımda görevimiz askeri darbe ile başa gelmiş olan Isla Trueno isimli generalin dikta düzenine son vermek. Yapımcı ve aynı zamanda dağıtıcı firma olan City Interactive hikâyemizin 16 görevden oluşacağını söyledi. Bu 16 görevi bitirmemiz ise kişiye göre 9 saat ile 11 saat arasında süreceğinin de bilgisini verdi. Günümüz yapımlarının kısa olduğunu göz önünde bulundurursak, bizleri ne kısa ne uzun soluklu macera bekliyor diyebiliriz.

     SNIPER:GHOST WARRIOR


    Bölüm tasarımlarının göze hoş geldiğini söyleyebiliriz

    Oynanışın temeli aksiyondan ziyade saklanma odaklı olacak. Kısacası eğer iyi bir atış şansı yakalamak istiyorsak, güzel noktaya pusmamız gerekecek. Bu sebeple görevlerimiz de daha çok saklanarak atış adına uygun açı bulmak ile harcayacağız. Yapım bize serbestlik tanıyarak, görevleri istediğimiz gibi bitirebilme şansı verecek. Yani size göre hangi bölgeden daha rahat atış şansı yakalayacaksanız oraya gizlenebilme ve gizlenmek adına neler yapabileceğiniz size kalmış. Alanımız genellikle sık ormanlarda oluşacağını ve kamuflaj elbisesi sayesinde kendimiz adına avantaja çevirebileceğimizi söyleyebiliriz. Atışımız rüzgâra göre yön değiştirebilecekken, eğer kalp atışlarımız hızlanırsa elimiz daha çok seğirecek. Kalp atışlarımız baskı altında artarken, baskı geçtiğinde zaman içerisinde azalacak, zaman geçtikçe de yavaş yavaş sakinleşebileceğiz. Güzel özellik olarak görülse de yapıma nasıl yedirileceğini merak etmiyor değilim. İşimizi şansa bırakmak istemiyorsak iki öğeye de dikkat etmemiz gerekecek. Bunları görebileceğimiz göstergenin yani HUD sistemimin de olacağı söyleyelim. Tabi kolay seviye de oynarsak merminin düşeceği yer kırmızı gösterge ile gösterilecek. Zorluğu artırdıkça bu gibi özelliklerden mahrum kalacağız. Gerçeğe yakın deneyim adına zorda oynamanın daha zevkli olacağı aşikâr.

    Çoğu yapımın en büyük sorunlarından biri kendini tekrar eden oynanışa sahip olmasıdır. City Interactive bunu dikkate almış olacak ki görevlerimiz farklılık gösterecek. Bazı zamanlarda tek veya az hedef odaklı Sniper görevi yerine, çatışma ortamlarında birliğimize uzaktan destek vereceğiz. Kısacası zaman zaman tempo hızlanırken, kimi anlarda tempo düşüp yerine gerilimli bekleyiş alacak. Birbirlerini sadece uzun menzilli tüfek ile vurmak isteyenlere müjdemiz ise yapımın çoklu oyuncu modunun bulunacağı. Şu ana kadar detay verilmese de ilerleyen günlerde bilgi verileceğini umut edebiliriz.

    İzlediğimiz videolardan ve ekran görüntülerinden grafiklerin iyi gözüktüğünü söyleyebiliriz. Zaten yapım kalitesini ispat etmiş Chrome Engine motorunu kullanıyor. Call Of Juarez: Bound In Blood da aynı grafik motorunu kullanıp bilhassa ormanlık alanlarda başarılı performans sergilemişti. Sniper: Ghost Warrior önceden bahsettiğim gibi dağ, bayırda geçeceğini için grafik bazında başarılı bir sunum sergileyeceğini düşünüyorum.


