Merhabalar, TTNET 35 mbit bağlantı kullanıyorum. 5-6 ay önce snr değerlerimde sorun olduğunu görünce müşteri hzm. aradım. teknik ekip yönlendirme sağlandı. ısrarla apartman tesisatı sorunu var dediler. yeni kablo çektirdim (cat6) . 3-5 ay sorunsuz kullanım sağladım. SNR değerlerim 23-25 arası. hat zayıflaması ise 6-7 sularında idi. 1 haftadır kopma başladı SNR 10.5-11.5 civarlarında. hat zayıflaması da 13 civarında seyretti. ancak bazen durum düzeliyordu , bazende çok berbat snr seviyelerine geriliyordu. her neyse bugün gene geldiler. alttan ölçtüler. gene snr onların cihazda 20-25 gördü. bende zaten bu sorunun gunde 6-7 kere olduğunu bazen sorunsuz olduğunu söylememe rağmen bina içi sorun deyip çekip gittiler. bende üşenmedim. eski kablom duruyordu zaten ucu boşta. onu ankastreye tekrar girdim. eve gireni de tekrar eskiye çevirdim. bağladım sorun çözüldü gene 1-2 saat. sonra yine aynı sorunlar başladı. ancak hala yükselip düşüyor . artık apartman tesisatında bir sorun olmadığına eminim . sorunumu arıza kaydı çözmüyor. kablo değişimi zaten çözmüyor :) SPLİTTER kullanmıyorum. MODEM ASUS AC750 . bir akıl verin kime derdimi anlatayım. teknik ekip anlık yüksek görünen snr seviyesine bakıp gidiyor . 2 saat sonra aynı bela tekrarlıyor. defalarca kez kayıt açtım. çözüm yok. nereye şikayet etmeliyim ? ne yapmalıyım ? |
Bildirim