Bildirim
SNR Değeri Minimum Kaç db Olmalı? (5. sayfa)


Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Merhaba, yaşadığınız kesintileri teknik uzmanlarımızın ve saha ekiplerinin kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan sık sık kopma sorunu yaşıyorum statüsünde destek kaydı oluşturabilir misiniz? -
-
Saha ekipleri gerekli çalışmaları yaparak 3 iş günü içerisinde sorunu çözümleyecektir. Bu süreyi aşması durumunda PM üzerinden benimle iletişime geçebilir misiniz? -
snr dusuyor bununla birlikte hat kopuyor ve daha dusuk hızla yeniden baglanıyor. 35 mbps iken snr down degeriniz 10 db sınırda gorunuyor. aynı dolaptan ya da apartman biri internete cıktıgı vakit sizin snr dusuyor ve kopuyor. -
Fibere başvurdum iptal edeceğim. Asıl sıkıntı 3 ay önce eski aboneliğimde 2 yıldan fazla belkide sıkıntısız kullandım. Şimdi ise çok sıkıntı yaşıyorum bugün kaç kere kopma oldu sayamadım.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Merhaba, oluşturduğunuz destek kaydı üzerinden yaşadığınız kopmaları kontrol ederek size bilgi vereceğiz. -
-
SNR Margin değerini yapabilirsen 7dB'ye, 8dB'ye kadar çek düzelir yüksek ihtimalle. Çünkü hat zayıflaması çok yüksek, yani hat kalitesi kötü, bunu SNR Margin ile dengelemen gerekiyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Benizakura -- 14 Ağustos 2020; 3:5:30 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
SNR Margin up ve down kaç olmalı
mesela benim boyle uploadla pek alakam yok önemli olan download kısmı
ADSL Port Details Upstream Downstream
Line Rate: 0.807 Mbps 8.223 Mbps
Actual Net Data Rate: 0.797 Mbps 8.191 Mbps
Trellis Coding: ON ON
SNR Margin: 17.9 dB 29.8 dB
Actual Delay: 0 ms 0 ms
Transmit Power: 12.6 dBm 15.7 dBm
Receive Power: 4.7 dBm 4.7 dBm
Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
Total Attenuation: 3.3 dB 3.0 dB
Attainable Net Data Rate: 1.132 Mbps 23.860 Mbps -
Merhaba, sık sık kopma sorunu yaşadığınızı iletmişsiniz. Hat değerlerinizi kontrol ederek müdahalede bulunmamız için online işlem merkezinden destek kaydı oluşturur musunuz? -
-
cevabın bana mıydı bilmiyorum ama diğer damarıda buldum güncel sonuçları yukarı yükledim bir bakabilir misin tekrar yapabileceğim bişi var mı ?quote:
Orijinalden alıntı: Benizakura
SNR Margin değerini yapabilirsen 7dB'ye, 8dB'ye kadar çek düzelir yüksek ihtimalle. Çünkü hat zayıflaması çok yüksek, yani hat kalitesi kötü, bunu SNR Margin ile dengelemen gerekiyor. -
Kopma sorunu yaşadığınız zaman açtığınız destek kaydına güncel bilgi iletir misiniz? Anlık kopma sorunu yaşanabiliyor ancak çok sık tekrarlanıyorsa mutlaka kontrol etmemiz gerekiyor. Kopma sorunu yaşadığınız zaman PM üzerinden bana da bilgi verirseniz ekiplerimizle iletişime geçeceğim. -
Merhaba...
Ben de turknet kullanıcısıyım 2 yıldır. Sürekli kopma sorunu oluyordu bu uzun süre boyunca. Sonra müşteri destek uygulamasından sorunun iç hat kaynaklı olduğunu söylediler. İstersem ekipler gelip bakabilir ve 100 tl karşılığında bu hizmeti verebilirlermiş. Ben de 4 ay önce kabul edip iç bağlantı kontrollerini yapmalarını istedim. Gelip sadece bağlantılara boncuk takıp gittiler. Kopmalar daha az olmaya başladı o zaman için. Ama şu an yine fazlalaştı ve yine aynı şeyi talep ediyorlar. Yani 100 tl karşılığında servis gelip iç hat kontrolu yapmalıymış. Çünkü yapılan kontroller sonucu dış hatlarda sorun yok imiş. Şu an internetten ders falan yapamıyorum sürekli gidiyor internet. Aboneliği sonlandırma kararı aldım ama o iş te çok uzun sürüyor.
Bu arada snr değeri 8.1 görünüyor bende. Karar verene kadar hızımı 26 mbps ye düşürmeleeini rica ettim belki faydası olur diye ama nafile.. Normalde hız çok iyi 35 mbps lik hat olmasına rağmen 39 falan çıkıyor..
Ama kopma sorununu çözemiyorlar bir türlü.. 4-5 kişiyi turknetli yapmıştım şimdi kendim çıkacam sanırım:)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Daireden ankastreye kadar olan kabloyu cat6 kablosu ile değiştirerek SNR değerini yükseltebilirsiniz. -
Valla gelen ekibin işi idi işte o iş. Yani burada müşteri olarak benim kablo işi ile falan ilgilenmeme gerek kalmaması lazım. Ücretlerini fazlasıyla alıyor gelen ekip gerekirse diyecek ki buraya atıyorum 20 m cat6 veya 5 kapblo döşeyeceğiz şu kadar liraya.. ama öyke bir konu dahi açmadılar. Ben kiracıyım zaten çok ta karıştırmak istemem. Kaldı ki bina içi bağlantılar vesayrede bir şey yok çünkü bir süre çok iyi idi internet. Altyapı sorunları var ve turknet tek başına bunları çözemiyor. Türktelekom a muhtaç durumdalar. Sıkıntı burada .. Her müşteri kutudan modemine kablo çekecekse o iş olmaz ..quote:
Orijinalden alıntı: Kolonyalı
Daireden ankastreye kadar olan kabloyu cat6 kablosu ile değiştirerek SNR değerini yükseltebilirsiniz.
Onu yapsan gene kesilmeler olmayacağının garantisi de yok. Müşteri hizmetlerinin ifadesiaynen şu: birkaç anlık kesilme dışında 13 saat kesintisiz bağlısınız diyyo:))
Anlık kesilme diyolar ya :) gel de bunlara derdini anlat
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
-
Değerler oldukça iyi. 100mbiti çok rahat alırsınız. İleride SAYE sistemine geçildiğinde TurkNet ile 40 upload bile alırsınız. -
Kaliteli modemler düşük SNR değerlerinde bile iyi sonuçlar verebiliyor. Bende Keenetic modem var ve 5 SNR ile hiç CRC hatası almadan kullanıyorum. İstersem 2 SNR ile bile kopmadan bağlantı kurabiliyor ama CRC hataları oluştuğu için ben 5de tutuyorum.
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X