     SNIPER:GHOST WARRIOR

    Karakter modellemeleri konusunda City Interactive çok iddialı

    Bazen gerçeklerle yüzleşmemiz lazım

    Gelelim korkutucu gerçeğe, yani City Interactive’e. Şu ana kadar dağıtımcılığını veya yapımcılığını üstlendiği hemen hemen bütün yapımlarda çuvallayan firmamız beni ve çevremde sabırsızlıkla Sniper: Ghost Warrior’u bekleyenleri korkutuyor. Genellikle hikâye bazında hiçbir şey veremeyen şirket umarım beni yanıltır ve bu sefer güzel bir iş ortaya çıkarırlar. En büyük korkumun grafik olarak şişirilmiş ama atmosfer, öykü anlatma bazında içi boş oyun çıkartmaları. Tabii ki de hep kötü işler yapmış olmaları öyle devam edeceği anlamına gelmez. Bu sebeple elimizde bekleyip, görmekten başka çare yok. Kendi verdikleri bilgiler ışığında en gerçekçi sniper temeline dayandırılmış yapım olacak. Bu açıklama bile ne kadar iddialı, ciddi hazırlandıklarının göstergesi. Söylemlerinde bahsettiği özelliklerin hangisinin başarılı şekilde yedirildiğini ise yakında, XBox 360 ve PC platformları için raflara düştükten sonra öğrenebileceğiz.

    Geliştirici:City Interactive
    Türü: FPS
    Çıkış Tarihi: 25 Haziran 2010



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sonurtan -- 1 Haziran 2010; 17:01:30 >







  • Oyunun Demosu çıktı !!!
  • güzel bi oyuna benziyo.
  • İndirdim oynadım, dikkat gerektiren bir oyun.. ayrıntılı olarak bir şey yazamam şu an ama oyun güzel..
  • Arkadaşlar oyunu oynamaya başlayan varmı?
    İlk bölümde tarihi kalıntılar arasında ilerleyim yukarıdaki 2 kişiyi indiriyoruz sonra soldaki yolda bir kişiyi daha öldürdüm ancak oradan ileri gidemiyorum döndüm dolaştım hiç bir yerden geçemiyorum.
    Nerden ve Nasıl geçtiğinizi yazarmısınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta

    Arkadaşlar oyunu oynamaya başlayan varmı?
    İlk bölümde tarihi kalıntılar arasında ilerleyim yukarıdaki 2 kişiyi indiriyoruz sonra soldaki yolda bir kişiyi daha öldürdüm ancak oradan ileri gidemiyorum döndüm dolaştım hiç bir yerden geçemiyorum.
    Nerden ve Nasıl geçtiğinizi yazarmısınız.



    Bir yerde CTRL'ye iki defa basıp iyice yere yatıp geçmen gerekiyor.
  • lan da hic sevmedigim sey yere yatamiyorus.
  • Çok denedim ama yere yatmıyo. Yere yattığı bir yer varmı ki?
  • arkadaşlar valla bende aynı yerde takıldım. çıldırcam kaldım orda. varmı çözümünü bilen
  • oyun hep adalarda gecıyor
  • ctrl ye bir lere kısa basarsanız adam çömeliyor çömeldikten sonra veya çömelmeden uzunca ctrlye basarsanız adam yatıyor.tarihi eserin etrafını iyi dolaş geçemezsen ayağa kalk zıpla işte ilk bölümden gebertmiyolar korkma :D
    benim sorunum ekranda oyun oynarken havada falan sürekli yatay çizgiler var hatta bazen o kadar çok oluyor ki hedefi doğru düzgün göremiyorum.driver mı hazır değil ilk sürüm olduğu için mi böyle bilemedin görüntü ayarlarıyla da hiç ilgisi yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murettep -- 28 Haziran 2010; 3:05:56 >
  • arkadaşlar yere tam yatmak için ctrl+v tuşuna basın birinci bölümün sonunda 6 tuşuyla elimizdeki halatı yukarıda ağaçta hedef işareti var oraya çengeli atıp W tuşuyla kendimizi yukarı çekiyoruz inmek içinde S tuşuna basın oradaki kendi adamınla göreve devam
  • oyun süpertam bir sniper oyunu
    zevk aldığı yeri defalarca oynamak istiyor insan ama baştan başlamadan olmuyor
    bullet cam olayı süper olmuş
    frapsla bullet cam videoları capsladım
    yere yatmak okadar mı zor yani ctrl ye uzunca basarsan yere yatıyor
  • xbox ta oynayan arkadşlara bi sorum olacak, bu oyunun save noktaları arasındaki zaman çok acaba bilgisayardaki gibi f5e basarak istediğimiz bir yerde save yapabiliyormuyuz????????????????????
  • yahu dostlar bu oyunun lan game si için bot mot varmı.yada bot paketi felan .



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OguzhanKeskinbalta -- 10 Mayıs 2011; 14:20:04 >
  • arkadaşlar ya zamanı nasıl yavaşlatıcaz hangi tuş

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.